Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Как се връза запалителното?  (Прочетена 284 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 10


Ел. поща
« -: юли 12, 2018, 18:35:01 »

Здравейте. Имам МЗ 250 кубика и имам нова бубина и запалително и искам да ги вържа. Виждам как са вързани старите, но се чудя дали е така правилно. От скоро го имам мотора и не знам кой, какво е правил по него. Седял е под един навес. Мотора гори бушон, а за 10-15 мин каране, си отива и свещта + още няколко проблема.

Запалителното е с два края по 3 жици.

1-вя край е - черен +, кафяв (маса) и зелен (запл. бобина)

2-рия е - червен + изход, бял: изход масаса, зелен: вход датчик хол.

При мен кабелите са вързани - черен на едното краче на бубината и зелен на другото. като кафявия, масата, е вързан към един болт, на който са вързани още няколко жици.
Вече при другите 3 жици трябва да поразглобя малко повече. Интересува ме, така ли се връзва по принцип.
Черен едната страна, и зелен другата за бобината и масата към болтчето с общите? И има ли значение къде е зелен, къде черен, понеже на бобината няма никакви знаци.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1563



Ел. поща
« Отговор #1 -: юли 13, 2018, 15:05:04 »

Виж тук http://moser-bs.de/MZ/Schaltpl%e4ne/Bilder/schaltplaene_mz.html
Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #2 -: юли 13, 2018, 21:35:18 »

Мерси. Като цяло го вързах като старото, мотора го покарах, но доста трудно пали, глъхне... Забелязах, че бубината загрява! Премерих напрежението на акумулатора, стига до 19в когато форсирам. Презарежда. От кое може да е? Може  ли да е динамо или да е от релето? От старите е, с някакви пластини. Смешна работа.
Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1563



Ел. поща
« Отговор #3 -: юли 13, 2018, 22:34:51 »

Това е от релето, за емзетките е нормално, а зарадипронормално
ди 35 г. баща ми монтира на нашето МЗ запалване от Ковровец
, иначе сега има електонни релета които бачкат без проблем
Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #4 -: юли 17, 2018, 20:07:14 »

Здравей. Купих ново реле, вързах го както е старото. Кабела дето е на DF при ДФ, Б+, Д+ ... и така нататък и пак презарежда? Вдига до 19в, когато го форсираш.
Работата е там, че трудно го палиме, ако го запалиме, то е готово да угасне и попръдва отзад. Ако успееме да го изфорсираме, забелязвам това презареждане с мултицет като сложа на аку-то и бубината загрява.
Предполагам трябва да зарежда до 14.5 волта най-много.

Засега съм сменил.

- релето
- запалването
- бубината

Доста от чарколите съм ги свалял и чистил. Свещта е нова.
« Последна редакция: юли 17, 2018, 20:09:43 последно от qnkov » Активен
spongi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: стари мотори
Публикации: 1563



Ел. поща
« Отговор #5 -: юли 17, 2018, 20:31:33 »

Щом презарежда, белята е от релето и няма значение дали е ново, или не ! Във форума има колега който прави релета за всякакви мотори, Марто - , даже има и тема за това - http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.msg922366/topicseen.html#new , обърни се към него и съм сигурен, че ще ти помогне.......иначе ако не бъркам, това МЗ не е ли с 6 волтова инсталация  Surprised??????????
« Последна редакция: юли 17, 2018, 21:14:34 последно от spongi » Активен
qnkov
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Все още нямам
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #6 -: Вчера в 19:58:47 »

Здрасти. Не знам да ти кажа с каква инсталация е. Ние сме му сложили 12В акумулатор. Долу ще ви покажа негови снимки и снимки на релето, както съм го вързал. Възможно ли е всичко да идва от големия волтаж на аку-то, ако случайно не е за него?
http://prntscr.com/k8yl1p
http://prntscr.com/k8yla2
http://prntscr.com/k8ylgk
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5076


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #7 -: Вчера в 22:11:57 »

Здрасти. Не знам да ти кажа с каква инсталация е. Ние сме му сложили 12В акумулатор. Долу ще ви покажа негови снимки и снимки на релето, както съм го вързал. Възможно ли е всичко да идва от големия волтаж на аку-то, ако случайно не е за него?
http://prntscr.com/k8yl1p
http://prntscr.com/k8yla2
http://prntscr.com/k8ylgk



Първо акумулатора ти трябва да е с подобни параметри:


https://www.autopower.bg/%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-exide-mz-etz-250-etz-250a-etz-250f-12n9-3b-g38242c31-i25818756.html


Второ, от къде си?
Трето обърни внимание на темата която ти качи spongi.


Тази тема:

http://www.motoforum.bg/index.php/topic,62074.msg922453/topicseen.html#new


Питай Марто за зареждането.
Май и карбуратора не ти е наред...

Четвърто бОбина. С О!
« Последна редакция: Вчера в 22:13:54 последно от Grobarq » Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратРемонт, тунинг, въпроси, моточасти и аксесоари (Модератор: KokoVmaxa)Тема: Как се връза запалителното?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.09 секунди с 21 запитвания.