Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3 ... 17   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Пълна промяна.. aprilia RSVR Factory  (Прочетена 95205 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
madtiger
MAD MOTO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: DUCATI
Публикации: 528


www.mad-moto.com

skype:maddtiger vlado_4t
WWW
« -: декември 14, 2007, 23:19:41 »

Съвсем наскоро се сдобих с едно прилично моторче, а именно Aprilia RSV1000R Factory 2005 година. Както вече някой знаят, предния ми мотор беше баща му на този – 2002 RSV1000 Mille, в който се влюбих от пръв поглед; съсздаде нова ера в мотоциклетизма ЗА МЕН;  който в процес на каране и изучаване ми допадна изненадващо много и който въопще не ми се продаваше, но просто си бях навил, че новия сезон аз трябва да имам ТОЗИ мотор!

Както много хора в България, аз бях доста скептично настроен към спортните мотори с V2 двигатели, като си мислех че са слаби, тежки, тромави и още куп глупости, и то защото мои познати ми ги говориха.. Даже преди няколко години имах възможност да купя Априлия RSV, но и дума не можеше да става.. К’во е това?  Трактор, реномелка, само 120 и нещо коня.. то тва не върви..  Но както и много хора в България, аз гледах само мощността,”конете”. Колкото повече, толкова по-добре.

Радвам се,  че Април месец реших да направя експеримент като се кача на нещо такова, а именно RSV Mille. Освен качествата изнасяни навсякаде, като въртящ момент, ускорение във всички обороти, начина на вземане на завои и т.н., аз наистина не мога да обясня какво и как ме накара да заобичам този мотор и този двигател, но просто стана.. Както вече казах: Не мисля, че ще се кача на Р4 някога повече..

Factory - Нещо повече от стандартната версия:

-   Ohlins предно и задно окачване..
-   Ohlins  демфер – работещ, голяма разлика от на предния, оригиналния
-   Доста карбон по мотора – преден и заден калник, две части на предния спойлер, отстрани между яйцето и долните спойлери, вътрешни части на странични спройлери и по принцип двата надлъжни капака под седалката и резервоара, но в моя случай са сменени с оригинални пластмасови..  Предния калник е боядисан в черно. 
-   Спирачки Brembo, някъде се казва че са различни от на стандартните, аз мисля, че са същите.
-   Джанти OZ – дават ги да са по-леки от нормалните, ама кой знае. Виж за визията няма спор.
-   Aprilia Racing Titanium ауспуси – междудругото тея са слагани допълнително или са поръчани като аксесоар от Априлия, защото всички сток модели Factory са с обикновенните ауспуси за тоя модел. (на мойте пише FOR RACE USE ONLY, де да знам)  Surprised
-   Бели мигачи и други дребни изгъзици дето не се сещам за тях сега.

Неща за ремонт и допълване:   Smile

Липсват стъклата на задни мигачи, стоп-спукан, десен фар-лека пукнатина от камък най-вероятно, неоригинална лява дръжка на кормилото - за смяна, множество болчета липсват, или са заменени с други.. одран и напукан тук там, табло - ВЕЧЕ тотално скапано, може ако се вгледам да разбера с колко карам, ама ако се вгледам повече, може да стане лошо. Отпред липсва една джаджа пластмасова на яйцето пред въздуховода, частично боядисан с ръцете на баба ми, дето треперят, и много ама много кирлив, мръсен и неподдържан..

Други дреболии като смяна на предна гума, масло а може и още нещо..

Понеже цената която платих е доста по-ниска от обичайната, ще си позваля да хвърля малко пари по усъвършенстване на външния, а и не само вид...

Показвам снимки направени сега, както вземам мотора, и след доста старателно почистване.. (все още е доста мръсен), защото мисля да сменя изцяло визията на мотора:

-   Цялостно пребоядисване, съвсем друга шарка и цветове..
-   смяна на повредените части
-   Допълване на дребни неща, които липсват, като болчета, спойлерчета и др.
-   Добавяне на разни екстри

Всички ремонтни действия смятам да извърша сам.. това си ми е зимното хоби за след работа.. когато мога. Само боядисването ще го дам на мой приятел, профи.. Smile

Мисля да поствам в тази тема целия процес - от сега до края, който ще е сигурно след 2-3 месеца.. Ще качвам снимки на всички неща, които поправям, сменям или добавям.. Незнам да има такава тема, но мисля да пробвам. Искам да споделя това със всички във форума, и най-вече с тези със сходни на моите интереси.

От сега си мисля, че ще има и хора, на които няма да им хареса идеята.. но пък в същия момент мисля, че ще има и достатъчно, на които ще им е интересно, както ще ми е интересно и на мен.

Ще помоля тези, на които не им е интересна темата и нямат какво да кажат, просто да я пропуснат..  да не спамят излишно, спорове или сравнения на мотора или марката... Това е марката и модела за мен, макар и да не е много популярен в България, аз си го харесвам и това е!
Тези, на които им е интересно, нека коментират и задават въпроси на воля..   Very Happy Very Happy

Ето и снимките:






































« Последна редакция: декември 14, 2007, 23:30:23 последно от madtiger » Активен
dobry
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: GSXR 1000 Race
Публикации: 9978


www.race-stands.com


WWW Ел. поща
« Отговор #1 -: декември 14, 2007, 23:26:03 »

ееее айде да ти е честито новото италианско конче Very Happy
важното е теб да те кефи,а не другите

пожелавам ти много безаварийни километри и като го завършиш да няма нито един косур,който да те дразни ,а да можеш спокойно да се насладиш на визията на мотора.

и аз искам да направя нещо подобно,но не с моя ,а с 1000кубика Very Happy
Активен
Brut
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 222


Yamaha R1


« Отговор #2 -: декември 14, 2007, 23:29:07 »

Идеята ти ми харесва !!!
С интерес ще следя промените по мотора  Sad
Давай смело........... уважавам такива действия ........ оставам с интерес Very Happy
Активен
ivan_honda
Почетен член
ниво 5
******
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX-R 1000 K8
Публикации: 6024



« Отговор #3 -: декември 14, 2007, 23:48:13 »

Луд матор е тоя, поздравления човеко

Абе брадър, на снимката фронтално изотзад защо гумата е много вляво спрямо опашката? Прекантарван ли е? Аз не разбирам много де, ама така изглежда на снимката?
« Последна редакция: декември 14, 2007, 23:51:40 последно от giorgio_cbr » Активен
madtiger
MAD MOTO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: DUCATI
Публикации: 528


www.mad-moto.com

skype:maddtiger vlado_4t
WWW
« Отговор #4 -: декември 15, 2007, 00:03:56 »

Незнам.. по принцип има падано с мотора.. и собственика каза, че опашката е била крива ама я изправили.. може да е от това.. виж и аз сега го забелязах на снимката! А може и да е от нея, различен ъгъл.. като сляза в гаража, ще го погледна по отблизо.. и ако е така.. ще трябва да ходи на изправяне.. Surprised

Има бая кусури, които и аз сега научавам и отривам.. смятай.. по снимка го забеляза.. а аз от 5 дена се пуля над него, и въопще не съм го видял тва.. ама всичко ще се оправи и ще си дойде на мястото.. след 2 месеца няма да го познаете...   Smile
« Последна редакция: декември 15, 2007, 00:06:50 последно от madtiger » Активен
ivan_honda
Почетен член
ниво 5
******
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX-R 1000 K8
Публикации: 6024



« Отговор #5 -: декември 15, 2007, 00:06:59 »

Според мен стопа и горния край на опашката бегат надесно. Задната гума е ОК - в права линия е спрямо протектора пред седалката и капачката на резервоара. Може и с леко пипане на магарето да се оправи, според мен, защото пластмасите изглеждат добре /без десния мигач/. На снимката изглежда като леко посукано долу в основата магаре, защото и гърнетата са отишли леко надясно - там където ги държат горните степенки. Фугата между гърнетата и калника не е съвсем еднаква от двете страни.

Така поне се вижда на фотото.

Дано да е преувеличено от ъгъла на снимката.

Стискам ти палци брат, напролет да е тигър.
« Последна редакция: декември 15, 2007, 00:23:17 последно от giorgio_cbr » Активен
sturmabteilungent
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: R6
Публикации: 410



Ел. поща
« Отговор #6 -: декември 15, 2007, 00:22:16 »

И на мен ми се вижда усукан малко отзад дано да е от опашката.
Активен
Andrei
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1057

немам немам немам
« Отговор #7 -: декември 15, 2007, 00:23:14 »

Евала мотора е изключително красив!
Субфрейма на опашката ми се види крив и на мене....трее да провериш окачването на левия ауспух за заварки (за да мръдне на десно начи е падал на лево) щото чрез него гърнето обикновенно криви субфрейма. И още нещо, субфрейма е изкючително корав.....трее да намера едни стари снимки как трима човека с тръби от скеле се опитваме да го изправим, та трее да се консултираш направо с некви автомонтьори как да се 'върне'. Още веднъж честито и В-туин форевър разбириш ли!!!
Активен
The Duke
Red Brigades
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ...etc.
Публикации: 2806


ZEDMOTO.COM


WWW
« Отговор #8 -: декември 15, 2007, 01:41:19 »

Welcome to the club ...a very exclusive club  Smile
Активен
Sa6o46
сашо
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX R600 K5 , YAMAHA DT 125 R
Публикации: 3603



Ел. поща
« Отговор #9 -: декември 15, 2007, 01:50:49 »

як мотор!
Активен
Pepy86_GSXR
Павел Евгениев Павлов
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R 1000 K4 :)
Публикации: 1062



Ел. поща
« Отговор #10 -: декември 15, 2007, 02:02:15 »

Невероятно красив мотор човече!!! Very Happy Успех с дооправянето му! Very Happy
Неразбрах само за какви пари и от къде го взе??? Surprised
Активен
madtiger
MAD MOTO
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: DUCATI
Публикации: 528


www.mad-moto.com

skype:maddtiger vlado_4t
WWW
« Отговор #11 -: декември 15, 2007, 02:05:32 »

Мерси на всички!  Very Happy

Невероятно красив мотор човече!!! Very Happy Успех с дооправянето му! Very Happy
Неразбрах само за какви пари и от къде го взе??? Surprised

Мотора е вкаран от Италия и е каран малко във Варна, а цената не искам да я коментирам... накрая като драснем чертата ще кажем какво е излязъл.. има доста неща за пооправяне, така че има време!

Евала мотора е изключително красив!
Субфрейма на опашката ми се види крив и на мене....трее да провериш окачването на левия ауспух за заварки (за да мръдне на десно начи е падал на лево) щото чрез него гърнето обикновенно криви субфрейма. И още нещо, субфрейма е изкючително корав.....трее да намера едни стари снимки как трима човека с тръби от скеле се опитваме да го изправим, та трее да се консултираш направо с некви автомонтьори как да се 'върне'. Още веднъж честито и В-туин форевър разбириш ли!!!

Ами да! Падал е наляво мотора.. само едно немога да разбера.. всички спойлери са здрави.. тоест не са лепени никаде.. само пребоядесани, а удара наляво, изкривен е единия ауспух - десния, и субфрейма е бил крив.. те го биле изправяли..

Абе ще видим!!
« Последна редакция: декември 15, 2007, 02:09:01 последно от madtiger » Активен
geared_up
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 350


Clutch it up,bitches!


« Отговор #12 -: декември 15, 2007, 02:14:26 »

Много готин мотор.Късмет Mad
Активен
Drajev
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R '01
Публикации: 706

270400245
« Отговор #13 -: декември 15, 2007, 02:23:02 »

Много хубав мотор дано да си го оправиш и да стане като нов, в което съм абсолутно обеден КЪСМЕТ! Ще следя темата с нетърпение!
Активен
Yuli
член
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1
Публикации: 542



Ел. поща
« Отговор #14 -: декември 15, 2007, 02:31:32 »

Владо, честита придобивка, със здраве , много безаварийни......... Mad

Карал съм точно зад такъв мотоциклет - аспусите по принцип НЕ стоят симетрично, заради задния пиньон мисля...

Големи специалисти сте, по интернет сърдечна операция ще направите Confused
 
« Последна редакция: декември 15, 2007, 02:33:42 последно от Yuli » Активен
Страници: [1] 2 3 ... 17   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоариНагледно - DIY (Модератори: KokoVmaxa, kawa_maniak89, pechoto)Тема: Пълна промяна.. aprilia RSVR Factory

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.133 секунди с 21 запитвания.