Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Типове двигатели - теория и анимация на работен режим
Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Типове двигатели - теория и анимация на работен режим  (Прочетена 65509 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
cenvi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI SV 650
Публикации: 27



Ел. поща
« Отговор #15 -: март 13, 2008, 11:32:07 »

Ето го и с друга схема:
http://www.kfz-tech.de/ZweitaktDTurbo.htm
Активен
Palio
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX1100G, AWO 425 Sport, Балкан 250 С2
Публикации: 560


I'm on the highway to Hell!


« Отговор #16 -: март 13, 2008, 11:52:00 »

Двутактовият дизел обикновено работи в тандем с възушен компресор. Двигателят няма клапани /ако има изпускателни отвори в цилиндрите/ или има един изпускателен клапан /ако такива отвори липсват/. Принцип на работа - при хода на буталото надолу се отварят всмукателните отвори в цилиндъра, сгъстеният въздух от компресора постъпва в цилиндъра. Същевременно се отварят изпускателните отвори /или клапан, ако има такъв/, и отработилите газове под действието на собственото си налягане и налягането на сгъстения от компресора въздух излизат в атмосферата. Буталото вече преминава ДМТ и тръгва нагоре, затваря изпускателните отвори, след малко затваря и всмукателните и сгъстява въздуха в цилиндъра. Малко преди ГМТ се подава дизеловото гориво от дюзата в главата, получената смес се самозапалва и започва да гори. Буталото вече е преминало ГМТ и се движи надолу под действието на налягането на изгорялата гориво-въздушна смес. При движението си отваря смукателните и изпускателни отвори и цикълът се повтаря. Мазането на двигателя е обикновено, циркулационно, под налягане с мокър картер - въпреки че двигателят е двутактов, той не е с картерно сгъстяване, като бензиновите.

Примери за двутактов дизелов двигател - повечето корабни двигатели, някои локомотивни /например двигател GM 16-567 D1 с мощност 1435 kW /1950 к.с./ използван в локомотив NOHAB М61/, някои танкови двигатели, дори и двигателчета за авто- и авиомодели /те пък съчетават картерното продухване и съответната нужда от масло в горивото (а то в този случай е етер газ и рициново масло в определена пропорция) на бензиновите двигатели със самозапалването на горивната смес при дизеловите/.

http://www.marinediesels.info/Basics/the_2_stroke_engine_explanation.htm

Гледам, че докато съм го писал това си се ориентирал правилно.
« Последна редакция: март 13, 2008, 11:56:46 последно от Palio » Активен
vikchy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia RS 80
Публикации: 20


224992670
Ел. поща
« Отговор #17 -: април 25, 2008, 10:12:11 »

супер ... добих представа за типовете двигатели и за какво става въпрос  Very Happy хубава тема  Very Happy
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #18 -: април 25, 2008, 11:16:38 »

Ето малко и от мен:
Принципа на двигатeл със срещуположни бутала (или в един цилиндър - две бутала)  Very Happy




и "делта" образен


Активен
Altium
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XS400 със самоделно процесорно запалване
Публикации: 1032



Ел. поща
« Отговор #19 -: август 16, 2008, 14:22:52 »

Двигателят на Стефан Стоянов:

http://technical.free.bg/page2.html



Тук най-същественото е, че рамото на "КММ", което си е вид лостов механизъм с ролки, се увеличава непрекъснато по време на разширение и в ДМТ е най-голямо, стигащо до три пъти максималното рамо при класическия КММ.
С други думи, в ДМТ имаме доста ниско налягане на газовете, но голямо рамо, тоест пак се върши работа. Тестовете са показали, че газовете излизат разширени почти напълно, с ниска температура и налягане и няма нужда от ауспух. Лично познавам Стефан Стоянов от село Дълбок Дол, община Троян. Smile

« Последна редакция: август 16, 2008, 14:34:54 последно от Altium » Активен
Sirius
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: VTR 1000 F
Публикации: 1440


239393039
Ел. поща
« Отговор #20 -: август 16, 2008, 14:57:32 »

Двигателят на Стефан Стоянов:

http://technical.free.bg/page2.html



Тук най-същественото е, че рамото на "КММ", което си е вид лостов механизъм с ролки, се увеличава непрекъснато по време на разширение и в ДМТ е най-голямо, стигащо до три пъти максималното рамо при класическия КММ.
С други думи, в ДМТ имаме доста ниско налягане на газовете, но голямо рамо, тоест пак се върши работа. Тестовете са показали, че газовете излизат разширени почти напълно, с ниска температура и налягане и няма нужда от ауспух. Лично познавам Стефан Стоянов от село Дълбок Дол, община Троян. Smile




Това сигурно работи много шумно?! Смисъл с много механични шумове. Този двигател използван ли е реално или е само проект?
Активен
mbgog
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: minsk 125
Публикации: 4


« Отговор #21 -: февруари 19, 2009, 15:58:03 »

 това с типовете двигатели е много готино досега винаги съм се чудил на какъв принцип е звездообразния двигател......яко е.
Активен
ники83
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: RK-2
Публикации: 47



Ел. поща
« Отговор #22 -: февруари 22, 2009, 14:26:42 »

някои може ли да каже не6то за ванхиловия двигател или да качи снимки
Активен
mokik
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50 Балкан 75 Simson s50 Simson s51 enduro Mz ETZ 251
Публикации: 6


Белореченски Рокер


« Отговор #23 -: април 06, 2009, 18:25:55 »

За един оборот имаш три работни такта, за момента го правят само Мазда развива весоки обороти има сравнително малаки габаритни размери при него има високо износване ето видео
тия rx8 са по 1300 куб мощност над 250 кс
http://mazda.start.bg/article.php?aid=4883 -  За неговата история
Ако те интересува наистина много skype - joreto_angelov1 мога да ти дам оште доста полезна информация за този тип двигатели.
Активен
Gredata
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 878


0888004067
« Отговор #24 -: април 06, 2009, 20:46:11 »

Ето ви още един вид ДВГ - Axial Internal-Combustion Engine (не знам как да го преведа на БГ) http://www.dself.dsl.pipex.com/MUSEUM/POWER/unusualICeng/axial-ICeng/axial-IC.htm
Този вид ДВГ е специално разработен за торпеда, от там идва цилиндричното разположение на цилиндрите, които се въртят заедно с оста на перката на торпедото. Понеже целта на едно торпедо е да измине 400м до 2-3км предполагам че не са много издръжливи и затова само там се използват. Интересното е че при малки обороти постигат висока мощност 750-1500 rpm/50-60 hp


« Последна редакция: април 06, 2009, 20:51:00 последно от Gredata » Активен
mokik
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 50 Балкан 75 Simson s50 Simson s51 enduro Mz ETZ 251
Публикации: 6


Белореченски Рокер


« Отговор #25 -: април 07, 2009, 13:18:00 »

Ето един 5-тактов 
« Последна редакция: април 07, 2009, 13:20:06 последно от mokik » Активен
sandy
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан 250/DUCATI 750/BMW R1200S
Публикации: 635


Понякога дори да живееш се изисква кураж


Ел. поща
« Отговор #26 -: май 16, 2009, 07:27:28 »

браво бе хора ,от къде толкова свободно време?иначе много полезно като инфо,торпедния направо ме размаза,не го бях виждал и чувал:)))))))))
Активен
onia-lud
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR 929
Публикации: 15


« Отговор #27 -: август 20, 2009, 18:28:26 »

браво, браво добра информация  Mad
Активен
Honda_VFR
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR750F RC36
Публикации: 118



« Отговор #28 -: август 28, 2009, 16:21:25 »

Ето нещо и от мен
www.mce-5.com
Активен
mmitaka
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki SV 650 S
Публикации: 53



« Отговор #29 -: ноември 28, 2009, 11:06:43 »

Ей на тва изобретение се радвах 2 години и се осещаше разликата




Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Типове двигатели - теория и анимация на работен режим

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.513 секунди с 20 запитвания.