Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: изисквания при регистрация на мотор
Страници: [1]   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: изисквания при регистрация на мотор  (Прочетена 1593 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Lambo_Rambo
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki
Публикации: 1


Ел. поща
« -: май 18, 2017, 22:36:47 »

Здравейте колеги имам интерес да закупя конкретен мотор, който е с документи, но никога не е бил регистриран в българия. Мотора е доста стар и в лошо козметично състояние (няма спойлери и тн), та въпросът ми е какво трябва да има по мотора за да мине регистрация в кат? Ясно е че трябва да има осветителна уредба, ясно е че ще има и резервоар, но как седи въпроса със спойлерите, слюдата, огледалата, калниците, клаксона, приборното табло (километраж, оборотомер..). Също фара, стопа и мигачите оригиналните за мотора ли трябва да са или просто някакви? Мотора е 250 кубика, трябва ли ми договор за покупко продажба пред нотариус? Ще съм благодарен за възможно най-прясна информация от първа ръка. Поздрави
Активен
Alexander3dartwork
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: CBF500 / Bros
Публикации: 1292



WWW
« Отговор #1 -: май 18, 2017, 23:47:13 »

Здравейте колеги имам интерес да закупя конкретен мотор, който е с документи, но никога не е бил регистриран в българия.

Провери внимателно какво точно е положението с документите... (най добре иди в най близкия кат да питаш на място)

Тема: Прехвърляне на мотоциклет под 350 куб. см.  (но тя може да не е много актуална за теб, понеже не става ясно с какви документи е въпросния мотоциклет)
http://www.motoforum.bg/index.php?topic=40526.0

останалото е да го кажем така, мотоциклета трябва да е в състояние в което може да мине техически преглед (на някой места по света това значи дори да има светлоотразителче над/под номера) Но в България е малко по лежерно (и пак зависи от настроението на служителя)

Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #2 -: май 19, 2017, 12:44:19 »

Мен са ме връщали заради огледала така че тях е задължително да ги има. Фара и стопа няма нужда да са оригинални, важното е да са закачени някакви. Скоростомера също мисля че е задължителен но и с един "електронен" от колело може да минеш, или с някакъв просто сложен на таблото, не е нужно да работи.
Активен
Chapanut
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: Chapanut
Публикации: 2


Ел. поща
« Отговор #3 -: ноември 22, 2017, 12:52:54 »

Благодаря за информацията. Ще бъда подготвен да взема шофьорска книжка.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3503



Ел. поща
« Отговор #4 -: ноември 22, 2017, 18:08:10 »

за съм регистрирал нов внос,без да го свалям от буса.
даже чичака ме прати мен да си търся номера на двигателя и рамата и да му ги диктувам от буса.той даже не се качи да погледне кво регистрира и има ли номера въобще.

та според мен е как случиш
Активен
madbatt
Чукча не моторист, чукча форумист!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: горска пръчка
Публикации: 706


Who can stop the Cop


« Отговор #5 -: ноември 23, 2017, 07:07:38 »

Сигурно са ти били изрядни документите Smile
« Последна редакция: ноември 23, 2017, 07:12:39 последно от madbatt » Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3503



Ел. поща
« Отговор #6 -: ноември 23, 2017, 17:55:00 »

Сигурно са ти били изрядни документите Smile
според мен,те освен документите друго и не гледат

веднъж ме питаха и къде съм го вкарал в БГ,все едно съм длъжен да знам ебаси Smile Smile Smile Smileама тогава искаха и някакво мито да ми сложат Smile Smile Smile Smile Smileпонеже съм бил над 120 киловата Smile
Активен
koceeeii
Мразя мишкарите!!
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki VL 1500 LC
Публикации: 1361



« Отговор #7 -: ноември 24, 2017, 19:18:56 »

Тази година регистрирах 2 мотора, и двата пъти не съм ги свалял от ремаркето (туристическо ремарке с капаци и канати), в Пазарджик Very Happy
Моя беше нов внос, другия на сина ми беше с регистрация 125 куб. само с договор написан ръчно между мене и продавача. Very Happy Малко се плашех че няма да стане с този договор, но наистина е било така до 350 куб.
Активен
mendi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda XL 500 R - бивш; Yamaha TT 600 S - бивш; Suzuki DR-Z 400; Yamaha TDM 850
Публикации: 1044


Ел. поща
« Отговор #8 -: ноември 30, 2017, 16:34:32 »

според мен,те освен документите друго и не гледат

веднъж ме питаха и къде съм го вкарал в БГ,все едно съм длъжен да знам ебаси Smile Smile Smile Smileама тогава искаха и някакво мито да ми сложат Smile Smile Smile Smile Smileпонеже съм бил над 120 киловата Smile
Мито се плаща ако го вкарваш от страна извън ЕС. За това са те питали. А отношение към мощност не знам дали има.
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3503



Ел. поща
« Отговор #9 -: ноември 30, 2017, 18:55:49 »

Мито се плаща ако го вкарваш от страна извън ЕС. За това са те питали. А отношение към мощност не знам дали има.
беше преди повече от 10 години и тъкмо бяха махнали митата за колите под 120 или 130 киловата за вноса от европейския съюз.
и като му видяха документите ме засилиха с 4800 мито и аз съответно си тръгнах,щото и без това много много не спирам,не ли па 5000 за мито.

ама някакъв се сети да иде и да пита шефа на кат и той каза че мотоциклети и камиони са освободени въобще,та се върнах и си го регистрирах

е после се сурна целия кат да гледа матора,ама това вече от как бех минал регистрацията
Активен
NikDaPhreak
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Балкан М1, Kawasaki VN15, Suzuki LA650, Балкан С2
Публикации: 1598



« Отговор #10 -: декември 04, 2017, 13:02:55 »

Аз ще пропусна екшъна при регистрирането на двата Балкана, щото... Де*а ГАЗката с тоо малкиот кръгъл номер... Маце й малее...
Но имах интересен екшън с Голдуинга. Единия от тия на канала като се вторачи и като почна да лази около него - викам - що дириш бе човек? Он си трае. Викам - те тука те има табела с номера на рамата, дето се чете ясно и по-лесно от тоя отпред, те тука е номера на двигателя... Он си чопли нещо. Викам "има някакъв проблем с мотора ли? Да го връщам дордет е време..." и тоя изплю камъчето - имало внесени точно от тоя модел преди години, дето не им било платено митото и търсел да види дали и тоя е от същите. Викам - ма аз му имам копие от ирландския талон, договори, щуротии. Внесен е преди година. Показах му ги и миряса. Какъв е извода? Ако имате някакви други документи около МПСто, което регистрирате, могат да ви спестят време в подобни ситуации. При мен си беше чиста случайност - смених регистрацията в деня, в който го прехвърлих, та цялата бумащина беше в багажника (топ каса при повечето мотоциклети, ма тоя тролей си има баш багажник, дето не се маха).
Активен
Страници: [1]   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: изисквания при регистрация на мотор

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.531 секунди с 20 запитвания.