Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Бъдещ моторджия моли за съвети.
Страници: [1] 2   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Бъдещ моторджия моли за съвети.  (Прочетена 1472 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 48


Ел. поща
« -: октомври 07, 2017, 01:36:02 »

Привет на всички.Извинете за повтарянето на темата за не знам кой път , но няма как... Стана време и аз да си угодя на мерака за мощен и красив мотор. На 31 години съм , а до сега съм карал само скутери , симсон (който още върви със 70км.ч.) и MZ 250cc за около половин час. От няколко дена гледам обяви на мотори и чета информация за тях понеже нищо не разбирам и в крайна сметка се спрях на всеизвестната турър Honda Hornet 600cc 2002-2006г. и Yamaha FZ6 600cc 2004-2005-2006г.Много се двуомя кой мотор да избера. Ямахата изглежда малко по футористично и агресивно , а Хондата четох , че е много корава машина ,а и също много красива (без слюда) и бърза.Мисля , че и двата мотора ще са ми удобни понеже съм 179см и тежа 73кг. Да ми кажете според вас кой е по-добър и да търся ли инжекцион или карбуратора си е ,,okay"? Също ме интересува позицията на тялото при двата мотора - при кой кормилото е по далеч от седалката?Кой от двата е по лесен за обслужване? Имат ли определени проблемни части за да знам като купувам къде да гледам? Добре ли ще е да купя нов внос , понеже чувам , че не им връщат километрите в чужбина или това са глупости? Ако може на всички въпроси да ми отговорите ще е супер! Благодаря!
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2357



« Отговор #1 -: октомври 07, 2017, 02:08:28 »

И двата мотора, които си харесал са доста масови, лесни за поддръжка, здрави (FZ6 имаше проблеми с пукнатини по заварките на рамата, поправете ме ако греша). Ако твърдо си се спрял на тези модели иди и ги виж на живо, седни върху тях а ако ти дадат ги покарай. Лично аз ако тръгна да купувам нейкид мотор определено ще предпочета този с по класическа линия и кръгъл фар. Вече е въпрос на вкус, някой хора предпочитат по-футуристичен дизайн. Инжекцион или карбуратор е малко болна тема. Аз лично бих заложил на инжекциона, по-модерна система и докато всичко работи както трябва нямаш никакви грижи. Относно позицията на тялото няма как да разбереш без да седнеш на мотора. Разбира се всичко търпи определена настройка но предполагам за начало ще искаш просто да седнеш и да го подкараш без някакви особени настройки. Разбира се кормилото може да се повдигне, седалката да се смени, степенките да се преместят и прочее но това изисква малко допълнителна работа а и пари. И двата са лесни за обслужване, части се намират лесно и нови и стари. Връщането на километрите е факт не само при търговците а и при частни лица. Просто е изключително лесно а и колкото и да е абсурдно въпреки, че хората знаят, че мотора с по малко километри е най-вероятно превъртян първо отиват да гледат именно него. Просто километрите не са фактор при покупката а самото състояние на машината.
Активен
KirkHammet
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: Велосипед
Публикации: 223



« Отговор #2 -: октомври 07, 2017, 11:23:39 »

Виж и Suzuki GSR600, както и Kawasaki z750.
Активен
radko87
ниво 2
**
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ6n '11
Публикации: 50


Ел. поща
« Отговор #3 -: октомври 07, 2017, 13:54:45 »

Здравей,

Преди 2 години бях в същото положение и бях свел избора до Хорнет и fz6.  Кръглият фар и малко по класическия вид на поколението Хорнет от 2000 до 2007 много ми допада и много се чудех дали да не си набутам някоя 14-15 годишна бангия в гаража. Някой ще каже, че състоянието е само от значение, но всичко старее а Павел Шопов не си продаваше мотора. След малко мъдрене реших да заложа на по-нов мотор с инжекцион. Тогава ми попадна една yamaha xj6n diversion. Отидох видях е и си викам  тоя ще е. Взех е от колега. Той я бил карал 2 години и решил че 78 коня са му малко. Моторчето беше на 5 години, последните 2 за които имаше история.
Мотора се оказа железен. Сменям му консумативите и следвам  схемата за подръжка и само се наслаждавам на возенето.
Та това, което искам да кажа е: Иди огледай и купи каквото ти харесва.  Функцията на мотора е да ти доставя удоволствие.
П.с като изключим външния вид като фактор fz6 е по-съвремения и за мен по-добър избор
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1948



« Отговор #4 -: октомври 07, 2017, 15:16:55 »

Хондата, че е здрава, здрава е. Ама това не пречи да има електрически проблеми, проблеми с регулатора на напрежението и с обтегача на ангренажната верига. Освен това вибрира като вибратор. Не е приятно да ти изтръпват ръцете от вибрации.
Не си купувай мотор, без да седнеш на него да видиш как се чувстваш. Това е индивидуално, няма как да да го прочетеш във форума. Кормилото можеш да го местиш в определени граници. Останалите неща обикновено не можеш.
GSR600 май не е от най-сполучливите.  Ако се радваш на кръгли фарове, можеш да погледнеш GSF650N. Почвай да обикаляш търговците на мотори и да гледаш кое ти харесва и на кое ще се чувстваш най-комфортно. Кой бил най-здрав са по-скоро някакви градски легенди. Мотор се кара за удоволствие. Има несполучливи модели, които няма как да ти носят удоволствие, ама fz6 не е от тях.
Активен
yavor20v
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Z1000
Публикации: 455



Ел. поща
« Отговор #5 -: октомври 07, 2017, 15:59:21 »

Тоооочно по въщия път бех тръгнал преди няколко години и си викаам.... Хорнетче, тралалала, 600куб, лекичко ...зададох си некъв бюджет даже. После се зачудих за FZ6 , викам си Ямахите винаги са ми били по-присърце, аз съм разумно момче и накрая като видях Z1000 и ме удари тока. Бюджета си ева майката и отиде х2  Smile
Зимай мотора, който повече ти харесва и ако ти е и по-удобен, още по-добре!
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 48


Ел. поща
« Отговор #6 -: октомври 07, 2017, 16:33:16 »

Благодаря за отговорите. По принцип клоня малко повече към Ямахата заради инжекциона и външния вид , а и мисля , че за здравината то си е на късмет, както при всичко в наши дни. Остава да се яхна на няколко мотора и да си избера. Чудя се само през зимата ли да го взимам или да чакам ранна пролет. Дали ще има разлика в цената?
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5034


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #7 -: октомври 07, 2017, 16:43:27 »

Привет на всички.Извинете за повтарянето на темата за не знам кой път , но няма как... Стана време и аз да си угодя на мерака за мощен и красив мотор. На 31 години съм , а до сега съм карал само скутери , симсон (който още върви със 70км.ч.) и MZ 250cc за около половин час. От няколко дена гледам обяви на мотори и чета информация за тях понеже нищо не разбирам и в крайна сметка се спрях на всеизвестната турър Honda Hornet 600cc 2002-2006г. и Yamaha FZ6 600cc 2004-2005-2006г.Много се двуомя кой мотор да избера. Ямахата изглежда малко по футористично и агресивно , а Хондата четох , че е много корава машина ,а и също много красива (без слюда) и бърза.Мисля , че и двата мотора ще са ми удобни понеже съм 179см и тежа 73кг. Да ми кажете според вас кой е по-добър и да търся ли инжекцион или карбуратора си е ,,okay"? Също ме интересува позицията на тялото при двата мотора - при кой кормилото е по далеч от седалката?Кой от двата е по лесен за обслужване? Имат ли определени проблемни части за да знам като купувам къде да гледам? Добре ли ще е да купя нов внос , понеже чувам , че не им връщат километрите в чужбина или това са глупости? Ако може на всички въпроси да ми отговорите ще е супер! Благодаря!


Благодаря за отговорите. По принцип клоня малко повече към Ямахата заради инжекциона и външния вид , а и мисля , че за здравината то си е на късмет, както при всичко в наши дни. Остава да се яхна на няколко мотора и да си избера. Чудя се само през зимата ли да го взимам или да чакам ранна пролет. Дали ще има разлика в цената?


Добре дошъл във форума!
Разлика в цената..ххм..уж падат малко есента, но всичко е относително. Както и състоянието на 10-15г мотор.
Ето тук може да видиш горе- долу как ще седиш на даден модел:

http://cycle-ergo.com

Всичко може леко да се пронени, кормило,  седалка, слюда и т.н.
А тук може да разгледаш моделите и дали е точно такъв мотора в обявата:

http://www.motorcyclespecs.co.za
Че някои не знаят ( или по- точно се правят) какво продават.
Успех!

И двата мотора, които си харесал са доста масови, лесни за поддръжка, здрави (FZ6 имаше проблеми с пукнатини по заварките на рамата, поправете ме ако греша). Ако твърдо си се спрял на тези модели иди и ги виж на живо, седни върху тях а ако ти дадат ги покарай. Лично аз ако тръгна да купувам нейкид мотор определено ще предпочета този с по класическа линия и кръгъл фар. Вече е въпрос на вкус, някой хора предпочитат по-футуристичен дизайн. Инжекцион или карбуратор е малко болна тема. Аз лично бих заложил на инжекциона, по-модерна система и докато всичко работи както трябва нямаш никакви грижи. Относно позицията на тялото няма как да разбереш без да седнеш на мотора. Разбира се всичко търпи определена настройка но предполагам за начало ще искаш просто да седнеш и да го подкараш без някакви особени настройки. Разбира се кормилото може да се повдигне, седалката да се смени, степенките да се преместят и прочее но това изисква малко допълнителна работа а и пари. И двата са лесни за обслужване, части се намират лесно и нови и стари. Връщането на километрите е факт не само при търговците а и при частни лица. Просто е изключително лесно а и колкото и да е абсурдно въпреки, че хората знаят, че мотора с по малко километри е най-вероятно превъртян първо отиват да гледат именно него. Просто километрите не са фактор при покупката а самото състояние на машината.


 Mad

П.П. От кой град си Antonio86?
Някой колега може да помогне в избора
« Последна редакция: октомври 07, 2017, 16:45:04 последно от Grobarq » Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 48


Ел. поща
« Отговор #8 -: октомври 07, 2017, 17:07:20 »



П.П. От кой град си Antonio86?
Някой колега може да помогне в избора
[/quote]  От Казанлък
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2357



« Отговор #9 -: октомври 07, 2017, 17:27:55 »

Чудя се само през зимата ли да го взимам или да чакам ранна пролет. Дали ще има разлика в цената?
Не мисля, че това има особено значение. Всичко е до конкретна бройка и нейното състояние. Ако намериш читав мотор, който ти харесва на разумна цена го купи сега. Тъкмо зимата ще те човърка да четеш, да го обслужиш а и екипировка се избира най-точно в гадно време. Така ще можеш в началото на следващият сезон да си един грамотен моторист, екипиран, подготвен и добре познаващ собствената си машина. Иначе пазара сега замира и изборът намалява, следващият сезон всичко се оживява а с това и търсенето и съвсем логично цените скачат. Голямото количество никога не корелира с качеството за зла беда обаче качеството винаги идва на съответната цена. Изгодната сделка обикновено носи доста кратко задоволство последвано от доста дълъг но за сметка на това постоянно дразнещ сблъсък с реалността. Просто ако намериш добър и пазен мотор не го подминавай само защото друг е малко по-евтин.
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 48


Ел. поща
« Отговор #10 -: октомври 07, 2017, 17:32:40 »

Не мисля, че това има особено значение. Всичко е до конкретна бройка и нейното състояние. Ако намериш читав мотор, който ти харесва на разумна цена го купи сега. Тъкмо зимата ще те човърка да четеш, да го обслужиш а и екипировка се избира най-точно в гадно време. Така ще можеш в началото на следващият сезон да си един грамотен моторист, екипиран, подготвен и добре познаващ собствената си машина. Иначе пазара сега замира и изборът намалява, следващият сезон всичко се оживява а с това и търсенето и съвсем логично цените скачат. Голямото количество никога не корелира с качеството за зла беда обаче качеството винаги идва на съответната цена. Изгодната сделка обикновено носи доста кратко задоволство последвано от доста дълъг но за сметка на това постоянно дразнещ сблъсък с реалността. Просто ако намериш добър и пазен мотор не го подминавай само защото друг е малко по-евтин.
Напълно съм съгласен. Аз съм на принципа ,,евтиното излиза по -скъпо". В началото на другата година ще е понеже сега нямам парите.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3854



Ел. поща
« Отговор #11 -: октомври 07, 2017, 17:53:34 »

за мен въпросът ти стои така,кон ли да си купя или магаре???

купи си кон ФЗ6 и не се подлъгвай с онова магаре

за мен хорнета от четреите японски спокойно го бия на 4 място и там да си мре.

ако събереш пари за хорнет 2007,вземай него

след 2007 каквото и да е,няма да сбъркаш,там сузукито лапа патки и е на последно място и така


това са лични убеждения и...ще си ги отстоявам,ако се появи друго мнение
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 Fazer 2004
Публикации: 399



Ел. поща
« Отговор #12 -: октомври 07, 2017, 18:09:13 »

FZ6-иците държат доста висока цена. Слабото им място на модела от 2004 до 2008 година е TPS-a . Аз моя го смених срещу 250лв защото отказа. Съединителя е много твърд да го имаш предвид.
Имам чуството, че е една идея по-рядък от бандит и хорнет. Лично на мен като визия ми допада изключително много.
Като возия - окачването е бюджетно, но върши работа. Става за средно-дълги туристически преходи 600-700км, както и за градско каране.
В зависимост от дясната ръка е доста икономичен - при туристическо каране ми дава от 4.0 до 4.5 разход. В града ако съм решил да го потормозя ми е давал 6-7.
Освен за споменатия TPS проблем (който при версията от 2008 S2) e отстранен за друг проблем не се сещам.
Активен
Antonio86
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Симсон S51 , Honda Stream 50cc, Honda Hornet 600cc
Публикации: 48


Ел. поща
« Отговор #13 -: октомври 07, 2017, 18:13:29 »


Освен за споменатия TPS проблем (който при версията от 2008 S2) e отстранен за друг проблем не се сещам.
А Tps e?
Активен
evilution
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1948



« Отговор #14 -: октомври 07, 2017, 18:43:22 »

А Tps e?

Throttle position sensor. Датчика за положението на дроселната клапа.
Активен
Страници: [1] 2   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Бъдещ моторджия моли за съвети.

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.447 секунди с 20 запитвания.