Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Настройка на ребаунда..  (Прочетена 954 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13690


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #30 -: февруари 01, 2018, 17:29:32 »

Чефо, миналата година имах същите размишления, защото не ми гаресваше как потъва предницата на ТДМ-а, дори натегната почти на максимум. След известно умуване прежалих пари за прогресивни пружини и сега предното окачване е страхотно и много по-адекватно. Разликата между стоковата и афтърмаркет пружината е огромна - първо новата пружина освен по-дебела и твърда е и с 13 см. по-дълга от стандартната. в стоковото окачване съотношението между пружина и втулка беше почти 50/50, докато сега е пружина и само 3 см. втулка.
След един сезон каране с новата конфигурация мога да заявя, че тези пружини си заслужават всяка стотинка от цената като сега нито предницата потъва топкова силно, определено се връща по-бързо, като се подобри и скоростта на влизане в завой и поведението на мотора вътре в него.
Ти си виновен за всичко. Sad
Заради теб току-що поръчах прогресивни пружини за Триумфа. Оръсих се 300 кинта. Sad Очаквам да поемеш половината разходи. Да видиш, че който много приказва му олекват джобовете. А пък смятай ако не ми харесат. Smile Smile Smile
Сега сериозно. Как ще ми преведеш парите? Smile


Едит: Ако стане една схема за транспорта може да изкарам късмет и да спестя 100 кинта.
« Последна редакция: февруари 01, 2018, 18:26:49 последно от ЧЕФО » Активен
sheytanov16
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: suzuki gsxr 1000 k5
Публикации: 10


Ел. поща
« Отговор #31 -: февруари 01, 2018, 22:54:32 »

https://www.youtube.com/watch?v=Ikjw4IheeF4&t=65s Деив Мос тук доста добре обяснява как да се настрои окачването
Активен
Kris_inc
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha TDM 900
Публикации: 221



Ел. поща
« Отговор #32 -: февруари 02, 2018, 09:51:56 »

Ти си виновен за всичко. Sad
Заради теб току-що поръчах прогресивни пружини за Триумфа. Оръсих се 300 кинта. Sad Очаквам да поемеш половината разходи. Да видиш, че който много приказва му олекват джобовете. А пък смятай ако не ми харесат. Smile Smile Smile
Сега сериозно. Как ще ми преведеш парите? Smile


Едит: Ако стане една схема за транспорта може да изкарам късмет и да спестя 100 кинта.


Ще видиш, че като ги сложиш и покараш с тях ще си сигурен, че това са едни от най-добре похарчените пари за ъпгрейд за мотора. И е важно да запазиш вискозитета на маслото както е по менюъл, за да работи адекватно окачването.

Каква марка си поръча? Моите са Wirth от louis и като ги поръчвах бяха намалени на 100 евро.

Ето и снимка на която се вижда разликата между стоковата ми пружина и прогресивната.

« Последна редакция: февруари 02, 2018, 10:01:11 последно от Kris_inc » Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4160



« Отговор #33 -: февруари 02, 2018, 11:16:00 »

Аз Тайгъра го карам на максимален прелоуд, щот съм тежък и ребаунда ми е почти на максимум. Окачването е дългоходово и ако го отпусна започва да ми сее задницата. Предницата няма настройки и много се гмуркаше при агресивно спиране. Добавих допълнителни пружинки от клапани на Лада за малко прелоуд и това е. И маслото ще сменя с по-гъсто. Проблема се появяваше при агресивно каране по неравен път със завои, ставаше много гумен. Сега е добре.

Ко каза ко...брей, колко съм изпуснал че не вече не влизам чест във форума

Какво имаш редви че ребаунда е на максимум?Отворрен или затворен?

Ребаунда регулира е клапана през който минава маслото, когато се връща(разтяга) окачването. Настройва се според условията и препочитанията на водача, но кат оцяло идеята е след като се е свило окачването да се връща с такава скорост че гумата да е постоянно в контакт с асфалта и да не изостава9при прекалено затворен) или отскача(при прекалено отворен).

Пружината влиае на ребаунда, защото колкото е по твърда, толкова повече бута окачването да се разтяга.
НО по-твърда пружина не значи по-добре!
Пружините държат окачвнето да е в работно положение, обикновено 1/3 от хода, така че да има мегдан да се свива и разгъва.
Прогресивната пружина пак не винаги е по-добра, тя ти се вива по-лено в началото на хода и по трудно в края, за да не "удари на твърдо"(bottom out), но пак зависи ти как предпочиташ се държи и да усещаш окачването.

Чефо, ако си ребаунда ти е на макс отворен и сложиш по-гъсто масло правиш две противоположни неща  Very Happy
А ако е на макс затворен с твоите скромни килограми, не дали как въобще ще работи.

Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13690


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #34 -: февруари 02, 2018, 13:28:03 »

Ще видиш, че като ги сложиш и покараш с тях ще си сигурен, че това са едни от най-добре похарчените пари за ъпгрейд за мотора. И е важно да запазиш вискозитета на маслото както е по менюъл, за да работи адекватно окачването.

Каква марка си поръча? Моите са Wirth от louis и като ги поръчвах бяха намалени на 100 евро.

Ето и снимка на която се вижда разликата между стоковата ми пружина и прогресивната.



Поръчах Hagon, английски, правят за Триумф.
Активен
ЧЕФО
THE EVIL ARCHITECT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Tiger955i; ZX12R;CBR1100XX;XT660X;XTZ750;KLX650;NT400;AN400;XJ750;CX500;CB400N;Tuareg125; и други
Публикации: 13690


Вярваш на всичко прочетено? Е, колко да си тъп?


« Отговор #35 -: февруари 02, 2018, 13:40:00 »

Ко каза ко...брей, колко съм изпуснал че не вече не влизам чест във форума

Какво имаш редви че ребаунда е на максимум?Отворрен или затворен?

Ребаунда регулира е клапана през който минава маслото, когато се връща(разтяга) окачването. Настройва се според условията и препочитанията на водача, но кат оцяло идеята е след като се е свило окачването да се връща с такава скорост че гумата да е постоянно в контакт с асфалта и да не изостава9при прекалено затворен) или отскача(при прекалено отворен).

Пружината влиае на ребаунда, защото колкото е по твърда, толкова повече бута окачването да се разтяга.
НО по-твърда пружина не значи по-добре!
Пружините държат окачвнето да е в работно положение, обикновено 1/3 от хода, така че да има мегдан да се свива и разгъва.
Прогресивната пружина пак не винаги е по-добра, тя ти се вива по-лено в началото на хода и по трудно в края, за да не "удари на твърдо"(bottom out), но пак зависи ти как предпочиташ се държи и да усещаш окачването.

Чефо, ако си ребаунда ти е на макс отворен и сложиш по-гъсто масло правиш две противоположни неща  Very Happy
А ако е на макс затворен с твоите скромни килограми, не дали как въобще ще работи.



Дам, писал съм с гъза си, все едно сте ми в главата и знаете какво си мисля. Разбираемо не си ме разбрал. Предницата, както казах нама никакви настройки, та за нея няма какво да говорим. Шока има хидравлична врътка за прелоуд. При намален прелоуд вози уникално, плува над асфалта. Обаче при по-агресивна езда по неравност и завой задницата започва да сее отвратително, предницата държи. Като навих прелоуда на макс, задницата се втвърди и се кротна. Вози достатъчно меко. Ребаунда по памет беше затворен почти до край, но може и да греша. В момента задницата е стабилна, но не бих отказал малко повече мекота във возията, без да губя стабилност, разбира се. Смятам, че с повечко настройване ще подобря резултата. Единственото ми оплакване от предницата е, че при агресивно спиране се гмурка прекалено. Иначе си е супер стабилна. Добавените пружини подобриха това. Надявам се с прогресивните да е по-добре.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2472



Ел. поща
« Отговор #36 -: февруари 05, 2018, 13:09:52 »

https://youtu.be/XUNL_KtT0Qg
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Настройка на ребаунда..

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.243 секунди с 20 запитвания.