Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Седалка Ultimate или Mustang за Yamaha Road Star 1700XV?
Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Седалка Ultimate или Mustang за Yamaha Road Star 1700XV?  (Прочетена 2904 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« -: февруари 09, 2018, 15:26:45 »

Здравейте младежи,
Покрай идеята ми да се направя облегалка на моята седалка взех, че се огледах за готови варианти.

На първо място съм се спрял на модела на Ultimate:



На второ място - на Мустанг:




Почти се навих да си купя чисто нови, но някак си не ми излиза аритметиката за доставка, мито и ДДС.

Някой от Вас да разполага случайно с такъв комплект за продажба?

Както и в заглавието пише, моторът е Yamaha Road Star 1700XV, 2012г.

Благодаря предварително!
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2895



Ел. поща
« Отговор #1 -: февруари 10, 2018, 09:17:39 »

Освен в шевовете,от снимките не виждам друга разлика.. Surprised
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« Отговор #2 -: февруари 10, 2018, 12:44:32 »

Разлики има доста - и във формата на облегалката, и в захващането и, и т.н. и т.н.
Основната разлика е, че Мустанг те "избутва" леко напред, а при Ултимейт както те казват "сядаш в седалката, а не върху нея". Принципно Ултимейта се води най-добрата седалка откъм комфорт за дълги пътувания.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2895



Ел. поща
« Отговор #3 -: февруари 10, 2018, 13:22:34 »

Мчи то тогава няма дилема  Very Happy
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« Отговор #4 -: февруари 10, 2018, 14:42:42 »

Дилемата е финансова.
Затова и попитах дали някой няма подобни седалки, с които да иска да се раздели.
Не на всеки са удоблни и наистина комфорта е зависим от ръста и килограмите.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5233


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #5 -: февруари 10, 2018, 17:24:39 »

Освен в шевовете,от снимките не виждам друга разлика.. Surprised

Точно тези шевове ти доставят комфорта или не. Както е писал Джони избутват те напред  Very Happy

Джони,а по поръчка на някой наш изявен майстор на седалки да ти направи подобна не ти ли излиза аритметиката?
В Пловдив има един, но се е насочил повече към бобър седалките...може и други да прави не знам...
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2512



« Отговор #6 -: февруари 10, 2018, 17:42:08 »

Много е важно тая облегалка да седи стабилно зашото е подложена на много сериозен натиск. Аз бях купил такава, която се монтира на оригиналната седалка. Основата и беше доста дебела и къса метална пластина но от облягането се изкриви до такава степен, че зад мен почти не можеше да се сяда. Хубаво е и да може да се маха, или да ляга напред ако отзад сяда човек или слагаш някаква чанта на задната седалка. Самият монтаж трябва да е здрав. Мустанг и Корбин се славят с добро качество но имай предвид, че е твърде възможно да се окаже, че оригиналната ти седалка е по-удобна. Освен това самите седалки понякога монтирани променят и визията мотора и то не задължително в по-добра посока.
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« Отговор #7 -: февруари 10, 2018, 18:01:53 »

Точно тези шевове ти доставят комфорта или не. Както е писал Джони избутват те напред  Very Happy

Джони,а по поръчка на някой наш изявен майстор на седалки да ти направи подобна не ти ли излиза аритметиката?
В Пловдив има един, но се е насочил повече към бобър седалките...може и други да прави не знам...

Гроби, по поръчка не си струва. Имаме наистина добри майстори, които ще изработят кожената тапицерия едва ли не по-добре от оригиналната. Но пълнежа, формата и т.н . тези пичове са ги смятали и усъвършенствали с години, а ние? Не мисля, че крайният резултат ще се доближава до горните снимки.


Много е важно тая облегалка да седи стабилно зашото е подложена на много сериозен натиск. Аз бях купил такава, която се монтира на оригиналната седалка. Основата и беше доста дебела и къса метална пластина но от облягането се изкриви до такава степен, че зад мен почти не можеше да се сяда. Хубаво е и да може да се маха, или да ляга напред ако отзад сяда човек или слагаш някаква чанта на задната седалка. Самият монтаж трябва да е здрав. Мустанг и Корбин се славят с добро качество но имай предвид, че е твърде възможно да се окаже, че оригиналната ти седалка е по-удобна. Освен това самите седалки понякога монтирани променят и визията мотора и то не задължително в по-добра посока.

Четох доста, но си е друго първо човек да седне и види, че наистина визията се променя. Нейсе, ще поема този риск при първа финансово изгодна възможност.
Относно облегалките, ето ТУК един пример. Стойката наистина ме притеснява, че не предлага реглаж, а и не знам каква ще е здравината. Имам кой да ми изработи надеждна стойка, но тогава за чии ми е готова облегалка? По-скоро задна от sissy bar и ще станат две еднакви.

Чудя се много. Принципно не мисля да сменям скоро новия си мотор (затова и го взех всъщност) и си мисля, че инвестицията в нови седалки за години напред не е отчайваща. От друга страна ако трябва да съм честен ме изнервя и спира мисълта да платя една торба пари мито и ДДС за доставка  от САЩ на милата ни държавица. ;)

Все още се надявам, че ще намеря в България подобни седалки. В интерес на истината, миналата година изпуснах цели два мотора, които бяха обявени за продан и имаха Mustang и Ultimate.
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1621



« Отговор #8 -: февруари 11, 2018, 11:54:38 »

Малко ме мързеше да се изказвам по темата, щото като се сетя, че една такава седалка с всички финансови екстри стъпва в България на скромната цена на евтин мотоциклет и спирам изобщо да я мисля.
Две питанки имам аз, дето ще взема да си ги задам, пък дано изпреваря събитията и ти разбутам малко мисленето.
1) Имаш ли проблеми с текущата седалка? Ако нямаш не виждам належаща нужда да я сменяш.
2) Мислил ли си само за добавяне на облегалка към текущата седалка? Защото не е особен проблем да се направи и това злодеяние. Не е абсолютно задължително облегалката да се постави на пилон, побит между двете седалки. На GL1200 има алтернативен вариант, който хич не е лош - една тръба, която се захваща на болтовете на задното окачване и следва формата на седалката, като има П-образна извивка за захващане на облегалка. Тръбата е на око около половин цол и едва ли ще се огъне лесно. Имам го и макар да не го ползвам, виждам как "работи". Та затова го и коментирам като идея. Със сигурност и картинки в Интернет ще намериш не една и две.
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« Отговор #9 -: февруари 11, 2018, 20:11:34 »

Две питанки имам аз, дето ще взема да си ги задам, пък дано изпреваря събитията и ти разбутам малко мисленето.
1) Имаш ли проблеми с текущата седалка? Ако нямаш не виждам належаща нужда да я сменяш.
2) Мислил ли си само за добавяне на облегалка към текущата седалка? Защото не е особен проблем да се направи и това злодеяние. Не е абсолютно задължително облегалката да се постави на пилон, побит между двете седалки. На GL1200 има алтернативен вариант, който хич не е лош - една тръба, която се захваща на болтовете на задното окачване и следва формата на седалката, като има П-образна извивка за захващане на облегалка. Тръбата е на око около половин цол и едва ли ще се огъне лесно. Имам го и макар да не го ползвам, виждам как "работи". Та затова го и коментирам като идея. Със сигурност и картинки в Интернет ще намериш не една и две.


Здрасти Ники,
На въпросите:

1. Всъщност не ме кефи комфорта при дълго пътуване. Мустанга и Ултимейта (най-вече) ти позволяват да караш по-дълго време без да ти изтръпва задника. Втората причина е облегалката за кръста. Наболява ме като "виси" във въздуха (стара травма) и искам да намеря решение. Миналата година като ходихме до Гърция с моторите (на море с жената) и бях пльоснал един сак на задната седалка. От този момент нататък ми идва са карам със сак навсякъде. Smile

2. За облегалката:

Относно облегалките, ето ТУК един пример. Стойката наистина ме притеснява, че не предлага реглаж, а и не знам каква ще е здравината. Имам кой да ми изработи надеждна стойка, но тогава за чии ми е готова облегалка? По-скоро задна от sissy bar и ще станат две еднакви.

Вчера гледах решение на друг мотор, който имаше подобна облегалка с "бързо освобождаване". Идеята твърдо желязо да сочи към гръбначния ми стълб и да е опорна точка за счупване при удар изобщо не ме кефи. Повечето "купешки" обаче предлагат Хименно такива решения и ще падне преправяне. И твоята идея не е лоша. Мисля го още, изпуснах страхотна и чисто нова седалка вчера, та продължавам да се оглеждам.

А за цената - кеф цена няма, както всички се оправдаваме. Ако сметнем, че ще карам този мотор поне 10 години (стига да съм жив и здрав), стойността на седалката размятана в годините комфорт изобщо не е висока. ;)
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1621



« Отговор #10 -: февруари 12, 2018, 00:28:35 »

Ето какво имам предвид за облегалката: http://www.ebay.co.uk/itm/272155727893
Колкото до комфорта - това е нещо много относително. Като гледаш оригиналната седалка на Голдуинг и си мислиш, че е супер друпер мега удобна... Ама ми отне година и смяна с друга, пак оригинална, но малко по-различна, за да ми стане долу-горе удобна.
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« Отговор #11 -: февруари 12, 2018, 12:48:25 »

Така е. Всяка седалка си има плюсове и минуси и единственият начин да останеш доволен е да я персонализираш спрямо себе си.
Иначе, аналогично на твоето предложение Kuryakyn имат решение:



Единственият проблем е, че са изключително финансово невъзпитани...
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2512



« Отговор #12 -: февруари 12, 2018, 13:26:16 »

Това изглежда доста добре. Ако е готово решение, което директно можеш да монтираш на заводската си седалка е супер. 
Активен
FozY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 939


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #13 -: февруари 12, 2018, 14:23:03 »

Мнението/въпросите ми са повече спам, но:

 Не пречи ли облегалката на пътника?

 Има ли вариант, облегалката да се смъква при нужда и да се трансформира в седалка за пътника? разбира се оригиналната 2-ра седалка трябва да е махната.
(това е по скоро мое виждане за мой "проблем")
Активен
JOHNY
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha Road Star 1700XV
Публикации: 1075


http://alltimecams.com


« Отговор #14 -: февруари 12, 2018, 22:18:00 »

Ники, цената е като за половин комплект (предна, задна и облегалка) на Мустанг. Свидят ми се 350лв+ само за облегалка, при това различна по визия и материал от седалките.

Fozy, имам привилегията жената да кара нейн мотор и не иска да се вози. Рядко возя пътник, но мисля, че няма да пречи. При афтърмаркет седалките на Мустанг и Ултимейт, облегалката за водача се маха с едно движение и няма ядове за пасажера. Които следва да подсеща, че на масови и неохраняеми места човек трябва да си сваля облегалката. ;)
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgСтилChoppers (Модератор: puna_kazanlak)Тема: Седалка Ultimate или Mustang за Yamaha Road Star 1700XV?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.166 секунди с 21 запитвания.