Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: хонда 1000rr 2007 предна спирачка проблем
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: хонда 1000rr 2007 предна спирачка проблем  (Прочетена 1193 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 2065



« Отговор #30 -: септември 12, 2018, 22:39:01 »

Аз не мога да си обесня, защо когато плаващите дискове спрат да плават спирачката омеква?
Някой може ли да ми го обесни ?

Защото бутат буталото по-навътре, и трябва да налееш повече течност с лостчето, за да го изкараш толкова.
Активен
PULSE
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 518


Ел. поща
« Отговор #31 -: септември 13, 2018, 11:02:36 »

За по-лесно, копирам пост от Офроуд форума:


- Централната част на диска (главината, или както там му викат) може да се направи много по-лека, и от материали които не е нужно да са термоустойчиви и скъпи. Това е неокачено тегло, и има огромно влияние върху поведението на предницата.

- Самият диск вече може да се направи с висока термоустойчивост, а има много по-малко материал който да се поддава на температурното разширение. Ако бяха в едно, щеше да се загрява цялата площ от края на диска до оста на колелото, и температурните разширения щяха да са много по-големи. Докато поставянето на плаващ диск има същия ефект като слагането на разширителни фуги по релси и мостове.

- Именно това разширяване и свиване от температурните промени предизвиква кривене на диска, и от там стигаш до отговора който са ти дали.

При пистарките и накладките са важни, ако примерно основата на накладката (металът) е щампован, металът е в напрежение, и при загряване започва да се огъва на дъга. Като загреят накладките, почва самата накладка да се огъва, и се получава интересният (от гледна точка на зрителя) ефект лостчето на предната спирачка да потъне до кормилото, и цялото спирачно усилие да отива само за да изправи накладката към диска. И се чудиш и псуваш какво е станало, и после като го пробваш студен - спира си идеално.

Затова състезателните накладки от горен клас са с фрезована база. И са скъпи. Ама скъпи...
Активен
fivear-
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Thunderace 97, Honda cbr1000rr 06
Публикации: 79



Ел. поща
« Отговор #32 -: септември 15, 2018, 20:33:21 »

Добре, ако говорим за смяна на дискове, кои биха били най-подходящи като цена/качество, ако става въпрос за каране на планинско и на писта(имам намерения занапред да сведа карането до такова само по писти, по пътя вече е някакъв ужас), градското сведено до минимум - не съм от привърженик на "изшиването" в градски условия.
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: хонда 1000rr 2007 предна спирачка проблем

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.1 секунди с 21 запитвания.