Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !
Страници: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !  (Прочетена 101570 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3201



Ел. поща
« Отговор #300 -: февруари 08, 2020, 08:48:40 »

На всичките ми мотори,както и на тия до които стм имал достъп, спейсърите им винаги са били различни... И отпред, и отзад Very Happy
Причината е геометрията на мотора  Very Happy
Активен
Stomp
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 99' Honda VFR800
Публикации: 351



« Отговор #301 -: февруари 08, 2020, 17:17:11 »

Пичуе, нещо май съм малоумен...  Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Ето снимка на лявата страна:



Както се вижда имам спейсъра, който е между лагера и дебелата част на оста - подават се само 1-2мм от него.
Това, което си мислех, че липсва е още един спейсър, който ограничава движението на кола по оста.
Нооо никъде по диаграмите не немирам такова нещо. Странно ми е все пак - по тоя начин колът е свободен от едната страна...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #302 -: февруари 08, 2020, 21:56:00 »

Големи глупости написа, да знаеш!

За кое по-точно?

П.П.
Ще трябва да разгледам моторетките в гаража, че ми стана интересно какво е положението при всеки модел. На моя и на жена ми, отляво са охлювите на километражите.
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX, GS
Публикации: 363



« Отговор #303 -: февруари 09, 2020, 11:03:07 »

apollo11 ти е отговорил.
Активен
totomoto
totomoto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: BUELL
Публикации: 321


Ел. поща
« Отговор #304 -: февруари 09, 2020, 15:17:23 »

За четвърта генерация е, но едва ли е различно:

https://www.youtube.com/watch?v=cfGqMdLqfH4
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 238


Ел. поща
« Отговор #305 -: февруари 09, 2020, 15:19:50 »

До колегата дето се е притеснил за "спейсърите".Виж няма как нещо да е паднало,забравено или каквото и да е,там всичко е фиксирано и си има място.Дори умишлено да се опиташ да промениш,преместиш,сбъркаш каквото и да е после при слагането на гумата нещо няма да пасне и не може да се сглоби.Да втулките са различни от двете страни но всяка си има своето място и размер.И това не значи,че гумата е изместена в страни.Преди години на моя мотор имах.....разправии точно там.Е влезнах в голем филм.Оказа се,че втулката е строго фиксирана и дори промяна с един милиметър в +или- и не можеш сглоби колелото.Единия път ми затягаше в спирачния апарат в другия нита на диска ми опираше в него,и така до като не направих точния размер.Така,че карай си всичко е на ред.
Активен
totomoto
totomoto
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: BUELL
Публикации: 321


Ел. поща
« Отговор #306 -: февруари 09, 2020, 15:41:04 »

Всичко е наред ако всичко си е там защото предната ос може да се монтира и без спейсърите,но тва не значи, че може да се кара така. Колегата питаше колко трябва да са спейсърите. Забравих да снимам моето колело Sad.
Активен
Stomp
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 99' Honda VFR800
Публикации: 351



« Отговор #307 -: февруари 09, 2020, 19:21:23 »

Колегата питаше колко трябва да са спейсърите.

Всъшност последното, което питам, е дали не трябва да има още един спейсър, който да фиксира кола по оста.
За справка поста ми малко по-горе.

Малкия спейсър (между лагера и дебелата част на оста) е наличен.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 2449



« Отговор #308 -: февруари 09, 2020, 20:39:49 »

На мен ли ми се струва или наистина отстрани на главината има изрези (канали). В подобни канали влизат "палците" на "охлювите", които задвижват механичните километражи. Ако не ми се привижда, е възможно джантата да е от друг модел. Ама може да говоря и глупости Surprised
Активен
Stomp
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: 99' Honda VFR800
Публикации: 351



« Отговор #309 -: февруари 09, 2020, 21:02:33 »

хах не Smile няма такова нещо
джанта оргиналдъ
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 6457


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #310 -: февруари 09, 2020, 22:16:30 »




Дори умишлено да се опиташ да промениш,преместиш,сбъркаш каквото и да е после при слагането на гумата нещо няма да пасне и не може да се сглоби.Да втулките са различни от двете страни но всяка си има своето място и размер.И това не значи,че гумата е изместена в страни.Преди години на моя мотор имах.....разправии точно там.Е влезнах в голем филм.Оказа се,че втулката е строго фиксирана и дори промяна с един милиметър в +или- и не можеш сглоби колелото.Единия път ми затягаше в спирачния апарат в другия нита на диска ми опираше в него,и така до като не направих точния размер.Така,че карай си всичко е на ред.


Може да ти звучи странно...но един нов пловдивски сервиз които от няколко години вдигат шум около себе си по разни фейсклюци и мото събития, много повярвали си, успяха да сглобят предницата на един Интрудера с обърнати втулки.... Даже напъвали да изкривят калника, че нещо опирал.....

Та, гении всякакви....

« Последна редакция: февруари 09, 2020, 22:18:06 последно от Grobarq » Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 238


Ел. поща
« Отговор #311 -: февруари 15, 2020, 11:17:51 »

Е...винаги има изключения.Явно някои модели имат предвидени големи технически луфтове.Знам ли?Но при мен се касаеше за милиметър и не ставаше(хонда бе "гроби"ти най добре ме разбираш Very Happy)Пък таланти много и на всякъде.Пази боже!!
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 672


V-я си FR-а


« Отговор #312 -: юни 05, 2020, 08:24:35 »

Привет колеги, случайно някой VFR-ист да си търси стойка за топ каса Givi 166FZ ? Че ми се намира една под ръка/на тънкана/  Very Happy
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 672


V-я си FR-а


« Отговор #313 -: юни 11, 2020, 08:53:43 »

Привет колеги, случайно някой VFR-ист да си търси стойка за топ каса Givi 166FZ ? Че ми се намира една под ръка/на тънкана/  Very Happy

Ген Мутафчийски: "Да не търси!"

Продадена.  Smile
Активен
em3ata
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: нямам все още
Публикации: 12


Ел. поща
« Отговор #314 -: юни 25, 2020, 09:54:53 »

Привет колеги, наскоро си изкарах категорията и съм се насочил VFR. Даже харесах един още не съм годил да го гледам, но все пак да питам тъй като не съм мн запознат.Изглежда ми доста стегнат обаче ми претеснява големия нагар по тръбите и по специално там къде пише HONDA
Даже направо се е сменил цвета на метала. http://prntscr.com/t63lgo Заслужава ли си според вас ?
« Последна редакция: юни 25, 2020, 09:57:44 последно от em3ata » Активен
Страници: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Фенове И Собсвеници на Honda VFR !

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.389 секунди с 21 запитвания.