Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Адвенчър туръри - размисли и страсти  (Прочетена 11934 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1997



« Отговор #255 -: март 07, 2018, 20:01:10 »

Уж NC750X бил среден ендуро мотор, ама това за мен не е ни риба, ни рак.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nc750X-18.htm

Сравнително тежък е, за сметка на което има куц двигател, няма 15 литра резервоар.


Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1048



Ел. поща
« Отговор #256 -: март 07, 2018, 20:10:16 »

Уж NC750X бил среден ендуро мотор, ама това за мен не е ни риба, ни рак.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nc750X-18.htm

Сравнително тежък е, за сметка на което има куц двигател, няма 15 литра резервоар.





Куц двигател? ...68Nm/4750 въртящ момент, сравнено с DL650 - 64Nm/7600 ...aaaaa или понеже не е 209 коня е куц ...ахам
Сравнително тежък - 220 Кила, колкото DL650...

То си е същият клас, същият варел...  "Adventure'ish styled road nothing" Very Happy
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1879


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #257 -: март 07, 2018, 20:59:24 »

Уж NC750X бил среден ендуро мотор, ама това за мен не е ни риба, ни рак.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nc750X-18.htm

Сравнително тежък е, за сметка на което има куц двигател, няма 15 литра резервоар.





Тоя мотор ива доста хубаво ревю тук в тоя форум. Автора ву е PRR
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #258 -: март 07, 2018, 21:32:27 »

Не ми допада, твърдеее... Как да кажа? Твърде еееее... Абе, не ми допада. Не е квот трябва да бъде.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1048



Ел. поща
« Отговор #259 -: март 07, 2018, 22:15:41 »

Не ми допада, твърдеее... Как да кажа? Твърде еееее...

...пейка  Very Happy
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1997



« Отговор #260 -: март 08, 2018, 00:20:29 »

Куц двигател? ...68Nm/4750 въртящ момент, сравнено с DL650 - 64Nm/7600 ...aaaaa или понеже не е 209 коня е куц ...ахам
Сравнително тежък - 220 Кила, колкото DL650...

То си е същият клас, същият варел...  "Adventure'ish styled road nothing" Very Happy

Да беше видял предавателните отношения като цитираш въртящия момент? Динамиката зависи и от предавателните отношения, освен от нютонметрите. А и единия е V, което също оказва влияние.
Надявам се не сравняваш DL-a от 04-та с мотор, излезнал преди две, три години. DL650XT си е съвсем приличен бюджетен мотор в тоя клас. Стария VStrоm беше грозна картинка, новия си е екстра. За разлика от NC750X, който също е грозна картинка. Е, визията е въпрос на вкус все пак, ама едва ли някой ще предпочете Хондата пред новия VStrom. И двата мотора са по-скоро бюджетни, там чудеса не се очакват, но определено хондата е по-бюджетната.
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #261 -: март 08, 2018, 00:32:05 »

Да беше видял предавателните отношения като цитираш въртящия момент? Динамиката зависи и от предавателните отношения, освен от нютонметрите. А и единия е V, което също оказва влияние.
Надявам се не сравняваш DL-a от 04-та с мотор, излезнал преди две, три години. DL650XT си е съвсем приличен бюджетен мотор в тоя клас. Стария VStrоm беше грозна картинка, новия си е екстра. За разлика от NC750X, който също е грозна картинка. Е, визията е въпрос на вкус все пак, ама едва ли някой ще предпочете Хондата пред новия VStrom. И двата мотора са по-скоро бюджетни, там чудеса не се очакват, но определено хондата е по-бюджетната.

базов V-STROM 650 - £7,399  (но пък може да се поръча със спици и тн.. и цената да стигне до £8,899)
базов NC750       - £6 860  (пък има опция за DCT скорости и съответно цената да отиде над £7 499)

но това са просто сухи числа.....  понякога избора на NC750 примерно може да бъде огромния багажник на мястото на резервоара (събира full face каска) или пък V образния двигател да бъде причина за избора на Storm-a  (въпреки че и редовака на NC-то се преструва на V с вал на 270 градуса) таааа, 2-та мотоциклета предлагат нещо доста сходно в различна опаковка...  според отзивите за NC и тук във форума и по ревюта и проче, това е един прекрасен бюджетен мотоциклет (с изключително нисък център на тежеста и 1/2 автомобилиен двигател-май беше от хонда джаз  Smile Smile )
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #262 -: март 08, 2018, 21:20:48 »

Само да вметна - на Уито двигателя си е все същия. Само визията изменят и евентуално настройките малко ги скупяват за еко нормите. Сузуки правят железни машини. Нищо, че ги правят от алуминий  Very Happy
Активен
Нешо Геровски
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Публикации: 148


Ел. поща
« Отговор #263 -: март 08, 2018, 21:34:32 »

 2017 Yamaha XT1200Z Super Tenere

https://www.youtube.com/watch?v=yVHdgZHvhcA

Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max
Публикации: 1320


пастафариански моТурист


« Отговор #264 -: март 08, 2018, 21:38:57 »

А какъв е смисъла от тези 1200 см³ Аз за един преател питам, ама и на мен не ми е много ясно  Smile
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #265 -: март 08, 2018, 22:13:05 »

Никакъв. То и 1000 са много.
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2465



« Отговор #266 -: март 09, 2018, 02:44:24 »

За приятеля ти. Smile Това е смисъла  Smile
2018 Triumph Tiger 1200 XRT - 1st Ride & Review

А ето и дребосъка
2018 Triumph Tiger 800 XRT Test Ride


А сега кажи ми ако на една масичка пред теб седят ключовете за двата мотора и просто трябва да вземеш един от тях и мотора е твой, кой ще избереш? Реторичен е въпроса  Smile
« Последна редакция: март 09, 2018, 03:04:22 последно от Oggie » Активен
Kris_inc
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha TDM 900
Публикации: 249



Ел. поща
« Отговор #267 -: март 09, 2018, 12:15:15 »

Смисълът от 1000+ класът според мен е когато трябва да има придвижване по магистрали и сте двама и багаж. Не че по-малките кубатури не могат спокойно да поддържат магистрална скорост, но големите са по-разтоварени, а заради доста по-големият си въртящ момент са по-мързеливи за каране, защото при изпреварване не се връщат скорости а само се дава газ, независимо от предавката.
Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #268 -: март 09, 2018, 12:50:45 »

Всичко това е така за 1200, но същото го може и 800, малко по бавно, но не прекалено и същевремено предостатъчно бързо.
« Последна редакция: март 09, 2018, 12:54:24 последно от ЧЕФО » Активен
Гост
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 14116


« Отговор #269 -: март 09, 2018, 12:52:26 »

А сега кажи ми ако на една масичка пред теб седят ключовете за двата мотора и просто трябва да вземеш един от тях и мотора е твой, кой ще избереш? Реторичен е въпроса  Smile
Ако ми ги подаряват ще взема 1200 разбира се, два пъти по-скъп е и е брутален.
Но ако трябва да го плащам ще взем 800, много по практичен е и ще ми върши същата работа.
« Последна редакция: март 09, 2018, 12:55:29 последно от ЧЕФО » Активен
Страници: 1 ... 16 17 [18] 19 20   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилАдвенчър туръриТема: Адвенчър туръри - размисли и страсти

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.121 секунди с 21 запитвания.