Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотор.  (Прочетена 3620 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
night_rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CZ 350
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #30 -: февруари 23, 2018, 03:16:16 »

Веригата и пиньоните, а и гумите се виждат дали са износени.
Колко километра горе долу дават на една верига и пиньони?Чувал съм около 40к?Грешна ли е тази стойност?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #31 -: февруари 23, 2018, 03:19:23 »

Колко километра горе долу дават на една верига и пиньони?Чувал съм около 40к?Грешна ли е тази стойност?

Зависи от много неща.... познавам хора дето (вярно с хилядарки) правят златно 525 DID за 10 000км да си ходи само... Smile Smile Smile , в същото време с ойлер и спокойно каране може да изкара потресаващо много километри...


пс тая разцветка има ли вероятност да е от 2009г (иначе казано спойлерите да не са неговите? или да е правено нещо) - тук е важно запознат да каже...



2009 Racing Red
« Последна редакция: февруари 23, 2018, 03:21:09 последно от Alexander3dartwork » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #32 -: февруари 23, 2018, 03:24:03 »

Колко километра горе долу дават на една верига и пиньони?Чувал съм около 40к?Грешна ли е тази стойност?

зависи от това каква ти е веригата(различни ширини са и това как е подържана и как е каран мотора.
ама се вижда ясно кога е за смяна
с гумите е малко по-сложно,ама не мисля че тая ямаха е чак толкова сериозен мотор,че да се филмираш
ако все пак държиш и мотора си има нови и хубави гуми,може да ги демонтираш,да огледаш за лепенки и да си ги монтираш пак,ако са наред

както ти казах,повече от половината мотор реално е консуматив,ама доста от нещата се вижда кога е за смяна,та за това ще ти трябва някой дето е в час с тия машини,да ти каже какво и колко ще ти излезе ориентировъчно

ости си и аванс 500 лева,че никога не се знае,някои неща излизат,чак като ги подкараш по сериозно
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #33 -: февруари 23, 2018, 03:32:27 »

Зависи от много неща.... познавам хора дето (вярно с хилядарки) правят златно 525 DID за 10 000км да си ходи само... Smile Smile Smile , в същото време с ойлер и спокойно каране може да изкара потресаващо много километри...


пс тая разцветка има ли вероятност да е от 2009г (иначе казано спойлерите да не са неговите? или да е правено нещо) - тук е важно запознат да каже...



2009 Racing Red
според мен направо си е снимка на 2009 модела

що не виждам снимката която е качил пича
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #34 -: февруари 23, 2018, 03:35:37 »

според мен направо си е снимка на 2009 модела

що не виждам снимката която е качил пича

явно има дерт с хотлинк....

eто неговата снимка


edit: линк https://www.ivomotors.com/наличност/2008-yamaha-yzf-r6-m2348-10500-лева/
Активен
night_rider
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: CZ 350
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #35 -: февруари 23, 2018, 03:39:47 »

зависи от това каква ти е веригата(различни ширини са и това как е подържана и как е каран мотора.
ама се вижда ясно кога е за смяна
с гумите е малко по-сложно,ама не мисля че тая ямаха е чак толкова сериозен мотор,че да се филмираш
ако все пак държиш и мотора си има нови и хубави гуми,може да ги демонтираш,да огледаш за лепенки и да си ги монтираш пак,ако са наред

както ти казах,повече от половината мотор реално е консуматив,ама доста от нещата се вижда кога е за смяна,та за това ще ти трябва някой дето е в час с тия машини,да ти каже какво и колко ще ти излезе ориентировъчно

ости си и аванс 500 лева,че никога не се знае,някои неща излизат,чак като ги подкараш по сериозно
Ясно ми е,че не е от най-бързите и сериозни,но имам уважение към машината още от сега.Ясно ми е,че ще иска своето.
Искам да ме кара няколко сезона,докато свикна и се кача на нещо по-голямо.Мисля,че вероятността на този етап да се пребия с 1000-ка е огромна.Виждат ми се прекалено рязки и нервни,просто още ми е рано.
« Последна редакция: февруари 23, 2018, 03:47:23 последно от night_rider » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #36 -: февруари 23, 2018, 03:59:34 »

ти не ме разбра,аз за гумите имах в предвид,че не е толкова бърз,та да има значение.иначе мотора е изтребител,не се лъжи.

съмнява ме че някога ще стигнеш до там,че да му вземаш максимума,та да ти умалее

познавам доста хоре дето си карат завидно добре и от доста години и хич не са им умаляли.тва си е чисто БГ синдром с умаляването,дано го превъзмогнеш

са за тоя мотор и аз мисля че е 2009 година разцветката,а на обявата е 2008

което е малко странно,ама мотор така по снимки,ако не става,на живо,нема и да пикаш на него.повечето изглеждат супер на снимките,ма на живо са...

колегата се притеснява да не са му сменяни спойлерите или пребоядисван,заради падане

в тоя град,продават и една жълта и е 2000 надолу,виж и нея.тя е лимитирана серия лагуна сека,ако е оригинал боята де
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4019



Ел. поща
« Отговор #37 -: февруари 23, 2018, 04:04:01 »

на 20 000км всичко трябва да е като ново
стойка,ръкохватки,лостчета,степенки,верига накладки,все

освен ако не е каран на пистата през повечето време

сам няма да се оправиш с огледа,най добре с някой дето си разбира от пистови мотори,а ако е и карал такъв,още по добре
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1421



WWW
« Отговор #38 -: февруари 23, 2018, 04:14:51 »

Също така ако разглеждаш мотоциклет който е внос от Англия, питаш продавача за регистрационния (или го виждаш от талона) номер и може да провериш на колко километра е мотора и дали има някакви птп-та и тн......

за километрите ей този сайт, просто пишеш номера https://www.check-mot.service.gov.uk

за по детайлната история линк, но тя се плаща.... все пак по добре да платиш 3-5паунда и да знаеш какво е било... от колкото "котка в чувал"
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgЗа ФорумаМнения, предложения, съветиТема: Първи мотор.

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.35 секунди с 21 запитвания.