Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4 ... 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: VFR 750 RR :D  (Прочетена 33644 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1748


- " RBT race parts " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: август 19, 2011, 11:42:40 »

Ще внимавам тогава, с този плексиглас....
и го пробвай във Вряла вода ;) а не с пистолета (после ще черпиш)
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1698


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #16 -: август 19, 2011, 12:54:05 »

Имай едно на ум, че като вкараш повече въздух ще трябва и гориво. Например на Ф4 има клапан който прехвърля входящият въздух на отдушниците на карбураторите от атмосферното налягане (нормално) към налягането, което се създава във филтърната кутия. В следствие на това се оказва същото налягане и върху бензина в камерата и над определена скорост мотора му идва малко повече пауър.
Изчисляването и настройката на това нещо изисква доста изчисления и опити, а и ще трябва да се прави друга филтърна кутия, защото фабричната не е изчислена за такава система.  Very Happy
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #17 -: август 19, 2011, 15:27:31 »

Имай едно на ум, че като вкараш повече въздух ще трябва и гориво. Например на Ф4 има клапан който прехвърля входящият въздух на отдушниците на карбураторите от атмосферното налягане (нормално) към налягането, което се създава във филтърната кутия. В следствие на това се оказва същото налягане и върху бензина в камерата и над определена скорост мотора му идва малко повече пауър.
Изчисляването и настройката на това нещо изисква доста изчисления и опити, а и ще трябва да се прави друга филтърна кутия, защото фабричната не е изчислена за такава система.  Very Happy
Взех го предвид го предвид когато леко настроих карбурацията, но сега върви сносно и не глъхне.... а по-добре няма да мога да го направя сам.

и го пробвай във Вряла вода ;) а не с пистолета (после ще черпиш)
Mad Mad
Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1698


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #18 -: август 19, 2011, 19:04:21 »

Гледам че си от София, прати номер на лично, за да се чуем към края на месеца да се запознаем, да изпием по бира и да го видя на живо тоз мотор, че ми е мерак. Smile))
Активен
good_devil_girl
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: В търсене...
Публикации: 60


Ел. поща
« Отговор #19 -: август 19, 2011, 20:17:31 »

Виждала съм го в оригиналния му вид и смело мога да кажа, че FIFO направи чудеса с този мотор!
Very Happy Много се радвам, че най-накрая намери време да го сглобиш и ти пожелавам много безаварийни с мотора и да ме повозиш естествено.. не за друго, а да разберем дали има разлика и при "куфара"...  Smile Very Happy
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #20 -: август 19, 2011, 21:40:41 »

Хехехехехех ти и тук ли имаш регистрация......  Very Happy  Very Happy
КУФАР!!!  glasses
Активен
good_devil_girl
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: В търсене...
Публикации: 60


Ел. поща
« Отговор #21 -: август 19, 2011, 21:43:11 »

 Very Happy Very Happy Very Happy Много добре знаеш, че имам... :P Само дето изневери на марката и вече не си ми "возач"!  Very Happy
Активен
AnTaNi
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 199


Човек еволюира... от 4 крака на 2, от 4 гуми на 2


Ел. поща
« Отговор #22 -: август 23, 2011, 21:46:29 »

FIFO а колко пари ти излезна всичко ?
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #23 -: август 23, 2011, 21:55:32 »

Имайки предвид че продадох частите които не ползвам..... да съм дал още около 1000 и малко. Не знам точно, защото всичко се проточи много дълго във времето.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #24 -: август 23, 2011, 21:58:53 »

За хора които това ще им е основен мотор, и не са правили такива издевателства преди не препоръчвам!!!!  Very Happy  Very Happy  Very Happy
По-добре е да си вземеш нещо оригинално и да знаеш че му имаш вяра.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #25 -: септември 12, 2011, 18:14:37 »

Ето го в позавършен вид  Smile


Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #26 -: март 13, 2012, 16:59:25 »

Малко ъпдейт за новия сезон Very Happy
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 936



WWW
« Отговор #27 -: април 21, 2012, 14:42:31 »

Какво мислите за задна гума 240/40/18?


Активен
ZZ_TOP
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 750 SRAD
Публикации: 202


Бързай бавно

124303619
« Отговор #28 -: април 21, 2012, 16:21:54 »

Като замисъл е идейно ама като сцепление на задното окачване НЕ най-много да се пребиеш някъде,защото гумата от кола няма да държи на наклон на мотора,плюс това гумата от кола е плоска отгоре и ако държи на наклон той ще е много малък.Ама все пак ти си решаваш.  
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4163



« Отговор #29 -: април 21, 2012, 16:39:57 »

Като замисъл е идейно ама като сцепление на задното окачване НЕ най-много да се пребиеш някъде,защото гумата от кола няма да държи на наклон на мотора,плюс това гумата от кола е плоска отгоре и ако държи на наклон той ще е много малък.Ама все пак ти си решаваш.  

Колега, той няма да слага гума за кола, сес'са Very Happy

Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: VFR 750 RR :D

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.139 секунди с 22 запитвания.