Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели
Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели  (Прочетена 630 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2177


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: септември 12, 2019, 10:03:12 »

колегата има в предвид,такива като мен,дето срещат моторите в разни мантинели

я разкажете малко за тия скорости,че и на мен ми се ще една априля
Taя APRILIA - си требе да е APRC ;) другото е много сладко , чак в началото се чудех дали да вярвам или не.........
 Идва с Окачване , Рейсинг електрониката е някакви 300 евро и е НАПЪЛНО Отключена - и има Доживотен БЕЗПЛАТЕН Съпорт. Огромна база данни ....... частите не са от най-евтините ( аз съм беден и не обичам да плащам скъпи части ) Мотора е бих казал топ 5 мотоциклети за писта ( визирам старата - новото 1100 съм го пипал само.)
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2177


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: септември 12, 2019, 10:22:21 »


Ти уби всичко деЦко в мен  Sad
Това е мотор който ми е страшно симпатичен..., без двигателя ... Не разбрах логиката на Хонда защо възобнови името Африка Туин, след като той няма нищо общо с легендарния му предшественик Surprised Същото се случи и с Хонда Ребъл.... Дано не посегнат към  Хонда Трансалп ....
Ще поразкажеш ли защо си стигнал до това тежко заключение?

 Без да се обиждаш - ама то от Транса - по кош нема та не ми идва на ум кво да изсерат повече от изсраното до тук( Транс - направо Джендър )
 Туйн е защото е Туйн - демек има две бутала - те за тва е Туйн
 Паралела като цяло е по добър от V2то - съвсем друг въпрос е качеството и другите неща пристигащи от "Хуйчура ми Хуйняда" - Хонда от 70-те и Хонда сега са две различни неща без особена връзка по между си.
 Ела да видиш новите Кросс-нещо си............ нема такава излагация в момента имам един Кросс-нещо си в сервиза , мотор на 3 години , окачване под всякаква критика , двигателя е на 15К км .............. трагедия , имаха един проблясък със SC59 - то пък гори масло като 2Т .......... и другите тоталка , за новия ТрансДжендър па няма да ти разказвам , за вал изходящ на кутия , за привода на съединителя ........... за Разход=Макс скорост=лайно..........  

 Дукати са на Заявки с изчакване за Мултистрадите , БМВ са запълнени на 101% от капацитета и като излезеш из европа гледаш Само БМВ-та , тук там ДУКАТИ-та и понякога Априлия и Триумф , Япончетата по градовете пред кафетата  Surprised Surprised Surprised
 
 за сравнение мога да подредя няколко мотора в клас Адвенчър да видим какво ще се каже ( и с всеки имам пряк допир - подръжка , обслужване , тест райд )

BMW S1000XR
Ducati Multistrada 950
BMW R1200GS
Aprilia Caponord 1200
BMW F850GS
Triumph Tiger 800
Yamaha MT09 Tracer
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5781


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #17 -: септември 12, 2019, 14:22:58 »

Без да се обиждаш - ама то от Транса - по кош нема та не ми идва на ум кво да изсерат повече от изсраното до тук( Транс - направо Джендър )
 Туйн е защото е Туйн - демек има две бутала - те за тва е Туйн
 Паралела като цяло е по добър от V2то - съвсем друг въпрос е качеството и другите неща пристигащи от "Хуйчура ми Хуйняда" - Хонда от 70-те и Хонда сега са две различни неща без особена връзка по между си.
 Ела да видиш новите Кросс-нещо си............ нема такава излагация в момента имам един Кросс-нещо си в сервиза , мотор на 3 години , окачване под всякаква критика , двигателя е на 15К км .............. трагедия , имаха един проблясък със SC59 - то пък гори масло като 2Т .......... и другите тоталка , за новия ТрансДжендър па няма да ти разказвам , за вал изходящ на кутия , за привода на съединителя ........... за Разход=Макс скорост=лайно..........  

 Дукати са на Заявки с изчакване за Мултистрадите , БМВ са запълнени на 101% от капацитета и като излезеш из европа гледаш Само БМВ-та , тук там ДУКАТИ-та и понякога Априлия и Триумф , Япончетата по градовете пред кафетата  Surprised Surprised Surprised
 
 за сравнение мога да подредя няколко мотора в клас Адвенчър да видим какво ще се каже ( и с всеки имам пряк допир - подръжка , обслужване , тест райд )

BMW S1000XR
Ducati Multistrada 950
BMW R1200GS
Aprilia Caponord 1200
BMW F850GS
Triumph Tiger 800
Yamaha MT09 Tracer


Ще си сменяме каските....ъъъ... шапките ако обидиш още веднъж Трансалпа! boxing


Ти сравняваш модел измислен в края на '80 на 20-ти век със технологии от 21!
За времето си Трансалп и Африка Туин са били страхотени мотори. Факт е, че 25-30г след създаването си продължават да се карат.
Мислиш ли, че някой мотор създаде през 2015 ще бъде в движение през 2040г? ( В движение като старите Трансалп и Африка Туин . Не разни единици останали)
Втори път отскачам из Румъния забелязвам, че се карат разни адвенчър Бемевета и Трансалпи, рядко срещам КТМ или друг...


Оги да ти дам идея към музата. Very Happy

"Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели" Very Happy




« Последна редакция: септември 12, 2019, 14:26:04 последно от Grobarq » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2908



« Отговор #18 -: септември 12, 2019, 14:34:36 »



Оги да ти дам идея към музата. Very Happy

"Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели" Very Happy





Направо отвори портата към безкрайността.  Mad
Активен
Любо Африката
Ако можете да си го представите, можете и да го направите!
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: XRV650J XL250N CB 1300 SUPER BOL DOR CRF 1000L
Публикации: 160


www.at.earthbg.com


WWW
« Отговор #19 -: септември 12, 2019, 14:50:20 »

https://www.youtube.com/watch?v=yjDFg87TuB4
Ето за ограмотяване!
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 977



« Отговор #20 -: септември 12, 2019, 14:50:50 »

...мен нещо ме сърби задника за новия VMAX
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2908



« Отговор #21 -: септември 12, 2019, 15:24:18 »

https://www.youtube.com/watch?v=yjDFg87TuB4
Ето за ограмотяване!
Това хубаво ама ти казваш, че новите са "огромни БОКЛУЦИ", което си е доста гръмко изказване. Тук единственото, което видях са разликите в характера на двата мотора, което е лесно обяснимо с технологичната бездна на едни има няма 30 години между двата модела. Всъщност във видеото дори новата Африка се изтъква, като по-добрият адвенчър мотор а стария като една идея по-добър офроудър, което не е чак такъв плюс. Питам защото докато се чудех какъв адвенчър да си купя преди време се бях спрял на Адвенчър спортс версията и бях буквално на косъм да я взема. От друга страна гледам, че постоянно се появяват буквално нови Африки за продаване. Не мога да хвана логиката на това да си купиш нов мотор да набиеш още няколко бона в аксесоари и след едно две пътувания да го продадеш на загуба. Так се чудя къде им е проблема на тия мотори ако имат такъв изобщо или просто това са мотори на заблудени хора които не знаят какво искат и си пилеят парите за глупости.
Активен
Любо Африката
Ако можете да си го представите, можете и да го направите!
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: XRV650J XL250N CB 1300 SUPER BOL DOR CRF 1000L
Публикации: 160


www.at.earthbg.com


WWW
« Отговор #22 -: септември 12, 2019, 15:53:54 »

Това хубаво ама ти казваш, че новите са "огромни БОКЛУЦИ", което си е доста гръмко изказване. Тук единственото, което видях са разликите в характера на двата мотора, което е лесно обяснимо с технологичната бездна на едни има няма 30 години между двата модела. Всъщност във видеото дори новата Африка се изтъква, като по-добрият адвенчър мотор а стария като една идея по-добър офроудър, което не е чак такъв плюс. Питам защото докато се чудех какъв адвенчър да си купя преди време се бях спрял на Адвенчър спортс версията и бях буквално на косъм да я взема. От друга страна гледам, че постоянно се появяват буквално нови Африки за продаване. Не мога да хвана логиката на това да си купиш нов мотор да набиеш още няколко бона в аксесоари и след едно две пътувания да го продадеш на загуба. Так се чудя къде им е проблема на тия мотори ако имат такъв изобщо или просто това са мотори ЗА заблудени хора които не знаят какво искат и си пилеят парите за глупости.
Позволих си малка корекция на твоите думи.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 977



« Отговор #23 -: септември 12, 2019, 15:56:31 »

Да ги покарат, да им се порадват, само да ги пазят, че след дестина години са наши!
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 2146


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #24 -: септември 12, 2019, 16:03:28 »

Това хубаво ама ти казваш, че новите са "огромни БОКЛУЦИ", което си е доста гръмко изказване. Тук единственото, което видях са разликите в характера на двата мотора, което е лесно обяснимо с технологичната бездна на едни има няма 30 години между двата модела. Всъщност във видеото дори новата Африка се изтъква, като по-добрият адвенчър мотор а стария като една идея по-добър офроудър, което не е чак такъв плюс. Питам защото докато се чудех какъв адвенчър да си купя преди време се бях спрял на Адвенчър спортс версията и бях буквално на косъм да я взема. От друга страна гледам, че постоянно се появяват буквално нови Африки за продаване. Не мога да хвана логиката на това да си купиш нов мотор да набиеш още няколко бона в аксесоари и след едно две пътувания да го продадеш на загуба. Так се чудя къде им е проблема на тия мотори ако имат такъв изобщо или просто това са мотори на заблудени хора които не знаят какво искат и си пилеят парите за глупости.

Това донякъде отговря на въпроса ти
https://autobild.bg/%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-suv-%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B5-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B6-%D0%BA%D1%8A%D0%BC/?fbclid=IwAR1iFVzdH6xybhcmVMcDz7OUlOh9pinScKzlxMvwIufZIXOAZmEP7MIkVo8

Но все още в мен има доста чуденки...
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2908



« Отговор #25 -: септември 12, 2019, 21:53:11 »

Позволих си малка корекция на твоите думи.
И все пак има ли им нещо технически, което да ги прави "огромни БОКЛУЦИ" или просто не ти харесват самите мотори, които иначе са безпроблемни? То е ясно, че за офроуд най-добрият мотор е хард ендуро не вярвам някой да очаква от това огромно магаре да лети през дървета и камъни. Това, че има разни пичове, които потрошават някакви рекламни бройки за целите на промоционални видеа е ясно, че реалните собственици няма да го направят.
« Последна редакция: септември 13, 2019, 00:50:09 последно от Oggie » Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2177


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: септември 13, 2019, 09:04:40 »

 Виждате Хонда щото сте в Румъния - като подминеш източна Европа и директно приключва с японските салфетки

 - Honda vfr800x crossrunner 2017 това е ебаси недъгавия скутер - заклевам се , всичко е направено да избута 3-4........ евентуално 5 години няма по недъгаво изпълнение което да съм виждал до тук през живота си.
 - Африка CRF мога да кажа че има огромен проблем с много неща - това е и първият Паралел на марката(принципно е нормално първородният да има детски болести) , и имайки в предвид реколите и отзивите - мисля че Любо е абсолютно откровен , миналата година в Милано EICMA 2018 , най-празният щанд беше на ХОНДА и хората който бяха на щанда , бяха скупчени на новите CBR-и , при ОБНОВЕНАТА и РЕВИЗИРАНА Африка нямаше никой , въпреки евентите и какви ли не истории , хората са силно разочаровани от ХОНДА - не само от Африката , лично на мен ми харесва като дизайн и ТТ......... но до там  Surprised с това което произвеждат Хонда през последните години си губят голяма част от почитателите , за мен все още CBR600F2/F3 остава най-най-най-най идиото устойчивият мотоциклет , но със времето се затвърждава и другото мнеине - няма по скапани мотори с по скъпи части от новите ХОНДА.........
 
 Старите Транс-ове ги виждаш ти ......... по света малко са изчезнали и са на доизживяване по нашите ширини , Африките ( старите са останали единични бройки ) има мотоциклети които ще се движат не само до 2040............ ами и много след това и при това произведени преди 2015-та дори , и само държа да отбележа , много малко са мазохистите които ще искат да карат 25г мотор , по скоро всеки иска да кара Съвременен мотоциклет на не много години .......... ние в БГ сме друга бира , не защото разбираме много или защото сме носталгични некви типове - просто сме бедни , да така е или ти искаш да ми кажеш , че ако ти подредят тия моторчета дето ти изброих и ти йажат избирай си един ти ще скочиш на Стари Джендър Метро-Транс и тем подобни ултра дърт мотор ??? Ти мислиш ли че ако мога в момента няма да скоча веднага на 1,25 ШифтКам модела ? Не бе - просто няма средства и се ограничаваме с нещо в добро състояние на приемлива сума - нищо повече.
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 977



« Отговор #27 -: септември 13, 2019, 16:50:08 »

Това е нейде по средата между есе и монолог...
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 2177


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: септември 13, 2019, 20:00:52 »

Това е нейде по средата между есе и монолог...

по скоро - състояние на АФЕКТ след постравматичен стрес  Smile Smile Smile Smile
ЕR500(ЕR-5) е 1 000 000 по качествен мотоциклет от Хонда 2015+ 
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4473



Ел. поща
« Отговор #29 -: септември 13, 2019, 21:35:43 »

по скоро - състояние на АФЕКТ след постравматичен стрес  Smile Smile Smile Smile
ЕR500(ЕR-5) е 1 000 000 по качествен мотоциклет от Хонда 2015+ 
ти ми разби мечтите направо Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

са как да си купя ЦБР Surprised
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Нови модели лежащи на стари лаври. Или слабите страни на съвремените модели

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.244 секунди с 21 запитвания.