Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Как се връза запалителното?  (Прочетена 1328 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« -: юли 12, 2018, 17:35:01 »

Здравейте. Имам МЗ 250 кубика и имам нова бубина и запалително и искам да ги вържа. Виждам как са вързани старите, но се чудя дали е така правилно. От скоро го имам мотора и не знам кой, какво е правил по него. Седял е под един навес. Мотора гори бушон, а за 10-15 мин каране, си отива и свещта + още няколко проблема.

Запалителното е с два края по 3 жици.

1-вя край е - черен +, кафяв (маса) и зелен (запл. бобина)

2-рия е - червен + изход, бял: изход масаса, зелен: вход датчик хол.

При мен кабелите са вързани - черен на едното краче на бубината и зелен на другото. като кафявия, масата, е вързан към един болт, на който са вързани още няколко жици.
Вече при другите 3 жици трябва да поразглобя малко повече. Интересува ме, така ли се връзва по принцип.
Черен едната страна, и зелен другата за бобината и масата към болтчето с общите? И има ли значение къде е зелен, къде черен, понеже на бобината няма никакви знаци.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1630



Ел. поща
« Отговор #1 -: юли 13, 2018, 14:05:04 »

Виж тук http://moser-bs.de/MZ/Schaltpl%e4ne/Bilder/schaltplaene_mz.html
Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« Отговор #2 -: юли 13, 2018, 20:35:18 »

Мерси. Като цяло го вързах като старото, мотора го покарах, но доста трудно пали, глъхне... Забелязах, че бубината загрява! Премерих напрежението на акумулатора, стига до 19в когато форсирам. Презарежда. От кое може да е? Може  ли да е динамо или да е от релето? От старите е, с някакви пластини. Смешна работа.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1630



Ел. поща
« Отговор #3 -: юли 13, 2018, 21:34:51 »

Това е от релето, за емзетките е нормално, а зарадипронормално
ди 35 г. баща ми монтира на нашето МЗ запалване от Ковровец
, иначе сега има електонни релета които бачкат без проблем
Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« Отговор #4 -: юли 17, 2018, 19:07:14 »

Здравей. Купих ново реле, вързах го както е старото. Кабела дето е на DF при ДФ, Б+, Д+ ... и така нататък и пак презарежда? Вдига до 19в, когато го форсираш.
Работата е там, че трудно го палиме, ако го запалиме, то е готово да угасне и попръдва отзад. Ако успееме да го изфорсираме, забелязвам това презареждане с мултицет като сложа на аку-то и бубината загрява.
Предполагам трябва да зарежда до 14.5 волта най-много.

Засега съм сменил.

- релето
- запалването
- бубината

Доста от чарколите съм ги свалял и чистил. Свещта е нова.
« Последна редакция: юли 17, 2018, 19:09:43 последно от qnkov » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1630



Ел. поща
« Отговор #5 -: юли 17, 2018, 19:31:33 »

Щом презарежда, белята е от релето и няма значение дали е ново, или не ! Във форума има колега който прави релета за всякакви мотори, Марто - , даже има и тема за това - http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.msg922366/topicseen.html#new , обърни се към него и съм сигурен, че ще ти помогне.......иначе ако не бъркам, това МЗ не е ли с 6 волтова инсталация  Surprised??????????
« Последна редакция: юли 17, 2018, 20:14:34 последно от spongi » Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« Отговор #6 -: юли 20, 2018, 18:58:47 »

Здрасти. Не знам да ти кажа с каква инсталация е. Ние сме му сложили 12В акумулатор. Долу ще ви покажа негови снимки и снимки на релето, както съм го вързал. Възможно ли е всичко да идва от големия волтаж на аку-то, ако случайно не е за него?
http://prntscr.com/k8yl1p
http://prntscr.com/k8yla2
http://prntscr.com/k8ylgk
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5286


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #7 -: юли 20, 2018, 21:11:57 »

Здрасти. Не знам да ти кажа с каква инсталация е. Ние сме му сложили 12В акумулатор. Долу ще ви покажа негови снимки и снимки на релето, както съм го вързал. Възможно ли е всичко да идва от големия волтаж на аку-то, ако случайно не е за него?
http://prntscr.com/k8yl1p
http://prntscr.com/k8yla2
http://prntscr.com/k8ylgk



Първо акумулатора ти трябва да е с подобни параметри:


https://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-exide-mz-etz-250-etz-250a-etz-250f-12n9-3b-g38242c31-i25818756.html


Второ, от къде си?
Трето обърни внимание на темата която ти качи spongi.


Тази тема:

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.msg922453/topicseen.html#new


Питай Марто за зареждането.
Май и карбуратора не ти е наред...

Четвърто бОбина. С О!
« Последна редакция: юли 20, 2018, 21:13:54 последно от Grobarq » Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« Отговор #8 -: юли 21, 2018, 16:25:33 »

Това е като да тръгна да ти правя забележки за изпуснатите запетаи. Все едно. Карбуратора е свалян и чистен.
Не знам точно какви параметри ми е аку-то. Взех го за 50 лева май, поне е 12В.
Това което мога да кажа, е, че баща ми докато е работел мотора (мъчел се е да работи), е дръпнал първата букса от релето дето е червено-жълта, и мотора е заработил перфектно, но не след дълго започнало да пуши релето и му разкатал играта. Ако това е някакъв ориентир защо не работи правилно мотора...
Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« Отговор #9 -: юли 23, 2018, 22:25:07 »

Ако може схемата за инсталацията на 250, че горния линк не отваря.
Активен
repoii
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: MZ ETZ 250
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #10 -: юли 26, 2018, 10:29:07 »

Здравей,мотора ти е етз 250 със 12 волтова инсталация.Във нета има много информация за него.
За релето си вземи турско реле от лада,марка "ELO" около 15 лева е със много добро качество и със много малко преправяне по инсталацията мотора зарежда перфектно,мисля че имам схемата на връзване ако искаш мога да ти я снимам.
За карбуратора гледам е със по новия модел със проходен отвор за въздуха,според мен иглата я нагласи по средата на третата рязка, и има едно много малко винтче то е за сместа,него го направи на оборот и половина.От големия винт,гласиш оборотите. Центровката направи от 2.5 до 3.00 mm.

Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1630



Ел. поща
« Отговор #11 -: юли 26, 2018, 12:06:41 »

Здравей,мотора ти е етз 250 със 12 волтова инсталация.
От написаното си мисля, че се познавате от преди, така ли е ? Ако не е така, то трябва да знаете, че освен ЕТЗ, такъв 250 сс. двигател има и МЗ 250 ЕС/1 и МЗ 250 ТС. Ето една схема която е както за МЗ 175 ес/1, така и за МЗ 250 ес/1
, а ето и двата мотора предшественици на ЕТЗ




« Последна редакция: юли 26, 2018, 12:28:32 последно от spongi » Активен
repoii
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: MZ ETZ 250
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #12 -: юли 26, 2018, 15:55:58 »

Не се познаваме отпреди,колегата е качил снимки на които се вижда мотора и двигателя,който е "мз етз 250".
Колега spongi,искам да ти отправя благодарности-заради твоята тема за подцинковане на резервоара, и аз подцинковах моя на мз-то,от което съм много доволен.
Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 16


Ел. поща
« Отговор #13 -: юли 27, 2018, 22:34:00 »

Благодаря за информацията. Иначе последно, мотора ми МЗ или ЕТЗ се води? На него има лепенка МЗ и друга ЕТЗ 250.
Горе имам негови снимки с линкове.

Иначе дай схемата за връзване за релето от лада. Мерси.
« Последна редакция: юли 27, 2018, 22:36:33 последно от qnkov » Активен
repoii
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: MZ ETZ 250
Публикации: 7


Ел. поща
« Отговор #14 -: юли 28, 2018, 16:56:53 »

Благодаря за информацията. Иначе последно, мотора ми МЗ или ЕТЗ се води? На него има лепенка МЗ и друга ЕТЗ 250.
Горе имам негови снимки с линкове.

Иначе дай схемата за връзване за релето от лада. Мерси.
Марката на мотора ти е мз, а модела:етз.Утре ще ти снимам схемата и ще я кача,аз лично си сложих такова реле и вече 1000 км зарежда перфектно.
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Как се връза запалителното?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.119 секунди с 21 запитвания.