Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: К&N въздушен филтър - проблеми и въобще струва ли си?
Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: К&N въздушен филтър - проблеми и въобще струва ли си?  (Прочетена 870 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 908


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: май 10, 2018, 10:53:49 »

Вероятно и други ще се чудят за филтрите КН.

Преди да си поръчаш филтър:
 - махаш стоковия и въртиш едно кръгче/един ден без филтърния елемент.
- Ако няма проблеми и поведението на мотоциклета те радва - поръчваш КН филтърен елемент.
- Ако не работи добре - ще трябва да "джетваш" карбуратор. Стоково мотоциклета е работел с обеднена смес, без филтърен елемент въздухът му иде в повече.
...

- Правите си проста сметка колко се "спестява" от филтри
При мен икономическата ефективност идва след: 60 000km и 115 000км при другия без да смятам цената на маслото !
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1948



« Отговор #16 -: май 10, 2018, 11:16:22 »

Ей тук един тунер обяснява колко са лоши стандартните филтри:
https://www.youtube.com/watch?v=aaPHhVtETNE
На който му е интересно да гледа след петата минута. За хората, които им е сложно с езика, мога да кажа, че казва буквално, че оригиналния филтър е много трудно да го биеш. Филтрите, с които работи стигат до 200 евро Very Happy. Особено тия, на които пише Race Use.
Подозирам, че с K&N няма как да има някакъв положителен резултат, даже ако е прекалено омаслен, може и да падне мощността на машинката.
« Последна редакция: май 10, 2018, 11:20:16 последно от evilution » Активен
Johny Bravo
Genuine Shop!
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1931


www.expertmotors.bg


WWW
« Отговор #17 -: май 10, 2018, 17:20:27 »

Много ще се радвам, някой ако ми ПОкаже менте на K&N!  Surprised Сменил съм и съм ПРОДАЛ не един и два K&N Филтъра, като подозирам , че въпросният на Plaio е от същото място...
Plaio, дай снимки!
Активен
Palio
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX1100G, AWO 425 Sport
Публикации: 555


I'm on the highway to Hell!


« Отговор #18 -: май 15, 2018, 12:36:26 »

Така - с малко закъснение, поради служебни дела и липса на нет - няколко снимки от неделната борба:

Кутия:



Двата филтъра един до друг:





Ето и леглата за болтовете, които липсват при KN-a, та трябваше да търся други, пък шайби и прочее. Вижда се и недопробитата дупка на KN-a:



Тук се вижда и разликата в дебелината на корпуса и изпълнението на стопорните изрези:




И тъй - след като допробих отворите и изрязах всички "мустаци", и вече с новите по-дълги болтове с шайби, отново се опитах да монтирам филтъра. Резултат - 2:0 за KN. Отново не приляга точно на кутията, при завиване на кои да е три болта, четвъртият не може да нацели резбата и се опитва да яде кутията. Ако тръгна да ги завивам четирите полека по половин оборот, с идеята да го наместят, самият филтър остава под напрежение и със сигурност зяпва отнякъде /в гаражите е много прашно и хич не ме кефи
тая мисъл/.

Повече снимки не направих. Отново се ядосах и сложих стария стоков филтър - ами залепна си.

Така - за мен тая история приключи. Вече съм поръчал оригинален филтър, заедно с горивни маркучи, които след тригодишен престой ми се разпаднаха в ръцете.

В заключение искам да кажа - не мисля, че въпросният филтър е менте. По всичко личи, че е оригинален. Отделно от години пазарувам части от един доставчик и мой близък приятел, та нямам никакви съмнения относно произхода на филтъра. По-скоро ми е странно как реномирана фирма като К&N, твърдяща, че продуктите й пасват изцяло на стоковия хардуер без никакви доработки, ми докара такива главоболия с "произведенията" си. Може би в случая фактор е и това, че моторетката е много рядък и стар вече модел.

Възможно е пък аз да греша някъде - естествено, че с удоволствие ще приема всякакви съвети по случая.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2607



Ел. поща
« Отговор #19 -: май 15, 2018, 13:21:08 »

Ми..моят е кн и е неразличим от оем филтрите, т.е. пасва си идеално!
За мен остава или кофти партида, или менте..
Случвало ми се е със свещи - 3 са ок,четвъртата е менте! (В една кутия)
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4185



« Отговор #20 -: май 16, 2018, 10:30:52 »


Така - за мен тая история приключи. Вече съм поръчал оригинален филтър, заедно с горивни маркучи, които след тригодишен престой ми се разпаднаха в ръцете.


изглеждда като тоя дето имам, в събота ако се сетия ще го снимам и ако ти върши работа е твой
Активен
Palio
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX1100G, AWO 425 Sport
Публикации: 555


I'm on the highway to Hell!


« Отговор #21 -: май 16, 2018, 11:57:01 »

изглеждда като тоя дето имам, в събота ако се сетия ще го снимам и ако ти върши работа е твой

Благодаря, ще се реванширам със студени пенливи напитки в подобаващи количества!
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar; CH Racing WXE 125 4T; Suzuki DR650 SP46
Публикации: 1391


7183168
Ел. поща
« Отговор #22 -: Вчера в 21:34:44 »

Хм... Днес реших да се поизцапам.
Дори това не успях да направя, предполагах, че след толкова време и километри на забрава ще намеря нещо доста по-зле.
Всъщност дори не беше нужна профилактика, но...

Извадих го така след около 30к км:



След 3 накисвания с меглио и измиване с гореща вода в посока обрарна на засмукването изглеждаше така:



След изсъкване и около 40мл KN масло през спринцовка само по най-външните ръбове на филтъра изглежа ето така:



Накрая обратно в кутията:



Процедурата прублизително 3 часа.
Това с уговорката, че времето е топло, филтъра и маслото са горещи!
Никаква мацаница, никакви ексцесии!
Мисля, че това решение си струва прарите.
« Последна редакция: Вчера в 22:05:47 последно от Esper » Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: К&N въздушен филтър - проблеми и въобще струва ли си?

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.178 секунди с 21 запитвания.