Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3 4 ... 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотоциклет  (Прочетена 6071 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: '09 Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 69



Ел. поща
« Отговор #15 -: януари 04, 2018, 00:50:11 »

Хвърли едно око тук в темата " Карате ли още"
index.php/topic,65689.msg910398/topicseen.html#new

По принцип е добре да стои пълен резервоар. Но ако резервоара е железен. Не знам твоя дали не е пластмасов вътре което го обезмисля. Пълнят се железните за да не ръждясват и да не вкарват боклуци после в карбураторите и инжекционна. Също така се пълни за да не изветрява кой знае колко бензина, но пък ако седи няколко години после пак трябва да се смени, защото губи свойства.
Също така не се знае този мотор от колко време стои в гаража не каран. Може да е от  2016година а може да от края на ноември 2017


Едно добро термо бельо ще ти свърши работа ако другите неща са налични. Високи термо чорапи, една поларена блуза и зимно боне и долу горе съвсем бюджетно можеш да закърпиш положението и с летен екип. Наистина зимата не е добро време да се учиш да караш но колкото да начешеш крастата в обедните часове става. И да ако ще го оставяш за по-дълго зареждаш до капачката.

Благодаря ви.
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3316



« Отговор #16 -: януари 04, 2018, 09:52:32 »

Като го вземеш и го прибереш в Перник,обади се на "Еспер" и "НикДаФрийк" от форума да го погледнат! Те са ти градски и много готини момчета! Не вярвам да откажат...при някаква почерпка  Mad...Поне ще ти обърнат внимание,ако има нещо по-належащо за правене по мотора!
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 629


V-я си FR-а


« Отговор #17 -: януари 04, 2018, 10:10:47 »

Добре дошъл на колегата, чудесно хоби си избрал. Съветвам те не толкова да "гледаш" мотора или да проверяваш това онова (заеби какво си чел като съвети "при покупка на нов мотор", защото освен ако не си роден майстор и техничар, еле пък на мотори, просто няма смисъл да си мислиш, че по звуци и тем подобни ще разбереш колко е читав), а директно кеш-а на продавача и се качваш да го караш поне час два, да усетиш машината, дали е твоята, дали стойката ти харесва или удобна (като за спортен мотор), защото само с каране (в твоя случай и предвид по- кофти условията навън) по- бавно, по- плавно, на по- малко натоварени с трафик места... Лошото е, че си от Перник, а машината е в София, а за новобранец тук не е най- доброто място за тестване, дано да познаваш града, ако ли не, потърси начин да прикоткаш продавача да докарате моторчето с бус до Перник и там на спокойствие да тестваш с КАРАНЕ  Mad Другото нещо- а научи се да караш в "летни" условия, и после мисли за зимата (има разлика, повярвай ми) Smile Успех с покупката и хиляди безаварийни километри  Mad
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: '09 Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 69



Ел. поща
« Отговор #18 -: януари 04, 2018, 12:21:31 »

Като го вземеш и го прибереш в Перник,обади се на "Еспер" и "НикДаФрийк" от форума да го погледнат! Те са ти градски и много готини момчета! Не вярвам да откажат...при някаква почерпка  Mad...Поне ще ти обърнат внимание,ако има нещо по-належащо за правене по мотора!

Супер, благодаря, ще ги имам в предвид.

Добре дошъл на колегата, чудесно хоби си избрал. Съветвам те не толкова да "гледаш" мотора или да проверяваш това онова (заеби какво си чел като съвети "при покупка на нов мотор", защото освен ако не си роден майстор и техничар, еле пък на мотори, просто няма смисъл да си мислиш, че по звуци и тем подобни ще разбереш колко е читав), а директно кеш-а на продавача и се качваш да го караш поне час два, да усетиш машината, дали е твоята, дали стойката ти харесва или удобна (като за спортен мотор), защото само с каране (в твоя случай и предвид по- кофти условията навън) по- бавно, по- плавно, на по- малко натоварени с трафик места... Лошото е, че си от Перник, а машината е в София, а за новобранец тук не е най- доброто място за тестване, дано да познаваш града, ако ли не, потърси начин да прикоткаш продавача да докарате моторчето с бус до Перник и там на спокойствие да тестваш с КАРАНЕ  Mad Другото нещо- а научи се да караш в "летни" условия, и после мисли за зимата (има разлика, повярвай ми) Smile Успех с покупката и хиляди безаварийни километри  Mad

Да, ще огледам само очевидните неща, от по-спечифичните все още не разбирам и няма и да знам какво точно да гледам. Иначе аз съм си уредил вече бусче, което да го докара.

Благодаря и безаварийните километри да ви се връщат на всички от форума.
Активен
IwanTT
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 959



« Отговор #19 -: януари 05, 2018, 14:43:26 »

Е това с алармата, мен би ме върнало.
2009г предполага че моторчето е инжекция - много жици

Алармата, зависи какво прекъсва , де, но е предпоставка за трудно и скъпо решими проблеми.

Недоуомявам, как така заради някаква китайска кутийка ще се режат жици от оригиналната инсталация...!
Активен
phoenix
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 590



« Отговор #20 -: януари 05, 2018, 15:10:21 »

Ако ще се прави оглед събота или неделя, мога да ударя едно рамо.
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: '09 Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 69



Ел. поща
« Отговор #21 -: януари 05, 2018, 19:37:29 »

Ако ще се прави оглед събота или неделя, мога да ударя едно рамо.

Ще ти пиша на лично.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #22 -: януари 05, 2018, 19:45:21 »

Евала за темата, един нов моторист който иска нормален мотор за нови мотористи...
А не:
"аз си знам"
"600 ще ми е точно"
"125 е за женчовци"
"много ми е малък"
"познавам един дето си купи 1000 за пръв мотор"
"не мога да си се представя на 250"
...ииии т.н.  Very Happy
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5221


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #23 -: януари 05, 2018, 20:54:26 »

Евала за темата, един нов моторист който иска нормален мотор за нови мотористи...
А не:
"аз си знам"
"600 ще ми е точно"
"125 е за женчовци"
"много ми е малък"
"познавам един дето си купи 1000 за пръв мотор"
"не мога да си се представя на 250"
...ииии т.н.  Very Happy

Затова и темата до тук се получи много добре без обичайните спорове кой, как и колко. Пича пита културно за съвет, насочил се е към готин модел ( и го казвам аз дето знаете, че пистов ли е..... Smile) ако може някой от форума да му даде едно рамо ще бъде чудесно

Ще ти пиша на лично.

Ако го вземете да се похвалиш с някоя снимка тук Very Happy
Ако не, ще ти търсим тук мотор зимата и може да поомажем темата Smile
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: '09 Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 69



Ел. поща
« Отговор #24 -: януари 05, 2018, 21:31:04 »

Евала за темата, един нов моторист който иска нормален мотор за нови мотористи...
А не:
"аз си знам"
"600 ще ми е точно"
"125 е за женчовци"
"много ми е малък"
"познавам един дето си купи 1000 за пръв мотор"
"не мога да си се представя на 250"
...ииии т.н.  Very Happy

Благодаря! Не мисля, че е удачно да се изхвърлям с по-мощните. Ще трябва да има опознаване и свикване, че минаването на курса и изпита не е достатъчно в никакъв случай.  Very Happy

Затова и темата до тук се получи много добре без обичайните спорове кой, как и колко. Пича пита културно за съвет, насочил се е към готин модел ( и го казвам аз дето знаете, че пистов ли е..... Smile) ако може някой от форума да му даде едно рамо ще бъде чудесно

Ако го вземете да се похвалиш с някоя снимка тук Very Happy
Ако не, ще ти търсим тук мотор зимата и може да поомажем темата Smile

Задължително ще го покажа, ако го купя! Благодаря!
« Последна редакция: януари 05, 2018, 21:46:35 последно от Hesh » Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1052



Ел. поща
« Отговор #25 -: януари 06, 2018, 20:09:51 »

Благодаря! Не мисля, че е удачно да се изхвърлям с по-мощните. Ще трябва да има опознаване и свикване, че минаването на курса и изпита не е достатъчно в никакъв случай.  Very Happy


това е добър знак, че можеш да прецениш себе си и да помислиш по въпроса, но има друго. Като си нов моторист - на каквото и да се качиш, все ще ти се струва бързо и мощно - това ти го гарантирам. В този случай какъв е смисъла да се лишаваш от удоволствието да се насладиш на всяка кубатура? Аз ако съм на твое място не бих се, но много хора забравят от къде тръгват и как са се чувствали като са се качили за пръв път на мотор и са се чувствали, че излитат - чувството че си все едно на колело, но върви само без да се напъваш - това е уникално ако ще мотора да е 1кс
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2889



Ел. поща
« Отговор #26 -: януари 06, 2018, 20:11:55 »

Гледахте ли пъркалото вече..аако не, утре може и аз да се включа- повече очи, по-добре
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5221


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #27 -: януари 06, 2018, 23:30:50 »

Гледахте ли пъркалото вече..аако не, утре може и аз да се включа- повече очи, по-добре

Ходите му помогнете на момчето, че изглежжда свястно.
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: '09 Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 69



Ел. поща
« Отговор #28 -: януари 06, 2018, 23:42:24 »

това е добър знак, че можеш да прецениш себе си и да помислиш по въпроса, но има друго. Като си нов моторист - на каквото и да се качиш, все ще ти се струва бързо и мощно - това ти го гарантирам. В този случай какъв е смисъла да се лишаваш от удоволствието да се насладиш на всяка кубатура? Аз ако съм на твое място не бих се, но много хора забравят от къде тръгват и как са се чувствали като са се качили за пръв път на мотор и са се чувствали, че излитат - чувството че си все едно на колело, но върви само без да се напъваш - това е уникално ако ще мотора да е 1кс

Така е, но като за първи мотор реших, че 250 ми е добре. След време, ще се ориентирам към по-мощните Very Happy

Гледахте ли пъркалото вече..аако не, утре може и аз да се включа- повече очи, по-добре

Ще му се обадя на човека утре да се разберем за ден, но смятах да е вторник, че времето през уикенда не изглежда хубаво. Не съм напълно сигурен, но той каза, че е свободен цялата седмица, така че вероятно тогава ще е. Ако можеш ти, или някой друг човек, във вторник, ще съм много благодарен, че за сега сме аз и баща ми само.
« Последна редакция: януари 07, 2018, 00:04:19 последно от Hesh » Активен
KirkHammet
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Велосипед
Публикации: 223



« Отговор #29 -: януари 07, 2018, 12:22:04 »

Всяка тема за избор на първи мотор протича по следния начин - вземи си 125сс сешоар да не се пребиеш, блаблабла...
Аз пък смятам, че за първи мотор е най-подходящ някой гол мотор с редови двигател в диапазона 600-750сс. По 100 коня са масово, в ниските няма никой, леки са, спират и завиват по-добре от който и да е малък мотор и ще те научат на някои неща, ако след време искаш да минеш на някой спортен мотор. Винаги, когато ти потрябва мощност можеш да минеш над заветните 10 000 оборота. Ако си купиш по-малка кубатура, максимум до година ще искаш истински мотор и ще се видиш в чудо с продажбата на твоя.
Активен
Страници: 1 [2] 3 4 ... 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи мотоциклет

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.431 секунди с 20 запитвания.