Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 2 [3]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Здрав и надежден мотор?  (Прочетена 2646 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 479


Ел. поща
« Отговор #30 -: октомври 25, 2017, 11:16:38 »

Здрав и надежден мотор има само в магазина. Или поне доколкото е възможно да се нарече такъв според теорията за вероятностите.

Няма формула за успех - пробваш и се учиш от грешките си, ако не можеш да се научиш - зле за теб. Оставаш си пре***н! Всъщност, и това е относително. Който има мерак за моторетка трябва ясно да си даде сметка, че сумата за закупуването е най-малкия дерт свързан с въпросния мерак. Разходите започват едва тогава Smile
Активен
Георги Петков
Жоро
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6 Fazer 2004
Публикации: 399



Ел. поща
« Отговор #31 -: октомври 25, 2017, 11:17:39 »

За пазенето на фактури и части зависи от сервиза и човека. Аз лично си пазя всичко правено по Фазера включително и в сервиза, в който ходя си има програма с история на мотора.
Отделно използвам приложение за телефона Fuelio, в което си записвам абсолютно всяко зареждане и ремонт.
Дали е боядисвано и сменяно нещо с нашите дърти бангии на по 10+ години е малко смешно да кажеш, че не са правени или не е падано (дори изпускано).
Съгласен съм с колегите, че най-добра представа дава самия собственик. Гледаш основните неща - дискове, верига, звук на двигателя при ниски, средни високи обороти и пъхаш главата в торбата. 100% ще наливаш пари после в мотора (освен ако не си тото милионер и не си извадил късмет).
Като искаш здрав мотор отиваш в някое представителство и ставаш пръв собственик... от това по-здрав... здраве му кажи.
Активен
dandy
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: ex: simson suhl;balkan 50;minsk 125;yamaha fzr400;yamaha R1;suzuki GSXR750;карпати;suzuki bandit 600 now: Balkan 250;yamaha xj 600 diversion
Публикации: 203



Ел. поща
« Отговор #32 -: октомври 25, 2017, 12:08:39 »

 Имаше една тема за възможно най-калпавите мотори, става за отправна точка преди истинското "сито" с избрани вече екземпляри за оглед Smile Относно 400 кубиковите в моят случй имах преки впечатления от FZR400 в далечната 1998г., клас за японския пазар. По същото време в гаража имах и FZR600 и двата в доста прилично оригинално състояние. Малкият екземпляр беше в пъти с по-качествена изработка от 600куб. и миналата година пак беше пуснат в обява за продажба т.е. двигателят явно си е здрав въпреки кубатурата. Въпрос на поддръжка и отношение след закупуване на евентуално читав екземпляр.
 При покупка на мотор(кола) втора ръка колкото и да имаш опит, съветник с добра техническа грамотност и информация печелиш 50% сигурност...останалите 50% си остават късмет ;)   
Активен
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Здрав и надежден мотор?

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.14 секунди с 20 запитвания.