Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Екип от 1 или 2 части
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Екип от 1 или 2 части  (Прочетена 331 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
v1k7or
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki GSXR 600cc
Публикации: 77



« -: юни 14, 2018, 23:12:28 »

Здравейте колеги,

След като вчера си продадох старият екип (който беше от 2 части) съм зачуден дали да не мина на такъв от 1 част. Предимствата и недостатъците на двата типа са ясни. Екипа ще се ползва предимно за каране извънградско, тъй като в града изключително рядко ползвам такъв и карам само с яке (естествено такова с протектори, не яке за разходка по центъра).

Та въпроса е заслужава ли си да заложа на екип от 1 част ?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2669



Ел. поща
« Отговор #1 -: юни 14, 2018, 23:26:59 »

За туристическо каране 2 части и текстил
За агресивно каране и писта цял от кожа..
Ся, с тва пвц и текстил...
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 492



« Отговор #2 -: юни 15, 2018, 15:03:30 »

С това ПВЦ си взема кожен екип от две части, закопчава му ципа на кръста и си джитка все едно е от една част. Когато му се прииска, си сваля якето и си гледа кефа. С екип от една част е мъка, ако не се състезава на писта, а кара по разходки.
Активен
Optic
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Er-6n
Публикации: 230


« Отговор #3 -: юни 15, 2018, 16:03:43 »

Здравейте колеги,

След като вчера си продадох старият екип (който беше от 2 части) съм зачуден дали да не мина на такъв от 1 част. Предимствата и недостатъците на двата типа са ясни. Екипа ще се ползва предимно за каране извънградско, тъй като в града изключително рядко ползвам такъв и карам само с яке (естествено такова с протектори, не яке за разходка по центъра).

Та въпроса е заслужава ли си да заложа на екип от 1 част ?

Моят мото екип е от 2 части с цип, но скиорския ми екип е от 1 част и е изключително комфортен, като халат се усеща защото не ми стяга на кръста. Та може би и с мото екипите е подобно, моят съвет е ако може да пробваш и да видиш дали те кефи.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 974



WWW
« Отговор #4 -: юни 15, 2018, 16:06:21 »

Вярно е, че с две части е много по-удобно, но аз примерно, много често си оставям долнището в къщи. Всъщност, долнището го ползвам не повече 10 пъти в годината. Повечето пъти когато излизам с мотора извън града е на сравнително близки дестинации - 100-150км. Дали от мързел или от нещо друго за да сложа кожения панталон трябва да е някак....осъзнато, преднамерено действие. Да си облека якето и да си сложа ръкавиците и каската, е нещо за което не се замислям. В резултат на това карам по дънки. Определено не е най-сигурното и разумно нещо.
Това което искам да кажа е, че ако се кара главно извън града, може би е по-добре да имаш цял екип. Просто защото няма да имаш алтернатива и винаги ще караш изцяло защитен. Не само това, но и с цял екип, някак си не върви да си с маратонки, ще трябва да си обуеш и ботушите.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2669



Ел. поща
« Отговор #5 -: юни 15, 2018, 16:13:49 »

Реално погледнато еднодневните трупчета за хапка и пуйка и аз ги правя по дънки..не че нямам летен и зимен екип от две части..
Именно затова нещо се замислям за дънки с протектори,ма то пак е все едно да си обуя панталона от екипировката.. и няма да ми коства още 200+
Активен
Optic
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Er-6n
Публикации: 230


« Отговор #6 -: юни 15, 2018, 16:18:46 »

Вярно е, че с две части е много по-удобно, но аз примерно, много често си оставям долнището в къщи. Всъщност, долнището го ползвам не повече 10 пъти в годината. Повечето пъти когато излизам с мотора извън града е на сравнително близки дестинации - 100-150км. Дали от мързел или от нещо друго за да сложа кожения панталон трябва да е някак....осъзнато, преднамерено действие. Да си облека якето и да си сложа ръкавиците и каската, е нещо за което не се замислям. В резултат на това карам по дънки. Определено не е най-сигурното и разумно нещо.
Това което искам да кажа е, че ако се кара главно извън града, може би е по-добре да имаш цял екип. Просто защото няма да имаш алтернатива и винаги ще караш изцяло защитен. Не само това, но и с цял екип, някак си не върви да си с маратонки, ще трябва да си обуеш и ботушите.

Аз си слагам панталона ако ще да ида за 5 мин до магазина за нещо. Вече ми спаси задника един път и съм му много благодарен. Още нещо за двете части, дето уж може да ги събличаш -- в голямата жега като седнеш навън в мото-панталона и ботушите, краката ти се изпотяват след няколко минути, така че няма голяма полза от това че си свалил якето. За такива случаи ако се сетя си нося джапанки и шорти в багажника и се преобувам и ми е голям кеф като седнем на скара...
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1383



WWW
« Отговор #7 -: юни 15, 2018, 16:27:57 »

дънки с протектори,ма то пак е все едно да си обуя панталона от екипировката..

Баш... и като са каквито трябва (яко с кевлар и тн) тея дънки нямат нищо общо с "цивилни"..... Имам едни Route One тежки са поне колкото 2-а чифта дънки  Smile Smile Smile Smile Smile но пък имат бая сериозни шевове и допълнително кевлар на сумати места... като цяло просто приличат на дънки....  Surprised
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 492



« Отговор #8 -: юни 15, 2018, 16:47:09 »

Когато ти се доходи по голяма нужда и си с целия кожен екип, упражнението е ултра мега брутално сложно. А има опасност да си напълниш и яката с екскременти Smile Smile Smile
Затова е по-удобно да е от две части.
Отделно, отиваш за една скара някъде и си принуден да свалиш горната част на целия екип и да ходиш все едно са ти обелили кожата.
Това хоби щеш не щеш го практикуваш с някои премерени компромиси, иначе му се губи смисълът като си създаваш сам неудобства.

Веднъж бяха питали един световен шампион във Ф1, не си спомням кой беше, какво прави когато му се допикае по време на състезание. Онзи каза, че си пикаел в екипа. К'во да прави човекът Surprised Ама ние имаме избора да спрем по време на трипа и да си свършим работата културно. Когато е и по-лесно, е плюс.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2669



Ел. поща
« Отговор #9 -: юни 15, 2018, 17:37:28 »

Е,после някой рейсът мое се похвали че е взел екипа на .. Роси втора ръка..  Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3885



Ел. поща
« Отговор #10 -: юни 15, 2018, 23:47:05 »

теб те мързи един панталон да обуеш,а си мислиш че всеки път ще правиш всички гимнастики с обуването на целия екип Smile Smile Smile Smile Smile

според мен,едва ще се отвозиш по къси гащи,ако купиш цял екип Smile Smile Smile Smile Smile Smile

и аз не съм по-различен де Smile
Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou
Публикации: 470



Ел. поща
« Отговор #11 -: юни 16, 2018, 01:07:39 »

Наскоро и аз взех решението отново да мина на екип от две части. Сегащният ми екип е спортен с гърбица ( имам го от 7 години ) - висок клас НО никакъв комфорт в момента в който сляза от мотора. Дори и елементарни неща като ваденето / прибирането на мотора в гаража си е мъка , да не говорим за сядане на стол , събличане / обличане , а за мазане на верига с наювеждане .... без коментар- има една голяма хамалогия при която в крайна сметка ме домързява и не го обличам а слагам само яке и ботуши - при двоен екип нещата са по лесни и наистина ако не се кара на писта по - удачният вариант е две части. Ако някой си мисли , че с екип от две части ще направи компромис със сигурността си - не е така . Зависи разбира се какъв клас екипировка ще си купи - защото примерно Alpinestars - един и същ модел екип в разновидност от две или една част.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Екип от 1 или 2 части

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.166 секунди с 20 запитвания.