Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Ремаркета  (Прочетена 715 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Минко Илчев
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 11


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« -: юли 30, 2018, 20:07:14 »

    Здравейте! Смятам да взема ремарке, като сегашните са предимно с торсионно окачване. И въпросът ми е: кой изпълнява ролята на амортисьорите? Няма ли вероятност да изпадне в резонанс и да изхвърли мотора или моторите?

     Харесал съм едно полско ТЕМА, с размери/Д, Ш, В/ 2360х1250х320 мм за 1 100 лв. Много масово се продават полските ремаркета. Има предлагане на чешки Agados има също много предлагане на Neptun - не знам каква националност са. Ако имате добри или лоши впечатления, моля, споделете!

     Последно да питам стойка за мотори откъде взимате? Обикновено се продават на тези места, но за един мотор - 130 лв. и рампата още 70 лв. Смятам че с тази ширина могат поне два мотора да се хванат. Специализирано ремарке за мотори не ме устройва като пари и необходимо място за съхранение.





Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 726


Who can stop the Cop


« Отговор #1 -: юли 31, 2018, 21:54:48 »

Като извадиш от 2360 теглича си е късичко, зависи от мотора де. В резонанс изпадат обикновено двуосните.
Активен
Минко Илчев
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 11


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #2 -: август 01, 2018, 00:11:05 »

Като извадиш от 2360 теглича си е късичко, зависи от мотора де. В резонанс изпадат обикновено двуосните.

     При дължина на теглича повече от метър, използваемата дължина би била под 1 300 мм., най-малките нови съм виждал на 1 470 мм. Това са вътрешни размери без теглич, смятам че всички мотори се събират на дължина (2 360 мм.), почнах да се съмнявам, че всякакви мотори се събират два един до друг при 1 250 км. ширина.


     Надявам се с торсиони окачване да е разумен компромис. Ремарке с такова окачване и без отваряне преден капак е 1 300 лв., а по-долу съм цитирал обява за 2 300 лв.

"Висококачествено ремарке - специално изпълнение за Източна Европа с окачване на ресьори и амортесьори. Няма нищо общо с подскачащите гумени торсиони. Ремаркетата Ххххх се произвеждат в Ххххххх и имат Евросертификат за движение със скорост до 140кмч. Регистрацията в КАТ е безпроблемна, дори не се минава през каналите. вътрешни размери 265х125см гуми 13" - чисто нови /не регенерати!/ Стандартна евробукса 7-пин."
« Последна редакция: август 01, 2018, 00:34:12 последно от Минко Илчев » Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou
Публикации: 475



Ел. поща
« Отговор #3 -: август 01, 2018, 10:59:13 »

Кое не те устройва в специализираното ремарке ( колесар ) за мотоциклети? 
Цена от 1300 лв - не е много по висока от това което си харесал.
Съхранение - моят колесар е на Тема,  и е много по лек от ремарке,  съхранявам го настрани вдигнат до стената на гаража
Поведение на пътя - добре си се сетил за резонанса, защото точно това ще преживееш с това високо ремарке - имам опит с превоз на мотори със самоделки,  няма нищо по - добро от оригинален колесар.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM - бивш; BETA 350
Публикации: 1078


Ел. поща
« Отговор #4 -: август 01, 2018, 11:22:40 »

Виж как вървят под наем, ако няма да го ползваш много често.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #5 -: август 01, 2018, 21:52:44 »

    Здравейте! Смятам да взема ремарке, като сегашните са предимно с торсионно окачване. И въпросът ми е: кой изпълнява ролята на амортисьорите? Няма ли вероятност да изпадне в резонанс и да изхвърли мотора или моторите?

     Харесал съм едно полско ТЕМА, с размери/Д, Ш, В/ 2360х1250х320 мм за 1 100 лв. Много масово се продават полските ремаркета. Има предлагане на чешки Agados има също много предлагане на Neptun - не знам каква националност са. Ако имате добри или лоши впечатления, моля, споделете!

     Последно да питам стойка за мотори откъде взимате? Обикновено се продават на тези места, но за един мотор - 130 лв. и рампата още 70 лв. Смятам че с тази ширина могат поне два мотора да се хванат. Специализирано ремарке за мотори не ме устройва като пари и необходимо място за съхранение.








Ако са моторите от ника ти на дължина ще влязат, но на широчина... Surprised

Виж и си прецени сам размерите на моторите които смяташ да возиш:


http://www.motorcyclespecs.co.za/


Скарабеото е с 10-на сантиметра по- дълъг от Цебеера, на широчина и двата доближат 70см. Ако ремаркето ти е 125см, нещо ще стърчи според мен...
А ако е за по- големи мотори.... Surprised

Активен
Минко Илчев
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 11


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #6 -: август 02, 2018, 03:03:39 »

Кое не те устройва в специализираното ремарке ( колесар ) за мотоциклети? 
Цена от 1300 лв - не е много по висока от това което си харесал.
Съхранение - моят колесар е на Тема,  и е много по лек от ремарке,  съхранявам го настрани вдигнат до стената на гаража
Поведение на пътя - добре си се сетил за резонанса, защото точно това ще преживееш с това високо ремарке - имам опит с превоз на мотори със самоделки,  няма нищо по - добро от оригинален колесар.


     Не ме устройва, защото превоз на мотори ще е пъти по-малко от превоз на багаж. Прогнозно - мотор би ми се наложило в бъдеще да превозвал най-много няколко пъти в годината, а по-вероятно един път на няколко години. Кросовият с зор го превозиха в колата при покупката. Единственото, ако реша да си го развозвам, сега е в Троянския Балкан и там движа когато мога. Скутерът имаше полски номера и го предвижих на собствен ход. Неотдавна имаше планове да взимам Honda VFR, от Пловдив и тогава за последно ми беше необходимо ремарке за мотори. А последният Хонда 125 (тя е за ученици), големият син я предвижи до КАТ, около 2 км. Гаражът за кола побира кола и мотор напряко отпред. Гаражът за мотори, ремаркета е още по-малък. Немислимо дори странично да стои.


Виж как вървят под наем, ако няма да го ползваш много често.


     Автомобилни ремаркета са 20-25 лв./ден.


Ако са моторите от ника ти на дължина ще влязат, но на широчина... Surprised

Виж и си прецени сам размерите на моторите които смяташ да возиш:


http://www.motorcyclespecs.co.za/


Скарабеото е с 10-на сантиметра по- дълъг от Цебеера, на широчина и двата доближат 70см. Ако ремаркето ти е 125см, нещо ще стърчи според мен...
А ако е за по- големи мотори.... Surprised




     Вече колебанията ми свършиха Neptun малко по-широк 129 см. на 237 см. дължина. Скутерът отдавна съм го мерил, май беше 80 см - него няма къде да го пренасям особено с комбинация с други.


     Днес минах през Троян и замалко да си реша колебанията за торсионите. Имаше чудесно ново полско ремарке 262 см. дължина поне 130 см. ширина (не помня точно), самосвално, с подвижни предна и задна канати и свалящи се странични. С по един ресорен лист и амортисьори за 1 800 лв. С шпригли и брезент 2 100 лв. DOT-ът на украинските гуми - 2817. Казах му, че може да предложи отстъпка, понеже му е залежала стоката. А той се фръцна и отдалечавайки се каза, че цените са с ДДС. И му се размина да вземе едни 2 000 лв.

     Гореспоменатото ремарке (с торсиони), самосвално за 1 199 лв. Взех и четири скоби за подпорни крака (същите са за маневреното колело) около 6 лв., два крака по около 14 лв и заключалка за теглича. Последните бяха с 10 % отстъпка.
     Шини за мотори бяха по 100 лв. и при покупка на ремарке три такива (две за закрепване и една за качване) дават 20 % отстъпка.
Активен
Ganjaman
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 2007 Yamaha FZ1 1000, 2003 Suzuki DRZ-400
Публикации: 857



« Отговор #7 -: август 02, 2018, 10:20:26 »

Като каза резонанс на ремарке веднага се сетих за това клипче. То нагледно демонстрира
че резонанса се получава от неправилно разпределение на тежестта, а не от окачването




Активен
jp_montoya
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон
Публикации: 113


Ел. поща
« Отговор #8 -: август 03, 2018, 12:01:43 »

Аз си купих баничарка, която беше почти на цената на едно ново ремарке и върши чудесна работа. Ситроен Джъмпи 1,9 чист дизел. Мисля, че Пежо Експерт и Фиат Скудо са идентични. По-оферта е от ремарке според мен.
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 726


Who can stop the Cop


« Отговор #9 -: август 03, 2018, 16:00:59 »

Данък, преглед, гражданска?
Активен
Минко Илчев
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Хонда кросов, Aprilia Scarabeo 150, Honda CBR 125
Публикации: 11


Доброто има юмруци!

Flottsteller+Str
« Отговор #10 -: август 04, 2018, 20:22:41 »

Данък, преглед, гражданска?

     Именно! Гражданска поне 200 лв., винетка близо 100, данък - не знам, ама може и да не е малък, преглед за бус е по-скъп и е всяка година. Гумите са по скъпи от автомобилните, а тези са две и е възможно да изкарат повече от десет години. За ремарке разходът е преглед на две години (в Плевен е 30 лв.) и данък, мисля че е десет лева - не съм проверил. Няма винетка (само Швейцария има за ремарке) и ГО.
Активен
jp_montoya
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон
Публикации: 113


Ел. поща
« Отговор #11 -: август 06, 2018, 16:31:09 »

Данъкът ми е 11 лв., тъй като е чист дизел е към 70 коня и е над 15 години. Винетката е като за лека кола, гражданската не знам колко е. Имаш 3 места отпред.
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратОбщи темиТема: Ремаркета

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.089 секунди с 21 запитвания.