Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Въпроси за Vulcan 900 Classic
Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Въпроси за Vulcan 900 Classic  (Прочетена 1201 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Archibald
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 13


« Отговор #15 -: юли 02, 2019, 14:38:53 »

Това е идеята, до огъване ще се стигне само ако откажат да им го върна. При такава ситуация предпочитам да имам монтирано нещо, което ще ми вади очите визуално, но ще пази мотора от допълнителни вадещи очите резултати от някой сакатлък, отколкото да нямам нищо само защото няма да изглежда перфектно. Иначе оптимистично (или наивно, ще видим) се надявам, че въобще няма да се стигне до такива грубости.
Активен
Archibald
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 13


« Отговор #16 -: юли 14, 2019, 08:08:14 »

Такам, краш бара пристигна за една седмица от Германия и въпреки малко замотаване с куриера всичко мина доста бързо и гладко. Вчера двама души го монтирахме за около час. За един от удължителите в комплекта така и не намерих приложение, но всичко останало пасна съвсем точно. Инструкциите бяха лаконични, абсолютен минимум, но действително не се иска докторантура по ядрена физика за такова нещо, тъй че...

Хубавите неща:
- захващането е много здраво, на четири места към рамата, не очаквам да мръдне дори при кански удар;
- тръбата е 38 мм, изглежда доста корава;
- хрома е супер на външен вид (дано си остане такъв);
- гладки линии, никъде не личат заварки с краката;
- сравнително безпроблемен монтаж.

Не чак толкова хубавите:
- може би щеше да е по-добре тръбата да е с още 5см по-дълга от всяка страна, платформите за краката все още отнасят удара в най-ниската точка;
- обратното свързване на клаксона се оказа малко мъчно (последната снимка за справка) и може да не направено по най-добрия начин, но по-удачен от това не видях. Кабелите му са късички, в момента са опънати и опират в радиатора, тъй че се чудя дали топлината няма да им дойде нагорно в някакъв момент... въпреки изолацията;
- главите на болтовете от комплекта (за горните две точки) са "тънки", тъй че натягънето с ключа стана малко зорлем.

Ето го и крайния резултат:

https://cdn1.imggmi.com/uploads/2019/7/14/d55c15cb3e073300c56c1a3d159a0f2a-full.jpg
https://cdn1.imggmi.com/uploads/2019/7/14/25fb418433d1777ccbc103c33a0eeebd-full.jpg
https://cdn1.imggmi.com/uploads/2019/7/14/68d7d0850570be8de7fe1a2c009d1209-full.jpg
« Последна редакция: юли 14, 2019, 08:59:43 последно от Archibald » Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2836



« Отговор #17 -: юли 14, 2019, 17:26:01 »

Не знам от снимките ли е но много малък ми изглежда тоя крашбар.
Активен
Archibald
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 13


« Отговор #18 -: юли 16, 2019, 07:52:37 »

Не е от снимките, затова писах, че бих предпочел да е по-дълъг. В горната част е на нивото на дисагите, но в долната платформите първи посрещат удара. Ауспусите като, че ли са защитени от задиране при тази конфигурация, както и горната част, дано не ми се наложи да проверявам.

Един друг въпрос имам към по-опитните: Вчера ми се случи (не точно по мой избор) да покарам извънградско във съвсем приличен порой. Не дъжд, а именно порой. В резултат забелязах, че слюдата, която при хубаво време ми върши чудесна работа в обирането на вятъра и всякаква жужаща паплач, в такава ситуация се превръща в проблем, тъй като променя завихрянето зад нея и капките по визьора на шлема просто си стоят, вместо вятъра да ги разкара. Това, комбинирано с намокрянето на самата слюда, в един момент намали видимостта дотолкова, че все едно карах в гъста мъгла (върху прогизнало шосе, с тирове хвърлящи вода към мен от съседната лента и прочие). Като временно решение повдигнах визьора с една идея, колкото да имам поне една ивица ясна видимост без да ми влиза много вода в очите и така успях да изкарам до края на бурята. Сериозно се чудя обаче дали да не сваля слюдата по-надолу или съвсем да я махна когато има изгледи за подобни дъждове някъде по пътя. При по-кротък валеж не прави кой знае какво впечатление, но това от вчера беше в съвсем различна категория. Ще съм благодарен на всякакъв полезен личен опит.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1748



« Отговор #19 -: юли 16, 2019, 08:33:27 »

Аз лично предпочитам да карам без дограма когато вали дори ситен дъждец. Нямат чистачки тия дограми и е неприятна история да гледаш през капките какво става по и без това трудните за разчитане в дъжд шосета - дупки, камънаци, пясък...
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT / KTM 990 Adventure
Публикации: 2836



« Отговор #20 -: юли 16, 2019, 10:38:30 »

Има спрейове с наночастици за джама и визьора на каската. Доста по-бързо се отичат капките и имаш по-добра видимост но трябва да се поддържа покритието постоянно. Хубавото е че с него и мушиците се чистят по-лесно но на няколко чистения трябва да пръскаш отново. Джама е хубава екстра но си има редица недостатъци. Аз ако ще пътувам надалеч обикновено си нося един малък спрей за чистене на мухите, че като се натрупат особено в сумрака и при насрещна светлина от автомобил превръщат слюдата в стена през която не се вижда. На 4 чистения на слюдата пръскам и от спрея с нано частиците К2 визио .... нещо такова беше, трябва да видя точната марка. На магистрали и прави пътища има резултат при постоянна скорост от 100км/ч буквално пориш дъжда и нищо не се задържа а и седиш сух зад слюдата. Вече по завои с променлива скорост, чак толкова не помага. А за визьора на каската можеш да си вземеш ръкавици с вградено гумено перо като на чистачка има и такива които се продават отделно, като пръстен се слагат отгоре на показалеца. Виждал съм на мои приятели иначе аз самият нямам ... все още.
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX
Публикации: 267



« Отговор #21 -: юли 16, 2019, 17:55:52 »



https://www.louis.eu/artikel/proof-finger-visor-wiper-pair/20018000?filter_article_number=20018000&list=a56ba65735677dd29d733b235dff7353
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5723


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #22 -: юли 16, 2019, 18:33:47 »

Такива ръкавици сигурно сефте видях в някакъв сайт още преди 10г... Не съм срещал човек който да ги е ползвал Surprised
А като гледам и трябва да посвикне човек да се прави на "чистачка" ..
Има ли във форума човек който да ги е ползвал в дъжд?
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 1089



« Отговор #23 -: юли 16, 2019, 20:43:50 »

Онзи ден си ползвах обикновената ръкавица. Върши същата работа.
Активен
IBenchev
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: XX
Публикации: 267



« Отговор #24 -: юли 16, 2019, 22:15:50 »

Такива ръкавици сигурно сефте видях в някакъв сайт още преди 10г... Не съм срещал човек който да ги е ползвал Surprised
А като гледам и трябва да посвикне човек да се прави на "чистачка" ..
Има ли във форума човек който да ги е ползвал в дъжд?

Аз.
Ползвам ги постоянно.
Имам интегриран такъв "уред" в няколко чифта ръкавици (предимно на Held), както и няколко гуми като тези от линка, който качих по-горе.
Ползва все супер лесно и е доста практично и полезно.
Без това не тръгвам, ако ще вали!

...ползвах обикновената ръкавица. Върши същата работа.

Не е дори близо, освен ако ръкавицата ти няма подобно перо, разбира се.
« Последна редакция: юли 16, 2019, 22:18:31 последно от IBenchev » Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1748



« Отговор #25 -: юли 19, 2019, 08:29:28 »

За чистачката за показалеца и ползването просто на ръкавица съм съгласен - и двете вършат работа, макар различно добре. Имам дъждобрани с пришити кожени ленти със същата идея. Всичко това става за каската.
За слюдата трябва да пробвам нано-технологиите и да видя нанороботчетата как отстраняват капките в движение. Едно време, преди нано-технологиите имаше просто химически покрития (най-вече за боята, но и за стъклата на автомобили), дето нямаха нанороботчета вътре и вършеха не по-малко работа. А, да, и не променяха наноповърхността на стъклото, просто променяха повърхностното съпротивление и капилярното налягане... Помагат, да, докато примерно в колона хвърлящи наночастици прах и пепел, омесени с наночастици вода не почнеш да се чудиш дали нанопрашинките не са прекалено тежки за нанороботчетата...
Виж, ако монтира човек чистачки на слюдата става чудничко. Ама май само БМВ имат двуколесно с френски прозорец и чистачка (може някой да е повторил идеята вече, не знам, не ги следя).

(Оги, не е към теб, просто се дразня на buzz words)
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 972


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: юли 19, 2019, 09:53:52 »

При уважението към писалите тук, но 3 коментара по засегнатите теми:

- Не си осирайте слюдата на каската бършейки я с ръкавица. 1 път в годината добре, че надрасканата слюда може да те влуди (поне мен).

- Смятам, че е грешна постановката да гледате пътя през слюдата след 5 метър (примерно) от предното колело. От там възд. поток ви наслагва на каската повече вода и не може а я издухва.... На кратко уравнението разстояние и ниво м/у слюда и каска не е добро.

- Навремето когато наночастиците не бяха внесени, ползвахме чаени свещи разтворени в спирт.

Активен
mimom
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FJR 1300; Honda VF700C Super Magna; Honda Hornet 600; Suzuki Bandit 250
Публикации: 307



Ел. поща
« Отговор #27 -: юли 19, 2019, 11:52:17 »

Доколкото разбирам, Archibald говори за проливен дъжд. Не мисля, че от това ще ни спаси ръкавица, ръкавица с перо, всякаквите там нано-, моно- и т.н. мазила. Аз предпочитам, в такива случаи, да не рискувам. Спирам на първото подходящо за целта място и изчаквам докато намали или спре дъжда и водата поне малко се оттече, за да виждам какво има на пътя. Не твърдя, че е правилно, споделям своето виждане и опит.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LS650, Балкан С2
Публикации: 1748



« Отговор #28 -: юли 19, 2019, 20:42:42 »

- Смятам, че е грешна постановката да гледате пътя през слюдата след 5 метър (примерно) от предното колело. От там възд. поток ви наслагва на каската повече вода и не може а я издухва.... На кратко уравнението разстояние и ниво м/у слюда и каска не е добро.

Ми... Голдуинг... Освен да го карам от задната седалка....

За драскането си прав, и мен може да ме влуди. Понякога просто нямаш избор обаче.
Активен
Archibald
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 900 Classic
Публикации: 13


« Отговор #29 -: Вчера в 07:54:47 »

Благодаря за всички споделени мнения, ще ги изпробвам едно по едно или в комбинация.  Very Happy

Аз предпочитам, в такива случаи, да не рискувам. Спирам на първото подходящо за целта място и изчаквам докато намали или спре дъжда и водата поне малко се оттече, за да виждам какво има на пътя.

Нямаше къде да се отбие, иначе това май действително е най-разумния вариант при много силен дъжд.
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Въпроси за Vulcan 900 Classic

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.13 секунди с 21 запитвания.