Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: 10. Правила за оцеляване при градско каране
Страници: 1 [2] 3 4 ... 8   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: 10. Правила за оцеляване при градско каране  (Прочетена 64842 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Rainbow Demon
Freedom's just another word for nothing left to lose
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: FZR genesis 750 1987
Публикации: 409


Rock&Roll is highly addictive, don't start

263924222
Ел. поща
« Отговор #15 -: март 28, 2008, 15:07:12 »

Карайте на дълги през деня,така ще ви видят по-лесно от останалите учасници в движението.

Имаше тема по въпроса. Освен че е незаконно да се кара на дълги през денят е и по-рсковано тъйкато оставаш без светкавица, заслепяваш тези срещу тебе дори и в слънчев ден и объркваш и изнервяш водачите на автомобили.

Ако смяташ че дългите са решителният момент някой да те види, по-добре си сложи модулатор на фара и не прави простотии.

Много са ми странни хората дето уж несмеят да карат на нормални светлини, както е по правилник, щото нали е най-важно да те виждат другите ама не вземат да сли сложат една електриково зелена отразителна жилетка. С такава ще те забелязват от далече и в сълчев ден по пладне. Правилника може да нарушаваме и да се циганиме ама гъзарията няма да преебеме.
« Последна редакция: март 28, 2008, 15:13:28 последно от Rainbow Demon » Активен
DeniChka
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha YZF R1
Публикации: 512


МОРАЛНИЯТ ПОБЕДИТЕЛ!!!


« Отговор #16 -: март 28, 2008, 15:17:32 »

На дълги добре,с нормална скорост добре, ама да карам в трилентово платно , да карам бавно и умишлено да минават на сантиметри от мен,само защото съм с мотор, и някой желае да се надбягва....айде няма нужда.
Тъпи голфаджии!
Активен
Stupid_boy
Модератор
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 4620



« Отговор #17 -: март 28, 2008, 15:50:31 »

Благодаря.
Карам от няколко месеца, постоянно заобикалям колите отдясно ( предпазливо ) . Може би, защото се чуствам в по-голяма безопасност в близост до бордюрите или ми е навик от годините на колоездене.Все пак ми се струва по-малко опасно от това да карам по осовата линия.Явно не трябва да гп правя.Какви са опасностите? Отваряне на врата ли?

опасностите са страшно много. отваряне на врата е най-малката!
например: никой не очаква да има изпреварващ го отдясно, особенно ако самия той е в крайна дясна лента. при такава постановка не рядко се прави десен завой БЕЗ мигач и без да се поглежда в огледалото. ТАМ НЕ ТРЯБВА ДА ИМА НИКОЙ, еле пък и някой по-бърз и изпреварващ!

най-добре се отучи от този навик колкото се може по-скоро.

рейнбоу, не му обръщай внимание на fichi. явно е от пишещите и незнаещи какво пишат.
Активен
fichi
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 118


YAMAHA TTR 600 & CZ 125 CROOS


Ел. поща
« Отговор #18 -: март 28, 2008, 16:13:50 »

Извода за карането на дълги съм си го направил сам,не казвам,4е съм прав Surprised когато колега кара зад мен ми привли4а вниманието пове4е когато кара на дълги,а не на къси.ще се радвам някой да внесе яснота по въпроса.
Активен
Rainbow Demon
Freedom's just another word for nothing left to lose
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: FZR genesis 750 1987
Публикации: 409


Rock&Roll is highly addictive, don't start

263924222
Ел. поща
« Отговор #19 -: март 28, 2008, 16:32:17 »



http://forum.moto-zone.bg/index.php/topic,23873.0.html

http://forum.moto-zone.bg/index.php/topic,23873.0.html
« Последна редакция: март 28, 2008, 16:35:05 последно от Rainbow Demon » Активен
Tonyco
Модератор LoW
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Varadero XL 1000 VA '10
Публикации: 2434


Skype: tonyco6520

28456401
WWW
« Отговор #20 -: март 28, 2008, 16:41:59 »

Да добавя винаги намалявай когато преминаваш кръстовище на което няма добра видимост или свети дълго време зелено или има чакащи коли в насрещното за ляв завой. Често се случва в трафика да не те видят тези които правят ляв завой срещу тебе ако си в лява лента пък в по дясната се движи голяма кола камион или нещо друго и те го виждат но не виждат теб и решават, че няма никой и тръгват.
Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Балкан 250, Балкан МПС, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1
Публикации: 2885


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #21 -: март 28, 2008, 17:27:41 »

Задължително карай из града с най-шумния ауспух, който имаш, по кръстовищата форсирай на съединител да те чуят всички.(Това защото нямам клаксон)
Из града - с кросови ботуши с метално бомбе - трудно се изправят вратите на таксито след ритник, бакшиша не скача на бой, щото бомбето лесно чупи кости.
А най-добре карай из града колкото може по-малко. Извън града още по-малко.
В гората е играта rulez2 rulez2 rulez2
Активен
shobo
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW K1200R
Публикации: 1505



« Отговор #22 -: март 30, 2008, 11:36:31 »


10.  Релси. Трамвайните и ЖП релсите са нещо много коварно. Преминавай ги под колкото може по-тъп гъгл, 90 градуса е най-добре. При ЖП прелези внимавай за разковани дъски, дупки и т.н.

Трамвайните линии трябва да са ви забранената зона за каране, колкото и да е дълга колоната пред вас не ги ползвайте.
А и много трябва да се внимава с колвозите които се получават там където минават камиони и автобуси, много са коварни.
« Последна редакция: март 30, 2008, 11:41:11 последно от shobo » Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #23 -: март 30, 2008, 12:31:53 »

Абе най-добре е BMW с кош и картечница пък да видякой ще ме засича.  Smile Smile Smile
Активен
Tonyco
Модератор LoW
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Varadero XL 1000 VA '10
Публикации: 2434


Skype: tonyco6520

28456401
WWW
« Отговор #24 -: март 31, 2008, 11:58:50 »

Забравих да спомена и това карайте в града винаги със светло отразителна жилетка има голям ефект. От както почнах да карам с такава определено забелязах разликата.
Активен
freethedoom
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Бивш собственик на R6 2005
Публикации: 707



Ел. поща
« Отговор #25 -: март 31, 2008, 13:22:40 »

Пробвал съм и на дълги и на къси и с жилетки и с не знам си още кво. Извода е един - не ме виждат и тва е. Преди на едно огромно кръстовище където няма ни храсти, ни дървета, всичко се вижда от всички страни. Карам по главния път и трябва да ме изчакат да мина. Оня се едно не видя че идвам, а бях с жилетка и на дълги !  Sad Намалих разсвирих се и той ми дигна ръка (мисля, че се извини  Surprised) и продължих. Оня ден карам по един първокласен път и неква Вектра от тея дъртите минава и заминава. Таман мислех да дам газ, щот няма коли няма нищо и да ускоря малко. Тая изкочи от дясно нит имаше време да реагирам, нит нищо. Просто свих вдясно и не знам с какъв късмет се разминах с нея. После я настигнах и викам ' Ей ти акъл имаш ли ве спира се за да се огледаш ' при което тя ми отговаря ' Ми не те видях извинявай '. Е такава е за бой, ама имаше късмета, че мъжа и излезе от магазина, щот щях да и начупа стъклата.  Sad Sad Sad Sad Както и дае извода е, че  винаги карайте както намерите за добре, измъквайте се колкото се мож епо бързо от кръстовища, задръствания и винаги имайте едно на ум - ВАС НЕ ВИ ВИЖДАТ !
Активен
demode
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Night Rod Special
Публикации: 74


110542677
WWW
« Отговор #26 -: март 31, 2008, 13:59:31 »

Цитат
Както и дае извода е, че  винаги карайте както намерите за добре, измъквайте се колкото се мож епо бързо от кръстовища, задръствания и винаги имайте едно на ум - ВАС НЕ ВИ ВИЖДАТ !

както някой преди беше казал "мислете за вас все едно сте невидим"
Активен
fichi
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 118


YAMAHA TTR 600 & CZ 125 CROOS


Ел. поща
« Отговор #27 -: март 31, 2008, 15:04:44 »

Мисли не как ти ги виждаш,а как те те виждат.
Активен
BETY
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: kawasaki zx
Публикации: 75



« Отговор #28 -: април 09, 2008, 11:41:31 »

Струвами се, че правилата са доста повече от 10 Surprised и трудно могат да се изброят. Май трябва да преценяваш в момента как да постъпиш, ако имаш време Very Happy
Активен
MrAK
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 750F
Публикации: 8


30459751
« Отговор #29 -: април 09, 2008, 12:44:03 »

Сравнително млад моторист съм и едва ли съм в позицията да давам съвети, но ще си позволя да кажа две неща.
Първо директен отговор на поста над мен: мисля, че е по-добре да се стремиш да избегнеш ситуацията с преценката в последния момент. Точно с тази цел са съветите, които се пишат тук.
И искам да добавя един съвет продиктуван от личен опит - по възможност изчаквай 1-2 сек. преди да тръгнеш след като светофара е светнал зелено. Нееднократно ми се е случвало да профучават коли, които са решили, че "ще хванат" зеленото. И ако някой друг участник в движението се изстреля веднага щом светне зелено срещата с между двамата състезатели ще е болезнена, ако не и фатална.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 8   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: 10. Правила за оцеляване при градско каране

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.238 секунди с 20 запитвания.