Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи Пистов мотор  (Прочетена 1143 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1590


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #15 -: декември 14, 2017, 21:47:13 »

Китане...не е важно цицихе да са големи, а путака и дупето да са тесни...
Баси...не вярвах че ще трябва до го пиша това....
За другото май съм съгласен...
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3490



Ел. поща
« Отговор #16 -: декември 14, 2017, 22:09:54 »

Китане...не е важно цицихе да са големи, а путака и дупето да са тесни...
Баси...не вярвах че ще трябва до го пиша това....
За другото май съм съгласен...

абе и аз това гледах преди,ама след 2-3 години ползване се амортизират яко и остават само циците,та ако нема цици,ще остане без нищо

за хондите може и да ви се размине,ама за момите дисертация мога да напиша,та Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

предлагам за хондата да го разискваме в друга тема,че ще се загледа в друг клас и ще сте вие виновните Smile Smile Smile
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3009



« Отговор #17 -: декември 14, 2017, 22:13:08 »

Аз това го написах още в началото! Иначе,това,което предлагаш за моторите,може да се обобщи,че по-добре е по-големия раб.обем! Защото 636 е по-добре от другите 6-ци,675 е по-добре от 636,а най-добре 750! Момчето иска 6-ца... Най-добре да каже и парите,за да стане по-лесно и за нас!

П.П. За най-малко пари наистина най-добре е Ф4и!!
« Последна редакция: декември 14, 2017, 22:16:00 последно от ildivvy » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3490



Ел. поща
« Отговор #18 -: декември 14, 2017, 22:33:24 »

Аз това го написах още в началото! Иначе,това,което предлагаш за моторите,може да се обобщи,че по-добре е по-големия раб.обем! Защото 636 е по-добре от другите 6-ци,675 е по-добре от 636,а най-добре 750! Момчето иска 6-ца... Най-добре да каже и парите,за да стане по-лесно и за нас!

П.П. За най-малко пари наистина най-добре е Ф4и!!
не съм казал че 636 е по-добре от другите 600,даже напротив.
ама 675 е по-добре и това го доказват тестовете

принципно тия цикалки не ме вълнуват много,това го знам от хората покрай мен и от седането на някои от тях

най-практично е да избере хонда 2005-2006 и така и така ще тръгне да я продава след някой ден,а с тея сектанти няма да му е трудно да я махне после.мотора е лек,страхотно свива,със смяна на един зъб на малкия пиньон става и леко злобен,спира добре,абе има всичко дето му трябва за начало
аз лично имам чувството че като набия спирачки ще го прескоча,някак си не ми вдъхва сигурност докато съм на него,ама не го прескачам де,крепя се там Smile Smile Smile Smile

ако мисли да вози и гадже Ф4и и да се подготвя да си купува голям турист след това
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 4786


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #19 -: декември 14, 2017, 23:44:00 »




за хондите може и да ви се размине,ама за момите дисертация мога да напиша,та Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile




Абе за хондите може и да ти се размине, но за момите мога да те викна на публичен диспут и да защитя 3 дисертации  Very Happy Smile Smile Smile Smile Smile Smile





ако мисли да вози и гадже Ф4и и да се подготвя да си купува голям турист след това



предлагам за хондата да го разискваме в друга тема,че ще се загледа в друг клас и ще сте вие виновните Smile Smile Smile

Аз нищУ не съм казал ма ти в някаква друга посока завиваш Very Happy Smile Smile Smile

Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1281



WWW
« Отговор #20 -: декември 14, 2017, 23:54:24 »

Аз нищУ не съм казал ма ти в някаква друга посока завиваш Very Happy Smile Smile Smile

Остави го малко да диша  Smile ... че явно от климата не му е мн добре последно време...  Smile нищо че 2метра магаре... и той душичка носи....  Smile

Щом си е харесал младежа R6-ца, нека да е такова... просто с повечко акъл да я кара му пожелавам  Very Happy
Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max ex: Transalp, CB750F2, няколко 251, 250 и Simson Schwalbe
Публикации: 1170


пастафариански моТурист


« Отговор #21 -: декември 15, 2017, 10:18:00 »

не е важно цицихе да са големи, а путака и дупето да са тесни...
И аз така - малка пишка и малки ръчички... Затова станах моторист, че иначе не ми връзваха. Сега да ползвам и аз темата да ми препоръчате пистов мотор, че искам да изклецам нещо по-младо а на тоя трактор само баби ми връзват. Surprised
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3490



Ел. поща
« Отговор #22 -: декември 15, 2017, 10:46:34 »

И аз така - малка пишка и малки ръчички... Затова станах моторист, че иначе не ми връзваха. Сега да ползвам и аз темата да ми препоръчате пистов мотор, че искам да изклецам нещо по-младо а на тоя трактор само баби ми връзват. Surprised
Р6 2007-най евтината пичеловка

като минеш с това и от заведенията почват да те целят с гащи,прашки и сутиени

иначе гсхр 1000,ама за него си трябва здраво сърце,че си ще те спукат от секс кучките

Активен
бат Ицо
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: V-Strom, X-Max ex: Transalp, CB750F2, няколко 251, 250 и Simson Schwalbe
Публикации: 1170


пастафариански моТурист


« Отговор #23 -: декември 15, 2017, 14:09:54 »

Значи купувам! Някой ако има за продаване - в перфектен външен вид, не държа на двигател и ходова част защото живея близко до ВСИ, а и без това като си накупя сини хапчета няма да останат пари за бензин. Smile
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1590


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #24 -: декември 15, 2017, 14:23:25 »

А какви са плюсовете (сещам се по-малката инерция на предното колело поради по-малките кг и от там повече врме да контактува с пътя, но пък това може би е до добри настройки на окачването и на правата предница) и минусите на обърната предница ?
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1281



WWW
« Отговор #25 -: декември 15, 2017, 14:27:36 »

и минусите на обърната предница ?

защо пък обърната предница да има минуси?  Май най най голямото предимство на обърната предница (като вид/инжинерно решение) е че обърната предница има по малка склонност към "усукване"?! (другото вече е са подробности и са до конкретния модел, помпи,покритие и тн и тн...)
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3009



« Отговор #26 -: декември 15, 2017, 14:53:09 »

Има и по-ниско тегло на "подресорните" маси!
Активен
Страници: 1 [2]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи Пистов мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.263 секунди с 20 запитвания.