Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#
Страници: 1 [2] 3 4 ... 49   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#  (Прочетена 318594 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Maniak
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Pegaso 650 98
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #15 -: септември 13, 2008, 19:51:33 »

Нещо и от мен. Преди да тръгнете да сменяте части изчистете си замасяванията и притегнете болтовете им. На мен ми се беше охлабило релето и за това не зареждаше добре. Затегнахме го и сега е пушка.
Активен
kiki_7
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA R1
Публикации: 34



Ел. поща
« Отговор #16 -: септември 13, 2008, 20:22:57 »

Дайте координати на някой който прави реле  регулатори по поръчка.
0886797703, vseki den sled 15:00h.аз имах проблем с релето,но мандос и севдо от габрово ми намериха оригинално.много им благодаря.имат 4ерпене,ако се видим на Сопот.А този телефон ми го пратиха и ми казаха 4е ги правят в старата ти кутиика.обади се и провери.Ако не Севдо е твоя 4овек.Успех
Активен
muncho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 124


« Отговор #17 -: септември 29, 2008, 03:55:13 »

0886797703, vseki den sled 15:00h.аз имах проблем с релето,но мандос и севдо от габрово ми намериха оригинално.много им благодаря.имат 4ерпене,ако се видим на Сопот.А този телефон ми го пратиха и ми казаха 4е ги правят в старата ти кутиика.обади се и провери.Ако не Севдо е твоя 4овек.Успех

Мерси много за телефона!
Аз лично си намерих реле от един катастрафориал мотор като моя. Оказа се че релето което е заминало е от XJ900 ( моят е XJ600 ) и има незначителни преправки по инсталацията. За сега работи ОК, но мисля като остане някой друг лев да дам да ми отремонтират изгорялото реле.
Активен
1040
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB400N
Публикации: 59


268333423
Ел. поща
« Отговор #18 -: октомври 20, 2008, 10:33:32 »

Става дума за Хонда ЦБ400.Когато въртя на стартер не дава искри на свеща или са прекалено малко ако ги дава и в момента когато изключа стартера докато двигателя прави още 2-3 оборота по инерция и се полуават искри.Искрите са малки немога да ги премеря с нещо колко KV  отиват на свеща но като хвана свеща и не ме удря толкова силно тока.
Доколкото знам този двигател има допълнителни намотки които дават само ток за свещите и затова като въртя коляновия вал на ръка не прескачат искри.Незнам какво да мисля вече.Дали оста не е износена на динамото.При 9атм компресия на 4-те силиндъра все си мисля че трябва да запали.
Моля някой който се познава с ТОКА да даде съвет.
Активен
roadruner
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 300


Triumph


« Отговор #19 -: октомври 20, 2008, 14:18:30 »

Става дума за Хонда ЦБ400.Когато въртя на стартер не дава искри на свеща или са прекалено малко ако ги дава и в момента когато изключа стартера докато двигателя прави още 2-3 оборота по инерция и се полуават искри.Искрите са малки немога да ги премеря с нещо колко KV  отиват на свеща но като хвана свеща и не ме удря толкова силно тока.
Доколкото знам този двигател има допълнителни намотки които дават само ток за свещите и затова като въртя коляновия вал на ръка не прескачат искри.Незнам какво да мисля вече.Дали оста не е износена на динамото.При 9атм компресия на 4-те силиндъра все си мисля че трябва да запали.
Моля някой който се познава с ТОКА да даде съвет.
Точно за този проблем има едно обяснение - слаб акумулатор. Стартера "изяжда" всичкия ток и не остава за бубините. При моя мотор съм го забелязвал много отчетливо същия проблем - решава се чрез зареждане или подмяна на акумулатора.
Активен
1040
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CB400N
Публикации: 59


268333423
Ел. поща
« Отговор #20 -: октомври 24, 2008, 11:11:11 »

Проблема се оправи свещите бяха напоени с бензин  и трябваше да се обгорят с горелка за да тръгнат нормално.
Активен
Rijaka
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki Gsx-r K6
Публикации: 10



Ел. поща
« Отговор #21 -: ноември 21, 2008, 18:47:14 »

Здравеи те!!!Карам сузуки gsx-r 600 srad.Преди няколко дена както си карам уредите по таблото спряха да работат,фаровете изгаснаха,нямаше мигачи абе ништо не работеше само двигателя.Огасих мотора поразгледах го малко ама ништо....Пробвах да запаля ама неште,акумулатора беше сваршил курса(купил сам го преди 3.мес.нов).Помолих двама пича даме бутнат и запали от 1 мет.Но на ниските обороти мотора е готов да огасне,като му подам газ да варви с по големи обороти работи перфектно.Прибрахсе до нас прегледах бушоните всичките са здрави,свалих акумулатора даго заредя.След като се зареди напално го сложих пробвам да запаля пали от раз,всичко работи все едно нее ставало ништо.Викнах един приятел да замери тока на акумулатора и показва нормално 12v.Знам че като запаля мотора трябва дасе вдигне на 14v и нешто.Да ама не даже започна да пада под 12v.Тогава потарсих хора които разбират повече от мен ими казаха че наи вероятно мие изгорял регулатора(които се намира от лявата страна на мотора на опашката)Проверих колко струва един нов 120лв.Реших да купя но преди това помолих един приател дами свали неговия даго пробвам дали е от това причината да неси хварлям парите на празно(кара саштия мотор).Когато започнах да свалям моя видях че буксата(мажка и женска)са направо разтопени,подмених ги с нови и мотора заработи чудесно,сега си зарежда нормално Very Happy.Много благодаря на хората които са написали тази статия заштото това ми помогна доста да разбера квому става на мотора....
Нека бадем по добри на патя и даси помагаме повече....
Касмет на всички:grin: Very Happy
Извинявам се ако има грешките Very Happy
Активен
ludakarerere
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: HONDA CBR 600F
Публикации: 2



« Отговор #22 -: януари 27, 2009, 02:37:29 »

pi4ove imali nqkoi ideq ot kade moje da e sledniq problem(stava vapros za honda cbr600f2):zamerih akumolatora i se okaza 4e ne se zarejda dostat4no.zarejda se do 2000 oborota sled koeto spira prihoda na tok kam nego.kazaha mi 4e moje da e rele regulatora i ni6to 4udno da e to za6toto zagrqva dosta.no vazmojno li e da raboti do 2000 oborota i sled tqh da izkliu4va?i imali na4in da go proverq dali e 4itavo?  Surprised ili problema e nqkade drugade?molq daite savet
Активен
djonsan
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: yamaha yzf R6 99g
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #23 -: март 28, 2009, 20:53:43 »

Здравейте колеги днес и аз се зблъсках с подобен проблем,както си карах започнаха да ми чезнат показанията на километража и на оборотомера става на въпрос за ямаха R6 99г.В следващия момент на ниските мотора изгасна и не иска да запали.Забутаха ме и запали по късно започна да прекъсва и ту се появяваше тока ту изчезваше докато не падна напълно акомулатора.Според вас от реле регулатора ли е или от динамото.Ако знаете някой майстор който поправя релета и алтернатори моля да ми оставите кординати.Благодаря предварително.
Активен
t_nestorov
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 111



« Отговор #24 -: април 04, 2009, 23:08:49 »

... а за да не ви налягат такива проблеми с реле-регулатора (РР), можете да си направите малка профилактика. Една от най-честите причини да се разваля РР са лоши контакти по ел. инсталацията, в следствие на които той се загрява прекомерно и диодите му изгарят. Затова можете да почиствате от време на време с контактен спрей всички по-важни клеми - от РР към батерията, клемите на самата батерия, там, където батерията се замасява на рамата и т.н. Освен това аз на моя (VFR800 - пословични са с развалените си РР) съм направил и три малки модификации: (1) "мост" от жици с голямо сечение, който "байпасва" клемите между РР и батерията и така се избягва шансът за лош контакт там (освен това, ако ви се развали РР, режете моста, включвате в клемите новия РР и сте up & running. Когато имате време, правите нов мост); (2) 2 жици - от (-) на РР до (-) на батерията и съответно от (+) на РР до (+) на батерията - така се осигурява оптимално напрежение от РР за зареждане на батерията, без да има загуби по ел. инсталацията; и (3) - вентилатор от компютър, закрепен с миши опашки върху радиатора на РР, за да не прегрява той (ток за вентилатора вземам от контакта, който дава ток на стоп-светлините при натискане на задната спирачка).
И последно - както беше писал един колега по-горе - проверете си батерията - развалената батерия разваля и РР и ще продължава да разваля и поставените нови РР.
« Последна редакция: април 04, 2009, 23:13:38 последно от t_nestorov » Активен
Tuti
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R1
Публикации: 4499



« Отговор #25 -: април 11, 2009, 07:48:06 »

Много хубава тема, изчетох я цялата. Е, аз имим як проблем със зареждането. Горят ми реле-регулаторите  Surprised. Минлото лято изторяха два броя което аз отдавах на това, че са втора употреба но вчера гръмна поредното и явно ими някъкв як проблем.
Та какво се случи. Взимим си аз ХХът карам го един месец и в един прекрсен момент няма палене. Зареждам акумолатора който е чисто нов сух меря с мултицета и ... таратанци не зарежда. Разпитх тук-там и разбрах, че на Хондата и в частност ХХ това му е грижа, било под опашката нямало охражане и т.н. Викам си ОК щом е така добре, взимам едно от Сузуки с дълги кабели го мотнирам на задния шарнир, хем е алуминиев и му действа като радиaтор, хем да го духа вятъра. Така карах почти цяло лято и къмто саптември БУМ пак същата история, сложих временно едно друго реле пак от Сузуки и така да края на сезона.
Сега обаче нов проблем взех от Хонда Магна "старо" истинско голямо с радиатор като на ЗиЛ, зареждам си акомулатора монтирам релето меря 13.8-14.2 волта викам си супер това в понеделник, карам си вчера и извиднъж ксенона започна да ми гасне на ниски викам си "опаа проблем с тоците" газ към вкъщи меря и ... старата песен 12.0-13.5 на газ до дупка.
Та от какво може да ми горят реле-регулаторите. А и някой зная ли какво напрежения трябва да има между фазите на на алтернатора и между фаза и нула и мога ли да то хвана с обикновен мултицет или трябва стрелкови.
« Последна редакция: април 11, 2009, 08:15:05 последно от Tuti » Активен
CBR
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 380


troops_1972 saxon_1972
« Отговор #26 -: април 13, 2009, 18:32:56 »

Имам реле регулатор за ЦБР 600 Ф.Ако на някой мога да помпогна да се обажда.0898744550
Активен
Arminius
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: 07" YZF R1
Публикации: 60



« Отговор #27 -: април 13, 2009, 18:52:58 »

Много хубава тема, сякаш е писана по моя поръчка.
Преди седмица имах същия проблем и аз.След като си изтървах мотора от глупост и той падна върху капака на динамото,който се счупи и ми се прецака, и намотката вътре... нарани самата изолация.Почнах търсене наляво, надясно за нова или втора употреба такава, но под 200 лв. не можах да намеря.Така стигнах до един майстор който се нави да я пренавие.. поигра си човека няколко дена и за 60 лв. свърши работата като предварително му бях споменал че тая част стои в масло, че лака трябва да е устойчив на по-високи температури и .т.н. Намерихме лак който издържа на 155 градуса (поне така пишеше на кутията) и съответния проводник.. навихме го и вече цяла седмица ( да чукна на дърво ) нямам проблеми.Дано и за напред да е така, че като чета какви поразии стават от тия намотки направо..
Активен
Dunkata
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: 600RR
Публикации: 229



« Отговор #28 -: април 13, 2009, 19:02:56 »

Колеги помагайте,търся реле регулатор за фзр400 Екзъп 1991.... ако може да ми дадете и телефона на някой който ги прави,в северна България  Surprised  Razz Razz Razz
Активен
kalinntv1
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XRV750 Africa Twin
Публикации: 145


НАШИЯТ ГРАД Е ВАША СТОЛИЦА !!!


WWW Ел. поща
« Отговор #29 -: април 13, 2009, 19:17:07 »

Имам телефона на Боби(0888407143)
той ги прави и дава гаранция
но е в София
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 49   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Реле-регулатор, алтернатор, генератор - спо&#

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.085 секунди с 20 запитвания.