Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?
Страници: 1 ... 121 122 [123] 124   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?  (Прочетена 394202 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3275



« Отговор #1830 -: август 11, 2018, 14:13:38 »

Спрейовете за смазване на веригата са хубави и стават за много неща,наистина,но като че за смазване на верига май не съвсем! Никак не ми харесва натрупаната лепкава маса по веригата,която се полепва с всякакви боклуци,прах,пясък и т.н. Трудно се отстранява и ми изглежда като почти перфектен абразив! С маслото и ВД-то нещата са коренно различни! Прави сте! Има много хубави теми по въпроса за смазването и почистването на веригата! И в нашия форум и в Интернет!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1831 -: август 11, 2018, 16:36:25 »






просто точно в темата за ТрансАлп, откакто Гробаря си опъна и смаза веригата се изписа толкова мнооого инфо за вериги, колкото не бях чел до сега в тоя форум






Баси как го каза...после ходи обяснявай, че нямаш сестра;))))))
( Нещо ми изчезнаха емотиконите)


Само да вметна, защото тогава май не уточних... Малко след като взех Върховния  успях да му счупя ролбара в ляво долу на ухото... Как? Ми много съм здрав;)))
Единственото недомислено нещо в Трансалп е централната стойка. Трябва да е с полупразен резервоар и да си си здрав и як за да го вдигнеш на централна. Просто е малка петата. И аз го хващах и дърпах от ролбара, защото няма дръжка отзад. Е чупих ролбара и карах така известно време. Почнах да чувам някакво зверско тропане и набедиха веригата... Да ама не. От време на време ролбара тропал.... Едно такова гадни метално стържене, все едно веригата жужи.... Та такива работи...
Но верно, че доста се изписа тогава за вериги и пиньони след като питах тук...


Пак да кажа: има wd 40 спрей за почистване на верига. Има и спрей за смазване а верига. Има и вакса за смазване на верига за студено( мокро) време. Последните няколко са специално създадени за МОТОЦИКЛЕТНИ вериги. Ся кое колко пази и вреди никой не може да разбере със сигурност.
А , има и един wd 40 дето се използва за развиване на гайки и др.
Та , не ги слагайте всичките под общ знаменател. Това то

Точно така! WD 40 е в много варианти.
Аз използвам най- разпространения дето е за развиване на гайки. Пръскам обилно, почиствам със четка и подсушавам с парцал. И след това спрей за верига.
Но търся ойлер. Нещо май няма из Пловдив и ще трябва от някой сайт да го поръчам.

Не съм се сетил да търся керосин в Хоомакс...баси..
« Последна редакция: август 11, 2018, 16:38:21 последно от Grobarq » Активен
hbforko
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL600V Transalp
Публикации: 52



Ел. поща
« Отговор #1832 -: август 11, 2018, 21:35:02 »

Относно ойлерът съответно в моите ръце самоделка да ви споделя. Съдържателят за масло беше едно лъскаво термосче от децата (прилича на нитро бутилка).  Правя два отвора, като в единият заработвам шлаух до дъното така, че като го обърна от ефиният да тече, а от другият да си смуче въздух. Във вторият зарабитвам щлаух, който води до бензинов клапан от АГУ. След него следва кранче за регулиране на въздух за аквариум. След него игла от система за кръвопреливане. Иглата я заработвах в долната пластмаса на задният венец,  така, че капката да пада над веригата. Клапънът, кранчето и иглата трябва да са максимално близо. Настройва се на 5-6капки в мин. Клапанът отваря при подаване на контакт. Резултатът при мен беше: чиста и сочна верига и оср@на капла.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1863


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1833 -: август 11, 2018, 22:58:24 »

Здравейте! Имам въпросче, какъв е реда за зацепване на ангренажните вериги? Първо преден (FT) или първо заден (RT)? При предишното разглобяване ги бях объркал и моторът пак си бръмчеше, но нещо........ Само завъртях задният на половин оборот и се оправи. Сега стъргах за биелите втулки от фосфорен бронз и дали съм ги оставил една идея по-стегнати не знам, но нещо ми е куц.
При ТДМ-а е първо 1 после 2
Не вярвам някой вярваш в харакири и сепуко да е измислил нещо различно от първо 1ви после 2ри цилиндър - просто мои си мисли...
Активен
aboyadzhiyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp 1989 600cc
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #1834 -: август 11, 2018, 23:16:47 »


На правилното място пишеш.
Майсторите са си същите.
Ако не искаш да ни споделиш в нашата си тема, драсни на RODRIGUEZ пича си има сервиз и хората са доволни. А и кара ендуро Very Happy
Привет! Иска ми се някой майстор да хвърли едно око на мотора, да му направи основен преглед като цяло. Има някои неща по мотора които ме съмняват.

Би ли ми изпратил номера на Родригез? (можеш да ми го пуснеш на ЛС ако иска). Поради незнайна причина не мога да му отворя профила и не мога да му пиша.

Благодаря ти предварително!
Активен
hbforko
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL600V Transalp
Публикации: 52



Ел. поща
« Отговор #1835 -: август 12, 2018, 01:21:45 »

Оправих сеее. Първо първи след нрго втори. Както си и беше. Филтърът искаше "баяне" (заради газста) сега на втора при 50км/ч пак гумата е в небетоооо.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1836 -: август 12, 2018, 12:59:23 »

Привет! Иска ми се някой майстор да хвърли едно око на мотора, да му направи основен преглед като цяло. Има някои неща по мотора които ме съмняват.

Би ли ми изпратил номера на Родригез? (можеш да ми го пуснеш на ЛС ако иска). Поради незнайна причина не мога да му отворя профила и не мога да му пиша.

Благодаря ти предварително!

Не можеш да го отвориш защото нямаш 50 поста във форума.
Пратих ти го на ЛС, въпреки, че информацията в профила му не е тайна.


Относно ойлерът съответно в моите ръце самоделка да ви споделя. Съдържателят за масло беше едно лъскаво термосче от децата (прилича на нитро бутилка).  Правя два отвора, като в единият заработвам шлаух до дъното така, че като го обърна от ефиният да тече, а от другият да си смуче въздух. Във вторият зарабитвам щлаух, който води до бензинов клапан от АГУ. След него следва кранче за регулиране на въздух за аквариум. След него игла от система за кръвопреливане. Иглата я заработвах в долната пластмаса на задният венец,  така, че капката да пада над веригата. Клапънът, кранчето и иглата трябва да са максимално близо. Настройва се на 5-6капки в мин. Клапанът отваря при подаване на контакт. Резултатът при мен беше: чиста и сочна верига и оср@на капла.


Омазал си каплата защото си го настроил да капе твърде често. Мисля, че 1-2 капки в минута е достатъчно
« Последна редакция: август 12, 2018, 13:01:20 последно от Grobarq » Активен
sith_of_darkness
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Twin
Публикации: 221


Бързай бавно


WWW Ел. поща
« Отговор #1837 -: август 12, 2018, 14:24:44 »

Едно време на стария алп си направих ойлер с електроника. Следи оборотите на двигателя и под 1800 не пуска нищо, а след това катери капките спрямо оборотите на няколко степени. А капането беше с клапан от бензин. Бях я предпазил от външни влияния и беше много сполучлива и се центроваше по желание. Проста схема аналогова на ОУ.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1838 -: август 12, 2018, 22:47:23 »

Едно време на стария алп си направих ойлер с електроника. Следи оборотите на двигателя и под 1800 не пуска нищо, а след това катери капките спрямо оборотите на няколко степени. А капането беше с клапан от бензин. Бях я предпазил от външни влияния и беше много сполучлива и се центроваше по желание. Проста схема аналогова на ОУ.

А в студено при палене на смукач как са капали?
На смукач е на 2000+
Активен
generala
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: honda trans alp
Публикации: 316


generala_30@abv.bg generala
Ел. поща
« Отговор #1839 -: август 13, 2018, 18:37:07 »

Добре че се наканих преди да смъкна стартера за проврка, та снех дясната кора и видях че АБ е със силно окислена плюсова клема и по слабо окислена минусува клема. Та почистване смазване, замерване с мултицет какво вкарва и какво изкарва на различни обороти и натоварване на консумация. Допълних и дестилирана вода. Гледай ти, преди месец всичко си беше наред когат за последно отварях. Може би оксидацията да се е появила след голяма влажност защото ме пра много голям дъжд от Охрид- Македония до почити Зайчар- Сръбско. Сега стартера си върти много добре без да влачи.... Браво и на вас че ей така ме навихте да проверя първо АБ....

 Smile  Very Happy  Very Happy  Very Happy
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1863


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #1840 -: август 13, 2018, 21:37:05 »

Добре че се наканих преди да смъкна стартера за проврка, та снех дясната кора и видях че АБ е със силно окислена плюсова клема и по слабо окислена минусува клема. Та почистване смазване, замерване с мултицет какво вкарва и какво изкарва на различни обороти и натоварване на консумация. Допълних и дестилирана вода. Гледай ти, преди месец всичко си беше наред когат за последно отварях. Може би оксидацията да се е появила след голяма влажност защото ме пра много голям дъжд от Охрид- Македония до почити Зайчар- Сръбско. Сега стартера си върти много добре без да влачи.... Браво и на вас че ей така ме навихте да проверя първо АБ....

 Smile  Very Happy  Very Happy  Very Happy
Преди време кога се играех под разните "тирове" виждах някои да си мажат клеймите с масло/грес/WD(май тоя за развиване ) точно за да няма корозии
Аз от време на време(май 1 път годишно пръскам там някаква гняс)

Активен
aboyadzhiyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp 1989 600cc
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #1841 -: Вчера в 09:05:13 »

Здравейте колеги,

Понякога забелязвам, че моторът започва да се "друса" (не знам това ли е точната дума?) след като го заредя с по-съмнително качество бензин (въпреки, че почти винаги е от бензиностанции на Shell, OMV или Petrol) и най-вече като превключа на трета или четвърта предавка. Мои познати споменаха, че може и нещо на карбораторите да му има.

Мнения, хора? На някой случвало ли му се е?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #1842 -: Вчера в 09:58:07 »

Здравейте колеги,

Понякога забелязвам, че моторът започва да се "друса" (не знам това ли е точната дума?) след като го заредя с по-съмнително качество бензин (въпреки, че почти винаги е от бензиностанции на Shell, OMV или Petrol) и най-вече като превключа на трета или четвърта предавка. Мои познати споменаха, че може и нещо на карбораторите да му има.

Мнения, хора? На някой случвало ли му се е?

А звука променя ли се докато тресе?
Ако се променя е възможно да ти изключва единия цилиндър и да работи на един.
Причините може да са недостиг на бензин или прословутите ни цидиай модули под седалката. Има назад в темата доста писано за тези модули. Гледам, че си от първите Трансалпи с черния двигател, а те най- често страдат от това. Но тогава спира да ти работи и обортомера. Помисли пак кога започва тресенето.
Харча на гориво как е?
Активен
aboyadzhiyan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Transalp 1989 600cc
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #1843 -: Вчера в 10:54:00 »

А звука променя ли се докато тресе?
Ако се променя е възможно да ти изключва единия цилиндър и да работи на един.
Причините може да са недостиг на бензин или прословутите ни цидиай модули под седалката. Има назад в темата доста писано за тези модули. Гледам, че си от първите Трансалпи с черния двигател, а те най- често страдат от това. Но тогава спира да ти работи и обортомера. Помисли пак кога започва тресенето.
Харча на гориво как е?
Обортометъра си работи, не съм забелязал да прави проблеми. Харча на гориво би трябвало да е нормален, около 5 на 100.
Тази седмица ще пробвам да го заведа аз при RODRIGUEZ и да видим от какво може да е. Сещам се, че като го бях изправил на централна (след 300-та зора) и го включа на 1-ва, след известно време започва да "влачи", не върви гладко веригата и си се подрусва мотора леко. Тогава един познат каза, че може да има нещо на карборатора.

Друго нещо за което се сещам, и със сигурност не са свързани двете неща е, че когато карам в градско и се налага да карам с по-ниски предавки и да превключвам постоянно, температурата се покачва осезаемо много и не знам доколко е ОК да продължавам да карам така.

Като цяло съм супер зелен в мото средите, поне откъм механична гледна точка, така че моля да ме извините ако задам някой друг глупав въпрос занапред. : )

Поздрави
Активен
bubasmith
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: '90 Ямаха XT600Z, '94 Хонда XL600V
Публикации: 180



Ел. поща
« Отговор #1844 -: Вчера в 11:49:52 »

А аз имам следния въпрос:
Защо подвижния супорт на предния спирачен апарат е по-хлабав отколкото трябва?! Толкова хлабав, че по калдаръм дрънка осезаемо. Дрънкането спира като обера лоста леко.
Активен
Страници: 1 ... 121 122 [123] 124   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилOff-Road (Модератор: RODRIGUEZ)Тема: Какво е Honda Transalp и има ли почва у нас?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.241 секунди с 21 запитвания.