Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Проблем със Kawasaki ZZR 250  (Прочетена 1923 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Ghost_Rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR 250
Публикации: 6



Ел. поща
« -: юли 12, 2008, 10:33:32 »

Здравейте моля ако някой знае от какво може да е това да пише.Проблема е следния:мотора пали макар и трудно но даржи само 500 оборота и при най минималнота подаване на газ огася.Карбораторите са реголирани,разпределителните валове са зацепени.
Активен
kamikadze ZX7RR
Който вади нож другимо, другия от нож умира
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 765


само нинджа може да убие нинджа


Ел. поща
« Отговор #1 -: юли 12, 2008, 11:41:58 »

На мнооооого богата смес ми мирише.
Активен
Cheyenne
Професионален чревоугодник.
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Concours GTR
Публикации: 232


Професионален чревоугодник

68497213
WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: юли 12, 2008, 12:53:23 »

И аз си мисля че са карборатори все пак. Провери си маркучите на вакумите да няма откачен...
« Последна редакция: юли 12, 2008, 13:00:05 последно от Cheyenne » Активен
Ghost_Rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR 250
Публикации: 6



Ел. поща
« Отговор #3 -: юли 12, 2008, 15:25:21 »

Маркучите са наместени ,карбораторите са реголирани . Може ли това да е от електрониката ?
Активен
Cheyenne
Професионален чревоугодник.
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Concours GTR
Публикации: 232


Професионален чревоугодник

68497213
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: юли 12, 2008, 15:29:12 »

Не мога да кажа... Съжалявам...
Активен
Ghost_Rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR 250
Публикации: 6



Ел. поща
« Отговор #5 -: юли 12, 2008, 22:52:24 »

Неска прехвърлих карбораторите и електронното от друг работещ ЗЗР като моя но пак неще вече се самнявям в двигателя .
Активен
ivodr800s
Ivelin Mitev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKIDRBIG800S
Публикации: 417


463606232
Ел. поща
« Отговор #6 -: юли 13, 2008, 07:58:19 »

гоше що не го заведеш на доктор,наи добре при чичови гошо той ша го оправи,що не си се похвалил и почерпил Mad Mad Mad
Активен
the Truth
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ZX 11 / Busa
Публикации: 667


"Torque" rider! ;-)


« Отговор #7 -: юли 13, 2008, 10:34:04 »

според мен си провери пак центровките на разпределителните валове...ако не се сещаш,повикай някой,който ги разбира Very Happy
 П.П. и не си прави експерименти...че  wall
Активен
Ghost_Rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR 250
Публикации: 6



Ел. поща
« Отговор #8 -: юли 13, 2008, 23:21:05 »

Неска вече установих от какво е . Измерих компресиятя  2 атмосфери и вече ша трябва да са гледат клапани и ако не е от тях бутала и сигминти,дано да не се стига до там.
Активен
Ghost_Rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR 250
Публикации: 6



Ел. поща
« Отговор #9 -: юли 23, 2008, 11:38:32 »

Мотора вече е в движение,вари много хубаво кат за 250 кубика обаче сега имам малко проблем със съединителя-боксува леко.Може  ли да е само от маслото?
Активен
HEVN
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: XLV600
Публикации: 2


Ел. поща
« Отговор #10 -: октомври 12, 2019, 21:52:55 »

Здравейте колеги
Не намирам нужда да правя нова тема защото проблемите ми са със същия модел мотоциклет.
Първият проблем е, че пали без смукач сутрин през Август месец, но през Септември трябва смукач  Confused аз мисля че е нормално всяка сутрин да му трябва малко смукач .
По големия проблем е, че когато запали на смукач то той трябва да е дръпнат до край и ако го върна малко гасне веднага wall
Имам две Хонди (CBR 1000 и Transalp 600) които сутрин не палят без смукач, но след като запалят мога да определям оборотите чрез смукача, а карбураторите също са Keihin
Нивата са колкото трябва, в карбураторите е сменено всичко което би моголо да има износване, пилотните жигльори са развити на 3 оборота защото на по малко при отпускане на газта оборотите не спадат веднага а има плавно и бавно падане на оборотите.
Общо взето проблемът е че като застудее времето пали на смукач който тегаво се управлява.
Вторият проблем е, че при каране по дълго време с висока скорост примерно 140-160 която е и пределната му скорост в един момент започва да губи мощност и след малко угасва след което трябва да се изчака няколко минути за да може да запали и така пак ако се кара със скорост по висока от 120км. ч.
Това прилича на запушена капачка на резервоара, но не е.
Ако някой притежава такава гадина поне да сподели как пали сутрин.
Предварително благодаря.
« Последна редакция: октомври 12, 2019, 21:56:01 последно от HEVN » Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1299



« Отговор #11 -: октомври 13, 2019, 21:50:38 »

Въздушният филтър откога не е сменян Surprised
Активен
HEVN
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: XLV600
Публикации: 2


Ел. поща
« Отговор #12 -: Вчера в 21:28:09 »

Мотора го купих нов внос и още в магазина го мъчихме един час докато запали, но понеже бях отишъл за него си го взех Very Happy
Явно не беше каран дълго време и карбураторите бяха затлачени и имаше една скъсана и една пробита мембрана.
Филтъра също смених макар че то е само дунапренче.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Проблем със Kawasaki ZZR 250

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.044 секунди с 21 запитвания.