Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: [1] 2 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Здрав и надежден мотор?  (Прочетена 2943 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
BoyanBalev5
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ZXR
Публикации: 8


Ел. поща
« -: октомври 04, 2017, 16:19:27 »

Здравейте на всички, моята мото кариера започна с един доста неправилен избор.Взех си Kawasaki ZXR 400 ,и след няколко месеца каране му се скапа двигателя.Разбира се части почти не се намират понеже е много рядък а ремонта ще е сумати и пари.Затова бих желал съвет какъв да ми е следващия,като вече искам да е нещо надеждно което ако се наложи да го ремонтирам да се намират части.Спрял съм се на Suziki SV 650 или Honda Hornet но може и някой турър.Какво може да ми препоръчате?
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 320



Ел. поща
« Отговор #1 -: октомври 04, 2017, 16:53:14 »

Мисля, че добре си се насочил. За турър аз бих се спрял на Трансалп - не съм чул негативи за тях.
Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou
Публикации: 475



Ел. поща
« Отговор #2 -: октомври 04, 2017, 20:20:37 »

Аз пък мисля , че си започнал с много правилен мотор, неправилен за първи би бил R1 примерно. Просто си попаднал на лошо поддържан или просто мотор със свършен ресурс. Най - надеждният мотор е новият мотор
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5107


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #3 -: октомври 04, 2017, 20:26:24 »

Здравейте на всички, моята мото кариера започна с един доста неправилен избор.Взех си Kawasaki ZXR 400 ,и след няколко месеца каране му се скапа двигателя.Разбира се части почти не се намират понеже е много рядък а ремонта ще е сумати и пари.Затова бих желал съвет какъв да ми е следващия,като вече искам да е нещо надеждно което ако се наложи да го ремонтирам да се намират части.Спрял съм се на Suziki SV 650 или Honda Hornet но може и някой турър.Какво може да ми препоръчате?

Това Кавазаки мисля, че е модел за вътрешния пазар на Япония. Мъка ще е да намериш части...
Колко пари си пориготвил за следващия мотор?
На популярни модели си се спрял.



 За турър аз бих се спрял на Трансалп - не съм чул негативи за тях.

Правилно си чул Very Happy
Първите модели от 87-91 страдат от проблеми с CDI модулите под седалката. Но вече и в България се намират или правят от майстори Very Happy
Аз както се знае съм с Трансалп 600сс '94г.  Very Happy
Прекрасен мотор за града и извън него. Маневрен, сравнително лек, но със висок център на тежестта и ако моториста е под 178-180см ще му е малко  трудно да стъпва и маневрира.
Двигателя е доказан във времето и се поставя с различни електроники и мааалки незабележими промени и в други модели на Хонда -NT600V Revere,VT Shadow 600
Активен
BoyanBalev5
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ZXR
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #4 -: октомври 04, 2017, 20:27:47 »

Абсолютно си прав. За първи мотор даже мисля че това беше много добър избор,понеже е точно толкова мощен за да не се убиеш с него но същевременно ти е яко.
ПП.Вече пуснах тема,но все пак някой знае за човек който продава двигател или само глава от ZXR 400 може да ми пише Smile
Активен
Новак12
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha xj600n
Публикации: 320



Ел. поща
« Отговор #5 -: октомври 05, 2017, 08:09:01 »

Гробар, мерси за инфото относно трансалпа. И аз имам приятелче със стария модел. За главата от ззр-а виж на тоя тел.0888831614 - тва е нещо като морга за моторетки. Намира се някъде в люлин 1 или 2 нз точно какво се води..
Активен
Oggie
Група Модератори
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki Vulcan 2000 Classic LT
Публикации: 2449



« Отговор #6 -: октомври 05, 2017, 13:01:23 »

Единствените смислени изводи са тия до които си стигнал сам. Първо не си взимай изгърбен от каране мотор на края на силите му. Второ търси масов модел за който части се намират лесно. И трето извод до който ще достигнеш със следващият си мотор - старо надеждно няма! Дори и най-здравият и надежден мотор ако попадне в ръцете на мърляч и душманин ще се скапе за отрицателно време. На старо купуването е въпрос на подбор а и винаги на поне малко късмет.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #7 -: октомври 05, 2017, 13:18:13 »

...по скоро на малко подбор и на много късмет
Активен
krasimir77
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: YAMAHA XJR 1300
Публикации: 570


Live to ride


« Отговор #8 -: октомври 05, 2017, 13:36:45 »

...по скоро на малко подбор и на много късмет
-... Затова подбора си го правиш в къщи с целия куп налична информация, а на живо си гледаш, питаш, ако може пробваш. Лично мое мнение и опит е да си говоря с продавача /с голямо предубеждение към търговци/. Човека от който си взех първата машина, като чух как говори за нея и как после се просълзи като сключихме сделка, си личеше че я бе обгрижвал и така си се оказа в последствие.
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1042



Ел. поща
« Отговор #9 -: октомври 05, 2017, 13:51:13 »

-... Затова подбора си го правиш в къщи с целия куп налична информация, а на живо си гледаш, питаш, ако може пробваш. Лично мое мнение и опит е да си говоря с продавача /с голямо предубеждение към търговци/. Човека от който си взех първата машина, като чух как говори за нея и как после се просълзи като сключихме сделка, си личеше че я бе обгрижвал и така си се оказа в последствие.

при мен пък беше различно с продавача. Мотора беше неподдържан - веригата беше като въже от нечистене и несмазване, всичко беше мръсно и мазало. Обаче си бях решил точно този модел и нямах друг избор защото се намираха трудно. Взех го и 10 години само каране и основна поддръжка - стопих му лагерите от каране. Това ако не е късмет не знам кое е. и тук не говорим за нов мотор, не и за стар мотор а за мотор от 1984та година на незнайни километри
Активен
BoyanBalev5
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ZXR
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #10 -: октомври 05, 2017, 15:09:34 »

Аз пък като го купувах всичко беше уж добре,взех го от собственик,мотора вървеше перфектно,не пушеше ,палеше от раз,поддържан.Попринцип исках да измеря компресията и да погледна вътре с камера състоянието на цилиндрите/клапаните ама като видях че отнема много време и се отказах и това явно ми беше грешката.Мерси за всички за мненията,изобщо не се бях замислял за трансалп ама ще ги погледна и тях
Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 494


Ел. поща
« Отговор #11 -: октомври 05, 2017, 16:02:59 »

Всъщност, кое му се счупи на ЗЗРчето? По-нагоре четох за проблем в главата. Ако общото състояние на моторетката е добро и си ти харесва, не е проблем да оправиш главата.

Имай предвид, че Кавазаки поддържат сериозен обем от налични части. Има си схеми по модел и по година, всеки компонент си има номенклатура, звъниш на Еди Мото/Тийм Грийн - казваш номера и си правиш поръчка. Поръчвал съм от тях части, които със сигурност не бих намерил никъде другаде освен при официален представител.

Активен
Koceto
алкохолът е единственият враг които обичам след моя Triumph
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Triumph Daytona 955 i , Kawasaki KDX 220 R , Kawasaki KLF 300 Bayou
Публикации: 475



Ел. поща
« Отговор #12 -: октомври 05, 2017, 18:47:52 »

Не че нещо,  но аз ако продавам мотора и ми изкочиш с тези свежи идеи за компресии ( изключвам кросов мотор или ендуро, където е доста елементарно ) , и колоноскопия в цилиндрите и прочие дивотии...... въобще няма да се занимавам,  както и друг продавач. Да му дойдат няколко такива за компресия. ... още повече че купуваш мотор набор на слънцето. Е стига де,  какво очакване си имал? Мотор на 20 год, за 2-3000 лв и перфектен? Освен това е и много вероятно точно в твоите ръце да,се е прецакало нещо за което предишният собственик не подозира.
Колко съм ги виждал такива опарени,  и в последствие попадайки на що годе читав мотор и стават роби на марката,  защото видиш ли мотора стар ама читав и надежден и марката най - здрава.
Ако ти харесва мотора ти - оправи го,  и го карай,  поне ще си сигурен за състоянието му,  защото шанса да попаднеш на кофти поддържан мотор е голям.
Какво стана на кавата?  Глава ли изкриви? 
Активен
BoyanBalev5
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: ZXR
Публикации: 8


Ел. поща
« Отговор #13 -: октомври 24, 2017, 16:33:49 »

Проблема е че няма компресия според майстора.Ремонта включва смяна на сегементи,ангренажна верига понеже е заминала,нова бензинова помпа и обслужване на главата(клапани вложки и тн) и всичко ще ми излезе 1500лв.И сега дилемата е дали да ги дам и поне да знам че имам перфектен мотор(стига ремонта да стане като хората) или да го пусна на части.Някой с мнение за да не пускам нова тема?
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1863


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #14 -: октомври 24, 2017, 16:46:43 »

Защо толкова много пари ?!?
Активен
Страници: [1] 2 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Здрав и надежден мотор?

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.158 секунди с 20 запитвания.