Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Вулкан 900 проблеми
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Вулкан 900 проблеми  (Прочетена 3748 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Piaggio Liberti 125, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1, Moto Guzzi V65TT
Публикации: 2907


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #60 -: септември 12, 2018, 23:43:09 »

При мен се домъкна един Вулкан 800.
Най-странният му проблем е, че задния цилиндър е с 20 градуса по-горещ.
Един общ карбуратор, проверени хлабини на клапани, компресия, с водно е. Измерването е правено на място, т.е. въздушния поток не играе. Идеи?
Активен
galinvayov
A LONE RIDER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR 600 '85, Yamaha XS750 '78, Балкан 250
Публикации: 1247


332556697
WWW Ел. поща
« Отговор #61 -: септември 14, 2018, 15:37:11 »

Къде е измервана температурата? Ангренажните вериги са от двете страни на двигателя, мисля че задната е вдясно а предната в ляво. Измерване от страната на веригата няма да даде коректен резултат. Най-добре да се измери температура и дебит на охладителната течност на изхдоите на главите.
Другото което може да се провери е момента на запалване за всеки цилиндър.
« Последна редакция: септември 14, 2018, 15:38:54 последно от galinvayov » Активен
ivan_j
Ivan_J's Garage www.ivan-j.ga
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DR650SE, Honda XR250 Baja, Piaggio Liberti 125, NSU OSL 251, Horex Regina 400, Lambretta Li150 s.1, Moto Guzzi V65TT
Публикации: 2907


От кал да си, Иван да си!


WWW
« Отговор #62 -: септември 14, 2018, 21:20:59 »

Не съм задълбочавал, но мисля че са си от една и съща страна, меря отляво, че отдясно са кривките.
За да видя аванса, трябва да изработвам прозрачно капаче за отвора на магнета, а клиента не е от тези, които ще искат да плащат за такива забавления.
Ръгнах му едно число по-студена свещ отзад, ще кара така.
Активен
galinvayov
A LONE RIDER
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki KLR 600 '85, Yamaha XS750 '78, Балкан 250
Публикации: 1247


332556697
WWW Ел. поща
« Отговор #63 -: септември 17, 2018, 12:10:35 »

99,9% съм сигурен че са от двете страни. Гледах схеми на двигателя в сервизното.
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 595



« Отговор #64 -: октомври 15, 2018, 14:37:04 »


Ръгнах му едно число по-студена свещ отзад, ще кара така.

Оправиха ли се нещата със смяната на свещта?
Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Вулкан 900 проблеми

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.049 секунди с 21 запитвания.