Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3 ... 7   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: VFR 750 RR :D  (Прочетена 40504 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« -: август 11, 2011, 21:08:12 »



Мотора го купих миналата година с ясната идея че ще се преправя. Поради липса на време си стоя почти цяла година разглобен, а в това време пристигаха части.... ето какво съм правил по него:
1. Цяла предница от ZX-12R с 6 буталните апарати и 320мм диск
2. Спойлери от CBR 1000RR '04-'05
3. Опашка от CBR 600RR '03-'04
4. Ауспух от CBR 1000RR '06-'07
5. Стойка за номера от CBR 600RR '07+
6. Тръби до ауспуха - ръчна изработка Very Happy
7. Металната констукция на опашката - ръчна изработка Very Happy
8. Предната седалка- забравих от какво, задната от CBR 600RR '03-'04
9. Термична изолация на въздушната филтърна кутия
10.Ram-air intake

Утре предстои да увия колекторите с термоизолационна лента с надеждата да намаля така досадното за мен нагряване на рамата(който е карал ВФР знае колко гореща става). В събота боядисвам, като съм се ориентирал към основен цвят черно с допълнителен жълт(нещо като Colin Edwards, Monster Yamaha Tech 3). След това остава да си измайсторя пластмаски за под седалката и резервоара, и някакво защитно стъкло (със същата форма като на оригиналния фар) пред лупите, което смятам да затъмня леко.

!!! За стъклото пред лупите събирам идеи и предложения от къде и как !!!

!!! Също така търся само габаритната светлина на фара - ако някой разполага със счупен фар !!!
« Последна редакция: август 11, 2011, 21:10:20 последно от FIFO » Активен
Stuman
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Sprint ST 1050
Публикации: 1697


349375756 spawn4@abv.bg
WWW
« Отговор #1 -: август 11, 2011, 21:17:59 »

Колега, като си му направил РамЕър система, как върви мотора?

Иначе поздравления за проекта!  Very Happy Очакваме прогрес!  Very Happy
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« Отговор #2 -: август 11, 2011, 21:44:51 »

Все още не съм го карал, само го бутам насам натам. Трябва да наглася електрическата част... утре може би ще е в движение. След като го подкарам, със сигурност ще се наложи настойка на карбурацията, която обаче аз не мога да си направя сам. Така че, ще имам отзиви относно рам-еър'а малко по-късно във времето.
Активен
Yamaha N1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Raptor 700i и FZ-1
Публикации: 2433


Жълтите са най-бързи


Ел. поща
« Отговор #3 -: август 11, 2011, 23:27:19 »

Браво,добре се получава,за стъкла на фаровете аз взимам алуминиева ламарина и копирам самия контур на стъклото,след това взимам Лексан т.е. поликарбонат 2-3мм. нагрявам и огъвам по алуминиевия калъп.
Активен
Suzuki
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: °Crescent Rizla° Suzuki GSX-R750 K1
Публикации: 1706


Комплексиран плиткоумен псевдомоторист!


WWW
« Отговор #4 -: август 11, 2011, 23:35:47 »

Браво Фифка !!!! много ме кефят такива модификаций - правени със кеф и майсторлък! Я направи малко снимки от всички страни на машинката  Very Happy
Активен
klontiiiiiiiiii
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki RM250,Suzuki Katana,Honda NX TERMINATOR
Публикации: 478



Ел. поща
« Отговор #5 -: август 12, 2011, 00:15:45 »

едно евала и от мен колега, Smile
Активен
suzuki_600
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki600
Публикации: 93



« Отговор #6 -: август 12, 2011, 09:30:49 »

Поздравления колега много добре се е получил  rulez1 чакаме снимки  Very Happy
Активен
zaba
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSXR 1200cc
Публикации: 763


Moto-Z


Ел. поща
« Отговор #7 -: август 12, 2011, 12:37:44 »

браво много добре се е получило
намен също ми е интересно с РамЕър как ще върви
Активен
AnTaNi
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 199


Човек еволюира... от 4 крака на 2, от 4 гуми на 2


Ел. поща
« Отговор #8 -: август 14, 2011, 18:55:46 »

Браво колега , много добре се е получило. На мен пък ми е интересно колко парички ти излезна всичко ... спойлери, предница, опашка абе всичко. И чакаме снимки  Very Happy  Mad
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« Отговор #9 -: август 18, 2011, 13:33:45 »

Хахахахаха днес го карах за първи път!
Или съм забравил как беше или ..... не знам, но ми се струва че има огромна разлика.... направо не е същия мотор!
Управлението не е така неутрално и туристическо както беше преди, сега се хвърля в завоя но не е неприятно  Very Happy чуството е като на модерен 600.
Ускорениетоооо  Sad  Sad  Sad Very Happy хахахаха на първа се изправя само от ускорение- без припомпване на газта,без дръпване.....
предполагам се дължи на малко по-високия център на тежестта плюс по-малкото тегло(не съм го теглил но със сигурност е по-лек, предполагам че ще е около 200кг) може да има и разлика заради рамеър-а.... не знам, но крайния резултат е много добър!!!
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
Moderator
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1863


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #10 -: август 18, 2011, 14:18:48 »

 apl apl apl Mad
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« Отговор #11 -: август 19, 2011, 11:13:44 »

Остана да му монтирам слюдата стъклото пред фара и калника.
Въпрос: Плексиглас може ли да се огъва с пистолет за горещ въздух без да се получат пукнатини?

Активен
Yamaha N1
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Raptor 700i и FZ-1
Публикации: 2433


Жълтите са най-бързи


Ел. поща
« Отговор #12 -: август 19, 2011, 12:04:50 »

Браво добре се е получила "сглобката"
Можеш да огъваш плексиглас с горещ въздух,ама ако го прегрееш става много трошлив и неможе да се пробива с дрелка,а трябва с нагрята тел.Лощото на този материал е,че се надрасква много бързо и матира.
Активен
Dabich
ПРОДАВАМ CBR F4i '02
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Кабрио
Публикации: 979



« Отговор #13 -: август 19, 2011, 12:12:57 »

Освен това се троши на малки остри парчета, което е проблем при евентуално ПТП. По добрия вариянт е Поликарбонат някой ( лексан илии друг)
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 975



WWW
« Отговор #14 -: август 19, 2011, 12:17:13 »

Браво добре се е получила "сглобката"
Можеш да огъваш плексиглас с горещ въздух,ама ако го прегрееш става много трошлив и неможе да се пробива с дрелка,а трябва с нагрята тел.Лощото на този материал е,че се надрасква много бързо и матира.
Ще внимавам тогава, с този плексиглас....
Активен
Страници: [1] 2 3 ... 7   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: VFR 750 RR :D

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.086 секунди с 22 запитвания.