Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Избор на бюджетен първи чопър
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Избор на бюджетен първи чопър  (Прочетена 3791 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2538



« Отговор #75 -: февруари 13, 2020, 12:27:52 »

Кефи ме как мазно превключват гуцитата. Първоначално се оглеждах, понеже го няма познатото щрак, и се чудих превключил ли съм въобще. 100NM е мноооого оптимистично обаче за 750 кубиков мотор. Въобще не съм сигурен, че има атмосферен двигател с толкова висок специфичен въртящ момент. 130+НМ/L е ужасно много.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1664



« Отговор #76 -: февруари 13, 2020, 13:22:04 »

Хубавец. Аз бих помислил за някаква скара под двигателя, че като ги видя, си представям как качвайки някой бордюр оставам без картер.
Активен
keymaker
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Moto guzzi nevada club 750
Публикации: 17


Ел. поща
« Отговор #77 -: февруари 13, 2020, 13:38:34 »

Замислил съм се и аз за скара ,ама при почти 20 см. между картера и пътя май ще е малко безмислена. Другия варианр е да направя 2-3 ребра от Ф14-16 неръждаемо и те да играят предпазител.
 
За големите Нм. има уловка ,ковани бутала и принудително пълнене със прилежащите им клапани и базикни. Тия мотори не са много сгъстени само 9.7:1 Но скоростите и ъгловата предавка са си сток или така се обявява.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5983


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #78 -: февруари 14, 2020, 20:52:10 »











Ей това как изглеждат в профил не мога да преживея и да ги харесам напълно ...
И това, че за чопър са страшно високо от земята, а седалката е на нивото на шосейна...почти...
 Пък и за мен е много къс Smile
Амортисьорите хич не са стокови Very Happy

В България се недолюбват италиански мотори и коли Surprised.....
« Последна редакция: февруари 14, 2020, 21:00:38 последно от Grobarq » Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ1N
Публикации: 1574


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #79 -: февруари 15, 2020, 22:07:37 »



В България се недолюбват италиански мотори и коли Surprised.....

Така е,аз за тва рядко си карам Ферарито...мръщят ми се като го видят...  Surprised Surprised Surprised Surprised
« Последна редакция: февруари 15, 2020, 22:27:12 последно от VRSC Fan » Активен
max
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xt600
Публикации: 665



Ел. поща
« Отговор #80 -: февруари 16, 2020, 07:28:57 »



Ей това как изглеждат в профил не мога да преживея и да ги харесам напълно ...
И това, че за чопър са страшно високо от земята, а седалката е на нивото на шосейна...почти...
 Пък и за мен е много къс Smile
Амортисьорите хич не са стокови Very Happy


То затова е така вирнато , тези май са по-дълги . Калифорнията е по-ниска , по щи ареса .
Активен
JorroZ
Жоро
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki VN 750
Публикации: 141



« Отговор #81 -: Вчера в 11:37:51 »

Да се включа и аз към мненията, покрепящи EN500

Това ми беше първият мотор. Купих го абсолютно на сляпо, без да разбирам особено.
Двигателят е редови, достатъчно мощен, 6 скорости, няма типично усещане за чопър/крузер, по-скоро ми беше като уличен бандит.  Седалка широка, удобна, с двама извън града вървеше прилично 100-110, не ме натоварваше физически - 176см/70 кг съм. София - Бургас си пътувах удобно, спирах само в Казанлък за зареждане. С редовия двигател набира доста бързо, усеща се силен, работи добре на високи обороти - малко като стрийт мотор е.

Като здравина мога само да го похваля. Попаднах на един недостатък - магнитите на ротора са на секции и с течение на времето явно остаряват и почват да се разпадат, и изпадват из двигателя. Сваля се ротора и му се насажда цял магнитен пръстен, от по-нов модел - вечно решение.

Освен този ремонт, друг сериозен недостатък не съм видял. Нормалната поддръжка - реглаж на клапани, почистване и настройка на карбуратори, масла и филтри, и това е.
Ремъкът е само в плюс - в сервизното ръководство пишат, че се подменя при механични дефекти и видимо износване на шайбите. На 20+ годишен мотор, такова износване не видях. Друга поддръжка за него няма и е безшумен, в сравнение с веригата.

Години по-късно, когато ми трябаше временно друг мотор, поради ремонт на двигателя на сегашния ми, отново си купих ЕН500, който карах 10 000км за един сезон и следващата година продадох.
Отново, без проблеми по механиката и безаварийно изкаран сезон.

Гледай да няма механично дрънчене или чукане при работа на двигателя, тръбите и ауспусите да не са изгнили, и ремъка да не е наранен, или шайбата - износена. 
За цената си този мотор може да предложи много.

 
 

 
Активен
Страници: 1 ... 4 5 [6]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Избор на бюджетен първи чопър

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.256 секунди с 21 запитвания.