Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Полезни статии и съвети  (Прочетена 7502 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1019



Ел. поща
« Отговор #60 -: ноември 06, 2017, 21:16:03 »

демек с 300 и на чисто стъкло ще си ги прегрея...стига да не се утепам де

не забравяй че с 300 има натоварване, ама и много вятър духа ...тааа както двигателя може да се окаже, че на 1ва, 2ра, 3та и пак 2ра - може да загреят гумите повече отколкото с 300
Активен
ku4o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR1400
Публикации: 560



« Отговор #61 -: ноември 06, 2017, 21:16:55 »

Гумите винаги, ама винаги се мерят студени !

  Меря ги топли, защото ме интересува като са в работна температура, какво е налягането. Като ги мериш студени и ги загрееш, знаеш ли на колко бара са, правиш ги на 2,5(примерно)  и като загреят отиват поне на 2,8 и почват да ти пързалят и си викаш, ебати скапаните гуми
Активен
HondaPBR125
Nakamichi
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 1019



Ел. поща
« Отговор #62 -: ноември 06, 2017, 21:18:25 »


  Меря ги топли, защото ме интересува като са в работна температура, какво е налягането. Като ги мериш студени и ги загрееш, знаеш ли на колко бара са, правиш ги на 2,5(примерно)  и като загреят отиват поне на 2,8 и почват да ти пързалят и си викаш, ебати скапаните гуми

...мисля, че този който е написал на табелката препоръчителното налягане е знаел тази подробност ;)
Активен
ku4o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR1400
Публикации: 560



« Отговор #63 -: ноември 06, 2017, 21:28:32 »

Аз просто споделих  как си правя налягането, не ангажирам никой с моето мнение. Просто не може и да ми мине през главата,   да си направя налягането  на 2,9 и да хвърля да карам агресивно
« Последна редакция: ноември 06, 2017, 21:34:40 последно от ku4o » Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1744


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #64 -: ноември 06, 2017, 23:26:21 »

Интересно че при карането на писта хората не говорят с числа за налягане и температура, а за вида на износване на гумата(поне в клипчето по-горе). Доколкото разбрах тях това ги интересува и така налучкват налягането за конкретната гума и водач и стил накарате и атм. условия
Има ли хора които карат на писта и искат да споделят мнение ?
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2607



Ел. поща
« Отговор #65 -: ноември 06, 2017, 23:42:46 »

Бе аз няма се пържа с 200 ило по завоите преди да си зАмеря налягането в гумите!!
Казали са 2.5/2.9 или друго и тва е...гуми се проверяват преди каране..не след това, че може и да няма СЛЕД.. недай Боже!
Активен
ku4o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR1400
Публикации: 560



« Отговор #66 -: ноември 07, 2017, 08:37:30 »

Бе аз няма се пържа с 200 ило по завоите преди да си зАмеря налягането в гумите!!
Казали са 2.5/2.9 или друго и тва е...гуми се проверяват преди каране..не след това, че може и да няма СЛЕД.. недай Боже!
Само ми посочи къде съм написал, че си меря налягането след каране
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3854



Ел. поща
« Отговор #67 -: ноември 07, 2017, 09:37:43 »

с малка скорост може да прегрееш гумите,ако си объркал налягането,докато с 300 става доста бързо и на всички гуми.направо късам парчета от тях.от шосейните не,ма си е доста опасно с тях.

Гроби,за стъклото говорех по принцип,къде да намеря стъклен път.ако е все асфалт,си дигам 300 на всеки,при това за почти същото време,виж спирането не е баш като вдигането

за пистата си има нагреватели на гумите и се мери на загрети гуми,ама ппистата е малко по-различно от пътя все пак
Активен
apollo11
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: TDM (900)
Публикации: 2607



Ел. поща
« Отговор #68 -: ноември 07, 2017, 18:14:21 »


Ми това кака да го чета


  Меря ги топли, защото ме интересува като са в работна температура, какво е налягането. Като ги мериш студени и ги загрееш, знаеш ли на колко бара са, правиш ги на 2,5(примерно)  и като загреят отиват поне на 2,8 и почват да ти пързалят и си викаш, ебати скапаните гуми
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3854



Ел. поща
« Отговор #69 -: ноември 07, 2017, 19:21:42 »

Ми това кака да го чета

може да си има греячки...или да покара няколко километра и тогава да мери

ама да си мери налягането след някое трипче Smile Smile Smile Smile Smile

та ние зимата на двайсе и некой си декември направихме 200км,остави лятото за какво става въпрос
Активен
ku4o
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Kawasaki ZZR1400
Публикации: 560



« Отговор #70 -: ноември 07, 2017, 21:28:59 »

Ми това кака да го чета


 Ти като не искаш да ме разбереш, както и да го напиша ще е все тая.

 Загрявам за около 3-4 км.правя си налягането и тогава се раздавам
« Последна редакция: ноември 07, 2017, 21:35:03 последно от ku4o » Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1056


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #71 -: ноември 07, 2017, 21:38:21 »

Не може да те разбере,щото той се вози...не се раздава като тебе..   Smile Smile Smile
Активен
FIFO
What happens in my garage, stays in my garage!
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: RR300 2t; SM 610ie ,ZX-12R; VTR 1000F; VFR 750RR; ZX-9R; EN 500; ZZR 250R; KMX 125R; LTZ 400; Pepe 50; REV3 270;
Публикации: 957



WWW
« Отговор #72 -: ноември 07, 2017, 21:39:01 »

Китане, това с късането на парчета се случва най-вече когато гумата не е с достатъчно висок скоростен индекс.
Иначе високата скорост разказва играта на гумите по-бързо от всичко. За първи път го видях това лято. Тъкмо бях взел 12-ката и бях приключил с прегледа и обслужването. Рекох да покажа моторетката на сестра ми във Варна. За 80км по магистралата в големите жеги и скорост по километраж 3** + през цялото време, задната гума се изравни с маркерите за износване. А беше на няколко карания...
С друг мотор не ми се беше случвало.
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5034


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #73 -: ноември 07, 2017, 21:54:10 »

Китане, това с късането на парчета се случва най-вече когато гумата не е с достатъчно висок скоростен индекс.
Иначе високата скорост разказва играта на гумите по-бързо от всичко. За първи път го видях това лято. Тъкмо бях взел 12-ката и бях приключил с прегледа и обслужването. Рекох да покажа моторетката на сестра ми във Варна. За 80км по магистралата в големите жеги и скорост по километраж 3** + през цялото време, задната гума се изравни с маркерите за износване. А беше на няколко карания...
С друг мотор не ми се беше случвало.



Ааа, няма да си взимам 12-ка...
Моите за 4000+км едва са мръднали ...





Гроби,за стъклото говорех по принцип,къде да намеря стъклен път.ако е все асфалт,си дигам 300 на всеки,при това за почти същото време,виж спирането не е баш като вдигането




Ти гумите на парцали ги правиш сигурно на едрозърнест асфалт ;)
Активен
kitan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: изтребител
Публикации: 3854



Ел. поща
« Отговор #74 -: ноември 07, 2017, 22:37:25 »

абе гумата си беше  с висок индекс,ама има нещо друго там и ще заформим нов спор Smile Smile Smile Smile

забелязвам че доста ялови спорове се зараждат,понеже някои участници не искат да разберът че,моторите са доста различни и това което важи за едни не важи баш за други.гумите ни са много различни и там вече става мазало.

при един такъв спор Влади каза че си кара със стар дот и никога не е имал проблеми...и си е прав за себе си и не мисля че лъже или изопачава нещо.
просто неговия мотор и стил на каране го позволяват.

говорим за налягане,а дори не уточняваме за какъв тип гума става въпрос. и накрая излиза че всеки кара различен тип мотор,с различен тип гуми,за марки и модели няма да говоря изобщо...е как да стигнем до консенсус Surprised Surprised Surprised

та ако ще спорим,поне поставете някакви граници на спора.
за кой модел мотор и поне кой тип гуми,да не кажа че и марката трябва да включим,че и модела.че само мойте са 3 модела,които се държат доста различно,а са си все пирели диабло суперкорса

забрайх...веднъж ги направих на парцали от пътя за твоя град...нямам представа какъв е,ма можеш да видиш сам...все пак там живееш
« Последна редакция: ноември 07, 2017, 22:40:19 последно от kitan » Активен
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗа начинаещия МоТо-Форумист!Тема: Полезни статии и съвети

News - MotoZone

Отиди на:  



Страницата е създадена за 0.212 секунди с 20 запитвания.