Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Избор на супермото  (Прочетена 1760 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
thesentry33
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yok
Публикации: 9


« Отговор #15 -: декември 06, 2017, 12:13:11 »

Благодаря за мненията.
Истинско супермото,което съм пробвал е Husqvarna 125 SM,което беше доста диво.Момчето си го ползва за хулигански прояви по празните улици вечер и нищо повече.Каране по тратоарите,непрестанно каране с вдигната гума и все такива неща.Проблемът е,че нямам възможност да тествам Транслалпа или Априлията,защото не познавам никой,който да притежава такъв мотор.Всъщност мотор какъвто искам да закупя не съм карал.Може би трябва да изляза из града тези дни,тъй като има прогноза и да обикалям с колата и като видя някой да кара нещо,което ми харесва,догонвам го и го моля за тест дравйв.Very Happy.Разбира се това беше в кръга на шегата.

Относно Пегасото и Трансалпа.На вид мога да кажа,че изобщо не ме "жегват".Външният вид може да не е всичко,но си е важно.

Хонда XR не попада ли в категорията "изпилени" супермотота,който изискват честа смяна на масло,филтър,пасване на клапане.

Не съм в АйТи Сектора.

« Последна редакция: декември 06, 2017, 12:26:03 последно от thesentry33 » Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3167



« Отговор #16 -: декември 06, 2017, 13:01:31 »

Ако тези Пегасо Страда,които ти пратих в предишния си пост не ти харесват,не би трябвало да ти харесва и ХТ660Х-са! Идентични са! Според мен де... Погледна ли МТ-03 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51512123951952538&slink=5fvsmp ?

  Всъщност,всичко,което искаме да ти кажем е да помислиш добре преди да си купиш мотора,защото супермотото е силно "специализиран" клас и трудно става за друго,освен това,което е! Т.е. ако все пак ти се прииска и нещо друго от мотора,то супермотото няма да ти го даде! Затова те "дърпаме" лекичко към малко по-универалните мотори,които ще се справят със задачата,която им възлагаш (ходенето до работа),но ще могат и "още нещо",като поне външно приличат на супермото (лек,относително мощен,голяма кубатура на един цилиндър)!

П.П. Не каза  от кой град си...
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1952



« Отговор #17 -: декември 06, 2017, 13:56:26 »

Благодаря за мненията.
Истинско супермото,което съм пробвал е Husqvarna 125 SM,което беше доста диво.Момчето си го ползва за хулигански прояви по празните улици вечер и нищо повече.Каране по тратоарите,непрестанно каране с вдигната гума и все такива неща.Проблемът е,че нямам възможност да тествам Транслалпа или Априлията,защото не познавам никой,който да притежава такъв мотор.Всъщност мотор какъвто искам да закупя не съм карал.Може би трябва да изляза из града тези дни,тъй като има прогноза и да обикалям с колата и като видя някой да кара нещо,което ми харесва,догонвам го и го моля за тест дравйв.Very Happy.Разбира се това беше в кръга на шегата.

Относно Пегасото и Трансалпа.На вид мога да кажа,че изобщо не ме "жегват".Външният вид може да не е всичко,но си е важно.

Хонда XR не попада ли в категорията "изпилени" супермотота,който изискват честа смяна на масло,филтър,пасване на клапане.

Не съм в АйТи Сектора.




Въпроса е ти какво смяташ да го правиш тоя мотор, не какво прави младежа с Хускварната.
Тест драйв съм правил при търговци на мотори. Ама в момента е малко студено. Ама е добре да имаш книжка, все пак.
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 964



WWW
« Отговор #18 -: декември 06, 2017, 14:27:01 »

Супермото от рода на това по-долу е прекрасен мотор за града! Извън града, за да му се кефиш, ще ти трябва маршрут с толкова спънати завои....че не знам къде ще го намериш. Разбирай го така, супермото има повече плюсове от колкото минуси ако се кара до 100км/ч. За по-високи скорости има други мотори.
Позволявам си да си кажа моето мнение без да ангажирам никой с него:
Ако ще е супермото, то трябва да бъде на базата на ЕНДУРО ЗА ГОРАТА... минимума е нещо като Хускварната. Идеалното е по-лек и по-мощен мотор... За който може да преглътне по-сериозната подръжка на по-спортна машина.
МТ, ХТ, Пегасо и тн са слаби и тежки мотори със слаби спирачки, които са някъде там като визия приличаща на супермото, но реално им липсва духа и динамиката на супермотото. Супермотото трябва да е леко, мощно и с много добри спирачки. XR650R таткото на всички супермотота....не влиза в категорията на "изпилени", кофтито е, че скоро ще стане модел на 20г. Окачването е малко меко, защото оригинално си е ендуро.





ПП
Имам за продан Husqvarna SM610ie 2009г. Ако те интересува, пиши ЛС
« Последна редакция: декември 06, 2017, 14:53:43 последно от FIFO » Активен
thesentry33
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yok
Публикации: 9


« Отговор #19 -: декември 06, 2017, 14:47:34 »

...които са някъде там като визия приличаща на спупермото, но реално им липсва духа и динамиката на супермотото

Каза го най-точно.Както писах в първоналния пост търся мотор,който да изпозлва за возене на кратки дистанции и в града(супермото-автобус),но визията да напомня на супермото.Също важно е и поддръжката.Авера с GSXR-a сменя маслото+филтри винаги Март-Април и купува комплект полу-слик гуми или шосейни,ако е на бюджет.Така ми е казвал поне.Другия приятел с 125 кубиковото Хъски сменя маслото на 20тина часа и сменя филтър или го изпира.Също има и KTM EXC 250,който кара по балкански пътеки и калища.Поддържката си я прави както се казва "по ръководство".

Обобщено моторите на момците са изцяло обект на тяхното хоби.Аз искам мотора да е мое транспортно средство,имам други хобита,които гълтат предостатъчно средства и нямам нужда от ново такова.

« Последна редакция: декември 06, 2017, 14:51:32 последно от thesentry33 » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3856



Ел. поща
« Отговор #20 -: декември 06, 2017, 15:46:56 »

моделите които съм ти предложил са с нормална поддръжка,демек никаква сравнено със спортен мотоциклет

хондите са си добри и като ендуро,та с 2 комплекта джанти 2 в 1

Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2626



Ел. поща
« Отговор #21 -: декември 06, 2017, 17:05:41 »

Значи,един гол мотор около 600 кубика е идеален за колегата
Xj6,mt03,hornet,bandit..
Freewind,xt660също
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3856



Ел. поща
« Отговор #22 -: декември 06, 2017, 18:17:33 »

Значи,един гол мотор около 600 кубика е идеален за колегата
Xj6,mt03,hornet,bandit..
Freewind,xt660също
пича го интересува визията на супермотото до колкото разбрах.а и специално за в града си е ебаси кефа да не гледаш за дупки,заспали полицаи и бордюри
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5039


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #23 -: декември 06, 2017, 18:22:31 »






Гробаря не го слушай,  Smile Smile Транса е голям и сравнително тежък с висок център на тежеста мотоциклет. Но ако си 100-тина+ килограма може и да е точно твоя мотоцикелт  Surprised

Абе еей, пича каза по- нагоре че 190 сантиметра на 80 кг. Няма да има никакъв проблем с който и да е мотор с висок център на тежестта като Yamaha tdm 850-900, Suzuki v-strom 650,   Aprilia Pegaso
 650  , Honda transalp 600-650. Последния се е моето гадже и ще го хваля винаги и не само аз, а всички които са  карали този модел знаят колко е лесен за каране.
Особено след тези думи:



Обобщено моторите на момците са изцяло обект на тяхното хоби.Аз искам мотора да е мое транспортно средство,имам други хобита,които гълтат предостатъчно средства и нямам нужда от ново такова.



Не знам какво още се чуди и гледа съпермото Surprised
Мотор освен със сърце се избира и с дупе!
Запомни го! Защото нещо което е красиво не винаги е практично и с едно супермото след стотина километра на където да е с твои приятели ще те боли всичко

П.П.Китан нагоре някъде беше качил един хубав линк
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1952



« Отговор #24 -: декември 06, 2017, 18:46:15 »

Колко да е голяма разликата между SM и ендуро?



Активен
thesentry33
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yok
Публикации: 9


« Отговор #25 -: декември 06, 2017, 20:22:16 »

В крайна сметка доста полезни мнения получих.Изводът е да търся ендуро мотор.Ще търся XT600R,Пегасо,Трансалп,DRZ-400,WR250,CRF250L,Honda XR.
Шансът да намеря последните 4 е много малък,дори и да увелича бюджета не знам ще си струва ли реално.

В дългосрочен план притежаването на такъв мотор като втори би било добър вариант.Винаги може да се инвестира в по-добър мотор,който да се използва за дълги пътувания и карания с приятели и други фенове на спорта.Знае ли човек от прост скутарджия може да прокарам и мотор,но то си е и даденост.
« Последна редакция: декември 06, 2017, 20:30:07 последно от thesentry33 » Активен
apollo11
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2626



Ел. поща
« Отговор #26 -: декември 06, 2017, 20:51:53 »

Аз пък мисля скутер да купувам,че градско си е рахат със скутерино
250 кубиков скутер е перфе за придеижване до работa..и с него, и с новия си ендиро-турър, ще имаш сходна средна скорост а тия 30+40 км пробег ;)
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5039


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #27 -: декември 06, 2017, 21:31:11 »

В крайна сметка доста полезни мнения получих.Изводът е да търся ендуро мотор.Ще търся XT600R,Пегасо,Трансалп,DRZ-400,WR250,CRF250L,Honda XR.
Шансът да намеря последните 4 е много малък,дори и да увелича бюджета не знам ще си струва ли реално.

В дългосрочен план притежаването на такъв мотор като втори би било добър вариант.Винаги може да се инвестира в по-добър мотор,който да се използва за дълги пътувания и карания с приятели и други фенове на спорта.Знае ли човек от прост скутарджия може да прокарам и мотор,но то си е и даденост.

Според мен точно последните четири ще са ти леко неудобни, въпреки, че може би ще са по-удобни пък за градска среда. И да паркетните ендура с твоя верен избор. Също така ти влизат в бюджета и даже ще ти останат пари за глезотийки по тях Very Happy А и за теб екипировка и тъй нататък. Не се хвърляй на скъпи мотори които може би ще искаш да продадеш след един сезон и ще се чудиш как да им вземеш парите. Бюджет от 4000+ лв мисля, че е напълно достатъчен да вземеш свестен мотор и да го подкараш.
Така и не каза от кой град си да може някой колега да ти даде да направиш едно "завойче" с неговия мотор Very Happy
Активен
thesentry33
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Yok
Публикации: 9


« Отговор #28 -: декември 06, 2017, 21:47:29 »

От Черноморието съм.Я Варна,Я Бургас,Я Ахтопол.
Задължително ще се разровя за тема от типа на "Съвети при закупуване.....".И все пак да попитам струва ли си изобщо да разглеждам обяви на специализирани търговци и автокъщи или да търся обяви на частни лица.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5039


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #29 -: декември 06, 2017, 22:02:09 »


От Черноморието съм.Я Варна,Я Бургас,Я Ахтопол.
Задължително ще се разровя за тема от типа на "Съвети при закупуване.....".И все пак да попитам струва ли си изобщо да разглеждам обяви на специализирани търговци и автокъщи или да търся обяви на частни лица.

Нали знаеш Какво казва Доктор Хаус-"Всички лъжат" Smile
Тя е доста относително все пак има някои дреболии които може да се видят дали те лъжат или не. Като износени дискове примерно, а да ти казват, че мотора е на 20- 25 000 километра ( на колкото са повечето обяви по нов внос), износени гуми, самите копчета по кормилото са някак си изтрити буквите и те самите, ръкохватки седалка.... Двигателят да си личи, че е отварям и неясно обяснение за това. Но външния вид понякога е доста подвеждащ. Случвало се е неведнъж излъскана кола и мотор да се окаже след време, че има скрит проблем в двигателя и т.н. Щом не е ново от магазина все  си е "котка в чувал"
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Избор на супермото

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.217 секунди с 20 запитвания.