Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: РЕЛЕ РЕГУЛАТОРИ, електроники за мотори -производство и гаранция
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: РЕЛЕ РЕГУЛАТОРИ, електроники за мотори -производство и гаранция  (Прочетена 50757 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sasho_hristov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 233



Ел. поща
« Отговор #60 -: април 04, 2010, 11:45:09 »

На моята YAMAHA арейда кам 15.2 и като си замерих заряда се притесних че нещо не е наред обаче се оказа че всичко си му е ок.
Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #61 -: април 04, 2010, 13:34:41 »

но не трябва да баде така скасява се живота на батерията.
Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #62 -: април 04, 2010, 13:43:31 »

И о6те не6то винаги пртевете замерване с уред ,които е то4ен в измерванията.На мултицетите като им е остаряла батерията леко паднала от 9 волта пример ако напрежението на акомулатора е 12,7 волта уреда показва 13,7 и тогава запо4ва за6то е така не6то не е наред.винаги мерете с исправен уред.
Активен
motorbox
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F650GS
Публикации: 85



Ел. поща
« Отговор #63 -: април 05, 2010, 18:06:57 »

Нормално е, на някои модели да зарежда толкова, не само на Ямаха! И други мотори има с заряд над 15 волта!
Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #64 -: април 11, 2010, 08:28:39 »

http://www.snimka.bg/?profile,uploadinfo;aid=490907;page=1;#pagingИндикатор за правилно зареждане на реле регулатора и системите отговарящи за това.
1.ОПция недозареждане
2.правилно зареждане
3.Презареждане показанието на презареждане е силна червена прекъсната светлина.
Активен
^Rokera^
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 474



« Отговор #65 -: април 11, 2010, 09:43:41 »

Според мен не е нормално да зарежда над 15 в.Моята Honda cbr 1000 зарежда 15,2 и естествено посредата на лятото акумулатора беше изкипял наполовина.На приятел Yamahata зареждаше над 15 докато един ден не се запали релето.Сложи ново и не мърдаше от 14,2 .Няма логика да зарежда над 14,2-14,5 просто всеки акумулатор би кипял над тези стойности макар че в мануала на Hondata ми пише от 14 до 15 в да зарежда ,но какво правим с кипенето на акумулатора тогава.
Активен
motorbox
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F650GS
Публикации: 85



Ел. поща
« Отговор #66 -: април 11, 2010, 09:53:38 »

Ами щом производителя е дал такъв заряд, и резултата е по различен, явно нещо не е наред! А дори в наи елементарния сервизен(ауто дата) каталог, са описани тези данни,и са достъпни за всеки! Така че може всеки да ги прочете преди да пише!
Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #67 -: април 11, 2010, 10:11:53 »

Мотобокс в целия свят е приет тоя стандарт,много вероято е да има по разли4ни акомулатори с друг стартов ток но това са едини4ни не6та .Ние говорим за стандартната ситуация 14,6 е тавана.
Активен
motorbox
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F650GS
Публикации: 85



Ел. поща
« Отговор #68 -: април 11, 2010, 10:23:34 »

E не са ми известни стандартите! Но няма как да мвисля, че изменението на данните които дава производителя дават по добър резултат! Нали ставаше въпрос за зареждане на над 15 волта на определен мотор! И това е нормално при някои мотори. Там си пише примерно 5000 оборота заряд 15.2 волта за различните мотори е различно!
« Последна редакция: април 11, 2010, 10:26:36 последно от motorbox » Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #69 -: април 11, 2010, 10:34:22 »

Да бе на Suzuki Katana 1100 Емо ДиЖея да каже ако 4ете от тия оригинални 15,2 ,сумата акомулатори смени .После му пресадих реле на 14,2 за6тото на тоя модел реглера е в самото динамо и вси4ко се оправи.Мотобокс вярвай и раз4итаи на опита си.
Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #70 -: април 11, 2010, 10:38:41 »

И о6те не6то мисля да направя извод на самото реле *Протектор* Запо4не ли презаряда мотора да гасне Автомати4но.
Активен
motorbox
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW F650GS
Публикации: 85



Ел. поща
« Отговор #71 -: април 11, 2010, 10:42:29 »

Ами с сигурност на gsx 1100 до 96 та пише 13.5 при 5000 оборота как няма да се оправи!
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8596


Бог кара SUZUKI


« Отговор #72 -: април 11, 2010, 11:04:06 »

Да бе на Suzuki Katana 1100 Емо ДиЖея да каже ако 4ете от тия оригинални 15,2 ,сумата акомулатори смени .После му пресадих реле на 14,2 за6тото на тоя модел реглера е в самото динамо и вси4ко се оправи.Мотобокс вярвай и раз4итаи на опита си.
мисля,че най-големия проблем идва от прекъсването на клетки в акУмулатора.тогава почва да блъска яко и релето си отива Very Happy проблема се решава с един кондензатор и предпазител на + кабел.
дееба тия китайски акУмулатори Smile
Активен
angel nikolov
nikolovshop
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1, Honda Transalp,Yamaha Majesti 250
Публикации: 1047


skype angel_streka72


WWW Ел. поща
« Отговор #73 -: април 11, 2010, 16:07:33 »

То предпазител има на всеки мотор но вкарване на капацитивна група е ре6ение до някаде.
1.трябва да е поне 4700mF и то на 25v.
2.Кондензатора с тия стоиности е голям габарит и не може да се сложи в регулатора .
3.Дори и да може теппературата на релето 6те му испари електролита.
4.може да се постави изван релето 10 000mF 63v.Но трябва да се направи с добро ока4ване и супер изолация.
Активен
JORO-SLIVEN
НА МЕН РОКЕРИТЕ СА МИ ФЕНОВЕ!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vtr 1000 SP-1 Superbike,ducati-indiana
Публикации: 8596


Бог кара SUZUKI


« Отговор #74 -: април 11, 2010, 18:11:09 »

То предпазител има на всеки мотор но вкарване на капацитивна група е ре6ение до някаде.
1.трябва да е поне 4700mF и то на 25v.
2.Кондензатора с тия стоиности е голям габарит и не може да се сложи в регулатора .
3.Дори и да може теппературата на релето 6те му испари електролита.
4.може да се постави изван релето 10 000mF 63v.Но трябва да се направи с добро ока4ване и супер изолация.
така е!габаритите му са 40мм на 100мм. 22000мF е некъв япоски!до акумулатора място бол!!!хванал съм го с гумен маншон и две пластмасови скоби за рамата под предната седалка.
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: РЕЛЕ РЕГУЛАТОРИ, електроники за мотори -производство и гаранция

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.108 секунди с 20 запитвания.