Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратСъбитияTrack DaysТема: Потвърдени са датите за California Superbike School България 2011
Страници: [1] 2 3 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Потвърдени са датите за California Superbike School България 2011  (Прочетена 21908 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
The Duke
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ...etc.
Публикации: 2806


ZEDMOTO.COM


WWW
« -: декември 17, 2010, 14:46:47 »



Както обещахме след второто издание на California Superbike School, през 2011 г. отново ще се проведат и четирите нива. Вече са известни и датите, на които това ще се случи. I, II, III и IV ниво ще бъдат на 28 и 29 Mай, и отново I, II, III и IV на 30 и 31 Юли. До 15 Януари имате възможност да се запишете на промоционална цена 390 лв на ниво, след което тя отново ще бъде 450 лв. Нека обобщим:

California Superbike School 2011
Ниво І – 14.05.2011/30.07.2011
Ниво ІІ – 15.05.2011/31.07.2011
Ниво ІІІ – 14.05.2011/30.07.2011
Ниво ІV – 15.05.2011/31.07.2011

Цена: 450 лв на ниво. до 15 януари – 390 лв на ниво.
Записвания на тел 0899815529 и 0887515904 и на email dessy@zedmoto.com

Плащането се извършва по сметката на "Зед" ЕООД в Райфайзен Банк -
IBAN: BG49RFBB91551068531014, BIC: RZBBBGSF или в магазин Zedmoto Младост
« Последна редакция: януари 12, 2011, 13:48:19 последно от The Duke » Активен
The Duke
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ...etc.
Публикации: 2806


ZEDMOTO.COM


WWW
« Отговор #1 -: декември 17, 2010, 14:54:56 »

КАКВО И КАК ПРЕПОДАВАМЕ?
Нивата в Калифорния Супербайк Училище са най-ефективния някога създаден „комплект” за прогресиране на уменията и усвояване на техники за влизане в завой.
Подходът, който прилагаме в обучението е абсолютно старомоден - стъпка по стъпка.

ЕДИН ДЕН В CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL…
Денят в Калифорния Супербайк Училището е натоварен и интензивен като цяло, но протича в спокойна, улесняваща обучението атмосфера.
Той започва в 7 ч. сутринта с регистрация и завършва около 5 ч. следобед с училищен де-брифинг и финален шанс да говорите отново с Вашия инструктор по мото-езда преди да поемете по пътя към дома.
Дневно имаме макскимум 63 ученици, разделени на 3 групи от 21 ездачи (Rockingham има 3 групи по 24).
През целия ден изцяло на Ваше разположение („прикрепен към Вас”) ще бъде висококвалифициран инструктор по мото-езде и той ще работи с Вас „един на един” по време на сесия, въпреки че ще обслужва и още двама други ученици.
Също така за всяко едно ниво са предвидени по пет лекции (теория), както и пет пистови сесии, както и такава извън пистата с цел да се следи изпълнението на обучението и индивидуалното развитие на всеки ездач.
След всяка от сесиите, Вашият инструктор по мото-ездa ще Ви даде персонално „обратна връзка” за Вашия напредък в конкретната сесия.

КАКВО ТРЯБВА ДА ИМАТЕ?
- Желание да учите;
- Кожен екип от една или две части (свързани с цип) , фул фейс шлем, кожени ръкавици и ботуши за мотоциклет;
- Шофьорска книжка или състезателен лиценз;
- Мотоциклет.
Всеки един от участниците в обучението започва от първо ниво и работи заедно с персоналния си инструктор по програмата.
Първо ниво е ключът към непрестанното усъвършенстване и развитие на уменията Ви за водене на мотоциклет.
Нивото не отразява текущите Ви способности.

УЧЕБНИЯТ ДЕН В УЧИЛИЩЕТО ВКЛЮЧВА:
- Пет 20-минутни сесии на писта;
- Пет технически класа сесии – теория;
- Персонален, висококвалифициран инструктор по мото-езда за деня;
- Най-добре обучените в света треньори за мото-езда на- и извън пистата
- 31-а годишен опит, базиран на изследвания и непрекъснато развитие на техниките за езда;
- Най-доброто обучение на планетата;
- Кетъринг на пистата;
- Обучение извън пистата;
- Вашето напълно уверено „летене” из завоите в края на деня;
НИВО I
То обхваща шестте най-чести грешки при влизане в завой т.е.основата, върху която да градим.
1. Скорост на влизане в завоя. Твърде бързо? Твърде бавно?
2. Грешки при подаването на газ. Твърде много, твърде скоро, не достатъчно? Времето е от съществено значение...
3. Навлизането в завоя обикновено започва от грешното място... Завиваш твърде рано? Твърде късно? Откъде знаеш?
4. Кормилна грешки и корекции. Лягане в завоя твърде бързо или твърде бавно? Коригиране на ъгъл на мотоциклета в средата на завоя?
5. Неправилни действия от страна ездача по време на завиване. Твърде много или твърде малко за конкретната ситуация?
6. Непоследователни апекси. Твърде широки, твърде прибрани или променливи?

Всеки с тренирано око може да забележи тези грешки. Но ние не само имаме обучени очи, но и правилно средство за корекция на всяка една от тези грешки. Това най-общо казано е Ниво 1.
Ние предоставяме и „мотивацията” за овладяването на всяка една от тези техники, защото това е от решаващо значение за очаквания резултат след придобиването на тези умения.
Представете си за миг, че многократно сте „тренирали” и вече овладели напълно всяка една от тези шест точки.

Каква ще бъде Вашата езда, ако наистина е така?
1. Перфектната скорост за влизане в всеки завой . Точно такава каквато трябва да бъде и то всеки път.
2. Безпроблемен контрол на дросела. Така че, мотора да бъде стабилен във всеки завой и при всякакъв ъгъл.
3. Способността да намерите перфектната точка за влизане във всеки завой, защото правилното влизане Ви гарантира и правилното излизане от него - и това всеки път.
4. Тотално изчезване на нуждата от изнервящи корекции в завоя. Вместо това описване на една чиста и точна траектория през всеки един завой.
5. Пълно спокойствие по време на езда в хармония с мотора при всякакви условия.
6. Водене на мотора с „лазерна” точност, караща хората да попитат „Нима това е възможно?

Бихме излъгали, ако кажем, че е лесно, или че ще можем да Ви обучим до съвършенство на всяка една от тези точки в рамките на един ден. Но, след Ниво I, Вие ще знаете къде и защо сте бъркали и конкретните начини да коригирате това!
Всяка една техника от тези 6 точки е напълно обяснена по време на теорията и последвана от практика на пистата улесняваща усвояването на наученото.


НИВО II
Лесно е да се докаже, че фиксацията в определена точка е най-лошия враг на всеки ездач и тя има много форми. Тренировките на зрението са ключът към добрата, бърза и уверена езда.
Ниво II поставя точно него на фокус и Ви помага за надграждане на стабилната основа от Ниво I. "Очите са ключа."

1. Какво е отправна точка и колко са ви нужни за всеки един завой?
2. Какъв е ключът към подобряване на разбирането на ездачите за пространство за езда? Можем да създаваме и използваме повече?
3. Какво правите когато ограничавате гледната точка и как се “лекува” това?
4. Какъв е най-добрият начин да използвате очите си до максимум за добиване на най-много информация с малко усилие?
5. Какво сигнализира края на завоя? Можем ли да му влияем или сме поредния мързелив ездач даващ газ на края на завоя?

Визуалните умения на ездача са един от най-важните компоненти за неговата езда - колкото повече виждаш, толкова си по-уверен.
Колкото по-добре можеш да тълкуваш това, което виждаш толкова по-лесна и по-уверена става твоята езда .
С други думи, Вие сте толкова добри, колкото са зрителни Ви умения, не и нито на йота по-добъри. Ако не знаеш къде си, тогава е много трудно да вземеш решение къде искаш да отидеш и как да стигнеш до там.
Ниво II адресира този жизненоважен аспект на ездата. Както винаги стъпка по стъпка.

1. Минавайте през завоя с невероятна прецизност.
2. Имайте избор на траектории.
3. Имате повече пространство в завоя. Повече пространство се равнява на повече време и "ритъм".
4. “Излекувайте” се от фиксацията в една точка - най-лошия враг на всеки ездач.
5. Карайте с максимално темпо през завоите - точно като момчетата от MotoGP!

„Как да виждаме” е всичко!
След Ниво II ще знаете как става и как да избегнете естествените „биологични” клопки поставени ни от природата.
Ще съумеете да победите инстинктите си за оцеляване, които Ви карат да правите грешното нещо, по грешното време и на грешното място...

Ниво ІІІ
Тези, които участват в училището за трети път, ще работят с тялото. Тъй като целим сериозно подобрение, ги поставяме в пълен контрол над мотора чрез по-добра стабилност на долната част на тялото. Вземаме най-тежките за мотора и ездача ситуации при завиване и ги олекотяване. Занимаваме се с „Как” и „Кога” на позицията на тялото и как да приложим тези техники за да получим верния резултат – стабилност на мотора и на вас.
1.   Как променяте дъгата на тялото без да влияем на окачването.
2.   Кога моторът е най-нестабилен и кой аспект на комбинацията ездач/мотор е най-важна за добър контрол?
3.   Как запазвате стабилност при шикан, S-ообразни завои и кръгово движение?
4.   Как минавате от едната на другата страна на мотора бързо и стабилно?
5.   Как планирате серия завои за да получите добър резултат с минимално усилие?
Ниво ІІІ е силно свързано с това как се чувствате и как изглеждате на мотора. На това ниво повечето ездачи отварят врати, които досега не са знаели, че съществуват; всъщност ви учим на две техники, които са изцяло нови за вашата езда! Някога чувствате ли се странно или откъснат на мотора? Ние сме били там; знаем как е и как да го коригираме.

Ниво ІV

В сърцето на Ниво ІV е тренировъчна програма, създадена специално за Вас. С нашия формуляр за оценка на ездача сме открили какво трябва да съдържа вашата програма:
1.   С кои основни технически умения все още се борите?
2.   Коя е основната пречка в развитието ви в момента?
3.   Кои специфични ситуации при каране не са изгладени?
4.   Къде забелязвате непоследователност?
5.   Кои области на контрол са ви най-слаби?
Създаваме вашата програма според въпросите от формуляра за оценка. Тя може да бъде построена около и да съдържа всяко от 15-те упражнения от предходните 3 нива или каквото друго ви трябва. По този начин тренираме състезатели от най-високо ниво, с постоянни подобрения на Нива І, ІІ и ІІІ.

Освен това през деня ще ви заснемем на видео и извън пистата на разположение ще ви бъде един от нашите добре подготвени треньори, с когото ще преминете през точките, набелязани от треньора на пистата и ще идентифицирате и изчистите всички смущаващи точки при ездата ви. Ниво ІV е стремежът към перфектност под експертен поглед.
Активен
Hell
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 650 FA
Публикации: 167



« Отговор #2 -: декември 18, 2010, 12:46:48 »

това е страхотно както е написано
искам обаче само да попитам нещо....
за тези 450лв?...при условие че ще има майстор "инструктор прикрепен към Вас", къде е логиката на цената при все че аз си осигурявам мотоциклета????  Все едно да изкарам курс за категория на моя мотоциклет/поне аз така го разбирам/
Моите уважения, но опит се придобива освен с теория и с практика, а за целта обучаващите осигуряват и техниката. Каква е гаранцията че спазвайки всички команди на инструктиращия няма пак да се топурнем двамата и да си потроша чисто новата машина????
Според мен е твърде висока цената която сте определили за това теоретично обучение, макар че никак не  еевтин този вид удоволствие, въпреки това считам че машините трябва да с аосигурени от организаторите...
Да тогава и аз бих дал пари за да почуствам на живо теорията която ще ми преподават....
иначе просто ще си взема някой трошляк за 1000-1500лв, ще чета в сайтовете видео уроците и ще карам на пробата и грешката:)
Не искам да приемате това като отрицателно отношение към Вашата инициатива, просто изказвам мнение.
Успех и безаварийно обучение на кандидатите!!! Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
Doctora RR
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600RR 2006
Публикации: 939



« Отговор #3 -: декември 18, 2010, 13:06:53 »

явно не знаеш за какво става въпрос,пусни си някое клипче в Youtube и ще схванеш,не е прикрепен за теб в буквалния смисъл(няма да се возите двама на мотора както си мислиш  Smile ),а иска да каже,че ще е винаги до теб през целия ден,ще кара на 2метра до тебе,ще те наблюдава и корегира и така нататък  Very Happy
Активен
udan
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 146



« Отговор #4 -: декември 18, 2010, 15:09:32 »

California Superbike School е много хубаво за всички ни. Според мен е добре да се изкарат всички нива.

 Лошото е, че цената излиза 1800лв(1560лв), които за някоя нормална европейска страна са може би 30-40% от месечната заплата, в България са поне 2 заплати(в най-добрия случай).


Ако можеше и на българските мотористи, този курс да им излезе 30-40% от заплатата, щеше да е супер(представете си 4-те нива за 300лв.), но хората са чужденци и си ценят труда.

Активен
udan
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 146



« Отговор #5 -: декември 18, 2010, 15:27:35 »

Zed moto неможе ли да организира алтернатива на California Superbike School ?

Например, както има Track day-50 лв. да се определи и една цена за сесия мото-езда с някой от техните състезатели или пък да не е от техните. Няма нужда от "кетъринг", видео заснемания и т.н., само каране пред погледа на хора(наши, българи), които също имат поглед и владеене на мото-ездата.
Активен
kawa_maniak89
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF R1
Публикации: 1196


Ямбол-Варна


« Отговор #6 -: декември 18, 2010, 16:28:52 »

Това предложение найстина звучи много добро, а и съм сигурен, че при наличието на цени от порядъка на 50-100 лв за ниво(естествено с българи за тренери) ще има много хора дет о ще се запишат и ще го изкарат!
Активен
T-Mac
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 177



« Отговор #7 -: декември 18, 2010, 16:46:14 »

Цената на ниво в UK е £400.
Активен
buffalo
Томислав Трайков
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: F4i Sport
Публикации: 966



« Отговор #8 -: декември 18, 2010, 19:09:50 »

udan и kawa_maniak89, колко мислите че са хората в БГ дето могат да "преподават"  Smile.
Активен
kawa_maniak89
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF R1
Публикации: 1196


Ямбол-Варна


« Отговор #9 -: декември 18, 2010, 20:14:29 »

Е аз смятам, че в БГ има доста способни мотористи и спортисти, ама айде те спортистите дето участват по шампионати едва ли ще тръгнат да преподават, ама ентусиасти дето са изкарали и 4-те нива  и са найстина карачи могат да направят доста пари...ти представи си 100 лв на ниво аз съм убеден, че ще има поне 50-60 човека дето ще искат да го изкарат.
Активен
buffalo
Томислав Трайков
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: F4i Sport
Публикации: 966



« Отговор #10 -: декември 18, 2010, 20:40:31 »

Точно така и си помислих че ще кажеш, нали се сещаш че едно е да го усвояваш, а друго е да го преподаваш  Very Happy.
А това че имаме момчета които наистина си го могат, не го отричам ни най-малко Mad.
Активен
Hell
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 650 FA
Публикации: 167



« Отговор #11 -: декември 18, 2010, 22:06:25 »

Пак казвам...не оспорвам прекрасната инициатива...казвам че ако сме достатъчно добре финансово ще се включа и аз без никакви проблеми...на колегата дето казва че в UK било 400лири....хм...ок, ама аз не получавам 2000 - 3000 лири месечно....
За мен най-големия недостатък е че не подсигуряват машини за курса...
ДА...гледах и по Discovery програми точно за такъв тип обучения...НО хората ти осигуряват мотоциклет и заедно с инструктора карате двамата заедно един след друг след доста теория...ясно защо....това ми бе идеята...
Активен
ChemPrince
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati 1198S, Ducati Multistrada 1200S
Публикации: 1125



« Отговор #12 -: декември 18, 2010, 23:14:04 »

Със собствен мотоциклет е най-добре. Учиш се и усвояваш наученото на собствения си мотор, този който ще караш и за в бъдеще с вече подобрена техника и умения. Цената е някакъв супер минимум, не знам организаторите как са успели да я договорят но респект за което! Дано повече колеги да се лишат от iPhone4 и да инвестират в себе си, в своето развитие и в удоволствието да можеш.
Активен
donslavov
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 12 R
Публикации: 387


каръка не е кон да го умориш!!!


« Отговор #13 -: декември 18, 2010, 23:48:52 »

Със собствен мотоциклет е най-добре. Учиш се и усвояваш наученото на собствения си мотор, този който ще караш и за в бъдеще с вече подобрена техника и умения. Цената е някакъв супер минимум, не знам организаторите как са успели да я договорят но респект за което! Дано повече колеги да се лишат от iPhone4 и да инвестират в себе си, в своето развитие и в удоволствието да можеш.

Много правилно казано ама......как ще пропуснат да вземат телефона? Друго си е с нов телефон нали.....иначе в Гърция е 350 евра! Very Happy Very Happy
Активен
gafcata
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Eр малък
Публикации: 311



Ел. поща
« Отговор #14 -: декември 19, 2010, 00:33:58 »

Със собствен мотоциклет е най-добре. Учиш се и усвояваш наученото на собствения си мотор, този който ще караш и за в бъдеще с вече подобрена техника и умения. Цената е някакъв супер минимум, не знам организаторите как са успели да я договорят но респект за което! Дано повече колеги да се лишат от iPhone4 и да инвестират в себе си, в своето развитие и в удоволствието да можеш.

Единствения смислен от пост от последните няколко...За какво ти е да се усъвършенстваш на друг мотор,а  не на този ,който притежаваш?Мислиш ли Hell , че няма никаква разлика?
Защо да караш ново Сузуки , а не дърто МЗ ?
Защо да караш Рейндж Роувър, а не Лада Нива ?
Защо ще си купиш каска за 400-500лв, а не за 100лв ?
Примерите са безброй. Надявам се двамата по-горе да вдявате за какво става въпрос.

Не съм карал нито едно ниво. Сигурно няма и да изкарам , но ако ми се отвори възможност , ще го направя. Защото си заслужава !
Активен
Страници: [1] 2 3 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратСъбитияTrack DaysТема: Потвърдени са датите за California Superbike School България 2011

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.088 секунди с 21 запитвания.