Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Honda NT700VA Deauville  (Прочетена 950 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« -: февруари 24, 2019, 12:44:18 »

От няколко седмици съм собственик на този модел на Хонда ! В момента съм на темата обслужване преди сезона . Въпросът ми е : Моторът е с кардан - обслужва ли се и какво се обслужва на кардана ? Къде да насоча вниманието ?
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 553



« Отговор #1 -: февруари 24, 2019, 12:53:23 »

Честито!
Със сигурност се обслужва. Поне смяна маслото на определен интервал. Незнам коя година е мотора, но можеш да видиш какво пише в упътването за обслужване.
https://www.acura.com/assets/OWNERLINK-Temp/OWNERLINK/Model/own_man/powersports/motorcycle/2011/NT700VA.pdf
http://owners.honda.com/assets/OWNERLINK/Model/own_man/powersports/motorcycle/2010/10_NT700V_A.pdf



Активен
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #2 -: февруари 24, 2019, 15:22:38 »

Благодаря ! Ще разгледам подробно нещата ! Мотора е 2007г и има доста неща да се "пипнат " но има още време докато температурите станат подходящи за мен !
Активен
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #3 -: март 14, 2019, 19:52:33 »

Колеги помагайте отново !! Термостата е повреден ( не затваря ) !!! Не мога да намеря подходящ !!! Оригиналният е  "19300-MCH-A00"
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5625


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #4 -: март 14, 2019, 20:13:19 »

Колеги помагайте отново !! Термостата е повреден ( не затваря ) !!! Не мога да намеря подходящ !!! Оригиналният е  "19300-MCH-A00"


Разкажи как разбра, че не затваря?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1514



WWW
« Отговор #5 -: март 14, 2019, 20:16:06 »

Колеги помагайте отново !! Термостата е повреден ( не затваря ) !!! Не мога да намеря подходящ !!! Оригиналният е  "19300-MCH-A00"

Става от някаква малолитражка.... сваляй го и отивай в някой магазин за авточасти и мерете по него  (освн това този дето е от автомобил е 3-и пъти по евтин)

edit:
във wemoto има ама е £45 (ако ти се дават), aз едно цяло лято карах без термостат

edit2:
Разкажи как разбра, че не затваря?

Забележката на Гробаря е точна, охладителната система на това чудо е малко по шантава.... така че преди покупкаа на нов съветвам за проверка на термостата (в едно канче и на котлона във вряща вода за да се види какво е точно състоянието му)
« Последна редакция: март 14, 2019, 20:20:31 последно от Alexander3dartwork » Активен
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #6 -: март 14, 2019, 20:26:08 »


Разкажи как разбра, че не затваря?

Първо - като запаля студен двигател - радиатора веднага започва да се затопля ! Второ - като го извадих - си стоеше отворен !
Активен
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #7 -: март 14, 2019, 20:28:32 »

Става от някаква малолитражка.... сваляй го и отивай в някой магазин за авточасти и мерете по него  (освн това този дето е от автомобил е 3-и пъти по евтин)

edit:
във wemoto има ама е £45 (ако ти се дават), aз едно цяло лято карах без термостат

edit2:
Забележката на Гробаря е точна, охладителната система на това чудо е малко по шантава.... така че преди покупкаа на нов съветвам за проверка на термостата (в едно канче и на котлона във вряща вода за да се види какво е точно състоянието му)
И това направих , но пак си остава отворен !
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1514



WWW
« Отговор #8 -: март 14, 2019, 20:30:49 »

Първо - като запаля студен двигател - радиатора веднага започва да се затопля ! Второ - като го извадих - си стоеше отворен !

Този туч има малко шантава охладителна система (няма "малък кръг") затова винаги върти мъничко вода през основния радиатор (през дупчицата в термостата) (и в голям студ трудно отива дори на 1-рата чертичка). Най добре го свали и провери (ако те съмнява).


пс. ако ти трябва сервизно ръководство драсни и ще ти снимам която страница ти трябва...
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 940



« Отговор #9 -: март 14, 2019, 22:28:26 »

Това, че стои отворен е по-добре, отколкото да не отваря. Моторът до колко градуса загрява с този термостат и какъв разход дава?
Активен
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #10 -: март 16, 2019, 12:51:24 »

Това, че стои отворен е по-добре, отколкото да не отваря. Моторът до колко градуса загрява с този термостат и какъв разход дава?
Температурата е плаваща - в зависимост от как се кара ! А разхода е между 4,5 и 5
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5625


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #11 -: март 16, 2019, 20:04:26 »

Температурата е плаваща - в зависимост от как се кара ! А разхода е между 4,5 и 5




Ти какво искаш стрелката да залепне на едно място и там да седи ли???
Хвърли едно око в нашата тема за Трансалп:

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,25018.1560.html
Honda deauville 600 е същия двигател съмняваме 700 да е по-различен.
Искаш да кажеш че перката на вентилатора изобщо не ти включва ли?
Моя Трансалп го взех края на ноември 2016 г карах го петнайсет дена на доста студено време. Зазимих. Запалих го февруари перката му я чух чак края на март когато дневната температура стана около 20-25°



Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 940



« Отговор #12 -: март 16, 2019, 22:29:26 »

Като за студен двигател разходът си е направо добър.
Активен
lz2mmp
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda NT700VA Deuville
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #13 -: март 16, 2019, 23:02:12 »


Ти какво искаш стрелката да залепне на едно място и там да седи ли???
Хвърли едно око в нашата тема за Трансалп:

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,25018.1560.html
Honda deauville 600 е същия двигател съмняваме 700 да е по-различен.
Искаш да кажеш че перката на вентилатора изобщо не ти включва ли?
Моя Трансалп го взех края на ноември 2016 г карах го петнайсет дена на доста студено време. Зазимих. Запалих го февруари перката му я чух чак края на март когато дневната температура стана около 20-25°




Колега !Май говорим за различни неща ! Попитах откъде мога да си купя термостат , защото немога да го намеря в бългаските магазини !!!Термостатите на 650 и 700 са различни ! Ако някой може да помогне с телефон или с адрес на магазин - да помага !
Активен
bocmana77
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: honda XL 700
Публикации: 220


Ел. поща
« Отговор #14 -: март 17, 2019, 07:33:36 »

Някой по горе ти беше писал да го свалиш и да отидеш с него в магазина.Аз също направих така само,че за CBR Моя одиса от Дайхатцу 1100кк.Даже смених и капачката на радиатора.Вътре в тялото на термостата има една пъпка,която пречи на заместителя да влезне.Ако и ти я имаш взимаш една пила и с няколко претривания е сваляш.
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Honda NT700VA Deauville

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.168 секунди с 21 запитвания.