Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Нов акумулатор  (Прочетена 1374 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Obersturmbahnfuehrer
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 136


« -: април 06, 2005, 12:06:56 »

Откъде мога да си купя гелов необслужваем акумулатор, 14 Ah, незареждан?

Каква марка бихте препоръчали и откъде?
Активен
Oza
Red Brigades
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 176


3775694
« Отговор #1 -: април 06, 2005, 12:11:05 »

az karam s 3k ot predstavitelite na im ...firma FAYAD. Namira se na hladilnika. Prodaljavash kum okolovrastnoto i sled 50-100 m vijdash v liavo goliam magazin (namira se tochno predi showrooma na rossignol) Pichovete sa svestni i imat dobri ceni. Za sujalenie ne znam dali predlagat i gelovi. Moje da zvannesh i da gi pitash.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 844



« Отговор #2 -: април 06, 2005, 12:11:21 »

ако имаш стартер на мотора, няма да ти кажа Shock
Активен
BURANAGA R1
CorelDRAW MASTER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1 2010
Публикации: 1785


Да на будизма, агресията и миш-маша...


Ел. поща
« Отговор #3 -: април 06, 2005, 23:10:17 »

Я звънни тука  0888848684-Краси . Още веднъж благодаря на Бенели дето ми даде тоя номер. Супер съм доволен.....
Активен
bamz
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet '04
Публикации: 67



Ел. поща
« Отговор #4 -: март 08, 2018, 15:33:41 »

Да не отварям нова тема... трябва да си купя акумулатор тея дни, че стария няма душа и един съвет няма да ми е излишен.
Пусков ток? Колко ми е важен? Двоумя се между Bosh с пусков ток от 50A на една цена и за същата има Unibat със 100А пусков?  Surprised
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1825


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #5 -: март 08, 2018, 16:01:01 »

Доста голяма разлика,
Ако влиза на определеното му място - винаги повечето пусков ток, няма да му е излишен
Гледай да НЕ е по-малко от това което са му предписали, че тогава ще пали трудно

Активен
bamz
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet '04
Публикации: 67



Ел. поща
« Отговор #6 -: март 08, 2018, 16:36:04 »

Никъде в наръчника не виждам информация за пусковия ток...
Стартера има ли някъв шанс за преконсумация и да има проблем от прекалено голям пусков ток?
Много мразим тоци  Razz
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1969



« Отговор #7 -: март 08, 2018, 16:47:22 »

Никъде в наръчника не виждам информация за пусковия ток...
Стартера има ли някъв шанс за преконсумация и да има проблем от прекалено голям пусков ток?
Много мразим тоци  Razz

Тока няма как да е прекалено голям. Можеш да си въртиш стартера с акумулатор за дизел със 800А пусков ток. Стартера си взема колкото ампера му трябват и не можеш да му навредиш. Двата ми мотора са с унибат, тази година ще им е 4-ти сезон. Ако си ги харесал, вземай.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1076


Ел. поща
« Отговор #8 -: март 08, 2018, 16:48:06 »

Стартера има ли някъв шанс за преконсумация и да има проблем от прекалено голям пусков ток?
НЕ!
Стартера си дърпа толкова колкото му е необходимо. Може да му сложиш акумулатор с по голям стартов ток без да се притесняваш.
То и тая история със стартовите токове е до голяма степен чисто маркетингов похват без голяма връзка с реалната експлоатация на акумулатора.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #9 -: март 08, 2018, 17:26:46 »

...тая история със стартовите токове е до голяма степен чисто маркетингов похват без голяма връзка с реалната експлоатация на акумулатора.
Това не е вярно. Пример: Хонда ХХ до 98г и след 99г. И двата са почти еднакви. Главната разклика е, че единия е карбураторен, а другия инжекция. На карбураторния го дават с по-нисък стартов ток, а инжекционния с по-висок. Това е заради инжекциона. Разликата в цената на двата акумулатора е чувствителна. Моя мотор го купих с "карбураторния" акумулатор, чисто нов. Издържа един сезон и умря. Сложих му какъвто трвба с по-всичок стартов ток и го карах 5г. без да мръдне, така го и продадох. Като купшувах моя акумилатор купихме и за аверчето (със същия мотор). Взехме една и съща марка акумулатори, но той взе "карбураторния" Ами, на следващото лято му умря.
« Последна редакция: март 08, 2018, 17:29:08 последно от ЧЕФО » Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1076


Ел. поща
« Отговор #10 -: март 08, 2018, 18:14:31 »

Стартовия ток е свързан с активната площ на плочите, това което пишат като стартов е максималния ток на късо.
На практика стартера дърпа под 30А, те и предпазителите на релето са по толкова. В общия случай де.
Активен
bamz
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet '04
Публикации: 67



Ел. поща
« Отговор #11 -: март 08, 2018, 18:28:18 »

Стартовия ток е свързан с активната площ на плочите, това което пишат като стартов е максималния ток на късо.
На практика стартера дърпа под 30А, те и предпазителите на релето са по толкова. В общия случай де.

А това означава ли, че е абсолютно едно и също дали е 50А или 130А пусковият ток, при все, че не дърпа повече от 30А.. ако всичко е наред разбира се?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2725



Ел. поща
« Отговор #12 -: март 08, 2018, 18:56:19 »

По-големият пусков ток не натоварва батерията толкова ..при продължително въртене примерно
Пък и то стойностите са максималните,пикови..,реално са по-малко
Активен
bamz
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet '04
Публикации: 67



Ел. поща
« Отговор #13 -: март 08, 2018, 19:04:50 »

Супер, благодаря ви  agranom
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1076


Ел. поща
« Отговор #14 -: март 08, 2018, 19:06:15 »

А това означава ли, че е абсолютно едно и също дали е 50А или 130А пусковият ток, при все, че не дърпа повече от 30А.. ако всичко е наред разбира се?
И единя и другия ще отдадат по 30А без проблем.

Акумулатора със 130А стартов ток е по добър от такъв с 50А заради голямата активна повърхност на анода и катода (тия вътре в клетките, не това дето слагаш клемите). От там идват и всички други ползи - по дълъг живот заради по малко токово натоварване на единица площ, възможност за по дълбок разряд и по голяма толерантност към сулен заряден ток. Често са произведени и по по добра технология (гелове и тн).
Ама това е отразено и ценовата листа, както си отбелязал.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Нов акумулатор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.122 секунди с 20 запитвания.