Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: С кожен екип на дълъг път с турист?
Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: С кожен екип на дълъг път с турист?  (Прочетена 3213 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4126



Ел. поща
« Отговор #30 -: август 18, 2018, 19:00:42 »



Китане, кво толкова пък екзотично може да се одере?


кенгуро например
разни кози...


аз не знам ква е тая мания,да се търси универсална екипировка
да става за слънце,дъжд,студ,град,торнадо...па и да е удобна

е нема ка да стане

тия отвори по кордурата за проветрение са си чиста пунта мара
не е като без тях,ма не са и нищо особено.
доста често забравям да си закопчая ципа на гърба и в студа грам не намирам разлика с и без него
Активен
kawasaki 750
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: RSV mille & zx10r
Публикации: 420


Прост народ, слаба държава


Ел. поща
« Отговор #31 -: август 18, 2018, 22:13:41 »

Няма по-добра протекция от коженият екип. +1 за кожен перфориран екип, няма грижи при всякакви температури, Но само, ако мотора е в движение, спреш ли - водопад Smile. Важен е и стила на каране, ако е лежерно темпо става и текстил. Тези, които са падали не веднъж ще ме разберат.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5197


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #32 -: август 18, 2018, 22:38:15 »

кенгуро например
разни кози...


аз не знам ква е тая мания,да се търси универсална екипировка
да става за слънце,дъжд,студ,град,торнадо...па и да е удобна

е нема ка да стане



Казват, че кенгуровата и щраусова кожа са много здрави.
Абсолютно прав си, няма универсален екип.
Хората които ме познават още от миналия век са ме виждали винаги в кожи. И на +35-40° и на -10. Но нещо ми стана последните няколко години... Аз ли остарях, климата ли се промени, но не ми се кара вече  зимата, а лятото ми е все по-горещо.
Миналата година се замислих за платнен екип. Ама не ми се даваха много пари за проба... И си харесах едно яке от продавалника ( повече по цвят го харесах, уж кордура) След една седмица каране се чудих какво ми ги хвалят тези платове... Когато се усетих, че съм се набутал на пълен фалшификат... То направо си беше мушама с плат върху нея... Закачих го на една закачалка и още стои на нея. Пак подкарах с коженото яке тежко 3,900кг. Но си ми бе топло.... Особено в града ...
Тази пролет си взех това Дайнезе:












Има твърди протектори на лакти и рамене и джоб за протектор на гърба, всичко друго е мрежа. При +35° и скорост от 120-140км/ч ми е приятно хладно. Скороста която поддържам по принцип е 110-120км/ч. Но като се замисля не съм карал на повече от 100+км далече...


Към автора температурата и комфорта за всеки човек и организъм е индивидуално.
Най- лесно можеш да прецениш като направиш едно кръгче София-Варна с кожения екип.
По въпроса за туризма ще те хвърля в размисли....
Има хора които обикалят света и с колело и със скутер и с тежък чопър. Но има и хора като Владича,които за пишещите в този форум е пример, който обикаля света с адвенчър мотор и е стъпвал на места за които не сме и чували.
Та е добре да си отговориш къде и как ще пътешестваш. След това да си избереш мотор който отговаря на изискванията ти за тези пътешествия. И между временно да се сдобиеш с подходяща екипировка. Екипировката няма да ти е една. Владича показа любимата си и най- използвана ( мисля, че и аз с нея съм го виждал), но сигурно има още много. ( Е едва ли колкото аз кърпи за глава;))))) )


Няма по-добра протекция от коженият екип. +1 за кожен перфориран екип, няма грижи при всякакви температури, Но само, ако мотора е в движение, спреш ли - водопад Smile. Важен е и стила на каране, ако е лежерно темпо става и текстил. Тези, които са падали не веднъж ще ме разберат.

Имам кожено перфорирано яке ( не мога да вляза в него вече). Абсолютно прав си
« Последна редакция: август 18, 2018, 22:44:54 последно от Grobarq » Активен
xx22xx22
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha
Публикации: 183


Ел. поща
« Отговор #33 -: август 18, 2018, 23:36:35 »

всичко друго е мрежа...

Това яке става но не и за дълъг път - при 10-тина дни каране по 6-7-800 км на ден ще си абсолютно изсушен като чироз и дехидратиран особено ако караш в по-топлите страни .
Кожата е хубаво нещо но неудобстата за дълъг път - тежи,мокри се и още повече тежи , бавно съхне , държи топло  , попива миризмите на тялото -не са за пренебрегване .
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2873



Ел. поща
« Отговор #34 -: август 19, 2018, 01:03:48 »

Отделно текстила вече е в пъти напред - преди години спуках предна гумА при 160км/ч, бях с текстилното яке..притри се/стопи се само горния слой,кордурата! Мембраната отдолу дори не бе скъсана
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 4126



Ел. поща
« Отговор #35 -: август 19, 2018, 09:37:53 »

Отделно текстила вече е в пъти напред - преди години спуках предна гумА при 160км/ч, бях с текстилното яке..притри се/стопи се само горния слой,кордурата! Мембраната отдолу дори не бе скъсана
бате,аз изкъртих знак(с две търби за крачета) с рамо и нищо ми няма на якето,даже не го скъса.една драскотина на кожата и това е

кордурата си запарва,като всичко друго което не е перфорирано
не ме разбирайте погрешно,имам и 3 якета кордура и панталон и си ги нося.

за мен идеалната комбинация е перфорирана кожа + дъждобран




кожата от кенгуро освен че е много здрава е и много лека.
Активен
IBenchev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: XX
Публикации: 215



« Отговор #36 -: август 19, 2018, 10:40:28 »

кожата от кенгуро освен че е много здрава е и много лека.
...и много скъпа.
Активен
Ganjaman
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 2007 Yamaha FZ1 1000, 2003 Suzuki DRZ-400
Публикации: 861



« Отговор #37 -: август 21, 2018, 10:17:47 »

Накратко, кожата е за писта, текстила е за пътуване. Имал съм и двата варианта и съм стигнал до този извод по метода проба-грешка.
Коженият екип тежи почти колкото теб, има повече отворени зони по себе си, които като стане студено няма как да затвориш,
няма джобове (супер неудобно) и ако го намокриш както трябва, има да го сушиш една седмица и после никога няма да е същия.
Текстилният екип не е толкова "гъзарски", но откъм ергономичност няма равен, а на дълъг път удобството е най-важно.
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: С кожен екип на дълъг път с турист?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.275 секунди с 21 запитвания.