Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#
Страници: 1 ... 47 48 [49]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#  (Прочетена 302352 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ddextar
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CBR 600RR
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #720 -: юни 07, 2016, 23:12:02 »

Хора като цяло съм но в бранша имам предвид че си купи едно моторче и по точно хонда цбр 600 рр 2004г. и бера ядове с тоците значи така проблема е следния като цакна с мулти цета на + и маса демек - на акомолатора ми дава 13,4 с къси светлини когато вкл.на дълги пада на около 12.9 13.0волта замерих и преди релето на трите фази там е между 8 и 10  на всвка от фазите. Независимо дали си на 5000rpm  или на  празен ход все е тая. Та да питам  статора ли е или реле-регулатора. Питах разни гаражни маистори и срещнах доста противоречия затова реших да питам тук.
Активен
ivchotr
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX 1100 E
Публикации: 5550



Ел. поща
« Отговор #721 -: юни 08, 2016, 10:12:42 »

При запален двигател, на трите фази преди релето (релето на практика трябва да е изключено от веригата) трябва да имаш стойности около 50 - 60 волта. Твоите 8 - 10 ми се струват твърде ниски. За да елиминираш възможността за грешно измерване поради лош контакт или нещо подобно, пробвай да измериш подаваното от динамото напрежение възможно най-близо до него. Понякога в буксите, които ползваме за измерване, контактът е лош и макар динамото да е в изправност, си правим грешния извод, че не е. Измери и наличието на верига между всеки два от трите кабела, които излизат от генератора. За целта превключи мултицета да мери съпротивление и направи измерването при изгасен двигател. Ако мериш на букса, я почисти добре. И пиши какво си получил като стойности, че да мислим по-нататък.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3163



« Отговор #722 -: юни 08, 2016, 11:46:28 »

Мериш на променлив ток напрежението от генератора,нали? Какъв точно е проблема с мотора? "Пада" акумулатора ли?
Активен
ddextar
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CBR 600RR
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #723 -: юни 08, 2016, 15:09:25 »

Проблема е ясен оказа се реле-регулатора днес ходих при човек които е наясно с нещата намира се в суходол пича каза че поръчвал то гърция и до момента не е имал проблеми с автър маркет РР от там
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3163



« Отговор #724 -: юни 08, 2016, 15:41:02 »

В такъв случай,спокойно можеш да си го купиш и от Marto_SMD,член на форума.Има си и тема.Перфектен е! Дори за разликата в цените,спокойно можеш да дойдеш и до Пловдив,но както се разберете.Погледни му темата най-добре!
Активен
Стоян Мутафчи
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: husqvarna
Публикации: 1


Ел. поща
« Отговор #725 -: юни 26, 2016, 18:51:06 »

Здравейте! Изгоря ми статора на ямаха р6...след дълго чакане майстора (на сливница) уж го пренави...е работи точно 1минута и пак изгоря... Въпроса ми е дали от цбр или гсхр ще стане? Гледам ги че са еднакви...ще купувам втора ръка то е ясно...с ремонта си е чист късмет..
Активен
pln
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBF1000FA
Публикации: 64


Ел. поща
« Отговор #726 -: юни 30, 2016, 15:52:29 »

http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle-Battery-Charge-Voltmeter-Volt-Meter-alternator-warning-lamp-indicator-/201338524013?hash=item2ee0b6116d:g:oUUAAMXQydtTOs8s
Дали не е нещо подобно..... Само е малко цифра...
А този има 6 режима за различен волтаж на батерията
http://www.ebay.co.uk/itm/6v-12v-24v-Programmable-LED-Battery-level-voltage-monitor-meter-indicator-J-/200843083721?hash=item2ec32e3fc9:g:dA8AAMXQVT9S2Hr5
« Последна редакция: юни 30, 2016, 15:57:59 последно от pln » Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar; CH Racing WXE 125 4T; Suzuki DR650 SP46
Публикации: 1391


7183168
Ел. поща
« Отговор #727 -: април 03, 2017, 09:09:57 »

Това в каква връзка?
Опитваш да попиташ дали си струва ли?
Моето мнение е ДА!
Точно от тях преди време ми тръгна вдъхновенето.

...
Между другото има едни англичани, които продават такъв индикатор и идеята тръгна от тяхното изделие.
Има ги и в ибей.
Въпросът е основно да излезе по-евтино и второ искам да мога да си го настройвам както си искам.
На единият мотор съм с литиев акумулатор а това няма да работи коректно с такъв.
...


Вярно, че са малко скъпички но ако е за 1 брой...
Вероятно повече пари за бензин си похарчил онзи ден на откриването  Sad

Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5039


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #728 -: април 03, 2017, 18:32:53 »

Това в каква връзка?
Опитваш да попиташ дали си струва ли?
Моето мнение е ДА!
Точно от тях преди време ми тръгна вдъхновенето.

Вярно, че са малко скъпички но ако е за 1 брой...
Вероятно повече пари за бензин си похарчил онзи ден на откриването  Sad



Брато ко ти става бе?..
Малко ти е бирата или пък много?
Въпроса е от 30.06.2016г....
Активен
Esper
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XVS650 DragStar; CH Racing WXE 125 4T; Suzuki DR650 SP46
Публикации: 1391


7183168
Ел. поща
« Отговор #729 -: април 04, 2017, 10:34:51 »

Не мога да се пречупя и да си призная, че в 8 сабайлем ми е малко бирата...
Но да - недоимък някакъв ще да е причина, това признавам!
Активен
Страници: 1 ... 47 48 [49]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.168 секунди с 20 запитвания.