Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4 ... 27   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотор  (Прочетена 7422 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #15 -: януари 22, 2018, 15:08:12 »

С твоя ръст и килограми Нинджа 250 ще ти пасне идеално. Като за първи мотор. А пък и вървят доволно. Не като двутактова 250-ца, но пак е фън. С двойно по-малко гориво като разход. И са инжекции по-новите модели.
Активен
kr_karakolev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: колело
Публикации: 77


Ел. поща
« Отговор #16 -: януари 23, 2018, 09:53:53 »

Благодаря на всички отговорили в моята тема.Сега малко като се стопли ще видя какво точно ще правя.А за екипировка каква да избера кожа или текстил? Заслужава ли си да взема втора употреба?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2468



Ел. поща
« Отговор #17 -: януари 23, 2018, 10:11:12 »

Зависи ти какво предпочиташ..
Аз лично предпочитам текстил отндве части..тук за 2рата употреба се внимава заради вградените ветро и хидро мембрани( имат си специфични имена)
За кожата пък е важнонда прецениш до колко е износена и как е поддържана
П.с.
Използвай търсачката за да попрочетеш за мотоекипировката - кожа/текстил..
1500 лева ще ти стигнат за среден клас екип,ръкавици,ботуши и..може би и каска

Въпроса е сам да определиш какъв тип водач си..
Www.louis.eu - тук има буквалнонот пиле мляко..цените варирст с много!
Бг сайтове много има, може посетиш някой магазин да пробваш кожа и текстил
Активен
kr_karakolev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: колело
Публикации: 77


Ел. поща
« Отговор #18 -: януари 23, 2018, 10:50:26 »

Благодаря
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 64



Ел. поща
« Отговор #19 -: януари 24, 2018, 18:06:08 »

Аз си взех моята кава 250 преди няколко седмици, така че нямам опит, за да помагам, ноо върви много добре!

Не бързай, хубаво е да пробваш другия мотор когато се позатопли навън. За тези пари можеш да си вземеш и по-млад! (моята кава е от '09 и я взех за 3500). Важно е да върви без проблеми, но няма какво да се лъжем.. всеки иска мотоциклета да изглежда добре. Помисли хубаво и разгледай и други.

Относно екипировка mymoto.bg са готин сайт, има и много други. Revzilla също е вариант, има хубави намаления там, но вече и доставката не е евтина.
« Последна редакция: януари 24, 2018, 18:31:51 последно от Hesh » Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max ex: Transalp, CB750F2, няколко 251, 250 и Simson Schwalbe
Публикации: 1167


пастафариански моТурист


« Отговор #20 -: януари 24, 2018, 21:55:59 »

Бюджета ми е 3500-4000 за мотор.Другите 2000 мисля за екипировка да дам и обслужване на машината.



Лично мен с това ме спечели. Иначе ходи и сядай на мотори... като се почувстваш, че си седнал на трона - вземай го. Важното е да ти е удобен като си спрял. Като е в движение може да си го караш както си искаш.
Активен
kr_karakolev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: колело
Публикации: 77


Ел. поща
« Отговор #21 -: януари 25, 2018, 11:56:32 »

Всъщност и външния вид на мотора не ме интересува кой знае колко.Искам да се уча на него не да се женя ;)Един приятел от Пловдив ми предложи като се стопли да пробвам неговия Хорнет.Ама това до колко е добра идея е предвид нулевия ми опит не зная.Когато карах категорията след десетата минута на полигона вече спрях да си гледам в ръцете и да търся съединителя и спирачките.Всъщност човека ме остави да си карам колкото искам и просто не ми се слизаше от мотора
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1856



« Отговор #22 -: януари 25, 2018, 12:57:13 »

Всъщност и външния вид на мотора не ме интересува кой знае колко.Искам да се уча на него не да се женя ;)Един приятел от Пловдив ми предложи като се стопли да пробвам неговия Хорнет.Ама това до колко е добра идея е предвид нулевия ми опит не зная.Когато карах категорията след десетата минута на полигона вече спрях да си гледам в ръцете и да търся съединителя и спирачките.Всъщност човека ме остави да си карам колкото искам и просто не ми се слизаше от мотора

Аз не знам защо си решил, че 250 кубиков NSR е по-безопасен от Хорнет. В някои отношния тоя мотор е доста по-брутален от Hornet.
Не се занимавай с мотори, които са ти набори. Хубав комплектен NSR250 в оригинален вид струва повече от 4000 евро, не лева, дори повече от 5000. В Пловдив има вносители на мотори, ходи да разглеждаш. Ако нямаш инстинкти за самосъхранение ще се пребиеш изключително качествено и "малък" мотор. Хорнета и морите в неговия клас са идеални за начинаещи. Ако толкова много те е страх, вземи си 500 кубиков. Има Kawasaki ER-5, Suzuki GS500, Honda CB500. Хем ще са от тоя век, хем са много по-спокойни от NSR250.
Активен
Анархистов
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda Hornet 2005
Публикации: 56



Ел. поща
« Отговор #23 -: януари 25, 2018, 16:27:19 »

Караколев аз съм начинаещ и взех за първи мотор хорнет600 а преди това се бяха качвал само учебният. Аз съм висок и клющав и хорнета е много приятен и лесен за каране. Тъй,че не е лошо да видиш и други мотори в този клас както каза колегата evilution.
Активен
kr_karakolev
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: колело
Публикации: 77


Ел. поща
« Отговор #24 -: януари 25, 2018, 16:42:00 »

За това и писах тук.Знам че, ще намеря хора с опит и желание да споделят този опит с другите за което съм благодарен.Този nsr всъщност няма да го копувам просто ще го карам едно лято .Иначе  е чудесен и много пъргав
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max ex: Transalp, CB750F2, няколко 251, 250 и Simson Schwalbe
Публикации: 1167


пастафариански моТурист


« Отговор #25 -: януари 25, 2018, 21:55:27 »

Всъщност и външния вид на мотора не ме интересува кой знае колко.Искам да се уча на него не да се женя ;)Един приятел от Пловдив ми предложи като се стопли да пробвам неговия Хорнет.Ама това до колко е добра идея е предвид нулевия ми опит не зная.Когато карах категорията след десетата минута на полигона вече спрях да си гледам в ръцете и да търся съединителя и спирачките.Всъщност човека ме остави да си карам колкото искам и просто не ми се слизаше от мотора

На мен първия ми "сериозен" мотор беше на Хорнета дядото. Но имах вече стабилен 10 годишен опит. Макар, че по спомен, ако го имах на 18 щеше да е все тая. Хорнет е най-подходящия мотор за новак. Това е мое лично мнение, което не искам да натрапвам. Smile
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3502



Ел. поща
« Отговор #26 -: януари 25, 2018, 22:20:09 »

На мен първия ми "сериозен" мотор беше на Хорнета дядото. Но имах вече стабилен 10 годишен опит. Макар, че по спомен, ако го имах на 18 щеше да е все тая. Хорнет е най-подходящия мотор за новак. Това е мое лично мнение, което не искам да натрапвам. Smile
ти може и да не искаш да спориш,ама аз вече се навих Smile Smile Smile Smile Smile


а сега да видим ако сложим до тоя хорнет едно дукати монстер кво става?

по-ниска седалка,доста по удобен заради това
с много по-добро окачване от хорнета-според мен също е важно за новобранците,ако искат да се учат
по-добри спирачки за дукатито
по силни ниски и средни,което е важно за градско каране и въобще прави мотора доста лесен за употреба
и няма тая злоба във високите,да го прибие някъде,само що е задържал за малко навита ръчката на газта

хорнета е пейка от парка с две колела,сори че сте се преебали да го карате всичките,ма е време да си признаете грешките от младостта Smile Smile Smile Smile
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1856



« Отговор #27 -: януари 25, 2018, 22:29:41 »

ти може и да не искаш да спориш,ама аз вече се навих Smile Smile Smile Smile Smile


а сега да видим ако сложим до тоя хорнет едно дукати монстер кво става?

по-ниска седалка,доста по удобен заради това
с много по-добро окачване от хорнета-според мен също е важно за новобранците,ако искат да се учат
по-добри спирачки за дукатито
по силни ниски и средни,което е важно за градско каране и въобще прави мотора доста лесен за употреба
и няма тая злоба във високите,да го прибие някъде,само що е задържал за малко навита ръчката на газта

хорнета е пейка от парка с две колела,сори че сте се преебали да го карате всичките,ма е време да си признаете грешките от младостта Smile Smile Smile Smile

Аз такова устройство не съм управлявал, ама един младеж ми каза, че е адски неманеврен. Пък той продаваше мотори и имаше няколко такива.
Иначе мойта още преди да почне да кара се качи на един 900 монстър и вика "тоя е супер" стъпваше на цяло стъпало, лек, удобен. Продавача много и се смя на уплашения поглед като и каза, че е 900 кубика. Единственото италианско устройство, което бих посмял да си купя е Cagiva Raptor 650, защото е с двигател на Suzuki Very Happy
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max ex: Transalp, CB750F2, няколко 251, 250 и Simson Schwalbe
Публикации: 1167


пастафариански моТурист


« Отговор #28 -: януари 25, 2018, 22:44:05 »

Китане, Китане... тогава това ни беше подръка, това карахме. Да не мислиш, че сме си го поръчвали? И става дума за Honda CB750 - извънземен подарък от братчеда дето има дупе да избяга в Канада. Виждал съм аз Дукати тогава по Евроспорт само  Smile Мисля беше 1994-та година.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3502



Ел. поща
« Отговор #29 -: януари 26, 2018, 00:41:31 »

Аз такова устройство не съм управлявал, ама един младеж ми каза, че е адски неманеврен. Пък той продаваше мотори и имаше няколко такива.
Иначе мойта още преди да почне да кара се качи на един 900 монстър и вика "тоя е супер" стъпваше на цяло стъпало, лек, удобен. Продавача много и се смя на уплашения поглед като и каза, че е 900 кубика. Единственото италианско устройство, което бих посмял да си купя е Cagiva Raptor 650, защото е с двигател на Suzuki Very Happy
какво значи не маневрен,при това за накед мотор Surprised Surprised Surprised Surprised
това нещо дори не мога да го разбера,не ли да го оспоря

ако имаш в предвид че на бутане на място не може да свива...е честно казано за първи път чувам някой да се оплаче от това точно за монстера.
честно казано не го и вярвам,ма сега ми е малко трудно да го проверя

мотора освен адски удобен,е и в пъти по стабилен от хорнета.в завоите стои като закован,а не се гъне като недотрепан смок като хорнета.

даже тук имаше един колега дето от хорнет беше минал на монстер и сам се чудеше що не го е направил по-рано.
между другото жабарите горещо го препоръчват като за първи мотор,дори и на жените си

аз говоря за първите модели хорнет,чак след 2007 става мотор
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 27   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.413 секунди с 20 запитвания.