Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Тунинг  (Прочетена 81564 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Wilco
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 61


« Отговор #15 -: февруари 04, 2005, 18:45:11 »

Епа сеедно не си почнал ти пръв с лигнята Smile
Активен
Red Raven
Почетен член
ниво 3
******
Неактивен Неактивен

Мотор: 2012 Kawasaki Z1000
Публикации: 154


53473802
WWW
« Отговор #16 -: февруари 08, 2005, 01:37:03 »

Pozdravlenia na Dancho za kompiliranata informazia. Bih dobavil samo niakolko neshta. Pri podmenianeto na zialostnata generazia, i po-spezialno kolektorite, diametura na trubite ne e zaduljitelno po-goliam. Po skoro ugula na izvivkata i oformianeto na kolianoto pozvoliavat na izhvurlenite gazove da formirat vacuum v kolektora i po tozi nachin da osvobojdavat zilindrovata kamera maximalno burzo. Vajna e sushto taka i tranziziata na kolektorite. Toest dali e 4-2-1 ili 4-1 za tipichen redovi dvigatel. Pri V-twinovete e obiknoveno idealnia variant, kudeto sistemata e 2-2 i vseki zilinder si ima sobstvena generazia. Stage 7 jet kit, predpolaga nalichieto na individualni filtri, sportna generazia (kolektori i gurne), olekoteni butala, zilindrov "overbore" (dopulnitelno razshiriavane na zilinrite i novi butala), razshirenie ili podmiana na "throttle bodies" s takiva s po-goliam diametur i povdigane na kompresiata na zilindrite v sledstvie na koeto se povdiga i minimalnoto oktanovo chislo na izpolzvaemia benzin.
NOS-a ima edinstveno prilojenie v drag racing, kudeto sustezanieto e v prava linia. NOS stoi za nitrous oxide system. Azotnia oksid e moje bi edno ot nai-kiselinnite suedinenia i ima korozionno-razrushavasht effect varhu stenite na zilindera, otdelno ot dopulnitelnia stres induziran varhu dvigatelia v sledstvie na otdelenia kislorod. NOS-a raboti s nai-goliam effect v turbo dvigateli. Edna turbo Hayabusa e predostatuchno izpitanie za gashtite i na nai-golemia "geroi" i to samo na magistralata. Za vseki koito ima elementarno vuobrajenie i logichno mislene e yasno, kakvo stava kogato motora e liaga v zavoia i strelkata na oborotite preseche turbo zonata. A puk za NOS...da ne govorim, che pochvam da vijdam angeli..ili diavoli Smile.
Marto povdigna interesen vupros. Podobreniata na okachvaneto sa skupi. Standartni (ne GP) vilki na Ohlins sa nad $2000, plius $800 do $1000 za zadnia amortisior. Struva li si? Ako chovek goni plavno upravlenie togava otgovora e da. Ohlins sa vurha na piramidata. No ima i drugi nachini da se optimizira okachvaneto. Po-tvurdi prujini za zadnia amortisior i teleskopite. Po-gusto maslo. Smiana na klapanite v samia teleskop. Geometrichna promiana na okachvaneto (povdigane na zadnizata sus shims, svaliane na triple clampa varhu teleskopite). Zelta na tozi tuning e dvoen. Namaliavane na zavivashtia radius, kakto i plavno okachvane s maximalen kontakt varhu pavaja, za da moje moshnostta na dvigatelia da bude nai-efikasno prehvurlena ot koleloto na asfalta. Bez neochakvani wheelie-ta, ili low-sides. Tova s optichnia tuning mi napomnia za novite drehi na zaria...Smile Leko i bezavariino na vsichki.
Активен
Boris
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 37

286591050
« Отговор #17 -: февруари 08, 2005, 12:20:09 »

Цитат на: RUMEN yamaha
добре бе пичове, ами аз къде да отида,за да ми направят моята FZR 1000 на R1 ?

Купуваш си спойлери - ако можеш оригинални, а ако не можеш - такива от калъп. За първите - от магазина на Yamaha или в ebay.com (някой ще трябва да ти ги донесе Smile), за вторите - Вили дизайн (например) или другите, които се занимават с тази дейност.. Освен спойлерите ти трябват: фарове, слюда, огледала, степенки, седалки, стоп. Фарове - нови - 700лв. от магазина на Yamaha. Втора употреба - 400лв. Трябва и нова стойка за фаровете и таблото. Огледала - 100лв. Louis. За контакти: Ники с VTR-a Razz Слюда - 120лв. Степенки - цена не знам. Познавам някой, който прави такива Smile Може да си вземеш и по-изчанени от Бисер (Околовръстното) например. Седалки и стоп - ebay.com, Yamaha магазин или домашно производство. Наслука
П.С. Ако има нещо неясно - пиши едно ЛС.
Активен
GPS
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 35


1507960
« Отговор #18 -: февруари 08, 2005, 12:48:40 »

W Januarskiq broj na spisanie Ride ima statiq za tunning na motori. Pone 3 ot 6 motora bqha s K&N filter. Oswen towa KAWA ZX-6R i Bandit-600 bqha sys spirachni discove "wave discs" (edni takiwa kydrawi).
Na kartinkata pishe "wave discs add stopping power". Nqkoj moje li da mi kaje poweche za towa? Az si misleh, che spiraneto zawisi samo ot sceplenieto na gumite (shtoto spirachkite sa dostatychno dobri za da mogat da blokirat kolelata i sledowatelno slaboto mqsto ne e w tqh).
Активен
Keko
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 339


47776367 Phronkkk@yahoo.com
WWW
« Отговор #19 -: февруари 08, 2005, 12:51:03 »

buhalcho mamin sladuk shta izpapkam Very Happy
Активен
PAVETO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 675



Ел. поща
« Отговор #20 -: февруари 08, 2005, 13:02:25 »

някой да знае е-маил на вили дизаин? 10кс Smile
Активен
cbx1000
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K 1200RS, ZRX 1200S
Публикации: 851



« Отговор #21 -: февруари 09, 2005, 00:05:50 »

..чета тука смехории!... Народа купува трошки и им прави тунинг! Това е като Голф с сини светодиоди на чистачките!Тунинг се прави срещу много парички! Или се купува такъв мотор, на който каквото и да сложиш, все е по-добре! Идеални мотори за евтин тунинг: всички соц.машини. Как ще се преработи "оптично"  ФЗР1000 във Ф1? Я ски'йте цените дето ги описа Борис, пък и те са силно занижени! Едно стъкло за спойлера на Кава- GpZ 900R на фирмата MRA в Немачко, в магазин, (без товарене) ми излезе 140лв. Фар за Хонда ВФР 750, втора употреба, супер трудно намерен и изпратен до тук излезе ок. 350 лв.! По-евтинджос ще е да си купите машината дето се опитвате да измимикрите. Т.че това са пълни простотии!   Съвсем друго е "пипване" на машината за да съвпадне с личните виждания на собственика! Това е друго!  Скоро ме изкефи един - купи си нов чопър- 1999 г.! Лъскавина, свети от всякъде! без драскотина! И не каза: "направи ми го да изглежда като този от 2005г., а вика: "Искам седалката единична, рамата по-ниско и по-къса отзад и калника до средата на гумата!"  
 Е, хайде, със здраве! Сещам се за един мой шеф преди време, имаше Мерцедес (124) тясната лайсна. Негов познат имаше същия модел, но си купи комплект широки лайсни за вратите, та Мерца веднага стана "широка лайсна" (о-у-у кеф!!! Кенеф с по-широки дъски за сядане!) Та, нашия естествено веднага направи същото. Същото се повтори и когато си взеха "S"-класи, но от първите, щото цената им падна смешно. Същата работа е и тук.
Активен
Boris
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 37

286591050
« Отговор #22 -: февруари 09, 2005, 09:34:01 »

Цитат на: PAVETO
някой да знае е-маил на вили дизаин? 10кс Smile

Вили Дизайн
София, кв. "Княжево", бул. "Цар Борис III" №248
тел.: 02/ 57 30 67
      0888 808 808
      0898 479 113
Активен
PAVETO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 675



Ел. поща
« Отговор #23 -: февруари 09, 2005, 12:54:28 »

10x Smile)
Активен
RUMEN yamaha
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: никакъв
Публикации: 3314


YAMAHA YZF-R1


« Отговор #24 -: февруари 10, 2005, 13:55:18 »

ЗНАЧИ ТУК ТРЯБВА ДА СПОМЕНА, ЧЕ АЗ НЕ ИСКАМ ДА ГО ТУНИНГОВАМ , ЗА ДА МИСЛЯТ ХОРАТА, ЧЕ КАРАМ R1, A ЗА ДА ИЗГЛЕЖДА МОТОРА МИ ПО-ДОБРЕ.И СПОРЕД МЕН ТОВА Е ЕДИНСТВЕНИЯ НАЧИН.А ОТНОСНО ТОВА, ЧЕ МОТОРА МИ БИЛ ТАКЪВ И ОНАКЪВ ,ЩЕ ТИ КАЖА, ЧЕ АЗ ЗА ТАКЪВ ИМАМ ПАРИ. ТАКА, ЧЕ КОМЕНТАРА ТИ НИКАК НЕ МИ ХАРЕСВА!
Активен
IzrodGaden
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3236


От цебеерите, най ма кефи нинджата

74305798
« Отговор #25 -: февруари 10, 2005, 19:25:03 »

Ресоект !
Активен
cbx1000
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K 1200RS, ZRX 1200S
Публикации: 851



« Отговор #26 -: февруари 23, 2005, 21:15:30 »

...Сори! Не се набутвай за глупости, мотора и в оригинален вид си е добре. Всяко "пипване" към изгледа на друг модел се възприема като скриване на проблеми. Идеята е да се направи нещо индивидуално, примерно спойлер, който е далеч от заводските модели. Дани си замазва мазалото с части от по- нов модел и вика на купувачите "Сложил съм ти фарове и муцуна от по- новия модел"! А какво е отдолу- #@^*&П$#$#^%$#*І !!!
Активен
akulcho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 249


55963730
« Отговор #27 -: февруари 24, 2005, 10:30:21 »

Цитат на: cbx1000
...Сори! Не се набутвай за глупости, мотора и в оригинален вид си е добре. Всяко "пипване" към изгледа на друг модел се възприема като скриване на проблеми. Идеята е да се направи нещо индивидуално, примерно спойлер, който е далеч от заводските модели. Дани си замазва мазалото с части от по- нов модел и вика на купувачите "Сложил съм ти фарове и муцуна от по- новия модел"! А какво е отдолу- #@^*&П$#$#^%$#*І !!!



...точно ти ли па ша обясняваш на хората "да не си пипат моторите" дето он'я ден сряза рамата на човека да му свалиш задницата с 12 сантима.. Laughing  Laughing  Laughing
Активен
Wilco
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 61


« Отговор #28 -: февруари 24, 2005, 17:33:27 »

...с големата флекс даже ;)))
Активен
cbx1000
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K 1200RS, ZRX 1200S
Публикации: 851



« Отговор #29 -: февруари 24, 2005, 21:41:13 »

Abe.. к'во ме подкарахте, ей! А аз питам ли ви що биете негърчетата??? А за глада в Африка? Embarassed  ..А след големия флекс имаше гооолям електрожен с ееей такъв електрод! Обаче както каза Човека-собственик, "няма да има тъкав мутор!!!"
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Тунинг

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.032 секунди с 20 запитвания.