Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3] 4   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Акумулатор  (Прочетена 1375 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2215



« Отговор #30 -: февруари 08, 2018, 17:01:46 »

Подобна процедура на разреждане и зареждане го прави това зарядно, което съм снимал по-горе. Иначе с акумулаторите не си правя експерименти. Карам си само с препоръчаните от производителя оригинални японски акумулатори на Furukawa. Кавазакитата с тях излизат от завода ....поне Вулканите със сигурност. Адски издържливи акумулатори тоя дъртия за който говоря беше на над 8-9 години и беше оригиналният с който мотора е купен нов. И беше пенсиониран по старост а не по болест.


Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3019



« Отговор #31 -: февруари 08, 2018, 17:06:35 »

Ами то май всичко старо японско беше така! Сега нали знаете? Когато купувате акумулатор с кантарчето в ръка и така... Защото вътре пластините са като от целофан!
Активен
mikluho
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha: VMX 12 и TY 250
Публикации: 257


СЕЦАМ ЗА ЗДРАВЕ


WWW Ел. поща
« Отговор #32 -: февруари 09, 2018, 09:10:07 »

36 лева
Технически параметри:
Захранване 230 V/50 Hz
Мощност 15 W
Зарядно напрежение 6 V - 0,55 A, 12 V 1 A
Капацитет 4-120 Ah
https://www.onlinemashini.bg/zarqdno-ustroystvo-hecht-2012--15-w-4120-ah-/36117
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #33 -: февруари 09, 2018, 09:16:14 »

Поддържащото "зарядно" е най-ненужната вещ. Умното зарядно го замества напълно, но освен да поддържа, може и да зарежда, а поддържащото, освен да поддържа нищо друго не може. Пари хвърлени на вятъра.

С тези "най-ненужни вещи" съм възстановявал акумулатори, доведени до 10V напрежение, че и по-ниско, вследствие най-вече от юнашко въртене без палене. Няма да тръгна да препоръчвам нещо, което не съм пробвал лично, при това многократно. Особеното при тези зарядни е, че зарядният им ток е 0.5 ампера и според мен там се крие успехът им. Зареждат малко по-бавно, но качествено. И са на практика "умни". Човекът обаче май в момента изпълнява единични поръчки и ако някой има интерес, трябва да му звънне на телефона в края на темата от линка по-горе. Аз така си взех второто миналата година, че първото ми отиде у приятеля с трудно палещия мотор Very Happy
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3503



Ел. поща
« Отговор #34 -: февруари 09, 2018, 09:22:43 »

не разбирам баш за какво спорите,ма аз имам и такова от лидъл и такова от колегата.и двете си работят супер за мотор.за кола даже зареждаш с това на колегата,малко бавно стана,ма се зареди след 2-3 дни.според мен за такава цена,е грях да нямаш поне едно вкъщи
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1583


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #35 -: февруари 09, 2018, 09:28:31 »

не разбирам баш за какво спорите,ма аз имам и такова от лидъл и такова от колегата.и двете си работят супер за мотор.за кола даже зареждаш с това на колегата,малко бавно стана,ма се зареди след 2-3 дни.според мен за такава цена,е грях да нямаш поне едно вкъщи
Точно така!
Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13682


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #36 -: февруари 09, 2018, 13:58:28 »

С тези "най-ненужни вещи" съм възстановявал акумулатори, доведени до 10V напрежение, че и по-ниско, вследствие най-вече от юнашко въртене без палене. Няма да тръгна да препоръчвам нещо, което не съм пробвал лично, при това многократно. Особеното при тези зарядни е, че зарядният им ток е 0.5 ампера и според мен там се крие успехът им. Зареждат малко по-бавно, но качествено. И са на практика "умни". Човекът обаче май в момента изпълнява единични поръчки и ако някой има интерес, трябва да му звънне на телефона в края на темата от линка по-горе. Аз така си взех второто миналата година, че първото ми отиде у приятеля с трудно палещия мотор Very Happy
Това явно не е поддържащо зарядно. Поддържащото е толкова слабо, че не може да зарежда, само "гъделичка" батерията и я държи надървена.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #37 -: февруари 09, 2018, 14:09:11 »

Моето е 500 мА. Напълно пълноценно зарежда мотоциклетен акумулатор. Това е малко под 1/10 от обикновен мотоциклетен акумулатор (6 - 8 А/ч)
Нали стана дума че умните специализирани мотоциклетни зарядни държат горе долу такъв заряден ток. Къде е разлкиата?
Между другото може да зареди и автомобилен акумулатор ако имаш няколко дни на разположение.
Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13682


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #38 -: февруари 09, 2018, 14:12:12 »

Това не е поддържащо.0,5А заряден ток не е поддържащ. Аз ли пиша на китайски, китайци ли четат? Surprised
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #39 -: февруари 09, 2018, 14:31:01 »

Дефинирай параметрите на "поддържащо" според вижданията ти.
Аз давам конкретен пример със ПОДДЪРЖАЩОТО зарядно което купих от форума.
Следи напрежението, след определена граница се активира и зарежда с 14,7 волта и 0,5 ампера. След като акумулатора се дозареди зарядното минава в "изчакващ" режим.
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 64



Ел. поща
« Отговор #40 -: февруари 09, 2018, 14:52:40 »

Хора, вие си продължавайте дискусията, аз само искам да вмъкна нещо тук, за да не спамя постоянно с нови threads.

Какво масло и филтър ще ми препоръчате за моята Ninja 250? Мислех motul 10W-40? Но не знам за маслен филтър.

Nevermind, сетих се, че мога и в Гугъл да търся  Smile Така че се спрях на K&N 401 или HIFLOFILTRO HF401.
« Последна редакция: февруари 09, 2018, 15:22:40 последно от Hesh » Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13682


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #41 -: февруари 09, 2018, 16:16:37 »

Дефинирай параметрите на "поддържащо" според вижданията ти.
Аз давам конкретен пример със ПОДДЪРЖАЩОТО зарядно което купих от форума.
Следи напрежението, след определена граница се активира и зарежда с 14,7 волта и 0,5 ампера. След като акумулатора се дозареди зарядното минава в "изчакващ" режим.
Това, което описваш е нормалния режим на зареждане на стандартно умно зарядно, с тази разлика, че след като се зареди, стандартното умно зарядно не преминава в режим на изчакване, а в режим на поддържане, тоест пуска много слаб ток, който буквално гъделичка батерията. Поддържащото зарядно няма режим на зареждане, то може само да "гъделичка". Твойто зарядно си е обикновенно умно зарядно, но без функция за поддържане, тоест не "гъделичка" (поне ти така го описа). Не знам как не виждаш разликата? Surprised


За да ти кажа какъв точно ток подава зарядното в режим на поддържане трябва да изровя книжката му и да прочета, не мога да помня такива ненужни подробности. Но със сигурност е доста по-слаб от 0,5А

...Така че се спрях на K&N 401 или HIFLOFILTRO HF401.
Перфектен избор. Mad
« Последна редакция: февруари 09, 2018, 16:22:49 последно от ЧЕФО » Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #42 -: февруари 09, 2018, 16:31:10 »

Дискусията тръгна от думата "поддържащо", която и създателят му е използвал в темата си преди време. На практика, освен че е поддържащо, зарядното си е направо "умно". Както казах и в първия си пост, това зарядно е много добър избор, при това на очевидно най-ниската цена до момента. Но човекът вече изпълнява само отделни поръчки, ако въобще се занимава още. А пък има и достатъчно положителни отзиви за продукта.

Така че спор по въпроса няма. Иначе Чефо по принцип е прав за поддържащите зарядни.

Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13682


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #43 -: февруари 09, 2018, 16:47:09 »

Абе, той ако иска може и самозадоволяващо да си го кръсти, това нищо не значи. Зарядното е умно. Поддържащо значи друго. На пазара се продават, както умни, така и поддържащи зарядни. Световните производители отдавна са определили това. Не мисля, че определението на някакъв местен гаражен майстор има тежест пред световния пазар.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3503



Ел. поща
« Отговор #44 -: февруари 09, 2018, 17:57:30 »

Хора, вие си продължавайте дискусията, аз само искам да вмъкна нещо тук, за да не спамя постоянно с нови threads.

Какво масло и филтър ще ми препоръчате за моята Ninja 250? Мислех motul 10W-40? Но не знам за маслен филтър.

Nevermind, сетих се, че мога и в Гугъл да търся  Smile Така че се спрях на K&N 401 или HIFLOFILTRO HF401.
ако е мотул гледай да е 7100,освен ако не мислиш да го пържиш по пистите,тогава е друго.

за филтрите не мисля че има значение и двата стават...то май и един им е производителя,ма не съм сигурен
Активен
Страници: 1 2 [3] 4   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Акумулатор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.164 секунди с 20 запитвания.