Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Типове двигатели - теория и анимация на работен режим
Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Типове двигатели - теория и анимация на работен режим  (Прочетена 63195 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
svetlio/
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: awo s, cb 750
Публикации: 1227



Ел. поща
« -: ноември 05, 2007, 22:24:46 »

http://www.keveney.com/Engines.html
« Последна редакция: ноември 06, 2007, 15:20:30 последно от RaTTo » Активен
vento
Почетен Член
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: ЗЕЛЕН ГОЛФ, Сузуки-ДР, Хонда-ВФ, Хускварна, АТВ.
Публикации: 955


0878725667 ремонти и поддръжка на 2/4колесни

375738954
« Отговор #1 -: ноември 06, 2007, 00:07:57 »

Браво, интересно...!
Активен
suri-montana
МОТОЦИКЛЕТЕН КЛУБ ''МОНТАНА от 1998''
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA VTX1300 HONDA CBR 1000F3 HONDA XR 600
Публикации: 999



« Отговор #2 -: ноември 06, 2007, 12:28:56 »

може би мястото му е при начинаещите мотористи
Но иначе евала
Активен
iunga-moto
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: tuning yamaha r1-много бега
Публикации: 1782

маиката му е въртящия момент:)))))))))


« Отговор #3 -: ноември 06, 2007, 12:39:22 »

Много интерсно ми беше
Активен
NIK
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 251



« Отговор #4 -: ноември 06, 2007, 13:48:33 »

яко  Mad
Активен
Rainbow Demon
Freedom's just another word for nothing left to lose
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: FZR genesis 750 1987
Публикации: 409


Rock&Roll is highly addictive, don't start

263924222
Ел. поща
« Отговор #5 -: ноември 06, 2007, 15:06:06 »

яко  Mad
Активен
NIK
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 251



« Отговор #6 -: ноември 06, 2007, 15:32:26 »

не знаех, че чак толкова извратени двигатели има  Sad
Активен
Sa6o46
сашо
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI GSX R600 K5 , YAMAHA DT 125 R
Публикации: 3603



Ел. поща
« Отговор #7 -: ноември 06, 2007, 15:41:38 »

много яко иначе!!! ако беше и на български...

евала за труда на човека!
« Последна редакция: ноември 25, 2007, 00:49:02 последно от Sa6o46 » Активен
galinvayov
A LONE RIDER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR 600 '85, Yamaha XS750 '78, Балкан 250
Публикации: 1230


332556697
WWW Ел. поща
« Отговор #8 -: ноември 06, 2007, 15:49:17 »

Internal combustion - Двигатели с вътрешно горене
http://en.wikipedia.org/wiki/Internal_combustion_engine
Steam - Парни двигатели
http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_engine
Stirling - Двигател работещ с температурна разлика
http://en.wikipedia.org/wiki/Stirling_engine
Активен
Trident 900
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 1


Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 20, 2007, 22:21:33 »

Zdr.
A za tricilindrowi dwigateli?
Neshto da kagete?
Che nemoga da si obqsna nachina na rabota.

Активен
Rainbow Demon
Freedom's just another word for nothing left to lose
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: FZR genesis 750 1987
Публикации: 409


Rock&Roll is highly addictive, don't start

263924222
Ел. поща
« Отговор #10 -: ноември 24, 2007, 21:26:47 »

Zdr.
A za tricilindrowi dwigateli?
Neshto da kagete?
Che nemoga da si obqsna nachina na rabota.

За 3 цилиндров двигател Галин е точният човек да обяснява. Викам да сложи и някоя картинка. Very Happy

b/w В тоз форум задължават на кирилица да се пише. И на мен ми е търсене само заради него да си инсталирам ама иначе постовете ги грози изтриване.
Активен
galinvayov
A LONE RIDER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR 600 '85, Yamaha XS750 '78, Балкан 250
Публикации: 1230


332556697
WWW Ел. поща
« Отговор #11 -: ноември 25, 2007, 00:31:01 »

Моя три цилиндров си е съвсем обикновен четиритактов двигател. Шийките на биелите са през 120 градуса, а не през 180 както са повечето четири цилиндрови. Става въпрос за Yamaha XS750.
Има и двутактови трицилиндрови, Вартбург, Баркас...
В най общия случай представляват три едноцилиндрови двигателя в един корпус с изместване от 120 градуса.
« Последна редакция: ноември 25, 2007, 00:43:52 последно от galinvayov » Активен
lalevyzf
GSM-0888357508
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 145


Black Eagle

288378042 lalevyzf@abv.bg
« Отговор #12 -: ноември 25, 2007, 19:24:20 »

   Винаги съм се чудел,какъв е типа на хеликоптерните двигатели?! Е сега вече разбрах Very Happy!!! Благодаря за инфото Mad Хареса ми!
Активен
cenvi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI SV 650
Публикации: 27



Ел. поща
« Отговор #13 -: март 13, 2008, 11:01:23 »

А някой нещо да е чувал за двутактов дизел. Вече не се среща никъде но преди време е съществувал. Много по-прост като устройство е от четиритактовия.Чудя се като има мераклии да произвеждад мотори с дизелов двигател защо не ползват него. Всяко просто устройство е доказано по-надежно. За съжаление нямам схема да покажа как работи. Ще потърся.
Активен
cenvi
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: SUZUKI SV 650
Публикации: 27



Ел. поща
« Отговор #14 -: март 13, 2008, 11:22:40 »

Намерих схема ето я:

Така според мен може да се направи и бензинов двигател с диретно впръскване също двутактов. То това си е живо турбо.
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Типове двигатели - теория и анимация на работен режим

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.136 секунди с 20 запитвания.