Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотор  (Прочетена 14001 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Митака1
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR F4
Публикации: 62



« Отговор #225 -: февруари 10, 2018, 01:29:05 »

Прочетох темата с интерес и според мен човека вече си е избрал марката и модела.....просто още не е намерил екземпляра.Нека е Ямаха,нека е Р6-нали той ще си я кара-самите вие му казвахте ,че ако не избере"своя"мотор,после ще заглежда чуждите.Китан го убеждава за ЦБР-а,ама той не иска Ф4и....хора разни,разни идеали.И към автора-гледай на теб да ти харесва,като слизаш от него да се обръщаш пак да си го погледнеш....аз като прибирам моя,пуша цигари,пия кафе(бира),говоря по телефона,само и само да съм още малко с мотора преди да се прибера.            П.С.  Lancer4o-гледам не си взел Р1,ама и сузито не лъже(а щеше да се отказваш от моторите Very Happy Very Happy).Айде на 3-ти ще има сбирка,може да се засечем. Very Happy
Активен
Митака1
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: CBR F4
Публикации: 62



« Отговор #226 -: февруари 10, 2018, 01:47:25 »

".....И още нещо - хубаво пистарка, ама програма Еразмус води след себе си среща с нормално облечени хора. Демек с мото-екипа за пистарка някак ще си малко... Как да го кажа... Абе... Не на място един вид    "   ..... Колега-мой приятел(на около 50г)отиде на сватбата на сестра си с мотор(ендуро),целия в кожа,с кожените ботуши и каската е на ръката му на почти всички снимки които видях.Каза,че бабите го мислили за извънземен,някои му се кефели,други-не.....ама пука ли му....
Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 120


Ел. поща
« Отговор #227 -: февруари 10, 2018, 10:38:34 »

Митака е прав.Просто не съм намерил точната машина.Разбрал съм се с колеги вече за огледи в края на месеца. Защото на тях така им е удобно.За  еразъм  единствено аз ще пътувам с мотор, останалите хора ще са с автобус.Така че багажа ми е най-малкия проблем.Това че стана 15 страници ми какво от това? Имайте търпение до края на месеца ще кача снимки на новата за мен машина.Приятен уикенд на всички
Активен
Lancer4o
:)
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Aprilia Leonardo 300, Suzuki GSX-R 600 k4
Публикации: 1193



« Отговор #228 -: февруари 10, 2018, 11:03:06 »

П.С.  Lancer4o-гледам не си взел Р1,ама и сузито не лъже(а щеше да се отказваш от моторите Very Happy Very Happy).Айде на 3-ти ще има сбирка,може да се засечем. Very Happy
Реното след като го взех от прословутия ремонт, дето беше година и половина, го покарах едни 1000км и от там нататък с всеки изминал километър го намразвах още повече този мотор. Дали майстора не си беше свършил работата или самия екземпляр беше силно измъчен, не знам, но не беше моя мотор. Сузукито си го бях набелязал отдавна, просто се надявах сам себе си да убедя, че не ми трябва голям мотор и няма смисъл да набивам пари и скутера си ми върши перфектна работа. Е да ама се поддадох и грам не съжалявам  Smile не съм се замислял и за ден да се отказвам от двуколесните!

П.С. Авторът искаше мнение. Няколко души му казахме “не Ямаха”, а той пак на там гледа. Смятам темата за приключена Smile. Направо да пуска новата тема, по традиция - Какво масло да избера?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5037


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #229 -: февруари 10, 2018, 16:50:38 »

Митака е прав.Просто не съм намерил точната машина.Разбрал съм се с колеги вече за огледи в края на месеца. Защото на тях така им е удобно.За  еразъм  единствено аз ще пътувам с мотор, останалите хора ще са с автобус.Така че багажа ми е най-малкия проблем.Това че стана 15 страници ми какво от това? Имайте търпение до края на месеца ще кача снимки на новата за мен машина.Приятен уикенд на всички

Хубу де, взимай каквото искаш.
Но искам да обещаеш тук, че ако се разочароваш след няколко месеца и почнеш да се заглеждаш по друг тип мотор,
ще влезеш във форума и ще си посипеш главата с пепел и ще си признаеш, че сме били прави!
Активен
dirtlego
Ducater
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 468



« Отговор #230 -: февруари 11, 2018, 13:12:47 »

Цитат
...ще влезеш във форума и ще си посипеш главата с пепел и ще си признаеш, че сме били прави!
Това заради Китан, ли?
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3854



Ел. поща
« Отговор #231 -: февруари 11, 2018, 15:55:01 »

щом си е избрал тоя модел,да си го взема него,без да се зачудва.въпреки че според мен има и по-подходящи,ако очите му са в тая Р6,да си взема тая Р6 иначе ще го е яд цял цял живот.мотора със сигурност е много по-добър от предния модел и със сигурност надхвърля в пъти изискванията и възможностите му и ще мине доста време докато го почуства "като ръкавица" както се изрази някой.

просто според мен 3000евро за тоя модел трябва да е наистина без забележки

дали ще остане на пистовите модели или ще мине на друг тип,това никой не може да каже със сигурност за сега.но след като те са мечтата,да си следва мечтите.

и не му давайте зор с покупката,трябва си време за хубав мотор.на мен ми се е случвало с месеци да не мога да си намеря това което търся,а търся всяка свободна секунда.

скоро попаднах на хубава снимка на тая ямаха в софия райдърс,пусни една тема търся тоя модел там и ще ти излязат всевъзможи мотори,после може да ги обсъдим тук,да ти кажем кой какви забележки вижда и така
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4185



« Отговор #232 -: февруари 12, 2018, 09:25:38 »

 Smile
Изкарах A категория и това ми е единствения досег със двуколесни машини.Та кой от двата байка според вас е по-подходях за напълно начинаещ човек


И след 1 седмица.....ще взимам Р6

Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1624



« Отговор #233 -: февруари 12, 2018, 10:20:23 »

Smile

И след 1 седмица.....ще взимам Р6



Просто поредната тема, в която някой очаква потвърждение на неговия избор. И като гледам го получи. Интересното е, че все по-рядко някой се осмелява да напише, че 600 кубика и 100тина коня изобщо не са шега и колкото и да си мислиш, че имаш самоконтрол, то липсата на елементарни умения много лесно може да те пречука. Минаваме към базовата форма на естествен подбор.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2618



Ел. поща
« Отговор #234 -: февруари 12, 2018, 11:02:07 »

Ами,Ник..виж и при колите еднолитров двг със 100-тина коня..двулитровите отдавна с с над 250 за ежедневни,масови коли!
А сравнително доскоро не беше така.
П.с.
Всеки сам да си решава - за мен не е проблем че мотора е 100 к.с.,а факта кога и как се разгръща силата им
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 605


V-я си FR-а


« Отговор #235 -: февруари 12, 2018, 11:14:30 »

Абе той и Хорнета е 600 сс. на близо 100 коня (когато е излязал от завода), ама до 4-5К оборота реално си е като симсонка. Инак колегата, ако си вземе една 600 сс. резачка, със сигурност ще се запознае от близо с ефекта на незагрятата гума и рязката газ при тръгване (ако рече да се поотпусне като си повярва на 3-4-тия месец), което сумарно е чисто подхлъзване, после едни 500-800 лева за оправяне на пластмаси. Като цяло това си е 333 (демек по- малкото зло). Може пък да е самороден талант или с неизчерпаем късмет. Абе всичко си зависи от това колко не те слушат бръмбарите в тиквата. Имаше една максима, че "кубиците на двигателя са равни на кубиците вакуум в кратуната на рейсЕра". Ама нали си имаме лично карти, какво сме се закахърили. Който каквото му е писано  Very Happy
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4185



« Отговор #236 -: февруари 12, 2018, 11:26:41 »

Ами,Ник..виж и при колите еднолитров двг със 100-тина коня..двулитровите отдавна с с над 250 за ежедневни,масови коли!
А сравнително доскоро не беше така.
П.с.
Всеки сам да си решава - за мен не е проблем че мотора е 100 к.с.,а факта кога и как се разгръща силата им


кола 100 коня и мотор 100 коня нямат общо
колата има 4 гуми и 1.5 тона желязо около теб, мотора не
100 коня мотор прави 100 за 5сек, знаеш колко коня трябва да е колата че да ги направи за толкова

И това е само на правото...в завоя нещата са още по-различни


Не знам защо ти е мотор с тия коне ако не можеш да караш, освен че само ще ти пречат.
Стойката на суперспорта е ташак, ако не го караш бързо...ти няма да можеш да го караш бързо.
Кормилото му е ниско и тясно....с едно нормално кормило има далеч по-голям контрол и повече усещаш мотора, поне като си аматьор.
Спирчките са силни, ще спечеш някой път и ще си на земята, после спойлети, п*тки майни....

Вземи си малък гол мотор, колкото може по-лек и му раздавай газта, пък си дръж плаката на Р6-цата на стената, защото с нея може само снимки да си правиш и да разправяк как караш бърз мотор.



Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 120


Ел. поща
« Отговор #237 -: февруари 12, 2018, 11:47:29 »

Кaто се кача на мотора,като го покарам малко и ако не ме стресне го вземам.Чух се и със Чефо ,горе долу същите съвети ми даде.Всъщност преде курса съм карал известно време и ИЖ Юпитер 3 Smile

пс
Ако всичко е ок мисля да отделя време първо на един полигон с тоя мотор,да свикна с маневрите с ниска скорост.Варианта ми първоначално беше 400 кубика но Вие ме отказахте че,нямало части за тях и са основно за Японския пазар,отделно че са дърти машини.И така автоматично отпадна и  250 машината щото пък тя е двутактова.Която впрочем до 8к-9к  оборота си беше точно като ИЖ.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1020



Ел. поща
« Отговор #238 -: февруари 12, 2018, 12:05:37 »

Кaто се кача на мотора,като го покарам малко и ако не ме стресне го вземам....

спокойно, при първо качване може да те стресне само ендуро-крос нещо, пистарката те стряска винаги след няколко дни/седмици като се изпистиш преди някой завой и осъзнаеш че нямаш достатъчно опит да го вземеш, но няма връщане назад  Very Happy
Активен
Che_
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: KTM SX 250
Публикации: 4185



« Отговор #239 -: февруари 12, 2018, 12:33:32 »

И така автоматично отпадна и  250 машината щото пък тя е двутактова.Която впрочем до 8к-9к  оборота си беше точно като ИЖ.


250 2Т се намира много ама много трудно, еле па в движение....още си чакам снимките на НСР-а

цбр400 може да е за японския пазар, ама има един куп мотори под 500 кубика дето са си за европейския пазар и които не са екзотика

пишеш в мобилето и ти излизат  Very Happy
Активен
Страници: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.257 секунди с 21 запитвания.