Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Темата за каските-на български
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Темата за каските-на български  (Прочетена 63499 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
zlatev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 437


F4i STUNT TEAM


« Отговор #15 -: януари 21, 2008, 19:35:22 »

..............
Ето ти една таблица с размерите на каските.Мери се над веждите както каза колегата,и сравняваш в таблицата.
Размер /  см
XXXS      48/50
XXS     51/52
XS     53/54
S     55/56
M     57/58
L     59/60
XL     61/62
XXL     63/64
XXXL     65/66
Активен
elmagico
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 21


Ел. поща
« Отговор #16 -: февруари 03, 2008, 16:51:31 »

здрасти,на вси4ки.статията побликувана за DOT или SNELL,има някои слабости.относно дали материала трябва да е по мек-пластмаса,или по твърд-карбон,тук мнение по въпроса има само едно-решението е карбон.доказателства: мото GP абсолютно вси4ки каски са карбонови,4удя се как там при най-големите у4ени никой до сега не се е сетил 4е пластмасата е понадеждна от карбона??!!аз ли4но сум правил карбонови двтаили и сум ги изпитвал на твурдоста,крехкоста и издружливостта  на материала-пояснявам,4е моя карбон който го направих е дале4 от ка4ествата на мото GP и формула 1,то е ясно.вупреки това останах удивен от материала.много високи технологи4ни своиства убедил сум се от ли4ен опит.не слу4айно кокпита на формула 1 е от въглеродни ни6ки,в той смисъл би трябвало да е от пластмаса за да не придаде удара на пилота.Smile)).2 доказателство:мои приятел с падна с мотор,главата му се удря в ръба на бордюра и едновременно в тоя момент мотора пада върху  главата му.катасрофа която никой не иска да преживява,мотора е ямаха р1-179 кг. скороста е била кум 70-80 км/4.каската му е premier карбонва струва кум 1700лв.от удара имаше само леко мозу4но сутресение.факт.приятеля ми се казва здравко от търговище ако някои го познава моге да пита-за достоверност.да продължим нататък.нашия приятел който написа статията за DOT I SNELL явно или не знае или е премул4ал следното:DOT-това е стандарт,който самият производител на стоката /каската/ дава за нея.като не бива проверяван от никой.DOT са определени характеристики който трябва да се спазят,НО тъй като няма контрол при DOT всеки производител пише 4е каската му отговаря на DOT.ина4е няма право да я пусне на пазара.следите ли ми мисулта?друго характеристиките в DOT не са много взискателни.и като помислим всяка каска от 50лв. до 1700лв грубо има DOT,възможно ли е тая от 50 да има същото ка4ество като на тая от 1700.НЕ НЕ НЕ.стига сте се заблуждавали мом4ета и моми4ета 4е евтината каска  е по добра.това са малоумщини.ако нямате пари ок няма да си вземете скъпа каска но не си мислете 4е тя има същите техни4ески и защитни ка4ества.то ако беше така може да си вържите един дунапрен на главата от 3см.или сложете  шапка идиотка и сте готови.SNELL стандарта:производителя представя определен брой каски не само една забележете,и тя бива изпитана от инжинери и от медицински лица.ако издържи полу4ава SNELL.стандарта SNELL е факт 4е каската е по надеждна с по високи нива на изпитания.това е същноста на двата стандарта,АЗ ЛИ4НО ИМАМ SHOEI RF-1000 CUTLASS.струва кум 900лв.имам познания по физика,преди да избера каска 3 месеца проу4вах и избрах за себе си.в мото GP 5 пилоти имат ARAI,3 имат SHOEI,2 imat НОЛАН,2 shark и другите марки са по 1.в по малките мотори пак е такова съотношението.в формула 1 пак.4естно да ви кажа има още доказателства,но пиша ве4е доста и ми стига дано и тези който го 4етете-НЕ ИСКАМ ДА МИ ВЯРВАТЕ ПРОСТО ПРОВЕРЕТЕ,ТЪРСЕТЕ .ЗА ТЕЗИ КОИТО НЯМАТ МНОГО ПАРИ ПАК ГЛЕДАИТЕ ДА ВЗЕМЕТЕ НАИ ДОБРОТО!!!НАЛИ ТОВА Е ЦЕЛТА И СЛЕД КАТАСТРОФА ДА НЯМА СЕРИОЗНИ ПОСЛЕДИЦИ.ЦЕНА-КА4ЕСТВО,ЗАПОМНЕТЕ ГО.НА ШУМАХЕР ШЛЕМА СТРУВА 12000$-КАРБОН,НЕ Е ОТ ПЛАСТМАСА.ТАКА Е И С МОТО ЕКИПИТЕ-ALPINESTARS:DAINESE:SPIDI-ДОБРИТЕ МОДЕЛИ СТРУВАТ ОТ 800$ НАГОРЕ.АЗ ЛИ4НО ИМАМ ALPINESTARS-MNOGO E DOBUR.ТА ТОВА ОТ МЕНЕ ПРИЯТНО КАРАНЕ.Smile))))))
Активен
Hlapaka_cbr
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda
Публикации: 24



« Отговор #17 -: февруари 03, 2008, 19:14:55 »

даите компетентно мнение за каска "airoh"
Активен
baceico
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: jawa- cz 350 12V
Публикации: 435



Ел. поща
« Отговор #18 -: февруари 04, 2008, 00:41:13 »

От скоро имам една GMMT май е от рода на сеифбета  но я взех колкото да не ми е студ  на главата и аз некарам бързо.Някои чувал/използвал ли е такава каска? Smile
Активен
vanco80
пишман чалъмар!!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: f2,big800s
Публикации: 684


По-страшен от руския танк е пияният му екипаж.


Ел. поща
« Отговор #19 -: февруари 28, 2008, 08:54:03 »

 Very Happy аз льзгам с НОЛАН,много добра каска....препорь4вам я на всеки които може да си я позволи
Активен
BoneCollector
VT1100 Shadow '94
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 623


Loud pipes save lifes


WWW
« Отговор #20 -: февруари 28, 2008, 09:26:49 »

А от марката Index някой има ли впечатления ? Питам, защото цените na full face моделите в магазин Scoot (Варна) тръгват от 120 лв. нагоре. Сайт не можах да им намеря, липсват и в каталога на Луис.
Активен
Trope
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR 750 K6
Публикации: 71


414343443
Ел. поща
« Отговор #21 -: февруари 28, 2008, 13:24:39 »

Някой по-компетентен по въпроса да ми каже мнение за "HJC AC-12 Carbon Vader" и също като цяло мение за HJC.

Благодаря предварително!!!
Аз имам каска HJC от малко по-високия клас. Това е най удобната и обезшумена каска която съм носил. Имам още една Nolan от нисък клас и една X-lite 801 R (Най-високия клас).

За HJC като цяло мога да кажа че са някъде по средата. Хубави каски, обаче има проблем като ти потрябва нещо. Аз имах 2 визьора огледален и прозрачен. Първия една кака го надра зверски като реши да премести каската от един стол, а втория аз го издрах като изпуснах каската. И така след това доставка само от САЩ или Англия и новите визьори ми излезнаха колкото каската.
Иначе каската продължавам да си я позвам защото ми е изключително удобна.

За статията да кажа - беше ми доста интересно, обаче съм сигурен че има още 10 статии които ще са точно на противоположното мнение. И аз лично смятам че по-скъпите каски (фирмени) няма как да не са по-хубави.
« Последна редакция: февруари 28, 2008, 13:26:39 последно от Trope » Активен
elmagico
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 21


Ел. поща
« Отговор #22 -: март 02, 2008, 20:55:03 »

ПОНЕЖЕ ИМА МНОГО ВЪПРОСИ ЗА МАРКИТЕ,ТА ЗАТОВА РЕШИХ ДА ДАМ МНЕНИЕ:В МОМЕНТА НАЙ-НАПРЕДНАЛИ МАРКИ ЗА КАСКИ СА;ARAI : SHOEI : PREMIER :-НА ТИЯ МАРКИ ВСИЧКИ МОДЕЛИ ОТ 2005 НАСАМ СА МНОГО ДОБРИ,НЯМАТ ГРЕШКА ГОВОРИМ ЗА СЕРИЙНО ПРОИЗВОДСТВО.ЦЕНИТЕ ИМ СА ОТ 700 ДО 1900ЛЕВА.МАРКИ ОТ РОДА: NOLAN : SHARK : AGV :-ПРИ ТЕЗИ КАСКИ ДОБРИТЕ МОДЕЛИ СА САМО ПО 1 ИЛИ МАКСИМУМ 2,И ЕСТЕСТВЕННО ПАК СЕ ОТИВА НА ВИСОКИТЕ ЦЕНИ.ДРУГИ МОДЕЛИ КАСКИ СА ЗАДОВОЛИТЕЛНИ ИЛИ НАПРАВО ЛОШИ ИЛИ ПРОСТО СА КАТО ШАПКИ.АКО СИ ТЪРСИТЕ ПО СЕРИОЗНА КАСКА ТО ТЯ НЕ ТРЯБВА ДА Е С ПОВДИГАЩА МУЦУНА,ТРЯБВА ДА Е ЦЯЛА-ЗАДЪЛГИТЕЛНО.ИНАЧЕ СЕ ОТСЛАБВА КОНСТРУКЦИЯТА.ХУБАВИТЕ КАСКИ ИМАТ ПОДОБНИ ПРЕДИМСТВА:ЛЕКИ 1200-1250 ГРАМА.ПО ДОБРИ ВЪЗДУШНИ ТРАСЕТА ОКОЛО ГЛАВАТА.ВИНАГИ ДИШАТЕ СВЕЖ ,А НЕ ОТ ВЪЗДУХА В КАСКАТА МНОГО ВАГНО УСЛОВИЕ.ВЪЗДУХА В КАСКАТА Е ПРИМЕСЕН С ВЪГЛЕРОДЕН ДВУОКИС,ОТДЕЛНО В ПО ТРУДНИ МОМЕНТИ ЧОВЕК СПИРА ДИШАНЕТО,КАТО СЛОЖИМ И НЕ БОГАТИЯ НА КИСЛОРОД ВЪЗДУХ В КАСКАТА ТО НЕДОСТИГЪТ НА КИСЛОРОД ДО МОЗЪКА ВОДИ ДО ПО ГОЛЯМО ВРЕМЕ ЗА РЕАКЦИЯ И Т.Н.НЯМА ЗАПОТЯВАНЕ НА ВИЗОРА.МНОГО ПО ЗДРАВА.ТА ТОВА Е ОТ МЕН ДО СКОРО.
Активен
Yuli
член
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: R1
Публикации: 542



Ел. поща
« Отговор #23 -: март 02, 2008, 23:04:47 »

elmagiko, стига писал глупости
Цитат
DOT-това е стандарт,който самият производител на стоката /каската/ дава за нея.като не бива проверяван от никой.DOT са определени характеристики който трябва да се спазят,НО тъй като няма контрол при DOT всеки производител пише 4е каската му отговаря на DOT.ина4е няма право да я пусне на пазара.следите ли ми мисулта?

За ДОТ-а
1. DOT Certification

Helmets are tested in facilities such as the Head Protection Research Labratory shown here. Drop tests with an instrumented head form measure a helmet's ability to absorb energy in a crash. Photo by Art Friedman.

A helmet is of no use if it doesn't provide protection, and that D.O.T. (U.S. Department of Transportation) sticker on the back is your assurance that when the day comes, the helmet will perform. The D.O.T. standard (officially designated Federal Motor Vehicle Safety Standard no. 218) requires, among other things, that a helmet soak up a significant amount of impact energy, prevent most penetration, and have a fastening system that will withstand significant force.


http://www.motorcyclecruiser.com/streetsurvival/motorcycle_helmet_guide/index.html

С две думи - За да продаваш каски в САЩ, трябва да покриеш ДОТ стандарта (D.O.T. (U.S. Department of Transportation). НЕ  си го слага всеки  сам.
Преди да образваш другите, сам се образовай  Very Happy
« Последна редакция: март 02, 2008, 23:09:22 последно от Yuli » Активен
speed_joker
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 131


speed,fun and pain


« Отговор #24 -: март 03, 2008, 00:23:36 »

Някой кара ли с KBC... интересува ме бива ли ги тия каскети
Активен
streetmoto
STREETMOTO BIKER`S SHOP
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 106



« Отговор #25 -: март 03, 2008, 00:59:12 »

 Доста мнения се изказаха за тия каски и сертификати! За Европа е важно каската да е сертифицирана по ESE 22 05      ДОТ и Shnell на ни е..е! Теста за лицензирано пеоизводство със съответният сертификат е 20-22  000 евро и ако не отговориш на някое изискване.... гориш с парите! Качеството при еднакви класове на различните маркие почти еднакво. Разликата в цените се образува от разходите на фирмата производител за реклама, спонсорство името т.н.
 Пример АГВ дава на Роси 4 милиона на сезон, събирани от крайните потребители => 50 евро нагоре защото ''карам като Роси'' е добре де не карам така ама имам АГВ което прилича на неговото!
 Средната цена на какска с която един средностатиснически мотоциклетист би се обезопасил варира от 250 до 500 лв.
Активен
RUMEN yamaha
жис
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: никакъв
Публикации: 3314


YAMAHA YZF-R1


« Отговор #26 -: март 03, 2008, 02:11:39 »

В МОМЕНТА НАЙ-НАПРЕДНАЛИ МАРКИ ЗА КАСКИ СА;ARAI : SHOEI : PREMIER

Premier откъде пък реши,че са за тук?!?!

Марката е ARAI!!Това е!Винаги е била и винаги ще бъде.Единствената друга марка,която може да й съперничи е SHOEI.Другите марки дори не са близо.
Активен
nasko76
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Публикации: 326


nasko76@mail.bg nasko76
Ел. поща
« Отговор #27 -: април 17, 2008, 00:29:06 »

прав си колега arai eli shoei преди карах  с shoel и бех много доволен миналиа сеэон вэех hjc уж топ модел карон 1700 лв сас виэиора ама гола вода шуми все едно си беэ каска беэ тампони не може да се кара
Активен
versus
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSX-R1000 K6
Публикации: 332



WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: април 17, 2008, 08:12:29 »

прав си колега arai eli shoei преди карах  с shoel и бех много доволен миналиа сеэон вэех hjc уж топ модел карон 1700 лв сас виэиора ама гола вода шуми все едно си беэ каска беэ тампони не може да се кара

Да покажеш този HJC - карон /или карбон/ - за тези пари които си написал, че ми е интересно?!
Активен
aquaholic
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR 929
Публикации: 107


336082042
Ел. поща
« Отговор #29 -: април 17, 2008, 14:39:42 »

прав си колега arai eli shoei преди карах  с shoel и бех много доволен миналиа сеэон вэех hjc уж топ модел карон 1700 лв сас виэиора ама гола вода шуми все едно си беэ каска беэ тампони не може да се кара

Ако говориме за един и същ модел цената му е 450 долара без малко. Ти от къде я взе за 1700  Sad
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратМото енциклопедия (Модератор: Terziev)Тема: Темата за каските-на български

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.133 секунди с 20 запитвания.