Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
Изгуби ли регистрационния е-мейл?

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията

Страници: 1 [2] 3   Надолу
Изпечатай
Автор Тема: Мотор от Холандия  (Прочетена 5632 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1174


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #15 -: май 23, 2017, 08:54:50 »

За Чехия също се иска винетка,последно беше тридесет и някъв лев седмичната...
Активен
PULSE
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: KX250, BANDIT 1200, Aprilia Atlantic 500
Публикации: 494


Ел. поща
« Отговор #16 -: май 23, 2017, 10:13:37 »

Поздравления за решението! Дано всичко мине гладко! Един съвет си позволявам да дам - поискай преди(пък може и след това) да оформите документите да смените чорбата в двигателя. Немецът сигурно има гараж или пък идете на сервиз. Поне да знаеш, че върти ново масло по обратния път Smile
Активен
SimonX
Agent Orange
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: 472.5, RD07, FLSTS
Публикации: 850



« Отговор #17 -: май 23, 2017, 10:36:30 »

Да предупредя, че има шанс на място да не ти хареса мотора...
Активен
Rossen_Bossen
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: RST1000 Futura
Публикации: 2850



« Отговор #18 -: май 23, 2017, 19:25:48 »

Да предупредя, че има шанс на място да не ти хареса мотора...

За Германия или Италия говорим тука?

Щото имам опит и с двете. За един и същи мотор. Брат ми в Германия не искаше и да чуе двигателя, а немецът имаще подземен паркинг-асансьор, отделно къща. Личи си отдалеч кое-що. Германия - винаги, дори за мотори на 75-100 хил. км. Италия - никога! Или върнат от лизинг.
Активен
Ozzy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200CL, Suzuki Marauder VZ800
Публикации: 23


Born to be wild


« Отговор #19 -: юни 01, 2017, 07:29:22 »

Привет на всички. След 2 дни каране и 2000 изминати километри докарах новия си дзвер в България. Мотора е BMW R 1200 CL. Уникална и удобна машина. Взех от Хамбург, но въпреки пословичната немска точност, моторът си има някои забележки.
При тестовото каране установих, че задният спирачен диск мърда. Принципно за този мотор с ABS e нормално дискът да има лек луфт, но този е доста. От местният немски сервиз на BMW ми казаха, че това не е голям проблем и да карам.
Спазарах естствено по-добра цена от продавача, оправихме документите и газ към България.
Щом стигнах дотук без проблеми значи положението не е толкова зле.
Естествено, по пътя открих още един проблем - в задръстване или при дълго стоене на едно място моторът тръгва да вдига температурата на маслото до над 110 градуса (има датчик за температура на маслото). С въздушно охлаждане е, но според мен това не е нормално. Ще видим дали това ще се оправи като сменя маслото.
Иначе при яко каране - никакви грижи. Газ по магистралите (140 - 150 скорост), нормален разход с двама души и много багаж.
Предстои регистрация в КАТ, а после трябва да намеря някой майстор, разбиращ от BMW-та. Ако знаете някой - препоръчвайте.


Активен
dirtlego
Ducater
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Ducati Diavel; Harley-Davidson Night Rod; Yamaha FZ1N; Yamaha FZ8; Honda Hornet
Публикации: 477



« Отговор #20 -: юни 01, 2017, 08:03:24 »

Честито за мотора!
Много радост и километри да ти носи. Всички, които познавам с BMW-та (boxer) казват, че са железни машини и правят по над 100 000 км без никакви проблеми.
Активен
kiril_kirilow
ниво 4
****
Неактивен Неактивен

Мотор: Suzuki DL 1000 V-Strom
Публикации: 329



« Отговор #21 -: юни 01, 2017, 08:13:57 »

Честито за новата придобивка.
Дано да те закара до където искаш и винаги да те връща.

Възможно е температурата на маслото да е нормална при работа на едно място и със ниска скорост , все пак се охлажда от въздушната струя.

Радвам се , че "разходката" е била успешна  Mad
Активен
FozY
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: www.sites.google.com/site/fozysite/home
Публикации: 920


R1200GSA; XVS650


WWW Ел. поща
« Отговор #22 -: юни 01, 2017, 08:56:55 »

.....
При тестовото каране установих, че задният спирачен диск мърда. .....

Естествено, по пътя открих още един проблем - в задръстване или при дълго стоене на едно място моторът тръгва да вдига температурата на маслото до над 110 градуса (има датчик за температура на маслото). С въздушно охлаждане е, но според мен това не е нормално. Ще видим дали това ще се оправи като сменя маслото.
.....

1-во ЧЕСТИТО  apl Mad
2-ро Не сподели какъв модел е предварително, да "получиш" акъл  Very Happy
3-то Да не те плаши диска. Не АБС ами факта, че е плаващ до прави подвижен. Има при някои модели, сглобки, години (и аз не знам точно) с голям луфт.
4-то Не си прав за маслото и температурата му. Червената зона на боксер-въздухар е 160оС-175оС. Нормалната максимална работна е до 150оС. Нагоре състарява маслото експоненциално.

Повече снимки няма ли???
Активен
Ozzy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200CL, Suzuki Marauder VZ800
Публикации: 23


Born to be wild


« Отговор #23 -: юни 01, 2017, 10:17:17 »

1-во ЧЕСТИТО  apl Mad
2-ро Не сподели какъв модел е предварително, да "получиш" акъл  Very Happy
3-то Да не те плаши диска. Не АБС ами факта, че е плаващ до прави подвижен. Има при някои модели, сглобки, години (и аз не знам точно) с голям луфт.
4-то Не си прав за маслото и температурата му. Червената зона на боксер-въздухар е 160оС-175оС. Нормалната максимална работна е до 150оС. Нагоре състарява маслото експоненциално.

Повече снимки няма ли???
[/quote

Привет,
Моторетката е BMW R 1200 CL.
Относно плаващият диск - в Германия го погледнаха в сервиз преди да тръгна и ми казаха да не се притеснявам. Да, обаче при всяка неравност задният диск хлопа много яко, а по павета все едно съм вързал тенджера зад мене...  Иначе спира перфектно, ABS-a е супер (за сефте имам мотор с ABS)
За температурата на маслото - когато карам температурата си стои нормално - 80 - 90 градуса. За сефте температурата скочи (даже отиде до към 150 градуса),докато чаках на границата и не бях изгасил мотора. При влизането в София и попадането в трафика пак отиде на 120 градуса. Просто се чудех дали има проблем, защото при въздухарите уж маслото трябва да не превишава 120 градуса. Не съм карал досега въздухар и затова ми е много странно. Надявам се да няма проблем. След смяната на маслото ще се види.
Ето и малко снимки:





Активен
Ozzy
ниво 1
*
Неактивен Неактивен

Мотор: BMW R1200CL, Suzuki Marauder VZ800
Публикации: 23


Born to be wild


« Отговор #24 -: юни 01, 2017, 10:55:03 »

За Чехия и Словакия не се изисква винетка за мотор. Само за Унгария, където е 7 - 8 Евро за 10 дни.

За Чехия също се иска винетка,последно беше тридесет и някъв лев седмичната...
Активен
ildivvy
Suzuki GSX 750 fen forever !
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Honda CBR600F4i Sport 07',Aprilia Pegaso 650ie 03'
Публикации: 3274



« Отговор #25 -: юни 01, 2017, 11:13:06 »

На повечето мотори,задните дискове не са плаващи! Нека се провери,дали наистина е такъв или не! Ако е плаващ е нормална леката му "игра"! Аз също мисля,че температурата на маслото е съвсем нормална! От кой град си? Орлин в Пловдив се занимава изключително много с БМВ-та! Знае и може страшно много,а и има необходимия специализиран инструмент за работа с тях! Опиши малко по-подробно ситуацията с документите,прехвърлянето и тр.номер за докарване на мотор на ход от Германия! Ще е полезно за много хора!
Активен
VRSC Fan
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Yamaha FZ6N
Публикации: 1174


Fly or Die


Ел. поща
« Отговор #26 -: юни 01, 2017, 12:41:34 »

За Чехия и Словакия не се изисква винетка за мотор. Само за Унгария, където е 7 - 8 Евро за 10 дни.

Възможно е колега..аз с кола последно бях,та затова и не се замислих,че за мотори може и да няма..  Very Happy
Активен
tisho
ниво 3
***
Неактивен Неактивен

Мотор: back to the roots
Публикации: 146



« Отговор #27 -: юни 01, 2017, 13:28:29 »

Колега, не мисли нито маслото, нито дисковете. Карам мотоциклет със сходен на твоя двигател и това са си съвсем нормални неща. Чисто концептуално моторът е изключително ремонто пригоден и в интернет има тонове информация за модела. Ако имаш дори малка техническа култура 70-80% от нещата можеш сам да правиш. Ако има нещо питай Very Happy
Активен
Grobarq
ниво 5
*****
Неактивен Неактивен

Мотор: Vърховен Транспортер и... червен...
Публикации: 5106


Толкова бавно,че да те видят!


Ел. поща
« Отговор #28 -: юни 01, 2017, 22:23:05 »

Привет на всички. След 2 дни каране и 2000 изминати километри докарах новия си дзвер в България. Мотора е BMW R 1200 CL. Уникална и удобна машина. Взех от Хамбург, но въпреки пословичната немска точност, моторът си има някои забележки.
При тестовото каране установих, че задният спирачен диск мърда. Принципно за този мотор с ABS e нормално дискът да има лек луфт, но този е доста. От местният немски сервиз на BMW ми казаха, че това не е голям проблем и да карам.
Спазарах естствено по-добра цена от продавача, оправихме документите и газ към България.
Щом стигнах дотук без проблеми значи положението не е толкова зле.
Естествено, по пътя открих още един проблем - в задръстване или при дълго стоене на едно място моторът тръгва да вдига температурата на маслото до над 110 градуса (има датчик за температура на маслото). С въздушно охлаждане е, но според мен това не е нормално. Ще видим дали това ще се оправи като сменя маслото.
Иначе при яко каране - никакви грижи. Газ по магистралите (140 - 150 скорост), нормален разход с двама души и много багаж.
Предстои регистрация в КАТ, а после трябва да намеря някой майстор, разбиращ от BMW-та. Ако знаете някой - препоръчвайте.




Първо честито за мототетката и за смелостта да я докараш на ход!
Второ 110°са си напълно нормални. Много чопъретки имат сложен датчик за маслото и често се виждат над 120°.
Трето:


На повечето мотори,задните дискове не са плаващи! Нека се провери,дали наистина е такъв или не!......,..
...............
Орлин в Пловдив се занимава изключително много с БМВ-та! Знае и може страшно много,а и има необходимия специализиран инструмент за работа с тях!



Абсолютно съм съгласен!

И четвърто, наистина ще е интересно на всички да обясниш кое, къде, как и т.н. се случи за да докараш мотора до БГ.
Хубави ще е и да споделиш къде какви пари си дал. Диагностиката в сервиза колко струваше и колко време отне?
И накрая колко излезе всичко?

П.П.Сега се закачам с беемвистите, но през '99г бях закачил от списание "Мотомания" плаката на BMW R1200C на стената над главата ми Smile Тогава мислех, че няма да го видя никога на живо...
Активен
Skywlak
Георги
ниво 5
*****
Активен Активен

Мотор: Yamaha XJ 600 s Yamaha TDM 900
Публикации: 1862


бавно с усмивка :-)


Ел. поща
« Отговор #29 -: юни 02, 2017, 09:26:57 »

П.П.Сега се закачам с беемвистите, но през '99г бях закачил от списание "Мотомания" плаката на BMW R1200C на стената над главата ми Smile Тогава мислех, че няма да го видя никога на живо...

То много хора така си и мислиха за Памела Андерсон, ама като я видяха съжаляваха  Smile

Майтап да става

Честито за моторетката
Как ти се отразява на дупето?
Колко часа/километра успя да направиш за едно сядане ?
Активен
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
Изпечатай
www.MotoForum.bgКонцентратЗакони, Данъци, Застраховки, ТаксиТема: Мотор от Холандия

Отиди на:  

WebMoto.bg - борса за мотори, части, аксесоари, екипировка, гуми



Страницата е създадена за 0.183 секунди с 20 запитвания.