Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 6 7 [8] 9   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи мотоциклет  (Прочетена 3267 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #105 -: януари 11, 2018, 14:45:27 »

По техния край какви чудни пътчета има за каране... Ако преасфалтират и пътя по източния скат на Коньовската планина, го виждам през ден там Very Happy
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 910



Ел. поща
« Отговор #106 -: януари 11, 2018, 15:50:13 »

...непремерени рискове (студен асфалт, ,демек повишен риск от изпързаляне, заспали автомобилисти, позабравили за нас зимата, ,пневмония)

студен асфалт - никакво занчение
заспали автомобилисти - не зависи от сезона
пневмония - от каране на мотор не се настива

...обаче внимавай с шума и песок по пато зимата щото те приятели нямат, ще те лъзнат без да се усетиш.  Very Happy
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 561


V-я си FR-а


« Отговор #107 -: януари 11, 2018, 16:27:57 »

Ок, Hesh, послушай чичко ХондаПБР358, "пàли" утре машината в 6 сутринта, намираш си хубави завои , задължително с екипировката ти за "зима" облечен и почвай да "лягаш" за коленца, защото чичко Хонда1234 така си кара по принцип зимата, и не го бърка да си полягва на завоите, все пак студеният асфалт няма "никакво" значение, те гумите за мотор са с фабрично лепило и даже можеш да се катериш по вертикални стъклени сгради, стига да имаш засилка. вЕрвай НИ!
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #108 -: януари 11, 2018, 16:40:09 »

А бе аз на Нова година като карах, понамръзнах. Не съм хващал пневмония, ама се бях пуснал по-леко облечен и по едно време ми тракаха зъбите. Като си по дънки, студът се предава по цялото тяло. Пневмонията не се ли хващаше от някакви бацили Surprised

Колегата сега му е тръпка и трудно ще се удържа. Знаем какво е. Затова повече мисъл и преценка на рисковете няма да са излишни.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 910



Ел. поща
« Отговор #109 -: януари 11, 2018, 16:53:21 »

Ок, Hesh, послушай чичко ХондаПБР358, "пàли" утре машината в 6 сутринта, намираш си хубави завои , задължително с екипировката ти за "зима" облечен и почвай да "лягаш" за коленца, защото чичко Хонда1234 така си кара по принцип зимата, и не го бърка да си полягва на завоите, все пак студеният асфалт няма "никакво" значение, те гумите за мотор са с фабрично лепило и даже можеш да се катериш по вертикални стъклени сгради, стига да имаш засилка. вЕрвай НИ!

да не би да ме познаваш?  Smile  Smile Smile Smile Smile

Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2208



« Отговор #110 -: януари 11, 2018, 17:34:48 »

Къде го засилихте с тая лятна екипировка. Първото което забелязах е липсата на ботуши. Второто е тая смешна ризница на Алпайнстарс - имам същата. По принцип това нещо се слага върху термо бельото, отгоре се облича блуза а върху блузата яке на което можеш вече да махнеш протекторите. Плюса на ризницата е че държи протекторите точно на местата на които трябва да са но това не е връхна дреха! Ръкавиците също не ми изглеждат на зимни а са по-скоро някакъв рейсингов модел дето ще му се вкочанят пръстите след има няма десетина километра. М/у другото като се намръзнеш хубаво и ти се изкашли един грипав насреща си готов. Ако се помотаеш няколко дни да се лекуваш с витамини, чайчета, упсарини и разни подобни пръдни и закотвиш термометъра на 39-40 и става купона. После GP - рентген - пулмолог минимум 2 седмици аут ако е лека пневмония хваната в самото начало. Ако е тежка болници, шприцоване на дупето с антибиотици и изхранване с хапчета. Понякога си остават разни екстри като хронични бронхити, синуити, отити и прочее ... а понякога цветя откъм корените. И това от едната глупост. Знам какво е да имаш първи мотор и каква краста е но зимата се кара добре екипиран със ЗИМНА екипировка.
Активен
sam_g
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda VFR 800 V-tec, (ABS, 2006); Ex: Honda CB600F - Hornet '01
Публикации: 561


V-я си FR-а


« Отговор #111 -: януари 11, 2018, 17:55:14 »

Именно Оги, точно това имах предвид като съвет към колегата, защото от личен опит ми се е случвало февруари месец да ми подхлъзне гума (слава богу, без падане) точно заради див ентусиазъм и абстиненция. После и настинка хванах, а си мислех, че съм топло облечен (ботуши, наколенки под панталона, термотениска, полярна блуза и текстилно яке, дебело, и боне). И защото видях колегата Hesh с каква екипировка е и ми беше ясно, че на 3°-4° хич няма да му е комфортно, и като добавим крехкият му опит с моторите просто наистина не му препоръчвам да кара сега, а сезонът е близо  Smile
HondaPBR125 не те познавам колега, но от личен опит говоря, не съм новобранец, но има какво да уча още, а един новобранец вярва на почти всички неща, които старите кучета казват и като нямаш опит, грешките стават лесно. Ако ми обясниш след колко време една туристическа гума загрява на студен асфалт (без да се клатиш 1 час на зиг-заг)  и как само с ризница и кецове при 4-5° няма да се разсополиви човек, аз съм ок. Любопитен съм  Very Happy
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 64



Ел. поща
« Отговор #112 -: януари 11, 2018, 18:35:50 »

Къде го засилихте с тая лятна екипировка. Първото което забелязах е липсата на ботуши. Второто е тая смешна ризница на Алпайнстарс - имам същата. По принцип това нещо се слага върху термо бельото, отгоре се облича блуза а върху блузата яке на което можеш вече да махнеш протекторите. Плюса на ризницата е че държи протекторите точно на местата на които трябва да са но това не е връхна дреха! Ръкавиците също не ми изглеждат на зимни а са по-скоро някакъв рейсингов модел дето ще му се вкочанят пръстите след има няма десетина километра. М/у другото като се намръзнеш хубаво и ти се изкашли един грипав насреща си готов. Ако се помотаеш няколко дни да се лекуваш с витамини, чайчета, упсарини и разни подобни пръдни и закотвиш термометъра на 39-40 и става купона. После GP - рентген - пулмолог минимум 2 седмици аут ако е лека пневмония хваната в самото начало. Ако е тежка болници, шприцоване на дупето с антибиотици и изхранване с хапчета. Понякога си остават разни екстри като хронични бронхити, синуити, отити и прочее ... а понякога цветя откъм корените. И това от едната глупост. Знам какво е да имаш първи мотор и каква краста е но зимата се кара добре екипиран със ЗИМНА екипировка.

На мен ми е ясно, че екипировката не ми е за този сезон, въпреки че, под ризницата имах дебел суитчер, под който две блузи и термо бельо. Аз и не съм карал много, най-много час и половина през всеки от последните три дни и то градско, защото се налагаше. (Карах го по КАТ, ключар и т.н) Добре се навлекох с дрехи и хич не ми беше студено  Smile Но вече ще я паркирам в гаража да спи до края на зимата. Много ми се кара, но не съм и глупав  Very Happy Чакам пролетта с нетърпение!

Ето и една снимка от днес:


« Последна редакция: януари 11, 2018, 19:05:11 последно от Hesh » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2468



Ел. поща
« Отговор #113 -: януари 12, 2018, 06:44:42 »

..и нещо, което всички пропускат - не са нужни 5 ката дрехи за да се стоплиш - тялото няма вентилация и чрез потта се преохлажда въпреки многото дрехи..
ботуши/боти, ветроупорен панталон поне и наколенки - млад си още, идея нямаш как болят колената след време
и по-полека с мотора в тоя сезон!

неделята врътнахме едни 200 км по Искърското дефиле..еми, не беше кеф да караш с 20-50 км, редуваха се яки сухи участъци,а в завоя слана.. сещаш се!
п.с.
е, в 15ч на Хемус вече беше друго  Smile
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #114 -: януари 12, 2018, 09:13:55 »

По-младите усещат студа различно от по-старите. Имам един колега, който в това време ходи по риза на голо и едно яке отгоре. А аз с тениска, пуловер и грейка зъзна покрай него Smile

С мотора проблемът е, че в сенчестите завои в момента наистина е доста хлъзгаво, къде от слана, къде от влагата с останалите химии от предишните снеговалежи и трябва много внимание за да не се изтърси човек. Покрай Владая последните няколко уикенда беше гадно. Иначе на слънчевите участъци не е проблем.
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 64



Ел. поща
« Отговор #115 -: януари 12, 2018, 11:30:39 »

Колеги, не знам дали тук му е мястото на това, но имам въпрос. Знам, че не е кой знае какъв проблем, но съм перфекционист и ме дразни. Ще кача 2 снимки, на които пластмасите не са разположени както трябва.





(ако погледнете в горния ъгъл на снимката ще видите лапите на кучето ми Smile)

Въпросът ми е, ако ги сваля страничните и ги сложа отново ше се намести ли или нещо друго е проблемът? Но това на предната част дори не се движи, много е здраво, въпреки че не е напаснато.. Аз ще свалям акумулатора днес или утре, така че ще си поиграя и с това, ако трябва.
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2468



Ел. поща
« Отговор #116 -: януари 12, 2018, 11:50:07 »

Като свалиш корите, челния спойлер се държи на една рогатка,която може да се напасва..после по нея лягат и другите пластмаси
П.с.
З да не пасват, причини бол - от калпав монтсж до кривини и липсващи щипки и планки
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 64



Ел. поща
« Отговор #117 -: януари 12, 2018, 13:02:42 »

Като свалиш корите, челния спойлер се държи на една рогатка,която може да се напасва..после по нея лягат и другите пластмаси
П.с.
З да не пасват, причини бол - от калпав монтсж до кривини и липсващи щипки и планки

Добре, благодаря, ще се опитам да го оправя утре, ако проблемът е в монтажа.
Активен
phoenix
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Готин
Публикации: 378



« Отговор #118 -: януари 12, 2018, 16:26:21 »

Затова при огледа се гледа вътрешната страна на спойлерите. Ако не са сменяни, но моторът е падал по някаква причина и са лепени, от вътрешната страна се виждат тези интервенции. Защото от вън са китосвани, боядисвани и т.н. А може просто да са го разглобявали по някаква причина и затова да е такъв разместен.
Активен
Hesh
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Ninja 250r Special Edition
Публикации: 64



Ел. поща
« Отговор #119 -: януари 12, 2018, 18:50:57 »

Затова при огледа се гледа вътрешната страна на спойлерите. Ако не са сменяни, но моторът е падал по някаква причина и са лепени, от вътрешната страна се виждат тези интервенции. Защото от вън са китосвани, боядисвани и т.н. А може просто да са го разглобявали по някаква причина и затова да е такъв разместен.

До колкото успях да видя днес вътрешната страна си е ок. Мъчих се много, свалих го, сложих го обратно, но пак по същия начин пасна и се нервирах и се отказах. Така ще си го карам докато не реша да купя нови пластмаси  Razz
Активен
Страници: 1 ... 6 7 [8] 9   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи мотоциклет

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.234 секунди с 20 запитвания.