Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Първи Пистов мотор  (Прочетена 2130 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
gerovvelichko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: aprilia
Публикации: 4


Ел. поща
« -: декември 14, 2017, 19:30:59 »

Здравейте искам и аз да подхвана една дълго дъвкана тема  пък да видим какви ще са отзивите.. Та така ще започна с моя опит на две колела: някой друг 50цц в детството след това се качих на априлия атлантик 200 която покарах 2-3 години активно след това дойде ред на нещо с ръчни скорости и се спрях на сузуки гс500 ноо нещо ми дойде слаб и се разделихме и с  него сега съм се насочил към ямаха р6 2004-2005 година или съответно нещо като алтернатива на това .. Пускам темата с идея по компетентните и хората с повече опит и сблъскване с този тип мотори да изкажат мнения и да дадат по някой съвет  Very Happy Благодаря предватително
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1177


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #1 -: декември 14, 2017, 19:49:54 »

Темата има потенциал...  Smile
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1413



WWW
« Отговор #2 -: декември 14, 2017, 19:56:17 »

Темата има потенциал...  Smile
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
видях я одеве.... ама викам, няма да съм аз тоя дето ще почне....

иначе по темата... кви са тея хилави 600-ки?!
Активен
gerovvelichko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: aprilia
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #3 -: декември 14, 2017, 20:10:23 »

Ами според мен всяко нещо с времето си та засега не искам 1000
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3276



« Отговор #4 -: декември 14, 2017, 20:22:37 »

Зависи какъв е бюджета! Всички в класа са с подобни характеристики,но си имат и разлики! Ямаха-та е хубава,но ако можеш,"напъни" се за модела с обратната предница (последната година от поколението)! Разгледай и Сузуки-то,разкошно е! За Хонда-та...нека да говорим по-нататък или друг път  Very Happy! Кавасаки-то е 636 и е по-своенравно и силно!
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #5 -: декември 14, 2017, 20:24:32 »

Темата има потенциал...  Smile

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
видях я одеве.... ама викам, няма да съм аз тоя дето ще почне....

иначе по темата... кви са тея хилави 600-ки?!

 Smile Smile Smile
Гадове Smile... Дано човека чете отдавна форума ..

Китанееее, де си бре? Very Happy Smile

Ами според мен всяко нещо с времето си та засега не искам 1000

Много правилно си се насочил и към мотор и към кубици плавно качваш кубатурата! Mad

П.П. мен не ме слушай Аз не съм по тези мотори Very Happy Smile
Активен
gerovvelichko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: aprilia
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #6 -: декември 14, 2017, 20:27:22 »

За р6 говорим с продалговатия фар което ми допада а колкото до 636-то чувам доста добри отзиви но затова пускам и тази тема а колкото до силата не вярвам да има фрапираща разлика
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3990



Ел. поща
« Отговор #7 -: декември 14, 2017, 20:31:08 »

пич,ако издържиш да изчетеш поне първите две страници,ще ти изникнат куп нови въпроси

например
що ми трябваше да питам тук
толко ли съм тъп че искам пистарка и още неща от тоя род
не се коси,някъде към 4-5 страница ще си получил 2-3 смислени отговора и ако все още не си ни теглил една майна,току виж и темата ти тръгне в правилната посока

ама това само ако по коледа стават чудеса,иначе още от сега ти казвам да се подготвиш психически за "най-добрия" мотор хонда хорнет или сузуки ес ве...да не забравя и трансалпа и катаната и общо взето да забравиш за пистарките.
те са за комлексари с малки пишки и...абе да не развалям кефа на колегите Very Happy

та приеми нещата с усмивка,в последвалото меле дето ще настане в темата ти и се опитай да запазиш спокойствие,все нещо полезно ще научиш,макар че се съмнявам да е точно това дето питаш Smile Smile Smile Smile


та алтернатива-примерно ЦБР 2005-2006,следващият модел на Р6 който е страхотен пистов модел,суперздравият 636 2004г,ако намериш да му не е изпит соса разбира се

може да погледнеш и царя на 600 триумф дайтона 675,ама това е ерес по нашите земи,щото не е японско

първо ми стана смешно,като знам какво те чака в темата,ма сега ми е тъжно,щото най-вероятно ще се откажеш от мотофорумите и наистина ще изпуснеш да научиш нещо полезно заради егото на някои

4 коментара докаде напиша моя...бързи сте дееба Smile Smile Smile :-)ама само на писането Very Happy Very Happy Very Happy
Активен
gerovvelichko
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: aprilia
Публикации: 4


Ел. поща
« Отговор #8 -: декември 14, 2017, 20:36:34 »

 Smile Smile Smile Smile Smile Аз смея да твърдя че съм доста спокоен и уравновесен човек.. Колкото това кое за кой е за всеки влак си има пътници  Smile Smile Още като пусках темата знаех с какво се захващам и не ми пречи това кой как ще ме определи .. Идеята ми е да разбера нещо повече по това което ме интересува
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1863


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #9 -: декември 14, 2017, 20:38:55 »

пич,ако издържиш да изчетеш поне първите две страници,ще ти изникнат куп нови въпроси

например
що ми трябваше да питам тук
толко ли съм тъп че искам пистарка и още неща от тоя род
не се коси,някъде към 4-5 страница ще си получил 2-3 смислени отговора и ако все още не си ни теглил една майна,току виж и темата ти тръгне в правилната посока

ама това само ако по коледа стават чудеса,иначе още от сега ти казвам да се подготвиш психически за "най-добрия" мотор хонда хорнет или сузуки ес ве...да не забравя и трансалпа и катаната и общо взето да забравиш за пистарките.
те са за комлексари с малки пишки и...абе да не развалям кефа на колегите Very Happy

та приеми нещата с усмивка,в последвалото меле дето ще настане в темата ти и се опитай да запазиш спокойствие,все нещо полезно ще научиш,макар че се съмнявам да е точно това дето питаш Smile Smile Smile Smile


та алтернатива-примерно ЦБР 2005-2006,следващият модел на Р6 който е страхотен пистов модел,суперздравият 636 2004г,ако намериш да му не е изпит соса разбира се

може да погледнеш и царя на 600 триумф дайтона 675,ама това е ерес по нашите земи,щото не е японско

първо ми стана смешно,като знам какво те чака в темата,ма сега ми е тъжно,щото най-вероятно ще се откажеш от мотофорумите и наистина ще изпуснеш да научиш нещо полезно заради егото на някои

4 коментара докаде напиша моя...бързи сте дееба Smile Smile Smile :-)ама само на писането Very Happy Very Happy Very Happy
Е тук си адски прав
Хем  люем че е кочина ем сами си я правим....
Лично на мен R6 ми харесва визуално дооста повече от другите пистаци
Може е полезно някой с такава красавица до го посъветва нещо специфично за  модела.... инак кво му е мотор като мотор  ....
Успех колега, а до другите...нека опитаме дане спапим тая тема...
Активен
Ganjaman
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: 2007 Yamaha FZ1 1000, 2003 Suzuki DRZ-400
Публикации: 858



« Отговор #10 -: декември 14, 2017, 20:47:39 »

Не разбирам смисъла на подобни теми. Един ще каже супер е, вземай го, друг ще ти каже бягай от тук с тез Ямахи и т.н.
Всичко е дъвкано и предъвквано милиони пъти и винаги е едно и също - човека си взима това което му харесва, а ние се изпокарваме.
Това което те интересува ще го разбереш като отидеш до мотора, разгледаш го, седнеш на него и евентуално го покараш.
Само така ще разбереш дали е твоя и дали има тръпка между вас. Това е все едно аз да ти избера жена за теб, разбираш ли?
С моторите е същото. Ходи го покарай и сам ще намериш отговорите на въпросите си
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #11 -: декември 14, 2017, 21:03:10 »

Не разбирам смисъла на подобни теми. Един ще каже супер е, вземай го, друг ще ти каже бягай от тук с тез Ямахи и т.н.
Всичко е дъвкано и предъвквано милиони пъти и винаги е едно и също - човека си взима това което му харесва, а ние се изпокарваме.
Това което те интересува ще го разбереш като отидеш до мотора, разгледаш го, седнеш на него и евентуално го покараш.
Само така ще разбереш дали е твоя и дали има тръпка между вас. Това е все едно аз да ти избера жена за теб, разбираш ли?
С моторите е същото. Ходи го покарай и сам ще намериш отговорите на въпросите си

 Mad Mad Mad
Както казвам от доста време мотор се избира освен със сърце и с дупе! Просто трябва да се чувстваш комфортно на него! Независимо от хорските мнения и приказки и кой какво харесва. Все пак е добре да се вземе в предвид ако много хора са на едно и също мнение за даден модел проблем и тъй нататък...

( Няма да питам колко е висок автора защото ще стане скандал, но все пак R6 са къси)





иначе още от сега ти казвам да се подготвиш психически за "най-добрия" мотор хонда хорнет или сузуки ес ве...да не забравя и трансалпа и катаната и общо взето да забравиш за пистарките.


 

Не мо'а майна Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile





та алтернатива-примерно ЦБР 2005-2006,следващият модел на Р6 който е страхотен пистов модел,суперздравият 636 2004г,



Само да отбележа за протокола- Китан дава за първа алтернатива ХОНДА!... Very Happy
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2449



« Отговор #12 -: декември 14, 2017, 21:18:43 »

Форума има нужда от свежа кръв. Тука вече си знаем и кътните зъби и особени изненади няма. Вече го докарваме до момент в който заприличваме на пенсионерски клуб. Трябва дълго да седиш и да наблюдаваш обстановката преди да се включиш в разговора и като се решиш да го направиш, каквото и да кажеш все ще те нахокат. А по темата - взимай каквото ти е на сърце. Важното е мотора да е технически изправен и всичко по документите му да е наред. Колкото и да те кефи мотора днес след 2-3 години ще почнеш да търсиш някой друг. Перфектен мотор не съществува, само цената се качва паралелно на изискванията към него.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3990



Ел. поща
« Отговор #13 -: декември 14, 2017, 22:09:59 »

Форума има нужда от свежа кръв. Тука вече си знаем и кътните зъби и особени изненади няма. Вече го докарваме до момент в който заприличваме на пенсионерски клуб. Трябва дълго да седиш и да наблюдаваш обстановката преди да се включиш в разговора и като се решиш да го направиш, каквото и да кажеш все ще те нахокат. А по темата - взимай каквото ти е на сърце. Важното е мотора да е технически изправен и всичко по документите му да е наред. Колкото и да те кефи мотора днес след 2-3 години ще почнеш да търсиш някой друг. Перфектен мотор не съществува, само цената се качва паралелно на изискванията към него.
в казармата ме изпратиха за наказание на едно място само с 6 войника.те са затворени там и с месеци не излизат.все едно биг брадър,ама без камерите Smile Smile Smile
та силно впечатление ми направи разговорите между тях,а те бяха:
ще го набутам на ...
да го сложа в устата на ...
като се използваха само малките или галени имена та местото на точките

като ги попитах,абе вие що не си говорите нормално?
единия каза,брат,ние си знаем и кътните зъби,само псувните са ни останали
та и тук сме вече в тая фаза

по темата-понеже моторите от тея години се сменяват от от карбуратор към инжекцион,гледай твоя да е инжекцион

не гледай коне,понеже каквото и да вземеш от 600 е все тоя.
гледай окачване-да е с обратна предница примерно
гледай спирачки,да е с радиални ако може

далеч по-важни са ти от конете,щото конете докато се научиш да ги ползваш из завоите ще мине време,ама спирачките и окачването ще ти трябват веднага

636 е със специфична предна гума-това като минус за мен,понеже по-малък избор на гуми.ама в БГ масово си ги ползват със стандартни,та ще чуеш всякакви мнения за това.

ако мислиш че можеш да се справиш-това трябва доста обективно сам да си прецениш,погледни и гсхр 750

ако аз трябваше да избирам от тия цикалки
хонда след 2005,преди това по добре Ф4и,че поне са по-евтини
кавазаки след 2004
сузуки след 2004,ама ако може да е след 2006 по-добре
ямаха след 2007,ама да не е по стара от 2005


триумфа 675 е по-добър от тия всичките,ама според нашия пазар е екзотика,та има евтини,ама после с продажбата ще е по-тегаво.но ако мислиш да го покараш няколко години,не е зле да го обмислиш като вариант
и 750 след 2000 година си е самолет сравнено със 600

не се опитвай да разбереш кой е най-добрият от тия,щото не те интересува.намираш си най-евтиният най-запазен екземпляр и седаш на него.ако може да ги пробваш някъде,Дупница например,сам ще разбереш кой е твоя.

ако питаш и за мома-тая с най-големите цици,за това не вярвам да спори някой Smile Smile Smile
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1413



WWW
« Отговор #14 -: декември 14, 2017, 22:34:43 »

Един ще каже супер е, вземай го, друг ще ти каже бягай от тук с тез Ямахи и т.н.
Като оставим майтапите, сигорно би било полезно ако има някакви специфични болежки/дефекти/слабости някой да ги сподели от първа ръка, или пък да се сподели инфо за конкретен мотор наличен на пазара, каква му е била историята и тн...

ако питаш и за мома-тая с най-големите цици
Тооо.... това ясно  Smile Smile Smile Smile

Само да отбележа за протокола- Китан дава за първа алтернатива ХОНДА!... Very Happy
Smile Smile Smile Smile Smile Smile А де...
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Първи Пистов мотор

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.345 секунди с 20 запитвания.