Цената му е 1400 паунда
Нищо им няма на заварките, както и на корозията по алуминия (на острова е така...) и не ги считам за проблем
Обаче 1400 пари за това дърто магаре?
+ гуми - към 150-200
+ верига и зъбаци 100
тай като го гледам от това седене ще иска свещи, карбовете да се видят.. ако някъв супер мераклия сам да си ги прави пак трябва да си купи разни части и инструменти...
роуд такса и застраховката няма да ги споменавам тях си ги има всеки мотоциклет...
казвам го от личен опти, извадих един мотор от един кокошарник в Лондон, толкова неща имаше за правене... и най тъпото на острова е влагата... влиза по всякакви букси, контактори и прочие...
тя работата ще иде 1800-2000 паунда това НЕЩО да започне да се движи нормално?!
За тези пари ще се намери къде къде по хубав мотоциклет. А това с тези километри му е последната грижа... аз като взех мотоциклет на 100 000мили от англичанин, подържан перфектно и прочие.... и мотора до ден днешен си върви без грижи.... 2005г вярно 500cc ама пък с ABS за 600 паудна

(и тукущо обслужен, в това число предница, лагери, задна гума и прочие)
Кажи му на бляда да не бърза, а спокойно без да бърза да разгледа и да си вземе някоя по модерна нова машинка пък и на повече километри без да се притеснява за това... и че тея пари за този скрап са безумни...

едит: айде, не че скрап моторчето... или чак толкова лошо, просто за мен цената е нереално виска за това което е