Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Тунинг  (Прочетена 80658 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
genesis1
IDDQD
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 306


« Отговор #75 -: август 19, 2006, 10:55:23 »

Защо пак насрахме темата? OnTheEdge прав си Сузукито не е мотор а ракета аз съм сигурен че 600 прави всяка хиледарка на пастет!
Цитат
Чел съм че 750кубикови К2, К3 с пълен тунинг докарват на задната гума конски сили идентични с тези на стокова 954, но това струва доста повече от 954....
Цитат

 Това е доста грешно, което си го чел......Направено 750 К1, К2 както хората-Генерации, Power Commander-и, ВАЛОВЕ и т.н ще прасне 954-ката....Да не говорим, че 750 К4 заводско също ще бие 954-ката, както и R 1 до 2002 година...Така че можем да поспорим тук... Smile
Това съм го чел във един хамерикански форум, мнението беше на едно момче което беше правило custom map за едно точно такова сузуки 750, а той самия кара 954,  караш ме да повярвам на теб оглупял фен на тема Сузуки или на човек занимаващ се точно с това? Съжелявам че немога да намеря тоя пост, просто обема на информация в чуждия форум е доста голям и ще ми отнеме часове.... Допълнителни коментари по тази тема са излишни, пак почнахме да си мерим пишките аз приключвам с този пост....
Активен
YaHooooO
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 90


263204465
« Отговор #76 -: септември 02, 2006, 10:28:09 »

 Хора,айде моля ви се някой да ми обясни по-подробно какво представлява шибания джет кит.Навсякъде се среща,но никъде не намирам описание на това какво точно представлява и как точно действа.Също така някоя снимчица някой ако има.

 Благодаря
Активен
Marto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 900 Streetfighter
Публикации: 461



WWW Ел. поща
« Отговор #77 -: септември 05, 2006, 22:05:59 »

Джет кит-а е комплект жигльори и игли за конкретен модел мотор (карбуратори).
При смяна на ауспух, въздушен филтър, двигателя започва да "диша" по-добре, съответно съотношението въздух/гориво трябва да се пренастрои за да се постигне оптимален ефект от модификациите.
На по новите мотори с инжекцион, впръскването на горивото се управлява електронно и може да се променя чрез т.нар. power commander. Но при карбураторите всичко е механично и джет кита е начина да се пренастрои подаването на гориво и съотношението. jet kit - буквално преведено означава комплект дюзи или нещо в този смисъл.
Активен
YaHooooO
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 90


263204465
« Отговор #78 -: септември 09, 2006, 12:03:57 »

Марто,благодаря.А при един 750 кубиков мотор с колко средно се качва разхода на гориво,при смяна на филтър,ауспух и джет кит?
Активен
cecko
www.nwmotors.net
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 557


only ninja can beat ninja

320678385
Ел. поща
« Отговор #79 -: септември 09, 2006, 12:20:42 »

я и аз да питам. джет кита може ли да се сложи ако ауспусите са оригинални и увеличава ли разхода?
Активен
genesis1
IDDQD
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 306


« Отговор #80 -: септември 09, 2006, 17:45:40 »

Марто,благодаря.А при един 750 кубиков мотор с колко средно се качва разхода на гориво,при смяна на филтър,ауспух и джет кит?
Питай Изрода той най-добре ще ти каже, доколкото си спомням неговата Кава беше точно с тези екстри, не вярвам да ти качи разхода с повече от литър отделен е въпроса дали си заслужава, съмнява ме да качи кой знае каква мощност...
Активен
Marto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 900 Streetfighter
Публикации: 461



WWW Ел. поща
« Отговор #81 -: септември 15, 2006, 18:18:22 »

Реално не би трябвало да ти качи осезаемо разхода.
По принцип и с оригинални ауспуси може да има някакаъв ефект, но не виждам смисъла. Слагането на джет кит не е толкова проста работа. Има си настройки и реглаж които се правят по метода на пробата и грешката. Монтира се, тесва се на дино-стенд каква крива и максимална мощност дава. Променя се нещо, пак се тества и тн. докато се изстиска максимума.  Има си и заводски настройки дадени от производителя, според това какви други части си сменил, но те не са перфектни...
Съвсем отделен е въпроса че в БГ няма такъв дино стенд за мотори което напълно обезсмисля инвестицията...
Активен
dobry
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR 1000 Race
Публикации: 9978


www.race-stands.com


WWW Ел. поща
« Отговор #82 -: септември 15, 2006, 23:04:01 »

до колкото знам prospeed имат дино стенд.те не могат ли да свършат работа или за колите и  за моторите са различни. Surprised
нали на божурище като ходят на конките(драг)после всички коли минават през
диното.
Активен
Marto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 900 Streetfighter
Публикации: 461



WWW Ел. поща
« Отговор #83 -: септември 16, 2006, 17:27:03 »

Имат. Но техния не е с ролери, под колелата, ами се свалят джантите на двигателните колела и дино-то се закача директно за главините... това на мотор как става?  Very Happy
Активен
hishtnika
Daniel
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 93



Ел. поща
« Отговор #84 -: декември 10, 2006, 19:18:32 »

ако на vtz250 се сложи друг ауспух от по-голям мотор какви ще са последствията??? Surprised
Активен
Stupid_boy
Модератор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4620



« Отговор #85 -: декември 12, 2006, 13:12:20 »

временно заключена тема
моля, потърсете отговори на въпросите си във вече изписаното по нея
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Тунинг

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.105 секунди с 21 запитвания.