Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3 ... 36   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотор  (Прочетена 19043 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« -: януари 21, 2018, 15:54:52 »

Привет на всички бъдещи колеги.Знам че,има много такива теми но все пак да си задам въпроса и аз.Та питането ми е следното ,дали да взема на един мой приятел мотора - който е Honda NSR 250 или както аз си мисля Honda CBR 400.И двата мотора са на над 25 годипна възраст ако това има значение .Изкарах A категория и това ми е единствения досег със двуколесни машини.Та кой от двата байка според вас е по-подходях за напълно начинаещ човек.

пс
Хондата на авера я карах за доста малък период от време след като взех книжка ,доста е маневрено моторчето но гори доста бензин.
Забравих да кажа че,съм висок 1.73 и тежа 65 килограма Smile
« Последна редакция: януари 21, 2018, 15:57:18 последно от kr_karakolev » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2778



Ел. поща
« Отговор #1 -: януари 21, 2018, 16:57:11 »

Червения..
Сега сериозно - покарай и другия,прецени сам..
Ако не можеш да решиш,ходинпоне до някой мотомагазин и попитай за цени на консумативи и части - филтри,семеринги за лоловете,верига,свещи..
400-ките са основно за японския пазАр..
И при 25+ години...гледай по-запазения

П.с мое качиш и снимки
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #2 -: януари 21, 2018, 17:13:56 »

Привет на всички бъдещи колеги.Знам че,има много такива теми но все пак да си задам въпроса и аз.Та питането ми е следното ,дали да взема на един мой приятел мотора - който е Honda NSR 250 или както аз си мисля Honda CBR 400.И двата мотора са на над 25 годипна възраст ако това има значение .Изкарах A категория и това ми е единствения досег със двуколесни машини.Та кой от двата байка според вас е по-подходях за напълно начинаещ човек.

пс
Хондата на авера я карах за доста малък период от време след като взех книжка ,доста е маневрено моторчето но гори доста бензин.
Забравих да кажа че,съм висок 1.73 и тежа 65 килограма Smile

NSR250... ако не е издухал, изобщо не е подходящ за първи мотор нито откъм вървене, нито откъм разход (знам от опит)
Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« Отговор #3 -: януари 21, 2018, 18:40:41 »

Нямам възможност да пробвам другия мотор.Не и в тоя студ.Относно NSR-a мотора е в добро състояние.А защо да не е добър за първи пистов мотор ?Ако имя и други предложения за първи пистов нека да чуя.Мерси.
Активен
ss_mitko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki-ER5; Kawasaki-Z750
Публикации: 27



Ел. поща
« Отговор #4 -: януари 21, 2018, 19:51:40 »

Всичко зависи от това колко пари искаш да отделиш. Преди две седмици колега тук във форума също като теб искаше пистов за първи мотор и си взе Кавасаки 250
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3272



« Отговор #5 -: януари 22, 2018, 09:21:14 »

Kawazaki-то е 2 цилиндъра,4-тактов нормален мотор! НСР250-цата си беше 2-тактова сила някога! За толкова стари мотори е по-добре по-запазения,но с частите ще видиш зор! И двата харчат яко бензин... За един сезон може би бива...
Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« Отговор #6 -: януари 22, 2018, 12:07:23 »

Хм да да стари мотори са.Ама мисля да покарам и 400 да видя как ще е .Ще покажа и снимки на моторите
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 518



« Отговор #7 -: януари 22, 2018, 12:36:51 »

С двутактовия основната разправия е да следиш има ли масло или направо да си му го сипваш заедно с бензина, за да ти е мирна главата. Което е изнервящо.
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1853


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #8 -: януари 22, 2018, 13:41:38 »

От има няма 18 год е 21век!
Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« Отговор #9 -: януари 22, 2018, 14:17:05 »

Бюджета ми е 3500-4000 за мотор.Другите 2000 мисля за екипировка да дам и обслужване на машината.

Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3272



« Отговор #10 -: януари 22, 2018, 14:22:32 »

Това е една много хубава сума за първи мотор и съвета ми е,ако наистина можеш да дадеш тези пари,то не взимай някой от тези двата! Поразгледай малко и ще видиш,че има доста по-добри предложения! Умишлено не давам насоки към вид/тип/кубатура и т.н. Просто,според мен,ще е по-удачна покупката!

П.П. НСР250 в отлично състояние си е "колекционерска" покупка! Не знам за коя година става дума,но са си редки вече...
« Последна редакция: януари 22, 2018, 14:24:07 последно от ildivvy » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #11 -: януари 22, 2018, 14:34:53 »

От има няма 18 год е 21век!

от има няма 300 години Нютон е покойник, но още всичко се гради на неговите твърдения и открития и нищо ново... но това няма никакво значение за тази тема.

Така:
NSR250 (в добро състояние) върви почти колкото 600сс суперспорт, гори колкото 600 коня (кола) бензин + масло, усещането на него е нито като на 600 нито като на 1000, а направо като на ракета... Карал съм всякакви варели - нищо не може да се сравнява с NSR250. Например ZX10R не е като да не върви, но на него само километража му качва километрите много бързо, а усещането за ускорение е наполовина на NSR250.
Един приятел си купи за 1 мотор NSR250. Никога преди това не беше имал мотор (карал е симсонки по село) и бях слушал че върви много и е бърз и за пръв път го видях на бояна на резиденцията - даде ми кръгче, покарах го малко ама ми се видя яко умрел. В случая като пръв мотор ми се стори добре за него ...вървеше като умрела 125ца.
На следващата седмица ми се обажда и ми вика... нещо стана със мотора (първата ми мисъл преди да се доизкаже беше, че е затегнал), но се оказа че изведнъж мотора започнал по негови думи да върви страшно много.  Surprised Принципно моторите от вървене вървят към невървене, но си викам дай да ходя да го видя тоя мотор колко много върви. Отивам пак на Бояна и забавлявайки се "колко пък толкова да върви повече" се качих и с ритането и паленето мотора нямаше нищо общо като звук, като работа...  Surprised
Като му дадох газ тръгна като всеки двутактов ...умрело и като влезе в обороти направо ме преряза през кръста. НЯМА ТАКАВА СИЛА. В същото време един друг пр. си беше купил SmRAD 600 1998 - за сравнение на вървенето... от старт 250та дърпа 3-4 мотора 600 и докато не размотае около 140-150км е пред 600, по завойте 600 изобщо не става, защото 250 е все едно караш зайка (все едно тежи 50 кила) + силни спирачки и нечовешко сукорение до 140кмч.
Оказа се че едната свещ е била мокра, единият цилиндър не е работил и мотора е работил на 1 цилиндър, но понеже е двутактов и всичко пуши, трака и се стресе - не сме разбрали първоначално.
Мотора го покарахме доста и момчето си го караше с акъл, та не се е налагало принудително да става стрийтфайтър, обаче...
...като се караше нормално (возкане нагоре-надолу извън града) 6.5/100 разход което си беше доста добре. В София: Тунела на Люлин - бул Българи - бояна - околовръстното - студ. град - симеоновско шосе - тв кула - сточна гара - сливница и на вардар и сливница беше изгорял 10Л бензин.
Реши да го продава моя човек... дойде едно пишлеме на 18тина и започна Aprilia RS, RS, 180kmh, RS125, 40коня.... наду ми главата. Викам му заеби априлията това си е истински мотор, не не не, априлия априлия, нямам пари за априлия ще взема това защотото незнам си какво.... с 2ма от OMW на Гешов до подлеза под цар борис 170кмч ...и малкия грейна - Купувам го, купувам го, нали няма да го продадете ей сега идвам с парите и го взимам. Кара го и той един месец и започна да пише по форума че го продава защото много му гори  Surprised


A и още нещо смешно.... протече му кранчето и го сваляме и отиваме в някакъв "магазин" за моточасти и тоя продавача беше от тези дето няма нещо да не знае. Показваме му кранчето и тоя пита от какъв мотор е това и ние му казваме:  Smile тоя припадна от смях ввсе едно не знаем какво му говориме и ни разправя: Вижте момчета е това кранче (показва ни кранче за Hornet 600) е от мотор 600сс, вие ми показвате кранче което е за 10мм маркуч и ми казввате че е от 250... оказа се че 600сс са с 6-8мм маркуч за бензина, а нашето беше с 10мм и майсторчето се главозамая.

В крайна сметка всеки който караше въпросния NSR се отказа от него заради разходя въпреки че беше уникално як като усещане, като бързина и като всичко за каране.
Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« Отговор #12 -: януари 22, 2018, 14:35:06 »

NSR-a e 1992 и първия собственик на мотора е бащата на моя приятел.Двигателя е със сменено ботало,друго не зная да е сменяно.Попринцип не му се дава много много моторчето.А ако не е в този диапазон по-голямата кубатура дали ще е проблем?Предполагам че,ще ми отнеме повече време да се науча на по-голям мотор.Така ли е? Ако килограмите са едни и същи това означава ли че,ще ми е по-трудно да се науча на по-голяма кубатура от колкото на по-малка?Естествено конските сили са различни но това представлява ли проблем ?На 29 години съм ако има значение.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #13 -: януари 22, 2018, 14:36:01 »

Бюджета ми е 3500-4000 за мотор.Другите 2000 мисля за екипировка да дам и обслужване на машината.



пробвай с Ninja/CBR 250...  ще караш и ще пееш и откъм здравина и откъм разход и е нова машинка и свежа и гъзарска
Активен
kr_karakolev
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha R6 2003
Публикации: 124


Ел. поща
« Отговор #14 -: януари 22, 2018, 14:46:20 »

Трябва да се кача на тази Нинджа първо.Хондата ми беше изключително удобна.За мен по-важно е да ми е удоен,гъзарията както казваш ми е на много заден план ;)

пс
Може ли и една препоръка за екипировка.Ако може да е от две части,както ръкавици,каска и ботуши.Нещо примерно около 1500 лева.
« Последна редакция: януари 22, 2018, 14:48:19 последно от kr_karakolev » Активен
Страници: [1] 2 3 ... 36   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.152 секунди с 20 запитвания.