Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Yamaha XJ900 58l  (Прочетена 1901 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 19


« -: февруари 13, 2019, 19:24:14 »

Привет момци. Не знам дали има тема, спец във форума за XJ900, че не намерих и моля за извинение ако се повтарям и евентуално съдействие от мод, да премести темата ми.
 Отскоро си взех втора моторетка. Имам някои неща леки за оправяне , но нищо драматично , карбове за почистване , смяна консумативи и т.н. Та сега греда с акумулатора. Търся си задължително АГМ тип, някой да удари рамо със съвет/линк нещо , отде да си взема с такива размери аку д x ш x в: 134 x 89 x 166 mm, десен плюс. Сега височината може да е по-ниска , но пък да не пада под 10Ач , че ще имам проблем с паленето.
Тези размери ги мернах в нета и не ги знам дали са такива , каквито трябва. Моля ако някой все още притежава такъв модел , да каже/сподели дали е така Понеже мотоциклета имаше акумулатор , който не бе за него, т.е. още по-малък, паленето тегаво, абе за кофата си е.
Това едно, сега за маслото : погледнах препоръки , дават го с 20в-40 за топъл климат ( да не се бъркам нещо.. ) . Имам налично 15в-50 полусинтетика, с такъв вискозитет търкалям един Драгстар 1100. Проблемно ли е такова масло за XJ-то ? Или да не си правя експерименти и да потърся 20в-40?  
Благодаря предварително, на отзовалите се!
« Последна редакция: февруари 13, 2019, 19:48:30 последно от motoperko » Активен
didodoc
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Публикации: 71



« Отговор #1 -: февруари 13, 2019, 19:52:21 »

https://www.louis.de/artikel/delo-lithium-ionen-batterien-fuer-yamaha-xj-900-f/10036941?list=ac7fccc12b9deb7c1eafb17fa7bc1aa4&filter_bike_id=3131&filter_article_number=10036944

https://www.louis.de/artikel/delo-gel-batterie-befuellt-fuer-yamaha-xj-900-f/10036170?list=ac7fccc12b9deb7c1eafb17fa7bc1aa4&filter_bike_id=3131&filter_article_number=10036174
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 902



« Отговор #2 -: февруари 13, 2019, 20:43:55 »

Мисля, че с 15В50 на мотора ще му е по-добре, отколкото с 20В40.
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 19


« Отговор #3 -: февруари 13, 2019, 21:16:03 »

Относно Дело аку-та ...много са лабави техните акумулатори момчета. Ама много ...ял съм го с два техни и никога повече не повтарям с тях, наистина беше преди време , ама... парен каша духа , но мерси все пак .
М/у другото наистина  мисля да поръчам един от немско , че в бг не намирам АГМ тип на сносна цена и да е тип CB14L-A2/ YB14L-A2 ( заради размерите и Ач )  . Около 100-120 левчета ще излезе .
За маслото- и аз така предполагам, ще почета още малко нали за секи случай Smile
Все се надявам, да споделят и колеги запознати/бивши/настоящи собственици, спец за тая серия и модел мотори .
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3049



Ел. поща
« Отговор #4 -: февруари 13, 2019, 22:14:49 »

Слагай смело 15-50
За батерията- виж,ако има място в запас, има алтернативи
П.с.
У фейса има няколко групи за дивершън, попитай и там(основно в английските)
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5528


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #5 -: февруари 13, 2019, 22:50:16 »

15w50 ще му дойде добре, а още по-добре 20W50 Very Happy
Активен
forry
Freerider
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: скутерче
Публикации: 931


fory_underground@abv.bg forry
Ел. поща
« Отговор #6 -: февруари 13, 2019, 23:57:03 »

Моите XJ-и ги карам или с 15W50 или 20W50. Никакви проблеми! За акумулатора - по памет нищо не мога да кажа, но моите са си с оригиналните ампераж и размери - просто трябва да погледна какви са и ще споделя.
П.п. Ако с нещо мога да съм ти полезен - питай, с удоволствие ще споделям! Фен съм на модела и съм собственик на два XJ900F - единият е 1983г. (31A), другият 1987г.(58L). Всъщност, не съм убеден, че има кой знае какви разлики между двата модела, колкото и лаишки да ти звучи! Въпреки, че ги имам от години, никога не съм задълбавал да си играя на "открийте десетте разлики"! Единственото, което се сещам на прима виста е, че имат минимална разлика в кубатурата.
« Последна редакция: февруари 14, 2019, 00:37:55 последно от forry » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3049



Ел. поща
« Отговор #7 -: февруари 14, 2019, 11:02:01 »



Кръстосан оригиналния през яса..
Активен
motoperko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: DRAG STAR 1.1 / XJ900F 58l
Публикации: 19


« Отговор #8 -: февруари 14, 2019, 11:30:17 »

Моите XJ-и ги карам или с 15W50 или 20W50. Никакви проблеми! За акумулатора - по памет нищо не мога да кажа, но моите са си с оригиналните ампераж и размери - просто трябва да погледна какви са и ще споделя.
П.п. Ако с нещо мога да съм ти полезен - питай, с удоволствие ще споделям! Фен съм на модела и съм собственик на два XJ900F - единият е 1983г. (31A), другият 1987г.(58L). Всъщност, не съм убеден, че има кой знае какви разлики между двата модела, колкото и лаишки да ти звучи! Въпреки, че ги имам от години, никога не съм задълбавал да си играя на "открийте десетте разлики"! Единственото, което се сещам на прима виста е, че имат минимална разлика в кубатурата.

Благодарности колега! Като се постопли времето, ще го подкарам и аз моя. Засега събирам нужните консумативи , филтри , масла, акумулатор ..
Когато имаш време , виж само дали размерите са такива на акумулатора . И да го поръчвам.
П.п. любопитно ми е м/у другото дали има и други колеги с точно този модел XJ , преди Дивершъна нали. Тъй като той си стана ретро вече, младите не го поглеждат, а на мен ми беше мечта от времето га карахме MZ-тки . Въздухар, кардан, турист и близо до 1000 кубика. Все не намирах точно какъвто на мен да ми хареса, или пък ако ми е харесвал , парите му са били проблем, все пак беше преди 30 години...
 Сега пък повечето са  с позанемарано състояние, голям км и т.н.
И в един кучи студ гледам "моя" мотор на обява ... огледах го обстойно, особено рамата отдолу , запалих, покарах ( сняг и лед имаше ) Абе върнах се 30 години назад ...  
..
Кръстосан оригиналния през яса..

Мернах го и аз в търсенето си снощи. Предлага ли се при нас?
Активен
KokoVmaxa
............ няма вечен кеф!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: със две свещи
Публикации: 1985


- " RBT Custom motors " -

231941703
WWW Ел. поща
« Отговор #9 -: февруари 14, 2019, 11:41:57 »

 
 Следя темата ( надявам се някоя снимка да качиш )
 Относно маслото - препоръчвам ти да не изгрубяваш с 20w50  , 15W50 има перфектното масло 100% синтетика на YAMALUBE / ЕNEOS



 Aко искаш нещо от следните марки:
YUASA
MotoBatt
LandPort

 Обади се  Very Happy
« Последна редакция: февруари 14, 2019, 11:43:57 последно от KokoVmaxa » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3049



Ел. поща
« Отговор #10 -: февруари 14, 2019, 12:03:57 »

 Мернах го и аз в търсенето си снощи. Предлага ли се при нас?


http://akumulatori.bg/294/Product/852/YUASA%20YTX14AH-BS%20High%20Performance#info
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3418



« Отговор #11 -: февруари 14, 2019, 12:14:46 »

Акумулатор може да си вземеш и от тук: www.abt2001.bg/  или https://www.planetbatt.com/ . Едните са в Пловдив,другите във Варна! Имат всичко на супер цени! Прегледай внимателно сайтовете...
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5528


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #12 -: февруари 14, 2019, 19:15:21 »


 Следя темата ( надявам се някоя снимка да качиш )
 Относно маслото - препоръчвам ти да не изгрубяваш с 20w50  , 15W50 има перфектното масло 100% синтетика на YAMALUBE / ЕNEOS


 



Аз също се надявам на някоя снимка.Тогава моторите още бяха железни.
Защо смяташ,че ще изгрубее с 20w50?


Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 3049



Ел. поща
« Отговор #13 -: февруари 14, 2019, 19:23:42 »

Малко по-гъстичко е и в по-хладно време трудно развърта
Определено за въздухара 15-50 е оптимума..
Служебният-на бащата де(xj600'93)също се чувства най-добре с 15в50
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5528


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #14 -: февруари 14, 2019, 19:34:48 »

Малко по-гъстичко е и в по-хладно време трудно развърта
Определено за въздухара 15-50 е оптимума..
Служебният-на бащата де(xj600'93)също се чувства най-добре с 15в50

Верно,че е въздухар... Аз помислих, че ще каже, че е минерално....
И аз съм с 20w50
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилШосейни - суперспорт/спорт/турист (Модератор: zlati)Тема: Yamaha XJ900 58l

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.153 секунди с 21 запитвания.