Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: ТЕСТВАНЕ НА НОВ МОТОР  (Прочетена 45902 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Fbegov
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Benelli tnt 1130 café racer, Yamaha fz6 fazer s2 GT
Публикации: 2067


Ако си прекалено предпазлив, животът ти става уме


Ел. поща
« Отговор #30 -: февруари 08, 2012, 03:29:45 »

 Статията е добра, но за начинаещи! Аз като седна на "нов мотор" първите ми забележки са в екипа, който имам - няма да ми е удобен за точно този мотор!
 Когато искаш супер-спорт обаче изискванията за комфорт са различни от каквото и да било друго, и се съобразяваш.
 Комфорта и пълното щастие са едно, но какво изкаш от този мотор е друго нещо!
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4196



« Отговор #31 -: февруари 08, 2012, 10:04:31 »

  Когато искаш супер-спорт обаче изискванията за комфорт са различни от каквото и да било друго, и се съобразяваш.
 Комфорта и пълното щастие са едно, но какво изкаш от този мотор е друго нещо!
Mad

не знам как така като се качите на мотор и казвате дали ви е удобен, ососбено за спорт/суппер спорт мотор
че той няма как да ти е удобен, ако търсиш удобство като на турист или крузер - тява няма как да стане
така че ако си решил да е писта, преглъщаш и това е

аз като взех VTR-a, пробното кръгче беше меко казано ужасно - стойка, скорости, спирачки.....бе баси неудобното
след това по магистралата като си го карах към Пазарджик, лека полека посвикнах на стойката, но въпреки това след това 2 дена ме боля кръста
не съжалаявам че го купих защото сле още 200-тина километра вече по завой си намерих мястото на мотора и сега нямам проблеми с "удобството"

и само да вметна че преди VTR-a, една година карах само Супермото, а там и стойката и карането нямат нищо общо

Така че не бъркайте "удобството" на даден клас мотори с това един мотор да ти е удобен да го караш както е измислен да се кара Very Happy
Активен
Monster
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 335



« Отговор #32 -: февруари 08, 2012, 11:59:08 »

Mad

не знам как така като се качите на мотор и казвате дали ви е удобен, ососбено за спорт/суппер спорт мотор
че той няма как да ти е удобен, ако търсиш удобство като на турист или крузер - тява няма как да стане
така че ако си решил да е писта, преглъщаш и това е

аз като взех VTR-a, пробното кръгче беше меко казано ужасно - стойка, скорости, спирачки.....бе баси неудобното
след това по магистралата като си го карах към Пазарджик, лека полека посвикнах на стойката, но въпреки това след това 2 дена ме боля кръста
не съжалаявам че го купих защото сле още 200-тина километра вече по завой си намерих мястото на мотора и сега нямам проблеми с "удобството"

и само да вметна че преди VTR-a, една година карах само Супермото, а там и стойката и карането нямат нищо общо

Така че не бъркайте "удобството" на даден клас мотори с това един мотор да ти е удобен да го караш както е измислен да се кара Very Happy


Колеги, много бъркате или не сте карали достатъчно пистови мотори. Да вярно е, че стойката на турист или крузер няма нищо общо с тази на един пистов мотоциклет, но от пистов до пистов има съществена разлика. Сигурен съм, че и други ще го потвърдят.
Преди да си купя Кавазаки, карах Сузуки GSXR600/2002, което ми беше супер удобно лично на мен.
Вдлъбнатините на резервоара бяха изляти все едно са правени за моя крак, разстоянието от седалката до ръкохватките беше идеално, не се чувставах неудобно просто, а пък и вървеше прилично. Докато Ямахата в същия клас-600, имаш чувството , че главата ти е извън слюдата по някога докато караш -супер неудобна, пак казвам на мен, все пак съм 1,87см. Почти същото мога да кажа и за Кавазаки-ЗХ10-ката, все едно е правена за някой китаец.
Според мен дори при турист или крузер избора не би бил толкова труден , защото просто са конструирани за  по удобна езда. Пример: Кавазаки ЗР7- перфектен naked bike, голям резервоар, удобен, красив с приятни спортни детайли, обаче не достатъчно мощен, освен това вятъра след 160 км/ч., те блъска жестоко, което си е нормално при такъв клас мотори.
 
« Последна редакция: февруари 08, 2012, 12:02:31 последно от Monster » Активен
westice
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Virago XV 250
Публикации: 43



Ел. поща
« Отговор #33 -: април 18, 2012, 13:32:55 »

Много хубава тема. Поздравления за ivan_honda
Активен
pri3st
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 19



« Отговор #34 -: юли 31, 2013, 11:32:33 »

Може ли някои да не ме посъветва за мотор 125 куб. Начинаещ шофьор съм и мисля да взема Honda cbr 125cc. Ако някои има опит с такъв мотор може да сподели  Confused
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5548



Ел. поща
« Отговор #35 -: юли 31, 2013, 11:40:39 »

Искаш да се оглежда ли или просто да се изкаже мнение. По второто предположение мога да кажа следното - идеален е за начинаещ. Моя приятелка започна с такъв, модел 2008 г., инжекцион. Никакви проблеми за един сезон. Жена ми има отскоро такъв, модел 2006 г., карбуратор. Не намирам разлики в поведението спрямо инжекцията. Това, че говоря за жени няма нищо общо с мотора. Приятелката ми го продаде на мъж, а жена ми купи нейния от мъж. На паркинга дето ги държим има същия, който го кара пак някакво момче.
Активен
uragann
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: някакъв дръгел
Публикации: 334



« Отговор #36 -: август 12, 2013, 17:05:13 »

Егати вие сте железни бре момчета всеки ден ме изумявате.Евалата за статията и положеният труд,дори на улицата в квартала не съм получавал толкова изчерпателни отговори на всички въпроси които ме вълнуват относно моторите,а повярвайте ми те са хиляди!!! От мен едно голямо Благодаря на Автора  Surprised
Активен
DrHouseMD
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: още нямам
Публикации: 14


Ел. поща
« Отговор #37 -: април 03, 2014, 22:15:16 »

Много полезна статия - аз съм абсолютно начинаещ и точно такива четива търся.

Да знаете има ли подобни теми, но за това какви са техническите неща, които трябва да се гледат като се купува мотор на старо - нещо ми попадна за компресия, нещо за реле...

Аз си мечтая за някакъв крузер (чопър) примерно Virago, но статиите за HONDA CB500 май ме ще насочат в друга посока.
Активен
kawasuna
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR954RR/GSXR K8 1000
Публикации: 288



Ел. поща
« Отговор #38 -: април 03, 2014, 22:45:22 »

Колегата Monster много правилно каза.Независимо че има богата гама от пистови мотори всеки е доста различен,не толкова като динамика колкото като стойка на каращия!
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 217



Ел. поща
« Отговор #39 -: април 04, 2014, 09:42:36 »

Е такава статия с коментари ми трябваше  Very Happy Сега съм се спрял на един кръстопът между пистов и туристически мотоциклет. Имал съм само пистови машини до момента, но последната ми размъти мозъка доста...suzuki gsxr 750 с "топ" кормило и регулируеми степенки/лостове за спирачката и скоростите. Взех го защото ми харесваше динамиката и поведението на пътя на пистаците, стойката с тези "промени" за мен беше перфектно-комфортна и за по-дълъг път без да ме болят китките и гърбът. По една или друга причина се разделих с това suzuki и сега уж си търся нещо от рода на турист, обаче удобната позиция на тялото(за мен) с това как се държи на пътя си е чиста дилема в главата ми.
Активен
Atanasko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR F3
Публикации: 19


Поздравявайте бе хора !


« Отговор #40 -: август 25, 2015, 12:22:43 »

Супер е статията и я прочетох с интерес, само че според мен на практика нещата не стават точно така.
Гледам ги моите приятели как си купуват мотори :
1. Визия
2. Кубици
3. Цена
В общия случай няма тест драйв, а и рядко има някой, който да те посъветва качествено.
Затова е добре да се прочете някой и друг ред, преди да се хвърлиш на първата добре боядисана пистарка ;)
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: ТЕСТВАНЕ НА НОВ МОТОР

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.206 секунди с 20 запитвания.